Boven midden-/zuid-Frankrijk ookquote:foto Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef Burnie88 het volgende:
Het gaat pas los in Noord-Frankrijk!
Die zag ik hier dus, vol in m'n zicht!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef zakjapannertje het volgende:
Zoetermeer meldt ook regen, en af en toe een onweersklap dichtbij op dit moment
Atlantische oceaanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal de noordzee op denk ik.
Als je het probeert te zwemmen is er geen verschil hoorquote:
is een verbinding 50/50quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het Nauw van Calais is toch ook nog de Noordzee?
klik
wel volgens mij in liter inhoudquote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als je het probeert te zwemmen is er geen verschil hoor
lol, Thor bewaard altijd het mooiste voor het laatste ?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:51 schreef GasTurbine het volgende:
Dat was ff lekker. De laatste knal hiero in R'dam was ook meteen de hardste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop