Nee. Een of andere halve zool heeft een anti-bliksemveld over het Rijnmondgebied gezet. Al een lange tijd geen onweer helaas.quote:Op zondag 12 april 2009 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Het begint in Zwijndrecht te regenen, en best hard ook!
Kan ik hier nog onweer verwachten? (omgeving Rotterdam / Dordrecht)
Waar is dat johquote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef -CRASH- het volgende:
De nacht werdt dag.....FF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Venloquote:
Ai das een eind van alphen a/d ZRijn vandaanquote:
Daar gaat het altijd stevig te keer. Zo die strook tussen Amersfoort en de Veluwe, zeg maar de lijn Veenendaal-Barneveld-Nijkerk. Thunder-valley.quote:Op zondag 12 april 2009 01:49 schreef Burnie88 het volgende:
Gaat heerlijk tekeer hier aan de rand van de veluwe. Heel veel regen en veel bliksem.
Haha, klopt ja. Komt door het feit dat hier een vallei ligt/is, daar blijven de zware buien vaak hangen. En daar zit ik zeker niet mee.quote:Op zondag 12 april 2009 01:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar gaat het altijd stevig te keer. Zo die strook tussen Amersfoort en de Veluwe, zeg maar de lijn Veenendaal-Barneveld-Nijkerk. Thunder-valley.
De kern zit nu denk ik ergens bij Woudenberg. Het zit nog steeds ten ZO van Amersfoort, ik meet zo'n 4 seconden tussen ontlading en donder, dus nog 1,2 km.quote:Op zondag 12 april 2009 01:57 schreef SiGNe het volgende:
In Zeist heb ik ook al een paar flinke klappen gehoord...heerlijk..
Ja inderdaad, en dit weekend wordt er ook heftig weer verwacht in Tornado Alley in de VS.quote:Op zondag 12 april 2009 02:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het trekt nu weer verder en de regen wordt minder intensief. Toch een mooie verrassing zo vroeg in het seizoen, dat belooft hopelijk nog wat.
Wauw. Heb je hier een grotere versie van?quote:
Ik zat net te MSN' en met iemand in Woudenberg. Kreeg zojuist een smsje dat ie toch de computer maar heeft afgesloten...quote:Op zondag 12 april 2009 02:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De kern zit nu denk ik ergens bij Woudenberg. Het zit nog steeds ten ZO van Amersfoort, ik meet zo'n 4 seconden tussen ontlading en donder, dus nog 1,2 km.
Er kwam net een brandweerauto voorbij op de weg naar Doorn vanuit Amersfoort. Maar ik vermoed dat het in het bosgebied tussen Amersfoort en Woudenberg is ingeslagen dus het zal wel geen grote schade zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 02:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik zat net te MSN' en met iemand in Woudenberg. Kreeg zojuist een smsje dat ie toch de computer maar heeft afgesloten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |