beestenweer is wat overdreven volgens mij, al is de heftigste zone erg smal, en trekt net langs mij als ik zo naar buiten kijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Beestenweer in Amsterdam, het lijkt wel hoogzomer
Damn! Is dit wel normaal?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Beestenweer in Amsterdam, het lijkt wel hoogzomer
Eg niequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
beestenweer is wat overdreven volgens mij,
foto 2 & 3 zijn de grijphandjes van Thorquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:28 schreef LightLuke het volgende:
Heb even een tijdje uit het raam gehangen.
Met als resultaat,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga er maar niet vanuit dat er daar nog wat gaat ontstaan. Maar morgen zijn de kansen dan weer beter voor het noorden en oosten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:43 schreef teigan het volgende:
Mooie foto's zeg..
Hier in Groningen stad weinig te zien, lekker wezen skaten, het is een beetje een zwoele avond...
zou er hier nog wat kunnen ontstaan? Of is het daar al te laat voor?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Unrealist- het volgende:
Hier in Amsterdam is het momenteel erg heftig, heel, heel erg veel regen op sommige momenten , meestal niet langer dan een paar minuten en dan is het gewoon veel regen. Daarnaast is de lucht bijna onafgebroken wit van de bliksem. Hoor nu ook allemaal brandweer langskomen trouwens
De wolkentoppen waren ook gigantisch hoog.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Woon in Bussum en heb even een avond/onweerswandelingetje gemaaktGehoord heb ik het niet, maar wel gezien; echt prachtig, sommige flitsen leken wel uit neonlicht te bestaan. Zo fel dat het gewoon zeer deed aan m'n ogen.
terwijl daar geeneens een rode pit langs is geweestquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:27 schreef Fredo55 het volgende:
Het knmi zat trouwens wel fout, alleen voor Zeeland een onweerssymbool getekend.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De wolkentoppen waren ook gigantisch hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |