Helaas geloof ik dat niet... er zal wat onrust zijn, wat brandstichtingen maar na een maandje of twee is het allemaal weer terug bij af...quote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dan zitten ze echt met een probleem.
Oh verstand op Fok! Bel de krant !quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Mylene het volgende:
Moslims en de Islam demoniseren is natuurlijk fout, maar Wilders zelf demoniseren door telkens maar weer o.a. WOII vergelijkingen erbij te halen doet de zaak ook geen goed. De tegenstellingen worden er alleen maar groter door. Links heeft wat betreft ook bergen boter op hun hoofd want ze werken zo mee aan een klimaat van haat.
Dan is dat een fout van de politicus in kwestie, niet van "links". Of heb ik iets gemist en is meneer Links een nieuw kamerlid?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Mylene het volgende:
Moslims en de Islam demoniseren is natuurlijk fout, maar Wilders zelf demoniseren door telkens maar weer o.a. WOII vergelijkingen erbij te halen doet de zaak ook geen goed. De tegenstellingen worden er alleen maar groter door. Links heeft wat betreft ook bergen boter op hun hoofd want ze werken zo mee aan een klimaat van haat.
Ik denk niet dat het zich beperkt tot politici. Het gaat ook om de intellectuele elite zoals bijvoorbeeld schrijvers, journalisten en programmamakers. Deze 'kosmopolieten' die bezwaar maken tegen hen die kritiek uiten op het multiculturalisme en het beleid van de integratie van minderheden.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan is dat een fout van de politicus in kwestie, niet van "links". Of heb ik iets gemist en is meneer Links een nieuw kamerlid?
Ik vraag me trouwens af welke politici Wilders met Hitler hebben vergeleken ....
Die fouten worden ook gemaakt door de andere partij, dat is dan ook niet de fout van "rechts".quote:Op donderdag 9 april 2009 10:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan is dat een fout van de politicus in kwestie, niet van "links".
Maar waarom vergelijkt Wilders de Islam dan met nazisme, de koran met Mein Kampf?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zich beperkt tot politici. Het gaat ook om de intellectuele elite zoals bijvoorbeeld schrijvers, journalisten en programmamakers. Deze 'kosmopolieten' die bezwaar maken tegen hen die kritiek uiten op het multiculturalisme en het beleid van de integratie van minderheden.
En dat bezwaar openbaart zich vooral door deze Tweede Wereldoorlog vergelijkingen en mensen te betichten van het overnemen van rechts-extremistische ideeën.
Nee, dat geloof ik niet, wellicht sommige aanhangers.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef Koen465 het volgende:
Wilders =
http://fairimmigration.fi(...)_ku_klux_klan_03.jpg
Dat de Islam achterlijk is was al in gebruik.......quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waarom vergelijkt Wilders de Islam dan met nazisme, de koran met Mein Kampf?
Jodenhaat gok ik, dat zit hem nogal hoog.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waarom vergelijkt Wilders de Islam dan met nazisme, de koran met Mein Kampf?
Dat slaat echt nergens op gezien de standpunten van beide groepen, maar enfin.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef Koen465 het volgende:
Wilders =
jij =quote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef Koen465 het volgende:
Wilders =
Koen de gamer. Ik hoop meer van je bijdragen te zien.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef Koen465 het volgende:
Wilders =
Maar dat tiert ook weelderig bij allerlei andere groeperingen, zoals christenen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:52 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Jodenhaat gok ik, dat zit hem nogal hoog.
Ja, Wilders kan nooit meer minder zetels krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef zoalshetis het volgende:
ook hierdoor krijgt wilders meer zetels. niet zo slim maxime. doe eens iets aan de problemen die nederlanders en masse onderkennen. oh nee, dan maar liever willen vluchten voor de puinhopen die je zelf hebt gemaakt. laffe christenhond.
Ja, er zijn ook mensen die dan vervolgens de KKK gaan bagatelliseren hè.quote:
Dat is precies wat de meeste mensen ook delen, en Maxime had het over gedeelde waarden toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef MrX1982 het volgende:
Lachwekkende opmerking van Verhagen. Als er namelijk iets in deze wereld verdeeldheid zaait is het religie wel. De kern van het monotheïsme is een wij-zij gedachte.
Dat gaat lastig worden voor Verhagen. Het is een gedeelde waarde maar hij wil niet in een wij-zij land leven.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is precies wat de meeste mensen ook delen, en Maxime had het over gedeelde waarden toch?
Het is meta-communicatie van Maxime.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden voor Verhagen. Het is een gedeelde waarde maar hij wil niet in een wij-zij land leven.
Verhagen make up your mind
Global Warming hoor niet in dit rijtje (dat is een vehikel van de neo-nazi's). Verder mee eens.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen die dan vervolgens de KKK gaan bagatelliseren hè.
Zoals men de Holocaust, het Apartheidsregime, Global Warming etc etc bagatelliseert.
Mm, op fora zijn het wel dezelfde mensen hoor, die dat uit een verkeerde reflex doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Global Warming hoor niet in dit rijtje (dat is een vehikel van de neo-nazi's). Verder mee eens.
Mijn vraag is waarom deze 'kosmopolieten' immer de mensen die kritiek hebben op het multiculturalisme en het minderhedenbeleid betichten van racisme of het overnemen van rechts-extremistische ideeën, bijvoorbeeld een Bolkestein, Fortuyn, Scheffer en anderen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat heet gewoon dom. Daar zijn er heel veel van.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, op fora zijn het wel dezelfde mensen hoor, die dat uit een verkeerde reflex doen.
Denk het wel. De apartheidsgedachte is gelinkt met de ubermenschgedachte uit het nazisme, waar de global warming theorie staat voor de groenlinkse gedachte van de nazi's.quote:Wrs zijn dat geen neo-nazi's.
Mijn vraag is waarom Wilders moslims vergelijkt met racisten in feite. Want als Hitler iets was, of het nazisme zo je wilt, dan is het wel racist, of racisme. Dus Wilders is dezelfde antiracist als die kosmopolieten van jou?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mijn vraag is waarom deze 'kosmopolieten' immer de mensen die kritiek hebben op het multiculturalisme en het minderhedenbeleid betichten van racisme of het overnemen van rechts-extremistische ideeën, bijvoorbeeld een Bolkestein, Fortuyn, Scheffer en anderen.
Dat is idd dom, dat noem je het paard achter de wagen spannen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat heet gewoon dom. Daar zijn er heel veel van.
[..]
Oeh.quote:Denk het wel. De apartheidsgedachte is gelinkt met de ubermenschgedachte uit het nazisme, waar de global warming theorie staat voor de groenlinkse gedachte van de nazi's.
-edit-quote:Op donderdag 9 april 2009 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn vraag is waarom Wilders moslims vergelijkt met racisten in feite. Want als Hitler iets was, of het nazisme zo je wilt, dan is het wel racist, of racisme. Dus Wilders is dezelfde antiracist als die kosmopolieten van jou?
Waar komt dat nou vandaan? Of gebruikt Wilders dezelfde truc als die kosmopolieten?
Het is inderdaad een confronterende gedachte, maar een paradigmaverschuiving is in den beginne altijd confronterend.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is idd dom, dat noem je het paard achter de wagen spannen.
[..]
Oeh.
Het is geen novum dat de critici op het multiculturalisme en het minderhedenbeleid steevast in de hoek van het rechts-extremisme worden geplaatst.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn vraag is waarom Wilders moslims vergelijkt met racisten in feite. Want als Hitler iets was, of het nazisme zo je wilt, dan is het wel racist, of racisme. Dus Wilders is dezelfde antiracist als die kosmopolieten van jou?
Waar komt dat nou vandaan? Of gebruikt Wilders dezelfde truc als die kosmopolieten?
Ok hier dan. Maar echt veel verschillen ze niet. Zelfde racistische gedachten. Marrokanen = uitschot Koran = verbieden Fitna = geweldigquote:Op donderdag 9 april 2009 10:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Koen de gamer. Ik hoop meer van je bijdragen te zien.
Hoezo rotte vis? Hij levert kritiek, dat mag toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef Frutsel het volgende:
Tja.. VerhagenAls hij eens met oplossingen komt op de punten waarop Wilders lijkt te scoren, kan het CDA ook zieltjes/stemmers winnen... zou nuttiger zijn dan met rotte vis smijten
Verhagen demoniseert en dat is schandelijk gedrag.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo rotte vis? Hij levert kritiek, dat mag toch?
Wilders doet het, Verhagen benoemt het en dan is Verhagen de bad guy?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Verhagen demoniseert en dat is schandelijk gedrag.
Kritiek op Wilders is per definitie demoniseren?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Verhagen demoniseert en dat is schandelijk gedrag.
Nee, maae dat een bewindspersoon gaat waarschuwen tegen een individuele volksvertegenwoordiger is een zeer verontrustende ontwikkeling, wat Verhagen doet is onacceptabel.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Kritiek op Wilders is per definitie demoniseren?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Nee, maae dat een bewindspersoon gaat waarschuwen tegen een individuele volksvertegenwoordiger is een zeer verontrustende ontwikkeling, wat Verhagen doet is onacceptabel.
Wilders is niet echt de kwade genius. Dat is een clown, het succes is met hem op de loop gegaan en dat hele moslimgedoe meent hij echt niet zo radicaal, maar hij zit nu klem. Volgens mij zou hij wel opgelucht zijn als iemand hem verlost van deze nare positie en hij afscheid kan nemen van die achterban, die hij verafschuwt. Hij is helemaal niet zo'n tokkie type en wil vast ook niet al die extreem-rechtsen en NSB-ers vertegenwoordigen. Maar ja, macht he.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet iedereen neemt het argument "hunnie doen het ook" serieus, vermoed ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Zienswijze het volgende:
De sharia staat ook vol met tegenstellingen tussen moslims vs. niet-moslims. Is ook verdeeldheid zaaien.
Hoezo is dat verontrustend en onacceptabel? Het is gewoon onderdeel van het politieke debat.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Nee, maae dat een bewindspersoon gaat waarschuwen tegen een individuele volksvertegenwoordiger is een zeer verontrustende ontwikkeling, wat Verhagen doet is onacceptabel.
quote:CDA sluit coalitie met PVV nog steeds niet uit
AMSTERDAM - Het CDA sluit een eventuele coalitie met de PVV van Geert Wilders nog steeds niet uit. Dat laat partijvoorzitter Peter van Heeswijk donderdag weten.
Van Heeswijk ontkent het bericht dat enkele Kamerleden van CDA-huize dinsdag tijdens de fractievergadering hebben gedreigd op te stappen als de voorzitter bij dit standpunt zou blijven.
Trouw meldde donderdag op basis van anonieme bronnen dat een mogelijke coalitie met Wilders door zeker drie CDA-Kamerleden principieel wordt afgewezen. Van Heeswijk, aanwezig bij de vergadering, zou vervolgens hebben ingebonden.
Samenwerking
"Wij sluiten de samenwerking met geen enkele democratisch gekozen partij uit, ook niet met de PVV van de heer Wilders", zei de CDA-voorzitter donderdag in een reactie.
Wat Trouw schrijft, klopt volgens hem niet. "Daar heb ik niets van gemerkt, en ik ben er zelf bij geweest.(Aldus Nu.nl)"
CDA, VVD en PVV. Dan moet het record van 86 dagen wel verbroken kunnen worden.quote:
CDA - PVV - SP .... das pas leukquote:Op donderdag 9 april 2009 14:34 schreef Montov het volgende:
[..]
CDA, VVD en PVV. Dan moet het record van 86 dagen wel verbroken kunnen worden.
Mja de draaikonterij hebben ze vast van de pvda geleerd.quote:
Alleen wanneer je moeite hebt met begrijpend lezen misschien.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:45 schreef incident het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens want wat je hier schrijft grenst aan een bepaald type verwensing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |