Ja hypocriete vent.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:12 schreef Specularium het volgende:
Grappig dat het juist de partij van Verhagen is die verdeeldheid zaait tussen gelovigen en ongelovigen
door gelovigen net ietsje boven de wet te stellen.
Niemand staat in Nederland boven de wet, er worden hoogstens uitzonderingen gemaakt vanwege bijzonderheden.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:12 schreef Specularium het volgende:
Grappig dat het juist de partij van Verhagen is die verdeeldheid zaait tussen gelovigen en ongelovigen
Op zich is dat nog wel relatief makkelijk te manipuleren door te veinzen dat je zelf ook gelovig bent. Op zich geen ideale oplossing natuurlijk, maar als het niet rechtsom kan dan maar linksom.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:12 schreef Specularium het volgende:
Dat geeft Specularium ook aan, dus zijn jij en ik het met hem eens Mehmet7..quote:Op woensdag 8 april 2009 23:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niemand staat in Nederland boven de wet, er worden hoogstens uitzonderingen gemaakt vanwege bijzonderheden.
Doe mij Verhagen dan maarquote:Op woensdag 8 april 2009 23:46 schreef Klopkoek het volgende:
Verhagen is zelf een glibberige, gluiperige conservatieve rat.
Wilders of Verhagen aan de macht, het is me om het even.
Het gekke is. CU/CDA/PvdA zeggen het niet openlijk, maar hun EU-konten-likkerij en handel en wandel lijkt wel Amerika te steunen in hun overname van het MO en het verwezenlijken van de 'new world order'. Dus linksom of rechtsom. maakt niet uit. Ik vertrouw politici soieso niet. Onze parlementaire democratie is al een schijn zo blijkt. Met een handjevol "volksvertegenwoordigers" als bottleneck voor de vrije stem en vrijheid van 17 Miljoen. Er klopt iets niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef Meki het volgende:
Verhagen zegt eindelijk iets nuttig
wilders zaait terroristische angst
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:39 schreef Tiesemans het volgende:
Lol dit kabinet zaait verdeeldheid en Wilders oogst dit !
Verhagen is in dat opzicht gewoon dom bezig.
Een religie bestaat meer dan alleen een boek. Ze hebben ook volgelingen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, want dat boek vloog zo uit de boekenkast met een mes tussen pagina 13 en 14.
Goed argument man.
Oh, je kan anders wel vervolgd worden als je iemands religie beledigt. (of als iemand VIND dat zijn religie wordt beledigd....)quote:Op woensdag 8 april 2009 23:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niemand staat in Nederland boven de wet, er worden hoogstens uitzonderingen gemaakt vanwege bijzonderheden.
En allemaal de schuld geven aan wildersquote:Op donderdag 9 april 2009 08:05 schreef Kadesh het volgende:
Verhagen en zijn kabinet zaait zelf angst met hun tig privacy inperkende maatregelen die zogenaamd tegen terrorisme zijn bedoeld.
Lees je eigen post nog eens want wat je hier schrijft grenst aan een bepaald type verwensing.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Als Wilders wat overkomt heeft ie dat puur aan zijn eigen ongenuanceerde uitspraken te danken... hij schuwt het zelf niet om mensen voor rotte vis uit te maken... dan kun je de bal terugverwachten... ik keur geweld altijd af maar we moeten niet doen dat als er iets gebeurd wat verder gaat dan de woorden die Wilders zelf ook oh zo graag uitspreekt dat dan de schuld is van andere politici...
Laat ik de zaak eens omdraaien... wat zou de reactie van de Wilders-aanhang zijn als een blanke Nederlander morgen een moslim vermoord en daarbij zegt door Wilders' denkbeelden geïnspireerd te zijn... is Wilders dan net zo schuldig als andere politici mocht hém iets overkomen?
Elkaar met woorden besrijden mag... met kogels of andere wapens niet! Maar iemand zoals Wilders die zelf als geen ander kan uitdelen met ongenuanceerde opmerkingen roept nou eenmaal meer weerstand op dan iemand die weloverwogen zijn standpunten verkondigd... maar dat is nog altijd de verantwoording van die persoon zelf.
De Wilders-aanhang vindt dus dat hun leider alles maar mag roepen maar als er een opmerking terug wordt geplaatst dan noemen we het demoniseren van Wilders
Ik zie hem niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:45 schreef incident het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens want wat je hier schrijft grenst aan een bepaald type verwensing.
Kijk eens naar de regering van landen waar asielzoekers vandaan komen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
LOL, die column van Ephimenco is ook zoiets.
Het enige wat Pechtold zegt is dit grapje: ‘Wilders als premier is voor mij een Haags horrorscenario. Dan word ik asielzoeker.’
Daar maakt Ephimenco dan op een of andere manier een Hitler-vergelijking van.
dat is wel heel vergezocht.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef Colnago het volgende:
[..]
Kijk eens naar de regering van landen waar asielzoekers vandaan komen.
Helaas geloof ik dat niet... er zal wat onrust zijn, wat brandstichtingen maar na een maandje of twee is het allemaal weer terug bij af...quote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dan zitten ze echt met een probleem.
Oh verstand op Fok! Bel de krant !quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Mylene het volgende:
Moslims en de Islam demoniseren is natuurlijk fout, maar Wilders zelf demoniseren door telkens maar weer o.a. WOII vergelijkingen erbij te halen doet de zaak ook geen goed. De tegenstellingen worden er alleen maar groter door. Links heeft wat betreft ook bergen boter op hun hoofd want ze werken zo mee aan een klimaat van haat.
Dan is dat een fout van de politicus in kwestie, niet van "links". Of heb ik iets gemist en is meneer Links een nieuw kamerlid?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Mylene het volgende:
Moslims en de Islam demoniseren is natuurlijk fout, maar Wilders zelf demoniseren door telkens maar weer o.a. WOII vergelijkingen erbij te halen doet de zaak ook geen goed. De tegenstellingen worden er alleen maar groter door. Links heeft wat betreft ook bergen boter op hun hoofd want ze werken zo mee aan een klimaat van haat.
Ik denk niet dat het zich beperkt tot politici. Het gaat ook om de intellectuele elite zoals bijvoorbeeld schrijvers, journalisten en programmamakers. Deze 'kosmopolieten' die bezwaar maken tegen hen die kritiek uiten op het multiculturalisme en het beleid van de integratie van minderheden.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan is dat een fout van de politicus in kwestie, niet van "links". Of heb ik iets gemist en is meneer Links een nieuw kamerlid?
Ik vraag me trouwens af welke politici Wilders met Hitler hebben vergeleken ....
Die fouten worden ook gemaakt door de andere partij, dat is dan ook niet de fout van "rechts".quote:Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan is dat een fout van de politicus in kwestie, niet van "links".
Maar waarom vergelijkt Wilders de Islam dan met nazisme, de koran met Mein Kampf?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zich beperkt tot politici. Het gaat ook om de intellectuele elite zoals bijvoorbeeld schrijvers, journalisten en programmamakers. Deze 'kosmopolieten' die bezwaar maken tegen hen die kritiek uiten op het multiculturalisme en het beleid van de integratie van minderheden.
En dat bezwaar openbaart zich vooral door deze Tweede Wereldoorlog vergelijkingen en mensen te betichten van het overnemen van rechts-extremistische ideeën.
Nee, dat geloof ik niet, wellicht sommige aanhangers.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef Koen465 het volgende:
Wilders =
http://fairimmigration.fi(...)_ku_klux_klan_03.jpg
Dat de Islam achterlijk is was al in gebruik.......quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waarom vergelijkt Wilders de Islam dan met nazisme, de koran met Mein Kampf?
Jodenhaat gok ik, dat zit hem nogal hoog.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waarom vergelijkt Wilders de Islam dan met nazisme, de koran met Mein Kampf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |