Hier na het avonduur ook mist. Oma had nog gebeld vanuit Monster, dat ligt aan zee, daar konden ze 's ochtends de overburen niet eens meer zien.quote:Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef kree het volgende:
Veel zeemist hier in katwijk, hele dag koud geweest.
Denk dat het binnenland beter weer heeft gehad. of niet?
Het haardje brand hier al, scheelt weer gaskosten
Haha, ziet er grappig uit al die cirkelsquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had ooit een kaart geupload met de vliegbewegingen die middag. Normaal zie je altijd een heel net patroon volgens vaste aanvliegroutes, maat toen dat onweersfront aankwam zie je opeens alles uitwijken, rondjes draaien etc. Hier in Amsterdam zag je toen ook vliegtuigen laag in hele rare richtingen vliegen
kijk eens aan, heb hem nog:
[ afbeelding ]
Vrijdagavond was het hier veel heftiger als zaterdag op zondag..quote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef Mr_DG het volgende:
Kijken of morgenavond de nacht van zaterdag op zondag kan evenaren
foto'squote:Op woensdag 15 april 2009 18:23 schreef Fredo55 het volgende:
Mieters, wat een complex komt er deze kant op.
Hier = Tholen,Zeeland.
Zo te zien komt er nogal wat aan vanuit Dldquote:Op woensdag 15 april 2009 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
Ontploft lekker daar boven het noorden van België.
Die ga ik hier in Zeist gelukkig missen.. aan de andere kant is het altijd wel mooi om te zien..quote:Op woensdag 15 april 2009 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
Ontploft lekker daar boven het noorden van België.
Redelijk wat onweer gehad ja.quote:
hier de tempel: een gewoon lekker buitje!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:40 schreef TommyGun het volgende:
Fucking hell! Gaat los in Eindhoven! (Acht)
dr komt nog wel wat aan hoorquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef DemonRage het volgende:
Er zit toch hagel bij dus.
Zo op de radar te zien is deze bui de meest actieve en hij blijft idd lang narommelen.
Die zag ik hier dus, vol in m'n zicht!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef zakjapannertje het volgende:
Zoetermeer meldt ook regen, en af en toe een onweersklap dichtbij op dit moment
Atlantische oceaanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal de noordzee op denk ik.
Als je het probeert te zwemmen is er geen verschil hoorquote:
is een verbinding 50/50quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het Nauw van Calais is toch ook nog de Noordzee?
klik
wel volgens mij in liter inhoudquote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als je het probeert te zwemmen is er geen verschil hoor
lol, Thor bewaard altijd het mooiste voor het laatste ?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:51 schreef GasTurbine het volgende:
Dat was ff lekker. De laatste knal hiero in R'dam was ook meteen de hardste.
yep, het verpietert nu erg rap. Niet zo raar op dit moment van de dag in deze tijd van het jaar.quote:
Ja, er kwamen klachten binnen wegens geluidsoverlast. Dus het is uit met de pretquote:Op woensdag 15 april 2009 23:29 schreef Kwaliteit het volgende:
En nu niks meer? was dat alles???
Hm, is dat niet een trog/convergentielijn/ofzo ? En dat schuift langzaam noordwaarts, en kom morgen over ons land dan. Als de temps dan weer lekker oplopen, kan dat evntueel nog voor wat leuks zorgenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal de noordzee op denk ik.
Men zegt dat Twente en het noorden van NL het minst gaan krijgen vandaag.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:29 schreef IkWilbert het volgende:
hopelijk vandaag dan wat zware buien? Estofex.org geeft code 1... tot nu toe weinig regen en onweer gezien hier in het twentse land.
Telegraafquote:
Ook een aantal minuten hevige druppels op de VUquote:Op donderdag 16 april 2009 14:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Telegraaf
Overigens enkel druppels net in Amsterdam Slotervaart
klopt, als je de Europeese beelden erbij pakt dan zou je toch denken dat er kansen zin voor het zuidoosten.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerste regendruppels hier in Maastricht. Ziet nu nog niet echt spannend uit op buienradar... Maar er hangt nog wel wat boven Luxemburg en Frankrijk......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |