De legendarische 17 juli 2004quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Gewoon even tussendoor... van welke dag zou deze kaart zijn...
[ afbeelding ]
Ik had ooit een kaart geupload met de vliegbewegingen die middag. Normaal zie je altijd een heel net patroon volgens vaste aanvliegroutes, maat toen dat onweersfront aankwam zie je opeens alles uitwijken, rondjes draaien etc. Hier in Amsterdam zag je toen ook vliegtuigen laag in hele rare richtingen vliegenquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Gewoon even tussendoor... van welke dag zou deze kaart zijn...
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikelen/15075/66quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
beestenweer is wat overdreven volgens mij, al is de heftigste zone erg smal, en trekt net langs mij als ik zo naar buiten kijk
Maar is zomers onweer idd
Ik zie een paar lijntjes stoppen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, heb hem nog:
[ afbeelding ]
OK, ik was misschien wat kort door de bocht, dat geflits in het oosten was natuurlijk wel een teken dat er wat aan de hand was. Maar nog steeds : zomers onweer!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef Isiolo het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/15075/66
[ afbeelding ]
bron: at5
groen is startend verkeerd troiuwensquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zie een paar lijntjes stoppen.![]()
![]()
![]()
Leuke kaart voor de rest.
Er komt nu een onweersbui de Ahterhoek in.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik dacht dat ik hier in het oosten van het land wat zag flitsen.
Yup, ik zag het ook op buienradarquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er komt nu een onweersbui de Ahterhoek in.
Verder zit er nog een stevige jongen ten oosten van noord Limburg
Het waren flinke lichtflitsenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er komt nu een onweersbui de Ahterhoek in.
Verder zit er nog een stevige jongen ten oosten van noord Limburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |