abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67848060
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:12 schreef Specularium het volgende:
Grappig dat het juist de partij van Verhagen is die verdeeldheid zaait tussen gelovigen en ongelovigen
door gelovigen net ietsje boven de wet te stellen.
Ja hypocriete vent.
pi_67848098
quote:
Grappig dat het juist de partij van Verhagen is die verdeeldheid zaait tussen gelovigen en ongelovigen
Niemand staat in Nederland boven de wet, er worden hoogstens uitzonderingen gemaakt vanwege bijzonderheden.
  woensdag 8 april 2009 @ 23:16:30 #33
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_67848181
quote:
Op zich is dat nog wel relatief makkelijk te manipuleren door te veinzen dat je zelf ook gelovig bent. Op zich geen ideale oplossing natuurlijk, maar als het niet rechtsom kan dan maar linksom.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_67848239
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Niemand staat in Nederland boven de wet, er worden hoogstens uitzonderingen gemaakt vanwege bijzonderheden.
Dat geeft Specularium ook aan, dus zijn jij en ik het met hem eens Mehmet7..
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  woensdag 8 april 2009 @ 23:46:01 #35
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67849190
Verhagen is zelf een glibberige, gluiperige conservatieve rat.

Wilders of Verhagen aan de macht, het is me om het even.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67850627
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:46 schreef Klopkoek het volgende:
Verhagen is zelf een glibberige, gluiperige conservatieve rat.

Wilders of Verhagen aan de macht, het is me om het even.
Doe mij Verhagen dan maar
  donderdag 9 april 2009 @ 00:56:27 #37
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67850716
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef Meki het volgende:
Verhagen zegt eindelijk iets nuttig

wilders zaait terroristische angst
Het gekke is. CU/CDA/PvdA zeggen het niet openlijk, maar hun EU-konten-likkerij en handel en wandel lijkt wel Amerika te steunen in hun overname van het MO en het verwezenlijken van de 'new world order'. Dus linksom of rechtsom. maakt niet uit. Ik vertrouw politici soieso niet. Onze parlementaire democratie is al een schijn zo blijkt. Met een handjevol "volksvertegenwoordigers" als bottleneck voor de vrije stem en vrijheid van 17 Miljoen. Er klopt iets niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_67852105
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:39 schreef Tiesemans het volgende:
Lol dit kabinet zaait verdeeldheid en Wilders oogst dit !
Verhagen is in dat opzicht gewoon dom bezig.
pi_67852315
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, want dat boek vloog zo uit de boekenkast met een mes tussen pagina 13 en 14.

Goed argument man.
Een religie bestaat meer dan alleen een boek. Ze hebben ook volgelingen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_67852333
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Oh, je kan anders wel vervolgd worden als je iemands religie beledigt. (of als iemand VIND dat zijn religie wordt beledigd....)

En het is mogelijk om dingen te roepen die normaal gesproken strafbaar zijn, maar als je een religieus voorganger bent onder de vrijheid van religie valt.

En meneer Verhagen wil deze wet alleen nog maar aanscherpen en verder laten toepassen door de rechters.

[ Bericht 4% gewijzigd door Snapcount2 op 09-04-2009 08:26:07 ]
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  donderdag 9 april 2009 @ 08:05:00 #41
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_67852520
Verhagen en zijn kabinet zaait zelf angst met hun tig privacy inperkende maatregelen die zogenaamd tegen terrorisme zijn bedoeld.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_67852606
quote:
Op donderdag 9 april 2009 08:05 schreef Kadesh het volgende:
Verhagen en zijn kabinet zaait zelf angst met hun tig privacy inperkende maatregelen die zogenaamd tegen terrorisme zijn bedoeld.
En allemaal de schuld geven aan wilders
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67854379
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Als Wilders wat overkomt heeft ie dat puur aan zijn eigen ongenuanceerde uitspraken te danken... hij schuwt het zelf niet om mensen voor rotte vis uit te maken... dan kun je de bal terugverwachten... ik keur geweld altijd af maar we moeten niet doen dat als er iets gebeurd wat verder gaat dan de woorden die Wilders zelf ook oh zo graag uitspreekt dat dan de schuld is van andere politici...

Laat ik de zaak eens omdraaien... wat zou de reactie van de Wilders-aanhang zijn als een blanke Nederlander morgen een moslim vermoord en daarbij zegt door Wilders' denkbeelden geïnspireerd te zijn... is Wilders dan net zo schuldig als andere politici mocht hém iets overkomen?

Elkaar met woorden besrijden mag... met kogels of andere wapens niet! Maar iemand zoals Wilders die zelf als geen ander kan uitdelen met ongenuanceerde opmerkingen roept nou eenmaal meer weerstand op dan iemand die weloverwogen zijn standpunten verkondigd... maar dat is nog altijd de verantwoording van die persoon zelf.

De Wilders-aanhang vindt dus dat hun leider alles maar mag roepen maar als er een opmerking terug wordt geplaatst dan noemen we het demoniseren van Wilders
Lees je eigen post nog eens want wat je hier schrijft grenst aan een bepaald type verwensing.

Hier wat nuance :

http://www.trouw.nl/opini(...)Adolf_Wilders__.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 09-04-2009 10:14:07 ]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_67854654
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:45 schreef incident het volgende:

[..]

Lees je eigen post nog eens want wat je hier schrijft grenst aan een bepaald type verwensing.
Ik zie hem niet.

Dat gezeik met "demoniseren" lijkt wel op hoe een Afrikaanse stam of de maffia denkt.

'Groep A en B zijn het niet met elkaar eens en raken vaak in verhitte discussies. Iemand van groep A wordt doodgeschoten. Heel groep B is verantwoordelijk voor zijn dood.'

Zo werkt dat natuurlijk niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 09-04-2009 10:14:23 ]
pi_67854657
Hoewel Verhagen in de kern gelijk heeft met zijn opmerkingen, gaat hij ook aan twee belangrijke zaken voorbij. Moslim-zijn is voor veel moslims niet zomaar een kenmerk, maar de leidraad waar ze al hun doen en laten op baseren. Verder is de verdeeldheid er allang. Dus Wilders zaait niet zo gek veel, hij constateert vooral.
pi_67854735
LOL, die column van Ephimenco is ook zoiets.

Het enige wat Pechtold zegt is dit grapje: ‘Wilders als premier is voor mij een Haags horrorscenario. Dan word ik asielzoeker.’

Daar maakt Ephimenco dan op een of andere manier een Hitler-vergelijking van.
pi_67854917
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
LOL, die column van Ephimenco is ook zoiets.

Het enige wat Pechtold zegt is dit grapje: ‘Wilders als premier is voor mij een Haags horrorscenario. Dan word ik asielzoeker.’

Daar maakt Ephimenco dan op een of andere manier een Hitler-vergelijking van.
Kijk eens naar de regering van landen waar asielzoekers vandaan komen.
Audaces fortuna juvat
pi_67854945
Of Verhagen is een intellectueel lichtgewicht, of hij speelt hier een politiek spelletje. In het eerste geval wil ik hem een vraag voorleggen, kan wel in open brief vorm.

Maxime, amice,

Waarom neemt u de nazi's niet in bescherming? Het betreft hier een groep die van links tot rechts gedemoniseerd wordt, en dat alleen maar op basis van een overtuiging! Dat zou toch niet moeten kunnen in een beschaafd land, tóch?!

Uw toegenegen Diederik
pi_67855076
Moslims en de Islam demoniseren is natuurlijk fout, maar Wilders zelf demoniseren door telkens maar weer o.a. WOII vergelijkingen erbij te halen doet de zaak ook geen goed. De tegenstellingen worden er alleen maar groter door. Links heeft wat betreft ook bergen boter op hun hoofd want ze werken zo mee aan een klimaat van haat.
pi_67855123
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef Colnago het volgende:

[..]

Kijk eens naar de regering van landen waar asielzoekers vandaan komen.
dat is wel heel vergezocht.
  Moderator donderdag 9 april 2009 @ 10:11:52 #51
8781 crew  Frutsel
pi_67855200
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee dan zitten ze echt met een probleem.
Helaas geloof ik dat niet... er zal wat onrust zijn, wat brandstichtingen maar na een maandje of twee is het allemaal weer terug bij af...

Tja.. Verhagen Als hij eens met oplossingen komt op de punten waarop Wilders lijkt te scoren, kan het CDA ook zieltjes/stemmers winnen... zou nuttiger zijn dan met rotte vis smijten
pi_67855259
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Mylene het volgende:
Moslims en de Islam demoniseren is natuurlijk fout, maar Wilders zelf demoniseren door telkens maar weer o.a. WOII vergelijkingen erbij te halen doet de zaak ook geen goed. De tegenstellingen worden er alleen maar groter door. Links heeft wat betreft ook bergen boter op hun hoofd want ze werken zo mee aan een klimaat van haat.
Oh verstand op Fok! Bel de krant !
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_67855264
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Mylene het volgende:
Dan is dat een fout van de politicus in kwestie, niet van "links". Of heb ik iets gemist en is meneer Links een nieuw kamerlid?

Ik vraag me trouwens af welke politici Wilders met Hitler hebben vergeleken ....
pi_67855533
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dan is dat een fout van de politicus in kwestie, niet van "links". Of heb ik iets gemist en is meneer Links een nieuw kamerlid?

Ik vraag me trouwens af welke politici Wilders met Hitler hebben vergeleken ....
Ik denk niet dat het zich beperkt tot politici. Het gaat ook om de intellectuele elite zoals bijvoorbeeld schrijvers, journalisten en programmamakers. Deze 'kosmopolieten' die bezwaar maken tegen hen die kritiek uiten op het multiculturalisme en het beleid van de integratie van minderheden.
En dat bezwaar openbaart zich vooral door deze Tweede Wereldoorlog vergelijkingen en mensen te betichten van het overnemen van rechts-extremistische ideeën.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_67855797
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dan is dat een fout van de politicus in kwestie, niet van "links".
Die fouten worden ook gemaakt door de andere partij, dat is dan ook niet de fout van "rechts".

Ik denk dat het beter als beide partijen zich meer genuanceerd uitdrukken en moeten vermijden om tegen elkaar op te botsen waardoor er anders een snelkookpan ontstaat die vroeg of laat zal ontploffen.
pi_67856041
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:24 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zich beperkt tot politici. Het gaat ook om de intellectuele elite zoals bijvoorbeeld schrijvers, journalisten en programmamakers. Deze 'kosmopolieten' die bezwaar maken tegen hen die kritiek uiten op het multiculturalisme en het beleid van de integratie van minderheden.
En dat bezwaar openbaart zich vooral door deze Tweede Wereldoorlog vergelijkingen en mensen te betichten van het overnemen van rechts-extremistische ideeën.
Maar waarom vergelijkt Wilders de Islam dan met nazisme, de koran met Mein Kampf?
I´m back.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:44:50 #57
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_67856216
quote:
Nee, dat geloof ik niet, wellicht sommige aanhangers.
I´m back.
pi_67856362
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar waarom vergelijkt Wilders de Islam dan met nazisme, de koran met Mein Kampf?
Dat de Islam achterlijk is was al in gebruik.......
pi_67856419
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jodenhaat gok ik, dat zit hem nogal hoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')