abonnement Unibet Coolblue
pi_67835245
Welkom in het Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebelstopic.



Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers!

Geef even aan in welke stage van het klussen je zit.. Wacht je nog op je hypotheek? Doet de aannemer nog moeilijk? Of zijn alle data al rond?

Eigen topics van klussers met voorpret:

-UNDER CONSTRUCTION-

Vorige topic:
verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic - deel 26

Wijzigingen of wil je toegevoegd worden aan de OP ?
Meld het dan even in [K&W # 26] Slowchat, Feedback&FAQ => de kluszin is er weer!

[ Bericht 5% gewijzigd door Ml-etje op 20-05-2010 10:15:57 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_67835286
ik weet het, de oude op maar de vorige topicsluiter had geen nieuwe geopend, dus heb ik het maar gedaan. Is de nieuwe OP lijst al klaar?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 19:14:27 #3
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_67839941
tvp
pi_67852760
FF mijn vraag uit het laatste topic gehaald. Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op?

Sinds wanneer mag je u30 dozen niet meer gebruiken voor wcd & schakelaars? heb zojuist me hele appartement volgegooid met u30 dozen? Appartement is uit 74.. en er zaten nog allemaal van die oude gele inbouwdoosjes in.
pi_67860973
Vandaag de ontwerp-aktes ontvangen (levering, hypotheek, samenlevingsovereenkomst en testamenten), geen onjuistheden of onvolledigheden. Nog zes nachtjes
  Moderator donderdag 9 april 2009 @ 18:35:55 #7
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_67871958
quote:
Op donderdag 9 april 2009 08:23 schreef freddyemmer het volgende:
FF mijn vraag uit het laatste topic gehaald. Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op?

Sinds wanneer mag je u30 dozen niet meer gebruiken voor wcd & schakelaars? heb zojuist me hele appartement volgegooid met u30 dozen? Appartement is uit 74.. en er zaten nog allemaal van die oude gele inbouwdoosjes in.
In verband met de ruimte in een 30mm inbouwdoos mag je daar alleen schakelaars en stopcontacten zonder randaarde op plaatsen.

Vanaf een 40mm inbouwdoos mag je wandcontactdozen met randaarde plaatsen
Achter een 50mm diepe inbouwdoos mag je ook lassen maken en dan op diezelfde inbouwdoos ook een wandcontactdoos met randaarde of een schakelaar plaatsen.

U40 en U50 word het meeste toegepast
pi_67874243
9 mei overdracht van de nieuwbouw woning
pi_68090854
Vandaag de laatste facturen binnen, leuk bedrag gecrediteerd ivm het te laat opleveren , kunnen we weer leuke extra dingen doen voor het huis.
pi_68100083
onze oplevering word niet meer verlaat was eerst het plan omdat het nieuwbouwhuis van de verkopers nog niet af was, maar dat is nou zo vertraagd dat ze tijdelijk ergens anders gaan wonen.

overdracht is weer gewoon 1 september dus
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_68118354
Ik heb ook nog steeds voorpret, ze zijn nu mijn buitengevel aan het metselen, ergens in het najaar de sleutel
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 19:05:41 #12
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_68179647
Ik heb binnendeuren, verwarmingen zijn opgehangen

nieuwe binnendeuren zijn besteld


komende week voorschouw, hopelijk niet te veel punten.
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 19:36:19 #14
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_68179754
Neem je nog iemand mee tijdens de vooroplevering ? Twee paar ogen zien altijd meer !
Controleer zou ie zo het meer en minderwerk wat er gedaan moest worden daar willen ook nog wel eens fouten inzitten
pi_68179974
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Neem je nog iemand mee tijdens de vooroplevering ? Twee paar ogen zien altijd meer !
Controleer zou ie zo het meer en minderwerk wat er gedaan moest worden daar willen ook nog wel eens fouten inzitten
Ga komende week checklist opstellen vanuit meer- en minderwerk en de afwerkstaat per ruimte en de techinsche werkstaat.

Mijn vader gaat mee om te controleren, de voorschouw is om 08:00 uur

Vloer is al gecontroleerd door de vloerenboer. badkamers doen we in eigen beheer.
pi_68184838
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:05 schreef Vonkenboer het volgende:
Ml-etjes home to be!! eerste deel

Aan de OP toegevoegd
Thanks!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68198334
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
onze oplevering word niet meer verlaat was eerst het plan omdat het nieuwbouwhuis van de verkopers nog niet af was, maar dat is nou zo vertraagd dat ze tijdelijk ergens anders gaan wonen.

overdracht is weer gewoon 1 september dus
Dat is al laat genoeg toch? Mooi dat de verkopers nu iets tijdelijks voor zichzelf kunnen regelen, je hebt al genoeg voorpret gehad en wilt er vast zo snel mogelijk in (puur gokje )
pi_68198934
wij gaan binnenkort verbouwen! we zitten met smart op de vergunning van de gemeente te wachten.
De aannemer heeft al een offerte laten zien voor het totaal plaatje met een bedrag waarvan je een heel huis kunt laten bouwen (wij laten een aanbouw van +/- 1,5m bij 1,5m en een opbouw van +/- 8m2 bouwen) dus dat wordt flink strepen, afdingen en vooral heel veel zelf doen!
pi_68199296
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:16 schreef EvilPlatypus het volgende:

[..]

Dat is al laat genoeg toch? Mooi dat de verkopers nu iets tijdelijks voor zichzelf kunnen regelen, je hebt al genoeg voorpret gehad en wilt er vast zo snel mogelijk in (puur gokje )
voorpret heeft dan wel lang genoeg geduurd idd

nog iets meer dan 5 maanden wachten...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_68210514
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

voorpret heeft dan wel lang genoeg geduurd idd

nog iets meer dan 5 maanden wachten...
als het je troost..wij iets meer dan 4 maanden ennnn dan gewoon tot de kerst verbouwen.
En dan is er nog een kans dat het niet 1aug wordt ze mogen nl uitlopen tot 1 okt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68210538
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef styliste het volgende:
wij gaan binnenkort verbouwen! we zitten met smart op de vergunning van de gemeente te wachten.
De aannemer heeft al een offerte laten zien voor het totaal plaatje met een bedrag waarvan je een heel huis kunt laten bouwen (wij laten een aanbouw van +/- 1,5m bij 1,5m en een opbouw van +/- 8m2 bouwen) dus dat wordt flink strepen, afdingen en vooral heel veel zelf doen!
wat gaan jullie verbouwen??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68210970
zet mij ook maar in de OP 15 mei krijg ik de sleutel
pi_68211279
wouter 37:
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Welkom in het Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebelstopic.
Wijzigingen of wil je toegevoegd worden aan de OP ?
Meld het dan even in K&W FAQ, Feedback en Slowchat topic - deel 24

In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_68211383
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

wat gaan jullie verbouwen??
de keuken en de hele 1e etage. Daar komen 2 slaapkamers en de badkamer gaat van beneden (echt tilburgs jaren 30 huis) naar boven.
Vandaag gehoord dat de vergunning waarschijnlijk deze week wordt afgegeven!
pi_68215126
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:49 schreef styliste het volgende:

[..]

de keuken en de hele 1e etage. Daar komen 2 slaapkamers en de badkamer gaat van beneden (echt tilburgs jaren 30 huis) naar boven.
Vandaag gehoord dat de vergunning waarschijnlijk deze week wordt afgegeven!
Dat klinkt als alles behalve de woonkamer
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68216353
Ik was jullie kwijt!
Weinig nieuws hier; de bouw vordert gestaag.
pi_68219090
Oeh, ik zie ook ineens dat jullie al een topic verder zijn..

We hebben iemand gevonden om de vloer te schuren en te olieën, hij komt binnenkort kijken..

eind april afspraak bij de notaris, en dan aftellen.. Het grote inpakken, opruimen en weggooien is al wel begonnen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68221321
Wanneer kan je een ruit laten afkeuren bij oplevering van je huis, er zitten namelijk 4/5 krasjes op de ruit
pi_68230266
Doordat er enkele familieleden op de dag nadat wij de sleutel van ons huis krijgen op vakantie gaan en toch ook ons nieuwe huis willen zien, wordt het huis, terwijl die helemaal leeg is gelijk ingewijdt met een bbq ;-)

gelukkig zit er al een goede keuken in,
kan de drank en vlees gelijk in de koelkast,
pi_68248655
Das echt hartsikke leuk Soohr!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68260683
Hier is het nog steeds wachten geblazen.

Op naar de zomer!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_68261051
Jaaaa heerlijk!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68301715
Toch maar eens mee posten op dit forum.

Ik heb samen met mijn vriend (beide nog thuiswonend) een nieuwbouwhuis gekocht, eengezinswoning. Volgens de eerste planning zouden we het huis in november 2009 krijgen, maar het gaat zo goed dat we de eerste week van juni de oplevering al hebben. Er is nog genoeg te doen als we er eenmaal in zitten, maar ik heb een erg handige vriend, die bijna alles kan op klus gebied.

Het huis is helemaal geel aan de buitenkant, waar we nog wel even over twijfelde, maar we wilden graag nieuwbouw dus zijn er toch voor gegaan en nu we het in z'n geheel zien (met oranje en blauwe huizen erbij) is het toch wel mooi.
pi_68308604
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:17 schreef Lilian. het volgende:
Toch maar eens mee posten op dit forum.

Ik heb samen met mijn vriend (beide nog thuiswonend) een nieuwbouwhuis gekocht, eengezinswoning. Volgens de eerste planning zouden we het huis in november 2009 krijgen, maar het gaat zo goed dat we de eerste week van juni de oplevering al hebben. Er is nog genoeg te doen als we er eenmaal in zitten, maar ik heb een erg handige vriend, die bijna alles kan op klus gebied.

Het huis is helemaal geel aan de buitenkant, waar we nog wel even over twijfelde, maar we wilden graag nieuwbouw dus zijn er toch voor gegaan en nu we het in z'n geheel zien (met oranje en blauwe huizen erbij) is het toch wel mooi.
leuk leuk

en waar staat jullie gele huis?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_68308961
In Deventer (Buitenvoorde/Spikvoorde), ik zal eens een foto plaatsen:


Zo komt het eruit te zien, wij hebben alleen geen blauw in het blok (wat in het echt meer op lila lijkt), binnenkort heb ik meer foto's van de buitenkant, wordt deze of volgende week waarschijnlijk gespoten in de kleur.
pi_68309201
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef Lilian. het volgende:
In Deventer (Buitenvoorde/Spikvoorde), ik zal eens een foto plaatsen:
[ afbeelding ]

Zo komt het eruit te zien, wij hebben alleen geen blauw in het blok (wat in het echt meer op lila lijkt), binnenkort heb ik meer foto's van de buitenkant, wordt deze of volgende week waarschijnlijk gespoten in de kleur.
ziet er fleurig uit kan me voorstellen dat je er wel even aan hebt moeten wennen, maar op zich staat het wel heel gezellig vind ik
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_68314526
vandaag voorschouw gehad van onze nieuwbouw woning. Niet alles was schoongemaakt dus niet alles kunnen controleren.

29 opleverpunten zijn er gevonden. Meeste zijn allemaal klein.
pi_68426869
* Oblivion rammelt wat leven in het topic.....

Hoe gaat het hier?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_68432830
Ik zit heeel erg jaloers te zxijn op klussende mensen, aan de andere kant..we kunnen heerlijk langzaam MP afstropen en das ook fijn
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68435239
Onze handen jeuken ook!

Ik wil zo graaaaaaaaaaaaaaaag!!!!

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_68436368
Wanneer mag je Obli?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68438819
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:21 schreef leonieke het volgende:
Ik was jullie helemaal kwijt
Hoe is het met jullie rekeningen ruzie
pi_68438941
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Hoe is het met jullie rekeningen ruzie
mijn kop zit nog altijd in 't zand wat dat betreft

Maar anderzijds wij hebben een paar maand vertraging opgelopen door die aannemer, dus hij zal sowieso op zijn geld moeten wachten. Maar deze week toch maar eens binnenspringen bij de schoonouders om de aangepaste rekening te bekijken (door heel die reutemeteut in het ziekenhuis ben ik er nog niet geraakt eigenlijk )

Hoe is het bij jullie?
pi_68439469
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

mijn kop zit nog altijd in 't zand wat dat betreft

Maar anderzijds wij hebben een paar maand vertraging opgelopen door die aannemer, dus hij zal sowieso op zijn geld moeten wachten. Maar deze week toch maar eens binnenspringen bij de schoonouders om de aangepaste rekening te bekijken (door heel die reutemeteut in het ziekenhuis ben ik er nog niet geraakt eigenlijk )

Hoe is het bij jullie?
Volgende week vrijdag om 08:00 de oplevering en 10:00 de oplevering van de keuken.

daarna 2,5 week hard doorbikkelen om er de 28ste te kunnen wonen.
pi_68451383
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Volgende week vrijdag om 08:00 de oplevering en 10:00 de oplevering van de keuken.

daarna 2,5 week hard doorbikkelen om er de 28ste te kunnen wonen.
Speedy!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68451702
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
Wanneer mag je Obli?
ik hoop 4 mei...

Ik zeg het zachtjes, want er zijn een aantal kinken in de kabel geweest...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_68453651
Ik heb net even jouw topic gekeken, Ml-etje, jullie moeten ook lang wachten...
Zo zaten wij vorig jaar ook, is vervelend, maar er komt een einde aan!

Wij hebben ook een huisje gekocht met uitzichten als jullie...
(foto verkrijgbaar per pm als je wilt)
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_68457126
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb net even jouw topic gekeken, Ml-etje, jullie moeten ook lang wachten...
Zo zaten wij vorig jaar ook, is vervelend, maar er komt een einde aan!

Wij hebben ook een huisje gekocht met uitzichten als jullie...
(foto verkrijgbaar per pm als je wilt)
Jaaa graag wil die foto tuurlijk zien!!! had ik al eens gevraagd geloof ik
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68457289
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Volgende week vrijdag om 08:00 de oplevering en 10:00 de oplevering van de keuken.

daarna 2,5 week hard doorbikkelen om er de 28ste te kunnen wonen.
Ik heb de indruk dat dit echt heel vlug is gegaan Maar zo fijn! En zo spannend!
pi_68458229
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:46 schreef leonieke het volgende:

mijn kop zit nog altijd in 't zand wat dat betreft

Maar anderzijds wij hebben een paar maand vertraging opgelopen door die aannemer, dus hij zal sowieso op zijn geld moeten wachten. Maar deze week toch maar eens binnenspringen bij de schoonouders om de aangepaste rekening te bekijken (door heel die reutemeteut in het ziekenhuis ben ik er nog niet geraakt eigenlijk )
Ik kan er niet over uit hoeveel deze meneer erboven op heeft kunnen gooien.
Maar dat zullen jullie ongetwijfeld ook hebben.

Ziekenhuis? Wel alles goed?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_68459265
Dat hebben we inderdaad ook. Vandaag heeft mijn schoonvader blijkbaar naar mijn man gebeld om te vragen of we nu toch eens zouden langsgaan voor die factuur. Deze week dan toch maar eens doen Voor vrijdag lukt alvast niet.

Ik zit te midden in mijn eerste IUI (vruchtbaarheidsbehandeling) dus kan het hele gedoe rond die factuur eigenlijk missen als kiespijn. Maar ja, hoe je het ook draait of keert, het leven gaat altijd door...
pi_68459510
Spannend leonieke!
Dan kan je inderdaad dit soort dingen missen als kiespijn, ik hoop op goede afloop.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:03:29 #54
107521 Furia
snoopy weer
pi_68470158
Wij gaan deze zomer verhuizen En we hebben er zoooooo'n zin in
pi_68471623
Leuk Furia, vertel hoe,wat, waar?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68471678
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat dit echt heel vlug is gegaan Maar zo fijn! En zo spannend!
oktober 2006 gekocht, zijn begonnen met bouwen in juni 2007 , dus bijna 1 jaar bouwtijd.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:45:59 #57
107521 Furia
snoopy weer
pi_68474409
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Furia, vertel hoe,wat, waar?
Heeeeeeeel mooi boerderijtje in 't Noorden van het land! Lekker rustig dorpje, mooi stukje eigen grond en (groot pluspunt!) er hoeft niet echt meer wat aan te gebeuren, alleen wat oppervlakkig, zoals schilderen enzo.
pi_68488037
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Furia het volgende:

[..]

Heeeeeeeel mooi boerderijtje in 't Noorden van het land! Lekker rustig dorpje, mooi stukje eigen grond en (groot pluspunt!) er hoeft niet echt meer wat aan te gebeuren, alleen wat oppervlakkig, zoals schilderen enzo.
Leuk!!! Foto's? werk je dara ook in de buurt of??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 30 april 2009 @ 23:31:00 #59
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_68544627
Wij gaan ook verhuizen. We wonen al een tijdje samen in een huurflat en hebben vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht. In juli wordt ons huis opgeleverd. We leven er echt naar toe en gaan regelmatig kijken en foto's maken!

zie ook: nieuwbouw en stucen
Life is what happens to you when you're busy making other plans
pi_68746487
Wat een stel prutsers zijn de bouwers ook. vandaag en morgen wordt de keuken geïnstalleerd. Ik liep even langs om de voorgang te bekijken. Staat de keukendeur wagenwijd open , ik dacht nog is er nog iemand bezig. Iedereen was weg en de keuken stond open en bloot voor het grijpen. Had gelukkig wat mobiele nummers van mensen bewaard die wat konden regelen. Uiteindelijk is de schoonmaker langs geweest om de boel af te sluiten met sleutel die verstopt was.
pi_68747987
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat een stel prutsers zijn de bouwers ook. vandaag en morgen wordt de keuken geïnstalleerd. Ik liep even langs om de voorgang te bekijken. Staat de keukendeur wagenwijd open , ik dacht nog is er nog iemand bezig. Iedereen was weg en de keuken stond open en bloot voor het grijpen. Had gelukkig wat mobiele nummers van mensen bewaard die wat konden regelen. Uiteindelijk is de schoonmaker langs geweest om de boel af te sluiten met sleutel die verstopt was.
Pfff zo kwamen vrienden van ons van de net nieuwe keuken af (althans onbeveiligd terrein met allemaal net geinstalleerde exemplaren..dat was feest). Of de deur open stond dat is de vraag maar dan nog

Issie wel mooi??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:41:32 #62
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_68748444
Ik ben al zo lekker aan het meelezen

We hebben afgelopen week de aannemer gehad om de klussen allemaal te bekijken. Wat willen we:Uitbreiding van de badkamer; slaapkamer dochter doorbreken naar mijn kleedkamer; balkon bij onze slaapkamer; toilet beneden vernieuwen; nieuwe houten vloer beneden en openslaande deuren naar de tuin.

Ondanks dat de aannemer pas in oktober van dit jaar kan beginnen gaan we a.s. vrijdag al sanitair en tegels uitzoeken.

Oe, die badkamer wordt zo mooi
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_68748558
Hier is alweer een hoop geregeld..

wij kregen een telefoontje, we hadden bij het regelen van de renovatie van de vloer een actieformulier ingevuld van het cbw , en daar hadden we een opschudbonus van 100 euro mee gewonnen..

Altijd leuk meegenomen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68748649
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Pfff zo kwamen vrienden van ons van de net nieuwe keuken af (althans onbeveiligd terrein met allemaal net geinstalleerde exemplaren..dat was feest). Of de deur open stond dat is de vraag maar dan nog

Issie wel mooi??
Hij was half af, maar zag er al goed uit , beter dan 1,5 jaar geleden uitgezocht
pi_68748753
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:41 schreef Maes het volgende:
Ik ben al zo lekker aan het meelezen

We hebben afgelopen week de aannemer gehad om de klussen allemaal te bekijken. Wat willen we:Uitbreiding van de badkamer; slaapkamer dochter doorbreken naar mijn kleedkamer; balkon bij onze slaapkamer; toilet beneden vernieuwen; nieuwe houten vloer beneden en openslaande deuren naar de tuin.

Ondanks dat de aannemer pas in oktober van dit jaar kan beginnen gaan we a.s. vrijdag al sanitair en tegels uitzoeken.

Oe, die badkamer wordt zo mooi
Dat klinkt heel goed!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68748840
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Hij was half af, maar zag er al goed uit , beter dan 1,5 jaar geleden uitgezocht

zo help das lang wachten geweest. Fotokes?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68748880
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

zo help das lang wachten geweest. Fotokes?
heb wel impressie foto. even opzoeken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:53:07 #68
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_68749059
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Hij was half af, maar zag er al goed uit , beter dan 1,5 jaar geleden uitgezocht
Ik vind wachten tot oktober al lang
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_68749092


pi_68750245
Mooi die grote lades! ben benieuwd naar de real uitvoering.
Ja ik vind augustus ook al veel te lang (maar we kunnen wel pre-shoppen en goed uitzoeken enz enz).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68752618
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi die grote lades! ben benieuwd naar de real uitvoering.
Ja ik vind augustus ook al veel te lang (maar we kunnen wel pre-shoppen en goed uitzoeken enz enz).
ja die lades zijn 120 breed en softclosing en de greepjes zijn in gefreesd, de hele afwerking is glad

softclosing is wel een nieuw begip in het nieuwe huis. toilet brillen met softclosing , kastlades in de inbouwkast sofclosing , de schuifdeur met softclosing.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:22:36 #72
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_68797349
Meldt zich ook, nu zich via de woningbouw een geweldig leuk eengezinswoninkje heeft aangediend, waarvoor V. en Mrs. V. in aanmerking komen. A.s. maandag bezichtigen en als wij 'ja' zeggen binnen enkele dagen de sleutel.

Ik zal mij nog regelmatig in dit forum melden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_68801132
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en je kookplaat is wel in het echt wat ruimer dan de 4pit die we nu zien?
pi_68824145
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:28 schreef Soohr het volgende:

[..]

en je kookplaat is wel in het echt wat ruimer dan de 4pit die we nu zien?
Ja ze konden de kookplaat niet uitbeelden qua afbeelding is in het echt 60x60

ps pitjes zijn het niet. is een keramische kookplaat. Houten heeft geen gas in houten zuid .


let erop dat de lades 120 cm zijn , kookplaat lijkt dan in eens klein.

[ Bericht 13% gewijzigd door morpheus_at_work op 08-05-2009 21:47:34 ]
pi_68824200
de woning is opgeleverd na grondige inspectie , helaas toen geen sleutel.

er was een financieel conflict tussen de bouwer en de projectopdrachtgever

na paar uur wachten is de sleutel dan toch overhandigd.
pi_68826099
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

ps pitjes zijn het niet. is een keramische kookplaat. Houten heeft geen gas in houten zuid .

Een frisse keuken zo met zwart / wit. Machtig zeg, de 120 cm laden.
Ben benieuwd naar de tegels en de vloer. ...
Zelfs Schalkwijk heeft gas sinds 1990 of zo !
pi_68826270
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Een frisse keuken zo met zwart / wit. Machtig zeg, de 120 cm laden.
Ben benieuwd naar de tegels en de vloer. ...
Zelfs Schalkwijk heeft gas sinds 1990 of zo !
werkblad moet nog even opgepoetst worden, is nu nog beetje dof door het stof.

zonder gas is express gedaan omdat er een warmtekracht centrale staat.

Tegels worden lichtgrijs afhankelijk van de steen waar ze uitkomen zit er wisselende patronen in.

De tegels komen onder de kastjes en tot de onderkant van de afzuigkap, erom heen komt een zilverkleurige tegelafwerkprofiel. daarboven komt structuurverf.

De vloer wordt een licht eiken lamelparket met voldoende toplaag om deze 5-6x te laten schuren mocht het nodig zijn.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:21:04 #78
910 Barbie
Graduated Fool
pi_68837211
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:22 schreef Verbal het volgende:
Meldt zich ook, nu zich via de woningbouw een geweldig leuk eengezinswoninkje heeft aangediend, waarvoor V. en Mrs. V. in aanmerking komen. A.s. maandag bezichtigen en als wij 'ja' zeggen binnen enkele dagen de sleutel.

Ik zal mij nog regelmatig in dit forum melden

V.
Oe V, wat fijn! Hoop dat het maandag een ja-dag voor jullie wordt. .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:30:50 #79
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_68843020
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:21 schreef Barbie het volgende:

[..]

Oe V, wat fijn! Hoop dat het maandag een ja-dag voor jullie wordt. .
Het kan weer niet gewoon... we hebben twee huizen aangeboden gekregen. Allebei heel verschiilend, ook verschillende plaatsen en elk met hun voor- en nadelen.

Op zich zouden allebei goed zijn, maar nu zijn we bang een verkeerde keuze te maken

Dus we zijn nog in dubio.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_68854582
@V.
Wat zijn de voor en nadelen? Misschien dat suggesties hier helpen?
Ervaring leert dat sommige Fokkers hele nuttige tips kunnen hebben
En daarnaast zijn we natuurlijk (althans ikke wel) nieuwsgierig
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68864574
Voor diegene die willen volgen: Knibbel, knabbel, knuisje....

Het is begonnen!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_69664009
nog maar 23 nachtjes slapen.......

Ik ga maar eens MS Project inrichten voor de verbouwing.
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:22:16 #83
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_69664936
wij hoeven nog maar 3 maanden te wachten

lijkt lang maar we zijn nu op de helft ofzo.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_69667593
Wij nog maar zes weken..

Is al heel anders dan de zes maanden waar wij mee begonnen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69817010
Wij waarschijnlijk nog tot november. En ook dat valt heel erg mee als je al 2 jaar wacht.

Maar, er is vooruitgang! We hebben een adres! We moeten water gaan aanvragen! Er wordt gemetseld!
pi_69818433
Wij hebben er al drie maanden verbouwen opzitten, nu ik dit topic zie
We zitten bijna bijna bijna in de behangfase, op het moment zijn de stucadoors in de keuken bezig en de spaccers in de hal/overloop. Volgend weekend waarschijnlijk behangen.
En dan nog het een en ander aan sauzen, verven, vloeren leggen, etc.

Planning is nog een week of vier/vijf!

Edit: misschien nog wat meer over wat er allemaal gebeurd is in drie maanden
Er is ongeveer 6 ton puin en rotzooi uitgehaald
De balkenlaag van de zolder is compleet vervangen.
Alle muren zijn ontdaan van schrootjes en hebben een nieuwe stuclaag
Trap is gestript
Keuken is gestript, heeft een nieuw kozijn en een deur naar de berging.
Nieuwe spouwmuur om de keuken en een nieuw dak er bovenop.
Alle leidingen van de verwarmingen zijn in de vloer/muur gemaakt
Elektra volledig vernieuwd.

Maar het gaat er nu op lijken! en ik doe stiekem al ideetjes op voor de tuin.. die momenteel te triest is..

[ Bericht 50% gewijzigd door LieLie op 08-06-2009 10:08:20 ]
pi_69819128
Dat klinkt als een flinke klus LieLie!
Misschien is het een leuk idee om een apart topic er over te openen en ons blij te maken met veel voor, tijdens en na foto's?
pi_69819315
Zeker een flinke klus! Foto's plaatsen ben ik nog niet zo van..
Maar ik zal zo even zoeken naar de laatste foto van de achtertuin, dat zegt een hoop
pi_69819412
Hoe doe ik dat? (computer > topic)
pi_69821956
LieLie: Uploaden via http://www.tinypic.com/ of via Photobucket (wel registreren, maar dan heb je al je foto's in 1 account).
De link van de foto tussen (img)http://www.link.nl/plaatje.jpg(/img) zetten ( ) veranderen in [ ]

@ topic; ons huis wordt donderdag opgeleverd Vorige week de vooroplevering gehad en daar hadden we 22 opleveringspunten. Donderdag alles nalopen en nog wat extra dingen bekijken die nog niet af waren en dan zaterdag eindelijk aan de slag (vrijdag een bruiloft, dus dan kunnen we niet veel doen helaas)
pi_69822430
Dank! Ben het aan het proberen, site werkt nog niet helemaal mee

Vraagje tussendoor: ik heb een leuk idee opgedaan van een gemetselde tuinbank.
En daar wil ik zelf wel kussens bij maken. Maar waar zou ik bijv schuimrubber kunnen krijgen? Ik kan hier in de buurt niet echt een bedrijf vinden die dat heeft.. Maar misschien is het antwoord simpeler als ik denk Tips?
pi_69822584
De tuin op dit moment

pi_69823058
schuimrubber

Deze kan het leveren,
of je kan naar de markt gaan en daar even kijken
pi_69823135
Ja, die had ik gezien, maar da's zo ver weg. En om het dan te laten bezorgen..
Zocht eerst nog even een oplossing in de buurt
Maar misschien de markt inderdaad.
pi_69823862
De meeste marktkooplui hebben het ook wel als je ernaar vraagt en van die kleine fourniturenwinkels.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69826286
Plannetje voor de tuin

We hebben namelijk een hele lange garage in de tuin staan.. En dit zou toch wel gezellig lijken vind ik!

pi_69830882
Mooiii LieLie!! Stukken beter altijd dan wat het nu is maar let wel op hoe de zon staat enz
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70326372
nog 2 nachtjes slapen,

Ik moet maar eens op zoek naar een fijne plek voor alle foto's
pi_70368318
Joepieeeee, ik ga weer al verhuizen! Ditmaal naar een huisje waar ik hopelijk nog een aantal jaren in ga wonen. Het is een nieuwbouwhuisje, en ik ga het huren van de woningbouw. Het contract kan iedere dag op mijn mat vallen, maar het is verder al zo goed als zeker.

Mocht iemand benieuwd zijn; het gaat om type D. Jawel, met eigen garage dus! *pimp*
http://www.vanhuisstedema(...)rkstraat-nieuwediep/

Anyway, ik ben zelf al volop bezig met dingen verzinnen voor de inrichting etc. Zo wil ik van de keuken een tikibar gaan maken.
pi_70376060
Para!
Jij verhuizerd!
Gefeliciteerd!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_70394483
Loldanks! Inderdaad! 2e keer binnen een jaar Maar nu iz serious bizznezz!
Het is zelfs tegenover mijn werk, dus ik kan ipv wel 3 minuten lopen nu rollen naar huis. En ik zag dat ze de keukens aan het installeren zijn. Normaal hebben ze altijd van die witte Bruynzeelkeukens, maar nu hebben ze houtprint! Supertof bij de tikikeuken!
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 10:56:36 #102
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_70442570
Wij hebben gisteren de muren voor een groot deel gesausd! (vergeef me een vekeerde spelling)

De kleuren zitten er ook al op, heel gaaf geworden!

En eind deze week wordt de keuken betegeld!
pi_70446391
We willen nu natuurlijk wel foto's zien hé LieLie
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70457986
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:10 schreef Ml-etje het volgende:
We willen nu natuurlijk wel foto's zien hé LieLie
Grijs/bruin:



Groen/blauw:

pi_70458463
Mooi, Lielie!!!

(*braaf foto's gaat uploaden.... )
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 28 juni 2009 @ 21:56:24 #107
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70459041
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Grijs/bruin:
[ afbeelding ]


Groen/blauw:

[ afbeelding ]
mooie kleuren Heb je er namen bij, of hebben jullie het laten mengen?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_70459250
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

mooie kleuren Heb je er namen bij, of hebben jullie het laten mengen?
Het grijs/bruine heet Basterd (histor) en het groene heeft geen naam, maar was nummer 50.30 van flexa.
pi_70459452
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Grijs/bruin:
[ afbeelding ]


Groen/blauw:

[ afbeelding ]
Hé! Die grijsbruine lijkt op de onze..! Is het Leem van Histor? Die hebben wij namelijk. Leuk!

Wij zijn vorige week verhuisd...een ééngezinswoning met tuin in een nieuwbouwwijk in Groningen. Het huis is ongeveer 2 jaar oud dus we hoefden er weinig aan te doen. Boven en onder hangende toiletten (al klaar), alles opnieuw geschilderd (al klaar) en in de badkamer komt nog een nieuwe (op maat gemaakte) douchedeur. Maar die is nog in bestelling. Het wachten is nu verder nog op de laatste meubels (deze week) en de (rol)gordijnen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_70459493
Ow haha...ik was aan het typen toen jij je reactie had geplaatst.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_70459549
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:04 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Hé! Die grijsbruine lijkt op de onze..! Is het Leem van Histor? Die hebben wij namelijk. Leuk!

Wij zijn vorige week verhuisd...een ééngezinswoning met tuin in een nieuwbouwwijk in Groningen. Het huis is ongeveer 2 jaar oud dus we hoefden er weinig aan te doen. Boven en onder hangende toiletten (al klaar), alles opnieuw geschilderd (al klaar) en in de badkamer komt nog een nieuwe (op maat gemaakte) douchedeur. Maar die is nog in bestelling. Het wachten is nu verder nog op de laatste meubels (deze week) en de (rol)gordijnen.
Basterd dus maar ze lijken erg op elkaar
pi_70460052
Hihi LieLie jij bent goed bezig
Mooie kleuren heb de blauwe ook even opgeslagen voor onze schilder.
Foto's van de keuken zijn ook welkom hoor..alles eigenlijk hier
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 29 juni 2009 @ 11:41:38 #113
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70472861
nog twee maanden wachten dan eindelijk onze sleutel
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_70475100
Afgelopen vrijdag eindelijk de sleutel van ons huis gekregen,
Ik heb niet bijzonder veel tijd,
maar hieronder een linkje om een paar foto's te zien.
Foto pagina
  maandag 29 juni 2009 @ 13:06:09 #115
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70475513
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Soohr het volgende:
Afgelopen vrijdag eindelijk de sleutel van ons huis gekregen,
Ik heb niet bijzonder veel tijd,
maar hieronder een linkje om een paar foto's te zien.
Foto pagina
wat mooi, dat water tegenover en al dat glas in lood lief huisje hoor!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 29 juni 2009 @ 13:06:33 #116
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70475529
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef LieLie het volgende:

[..]

Het grijs/bruine heet Basterd (histor) en het groene heeft geen naam, maar was nummer 50.30 van flexa.
dankje
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_70477406
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Soohr het volgende:
Afgelopen vrijdag eindelijk de sleutel van ons huis gekregen,
Ik heb niet bijzonder veel tijd,
maar hieronder een linkje om een paar foto's te zien.
Foto pagina
ZO dat ziet er goed uit! Heb je nog buren of??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70507835
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

ZO dat ziet er goed uit! Heb je nog buren of??

Ja ik heb nog buren,
mijn huis is het enige 2-onder-1-kap van de straat,
de rest zijn allemaal vrijstaande huizen.

Ik maak er deze week nog wel een betere foto van,
pi_70513150
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Grijs/bruin:
[ afbeelding ]


Groen/blauw:

[ afbeelding ]
Oooh die onderste is erg mooi, zoiets wil ik ook in mijn keuken! Ik zal het verfnummer onthouden!
pi_70513294
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Soohr het volgende:
Afgelopen vrijdag eindelijk de sleutel van ons huis gekregen,
Ik heb niet bijzonder veel tijd,
maar hieronder een linkje om een paar foto's te zien.
Foto pagina
Mooi uitzicht!
Mooi huis!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_70513332
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Soohr het volgende:
Afgelopen vrijdag eindelijk de sleutel van ons huis gekregen,
Ik heb niet bijzonder veel tijd,
maar hieronder een linkje om een paar foto's te zien.
Foto pagina
Wow, mooi dat glas in lood bij de trap! En de trap zelf
pi_70631506
*schop....

Vorig jaar had ik aan iemand gevraagd het huisje van ons te photoshoppen, ik weet nog dat het een eric, erik (?) was...
Ik ben 'm kwijt!
Het was volgens mij of in dit topic of in een ander centraal topic....
Wie weet het nog?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_70851227
Dinsdag krijg ik de sleutel, ik denk dat ik mijn eigen topic ga openen want er moet nog vanalles gebeuren!
pi_70867130
Wij gaan ook verbouwen! . We wonen nu een jaar in een huurhuis en al vanaf dag 1 wil ik de kinderkamer eruit hebben... Is een hele onhandige kamer, wel knus enzo, maar je kunt er gewoon helemaal niets mee. Te klein voor kantoor, te groot voor kastenkamer en kinderkamer.. tja daar beginnen we niet aan. Dus nu gaan we de kinderkamer betrekken bij de woonkamer, maw de muur ertussen gaat eruit! . Lijkt allemaal niet zoveel werk, maar het plaffond moet 1 deel worden, muren moeten gestuukt worden, en er komt weer helemaal laminaat in. Verder zijn we ook aan het 'shoppen' voor meubels om eindelijk van de bij elkaar geraapte studenteninboedel af te komen
pi_70871465
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:40 schreef Sport_Life het volgende:
Wij gaan ook verbouwen! . We wonen nu een jaar in een huurhuis en al vanaf dag 1 wil ik de kinderkamer eruit hebben... Is een hele onhandige kamer, wel knus enzo, maar je kunt er gewoon helemaal niets mee. Te klein voor kantoor, te groot voor kastenkamer en kinderkamer.. tja daar beginnen we niet aan. Dus nu gaan we de kinderkamer betrekken bij de woonkamer, maw de muur ertussen gaat eruit! . Lijkt allemaal niet zoveel werk, maar het plaffond moet 1 deel worden, muren moeten gestuukt worden, en er komt weer helemaal laminaat in. Verder zijn we ook aan het 'shoppen' voor meubels om eindelijk van de bij elkaar geraapte studenteninboedel af te komen
Leuk, op naar een meer volwassen huis dus...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71008105
December slaapkamer voor en na:


Omdat ik veel op bed moet liggen, hebben we van 2 kamers een grote gemaakt.

Juni dit jaar woonkamer, gang en trapgat klaar.







Door het hele huis hebben we nu hoogpolige vloerbedekking, kids zijn het huis uit, nu kan het.


pi_71011046
Dat is goed opgeknapt, Sabine!

ParanoidEv? Waar ben je?
Je zou de sleutel krijgen..gisteren als het goed is.
Hoe is het?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71032174
Ik ben hier, tegenover mijn huis, op mijn werk Ik heb de sleutel! Maar ik wilde een eigen topic openen maar heb nog geen foto's van het huis gemaakt. Vandaag een beetje lopen meten want alle muren moeten gedaan worden met voorstrijk...
pi_71395897
Overmorgen ga ik verhuizen naar een grotere studentenkamer. Net eens begonnen met wat inpakken, beetje verkeken op de verhuisdozen merk ik al. Had er eens 5 gekocht om mee te beginnen (hoeveel kan je immers kwijt op 12m2), maar heb er nu al 3 propvol zitten met alleen nog boeken en andere dingen van mn studie Maar weer even langs de Gamma
Too much is never enough!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:43:57 #130
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_71396294
wij krijgen volgende maand eindelijk de sleutels

maar heb wel het idee dat ik heel veel belangrijke dingen vergeet, zo raar het voelt alsof we maar gewoon wat aanrommelen. Mja, komt vast wel goed uiteindelijk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_71403721
Woohoo vandaag te horen gekregen dat ik 1e keus heb voor dit appartement:



Midden in het centrum met uitzicht op de grote markt

Morgen of zaterdag afspraak met de aannemer over kleurstelling van keuken en badkamer. Eind februari begin maart wordt het opgeleverd.
Nu nog ff de hypotheek regelen
pi_71403803
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:45 schreef Poit- het volgende:
Woohoo vandaag te horen gekregen dat ik 1e keus heb voor dit appartement:

[ afbeelding ]

Midden in het centrum met uitzicht op de grote markt

Morgen of zaterdag afspraak met de aannemer over kleurstelling van keuken en badkamer. Eind februari begin maart wordt het opgeleverd.
Nu nog ff de hypotheek regelen
Ziet er goed uit!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71403936
Ja ben er ook erg blij mee
Het is (ver)nieuwbouw en aangezien ik geen wereld klusser ben komt dat mooi uit. Wat zijn nou beetje leuke sites om inspiratie op te doen?
pi_71404510
Ligt eraan of je van landelijk of modern houdt aan landelijk kan ik je helpen..modern niet
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71404684
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Poit- het volgende:
Ja ben er ook erg blij mee
Het is (ver)nieuwbouw en aangezien ik geen wereld klusser ben komt dat mooi uit. Wat zijn nou beetje leuke sites om inspiratie op te doen?
in september is er weer woonbeurs, geen betere plek om inspiratie op te doen!!
pi_71406298
oei leuk! wanneer?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71407753
Had het gevonden idd, mijn vriendinneke dat ik meevroeg net vond het te duur
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71408624
Hihi die is dan het dak eraf en erop aan het schroeven.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71535142
Het is bij ons even wachten op de stuccer voordat we echt weer verder kunnen,
daarom hebben we alvast onze 5 sits loungebank gebouwd.

koste in totaal 3 volle dagen werk, waar ook het snappen hoe de zaag bij zat.

zo was het eerst:


Zo is het nu:


Van dichtbij:


De rest van het hout wat nog 4 stoelen en wat plantenbakken moet worden,
Boven achter (is minder goed zichtbaar) ligt de eettafel nog in losse delen)


En de tegelaar is begonnen met de badkamer een nieuwe vloer te geven.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:33:22 #142
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_71602477
Kriebels beginnen nu echt te komen bij mij! Ze zijn nu vanaf maart aan het bouwen aan m'n eerste huisje en volgens de planning is het eind 2009 / begin 2010 klaar





Eén van deze starterswoningen heb ik gekocht
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_71602565
Gefeliciteerd Morpheus!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71603549
Dat ziet er tof uit Soohr!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:29:13 #145
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_71618603
Thanks!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:53:01 #146
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_71619252
Na tweeëneenhalf jaar in Haarlem op kamers te wonen en binnenkort met diploma op zak (jaja, DanielBo gaat afstuderen ) ga ik binnenkort met veel positiviteit en toch wel enige spoed op zoek naar iets groters, leukers en mooiers! Ik heb maar twee kamers nodig, ik ben al blij als ik mijn keuken van de slaapkamer gescheiden is. In de huidige situatie zit de keuken namelijk in de kamer zelf waar ook mijn bed en alles staat .

En natuurlijk komen alle dingen waar ik in mijn studentenkamer al eens tegenaan ben gelopen weer naar voren... Bijvoorbeeld het wegwerken van mijn netwerk- en speakerkabels. Ik communiceer veel data tussen twee computers waardoor een bekabeld netwerk optimaler zal werken dan een draadloos, inhoudende dat er dus kabels weg gewerkt moeten worden. Op dit moment zitten die kabels deels in een klein kabelgootje van de Kwantum en deels met draadhouders vastgeklemd aan de plint. Heeft iemand ervaringen met het in de muur wegwerken van de netwerkkabels? En hebben er mensen ervaring met het onder het laminaat wegwerken van kabels voor speakers?

Een ander punt waar ik tegenaan loop is het ondiep zijn van het wandmeubilair van tegenwoordig. Ik heb in mijn huidige Ikea-mediameubeltje zowel een mediacenter als een versterker staan die erg diep zijn, in veel van de meubelen van Ikea zouden deze twee behuizingen gewoonweg niet passen... Hoe hebben anderen hier een dergelijk probleem opgelost? Ik zou er eventueel wel voor kunnen kiezen om het meubel te behouden en daar omheen de bijbehorende kast te bouwen zoals op de site van Ikea zelf als mogelijkheid beschreven wordt. Maar eigenlijk wel ik iets anders en dan natuurlijk het liefst zoveel mogelijk meubels lekker in dezelfde stijl . En een belangrijk punt is de prijs-nuttigheidverhouding, bij een niet te noemen zaak vragen ze bijvoorbeeld 120¤ voor een (erg) simpel wandmeubel-onderdeel dat lijkt op een salontafel van de Ikea (voor ¤20).

Ook ben ik een soort van to do-lijstje aan het opstellen wat ik nog allemaal ten aanzien van het zoeken naar de woning, het verhuizen zelf enzo moet gaan doen. En natuurlijk een lijstje van de zaken die ik nog zou moeten kopen of graag zou willen hebben als ik naar mijn nieuwe stekkie ga. Heeft iemand nog tips hiervoor in de zin van 'dat is iets wat eens of meerdere keren al ben vergeten'?
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_71623944
Om meubels echt op je nuttigheidswensen aan te laten sluiten zul je ze zelf in elkaar moeten zetten,
koop bij je lokale doe-het-zelf zaak mdf platen van 121/244/1,5 cm en laat de zaagafdeling daar je gewenste plankmaten van zagen.

koop ook enkele palen van 6x6x270 cm en gebruik die als poten van je meubels.

Ik hoop je hier over enkele weken het resultaat van te laten zien.
nu heb ik alleen nog maar heel veel planken mdf liggen.
pi_71624141
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:22 schreef Soohr het volgende:
Het is bij ons even wachten op de stuccer voordat we echt weer verder kunnen,
daarom hebben we alvast onze 5 sits loungebank gebouwd.

koste in totaal 3 volle dagen werk, waar ook het snappen hoe de zaag bij zat.

zo was het eerst:
[ afbeelding ]

Zo is het nu:
[ afbeelding ]

Van dichtbij:
[ afbeelding ]
wat voor hout heb je precies gebruikt? En wat voor kussens heb je gekozen ( laten maken of gewoon zo gekocht ergens?)

wij gaan binnenkort ook zoiets maken voor op ons nieuwe balkon van 10 m
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_71624434
We hebben hiervoor ongebruikt steigerhout gebruikt,
Dat is over het algemeen iets goedkoper dan gebruikt steigerhout,
maar heeft als nadeel dat het nog wel wat gaat werken, 1 van mijn planken is wat krom aan het trekken zag ik gisteren,
die zal ik even opnieuw moeten schroeven.

We hebben 30 planken van 500x19,5x3 cm besteld,
kregen er 31 geleverd plus nog 9 van 3 meter.

om de basis stevig op poten te krijgen zitten er onder het zitgedeelte tuinpalen van ongeveer 6x6 cm onder, met een hoogte van 26,5 cm.

onder de armleuning en achtwand zitten dezelfde palen met een hoogte van 56 cm (dacht ik, misschien 59 cm)

de kussens komen bij de kwantum vandaag,
was nogal een zoektocht om zulke kussens zonder bank te kunenn kopen,
kussens zijn 55x70x10 cm met bijbehorend rugkussentje.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:15:22 #150
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_71624601
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:51 schreef Soohr het volgende:
Om meubels echt op je nuttigheidswensen aan te laten sluiten zul je ze zelf in elkaar moeten zetten,
koop bij je lokale doe-het-zelf zaak mdf platen van 121/244/1,5 cm en laat de zaagafdeling daar je gewenste plankmaten van zagen.

koop ook enkele palen van 6x6x270 cm en gebruik die als poten van je meubels.

Ik hoop je hier over enkele weken het resultaat van te laten zien.
nu heb ik alleen nog maar heel veel planken mdf liggen.
Jij bent toch diegene achter die grote houten loungebank? Puik werk!

Mijn uitgangspunt is echter wel een product of groep producten uit een winkel, alsmede vanwege garantie en het ontbreken van technische kennis voor dergelijke projecten. Maar voor de simpele dingen zoals boekenplanken en een CD/DVD-meubel heb ik wel al hele leuke ideeën grof uitgetekend .
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_71624603
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Soohr het volgende:
We hebben hiervoor ongebruikt steigerhout gebruikt,
Dat is over het algemeen iets goedkoper dan gebruikt steigerhout,
maar heeft als nadeel dat het nog wel wat gaat werken, 1 van mijn planken is wat krom aan het trekken zag ik gisteren,
die zal ik even opnieuw moeten schroeven.

We hebben 30 planken van 500x19,5x3 cm besteld,
kregen er 31 geleverd plus nog 9 van 3 meter.

om de basis stevig op poten te krijgen zitten er onder het zitgedeelte tuinpalen van ongeveer 6x6 cm onder, met een hoogte van 26,5 cm.

onder de armleuning en achtwand zitten dezelfde palen met een hoogte van 56 cm (dacht ik, misschien 59 cm)

de kussens komen bij de kwantum vandaag,
was nogal een zoektocht om zulke kussens zonder bank te kunenn kopen,
kussens zijn 55x70x10 cm met bijbehorend rugkussentje.
thnx en heb je het hout nog bewerkt met iets of gaat het gewoon zo naar buiten?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_71624847
Het hout kan zo naar buiten,

dat is weer het voordeel van dat steigerhout,
het zal nog wel iets vergrijzen door weer en wind.

Als zal ik daar bij de loungebank minder het effect van merken, omdat deze overdekt staat en alleen bij hele harde wind wat nat kan worden.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 12:11:37 #153
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 22:11:29 #154
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_73629015
hoe staat het eigenlijk hier allemaal mee ? aangezien het hier zo akelig stil is ?
Heeft iedereen last van de kredietcrisis ? of het plintensyndroom ?
pi_73632071
Over het algemeen gebeurt er bij mij te weinig per keer om te melden,

  • maar de meubels raken af,
  • tuin is bijna af,
  • dozen uit de opslag staan nu gedeeltelijk op zolder om maar eens te kijken wat er ookalweer allemaal inzat.
  • komend weekend komen de katten over
  • housewarming party is gepland.
  • komt nog een electricien eens goed naar alle electra kijken.

    Dat was em wel.
    Zelf je meubels maken kost nogal veel tijd, en al het hout moet ondertussen ook drogen.
  •   woensdag 4 november 2009 @ 15:28:09 #156
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_74387180
    Nieuwe kriebelaar hier! Bod op m'n aankomende eerste huisje is geaccepteerd, dus nog even en ik duik de stroomversnelling in
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
      dinsdag 17 november 2009 @ 16:03:48 #157
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_74784744
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 15:30 schreef Verbal het volgende:

    [..]

    Het kan weer niet gewoon... we hebben twee huizen aangeboden gekregen. Allebei heel verschiilend, ook verschillende plaatsen en elk met hun voor- en nadelen.

    Op zich zouden allebei goed zijn, maar nu zijn we bang een verkeerde keuze te maken

    Dus we zijn nog in dubio.

    V.
    Een half jaar later... beide huizen zijn destijds afgeketst om diverse redenen.

    Maar nu hebben we vorige week een ander huis aangeboden gekregen, en inmiddels getekend ook.

    Aangezien het pand nog gebouwd wordt, is de oplevering naar verwachting medio april.

    Wij zijn blij

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_74784785
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Vonkenboer het volgende:
    hoe staat het eigenlijk hier allemaal mee ? aangezien het hier zo akelig stil is ?
    Heeft iedereen last van de kredietcrisis ? of het plintensyndroom ?
    Januari-Februari, de zolder verbouwen.
    Mei , de tuin doen.

    Dan zijn we aardig uitgeklust.
    pi_74813895
    Hier vol aan de kluskriebels, hier de planning tot het einde van het jaar:
    CV ketel laten inhangen, is soms al best fris.
    Radiatoren ophangen en aansluiten
    Riool en nieuwe waterleiding aan laten leggen
    Slaapkamer aftimmeren en laten stuken
    Elektra in mijn hele huis aanleggen
    UTP en Cai erbij leggen

    Zie mijn klustopic voor actuele foto’s
    Bklusser verbouwt een jaren 30 woning
      woensdag 18 november 2009 @ 13:58:30 #160
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_74815220
    Hier bijna alles rond:

    Maandag getekend voor koopovereenkomst.
    Zojuist taxatierapport binnen, zodat ik alles heb wat ik nodig heb voor NHG.
    Vanavond hypotheek- en verzekeringsoffertes doorlezen en ondertekenen en morgen bij de bank afgooien.
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
    pi_74829620
    Bijna klaar! Er moet nog wat schilderwerk gebeuren en de vloer moet er nog in. We hopen er begin december in te kunnen.
      donderdag 19 november 2009 @ 23:19:00 #162
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_74870466
    Vandaag mochten we de frontjes, handgrepen, werkblad, tegeltjes en inbouwapparatuur kiezen en tegels voor in de badkamer en het toilet.

    Ondanks dat de verhuizing pas over een halfjaar is, maakt dat het wel een stuk echter

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_75162827
    Morgen om 10.00uur krijgen wij de sleutel van ons eerste koophuis!!!!!

    Foto's volgen later, eerst ff binnen 5 dagen zien te verhuizen, en ja, dat was onze keus.. Hoeven namelijk niet zo heel erg veel te doen..
    Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
      dinsdag 1 december 2009 @ 08:53:50 #164
    265732 Keshet
    Alle kleuren van de regenboog
    pi_75172187
    Gefeliciteerd nktc! Spannende dag vandaag zeg! Jullie gaan dus vandaag meteen al aan de slag.

    Maandag krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis! Het verhuizen gaat pas in januari gebeuren, ik heb iets meer tijd.
    A grand adventure has begun.
    pi_75326045
    Zo, en wij zijn over:D Binnen 5 dagen, gelukkig hoefden we alleen maar te verven, sauzen en schoonmaken......
    Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
      dinsdag 8 december 2009 @ 11:20:35 #166
    265732 Keshet
    Alle kleuren van de regenboog
    pi_75402646
    Wow! Dan nog vind ik 5 dagen erg snel! Heb je foto's?

    Wij hebben gisteren de sleutel gehad! Ik denk dat ik binnenkort m'n eigen topic ga openen.
    A grand adventure has begun.
      dinsdag 8 december 2009 @ 11:23:21 #167
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_75402732
    * Thrackan zit nog steeds te zenuwen omdat de hypotheek nog niet rond is
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
      dinsdag 8 december 2009 @ 11:35:28 #168
    265732 Keshet
    Alle kleuren van de regenboog
    pi_75403053
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef Thrackan het volgende:
    * Thrackan zit nog steeds te zenuwen omdat de hypotheek nog niet rond is
    Is je aanvraag afgekeurd of zit je nog te wachten op een akkoord?
    A grand adventure has begun.
      dinsdag 8 december 2009 @ 13:02:20 #169
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_75405631
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 11:35 schreef Keshet het volgende:

    [..]

    Is je aanvraag afgekeurd of zit je nog te wachten op een akkoord?
    Wacht op de acceptatie van de bijbehorende overlijdensrisicoverzekering

    * Thrackan is eerlijk geweest op een formuliertje...
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
    pi_75486199
    Ik heb hier al een paar weken liggen lurken en dan nu ook maar een berichtje.

    Ik heb zojuist besloten een nieuwbouwhuis te gaan kopen die al bijna klaar is. De oplevering zal hoogstwaarschijnlijk ergens in de eerste helft van januari zijn. Ik was eigenlijk nog helemaal niet echt bezig met het kopen van een huis, maar toen dit huis op m'n pad kwam ging het opeens heel erg snel.

    Afgezien van wat hele donkere foto's die ik vorige week heb gemaakt op de bouw, heb ik eigenlijk alleen deze artist impression:
    I reject the truth and substitute it with my own.
      zaterdag 12 december 2009 @ 09:38:24 #171
    265732 Keshet
    Alle kleuren van de regenboog
    pi_75543136
    Das wel een écht huis Semoi! Heb je ook plaatjes van de indeling?
    A grand adventure has begun.
    pi_75543153
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 16:17 schreef Semoi het volgende:
    Ik heb hier al een paar weken liggen lurken en dan nu ook maar een berichtje.

    Ik heb zojuist besloten een nieuwbouwhuis te gaan kopen die al bijna klaar is. De oplevering zal hoogstwaarschijnlijk ergens in de eerste helft van januari zijn. Ik was eigenlijk nog helemaal niet echt bezig met het kopen van een huis, maar toen dit huis op m'n pad kwam ging het opeens heel erg snel.

    Afgezien van wat hele donkere foto's die ik vorige week heb gemaakt op de bouw, heb ik eigenlijk alleen deze artist impression:
    [ afbeelding ]
    Is het een doorgaande weg die aan je huis ligt of valt het mee ?
    pi_75543585
    quote:
    Op zaterdag 12 december 2009 09:38 schreef Keshet het volgende:
    Das wel een écht huis Semoi! Heb je ook plaatjes van de indeling?
    Zie hier wat ik met floorplanner heb gemaakt (heb alleen nog maar de begane grond):

    De maten van alles in de gang + de trap is bij benadering. De woonkamer en keuken heb ik precies nagemeten en getekend.
    quote:
    Op zaterdag 12 december 2009 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    Is het een doorgaande weg die aan je huis ligt of valt het mee ?
    Het voorste blok ligt aan een rustige weg die voornamelijk gebruikt wordt voor bestemmingsverkeer (bewoners en "gratis parkeerders" voor het centrum). De hele rij naar achteren staat langs een doodlopende weg. Het huis wat ik ga kopen, is het middelste huis in het eerste blok langs die doodlopende weg.

    Het centrum ligt op loopafstand (2 minuten) en deze buurt wordt dan ook veel gebruikt om gratis te parkeren. Bij het huis hoort echter ook een eigen parkeerplaats, dus ik zal er weinig last van hebben. Zonder die eigen parkeerplek had ik het waarschijnlijk ook nooit gedaan. De schoonouders van m'n zus wonen ook in die buurt, dus ik weet dat er voor hun veel overlast is door die "gratis parkeerders".

    [ Bericht 1% gewijzigd door Semoi op 12-12-2009 10:55:16 (Typo) ]
    I reject the truth and substitute it with my own.
      Moderator zondag 28 maart 2010 @ 22:28:26 #174
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_79689167
    Een kleine schop voor dit toch o zo leuke topic !

    Waar blijven de verhalen waar we allemaal van mee kunnen genieten; of is er tegenwoordig weinig voorpret meer bij het huren/kopen/verkopen van een woning of appartement ? of is het tegenwoordig allemaal kommer en kwel
      zondag 28 maart 2010 @ 23:15:14 #175
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_79691545
    Afgelopen donderdag de sleutel van ons nieuwe huurhuisje in ontvangst genomen. Nog geen foto-updates, maar eea is te lezen op mijn weblogje

    V.

    [ Bericht 0% gewijzigd door V. op 28-03-2010 23:25:37 ]
    Ja inderdaad, V. ja.
      zondag 28 maart 2010 @ 23:22:40 #176
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_79691850
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef Vonkenboer het volgende:
    Een kleine schop voor dit toch o zo leuke topic !

    Waar blijven de verhalen waar we allemaal van mee kunnen genieten; of is er tegenwoordig weinig voorpret meer bij het huren/kopen/verkopen van een woning of appartement ? of is het tegenwoordig allemaal kommer en kwel
    Ik mag dinsdag tekenen voor mijn eerste eigen huisje, wat meteen een mega klusproject gaat worden, bij deze dus hier maar een post, ik zal jullie tzt wel wat meer details geven
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
      zondag 28 maart 2010 @ 23:24:40 #177
    52191 DABAMaster
    Powered by /me
    pi_79691914
    2 weken geleden getekend, woensdag hypotheekofferte tekenen. Veel voorpret, maar ook extreem veel regelen.
    pi_79696281
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 23:22 schreef TradeMarkie het volgende:

    [..]

    Ik mag dinsdag tekenen voor mijn eerste eigen huisje, wat meteen een mega klusproject gaat worden, bij deze dus hier maar een post, ik zal jullie tzt wel wat meer details geven
    wees welkom!
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef DABAMaster het volgende:
    2 weken geleden getekend, woensdag hypotheekofferte tekenen. Veel voorpret, maar ook extreem veel regelen.
    na het regelen komt het klussen en inrichten
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_79696287
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 23:15 schreef Verbal het volgende:
    Afgelopen donderdag de sleutel van ons nieuwe huurhuisje in ontvangst genomen. Nog geen foto-updates, maar eea is te lezen op mijn weblogje

    V.
    Wat leuk! Gefeliciteerd! Ga je hier wel een klustopic openen voor zover je gaat klussen?
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      maandag 29 maart 2010 @ 08:42:26 #180
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_79696807
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 07:45 schreef Ml-etje het volgende:

    [..]

    Wat leuk! Gefeliciteerd! Ga je hier wel een klustopic openen voor zover je gaat klussen?
    Nou, de is eigenlijk alleen schilderen, want het huis is hagelnieuw , dus da's misschien te weinig voor een eigen klustopic.

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_79696831
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 08:42 schreef Verbal het volgende:

    [..]

    Nou, de is eigenlijk alleen schilderen, want het huis is hagelnieuw , dus da's misschien te weinig voor een eigen klustopic.

    V.
    een style topic mag ook
    We zijn natuurlijk allemaal benieuwd naar wat je met je nieuwe huis gaat doen
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_79699074
    vriendin en ik gaan vanmiddag ook kijken bij ons eerste koopappartementje ! Ik had al tegen mijn vriendin gezegd dat ze niet TE enthousiast moet doen (zij kan zo ontzettend teveel laten blijken dat we een hoge prijs willen betalen..), maar beetje neutraal omdat de prijs nog wel wat mag zakken.. maar zijn er nog meer dingen waar aan te denken??
    Hij staat inmiddels al meer dan een jaar te koop en is al 25k in prijs gezakt. Overigens is het nu waarschijnlijk eigendom van een makelaar/aannemer die de boel heeft verbouwd/gerestaureerd.
      Moderator maandag 29 maart 2010 @ 18:10:30 #183
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_79714990
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 08:42 schreef Verbal het volgende:

    [..]

    Nou, de is eigenlijk alleen schilderen, want het huis is hagelnieuw , dus da's misschien te weinig voor een eigen klustopic.

    V.
    De inrichting is net zo belangrijk als het klussen hoor !
    pi_79718656
    zo net weer terug, wat was dat een tegenvaller zeg! Op funda (en in het krantje van de makelaar) stond 75M2 woonoppervlak. Blijkt het dus een woonkamer van 40m2 te zijn en een kleine slaapkamer van 10m2. Volgens de makelaar bedoelde hij "bruto oppervlakte" dus alles incl gemeenschappelijke gangen e.d...

    Nou ja, volgende huis dan maar
    pi_79718711
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef Sport_Life het volgende:
    zo net weer terug, wat was dat een tegenvaller zeg! Op funda (en in het krantje van de makelaar) stond 75M2 woonoppervlak. Blijkt het dus een woonkamer van 40m2 te zijn en een kleine slaapkamer van 10m2. Volgens de makelaar bedoelde hij "bruto oppervlakte" dus alles incl gemeenschappelijke gangen e.d...

    Nou ja, volgende huis dan maar
    Balen zeg! Maar wat je zegt, next!
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_79758370
    Ik mag mij hier ook melden! Eind november reageerden mijn vriend en ik op een woning die gebouwd gaan worden in een rijksmonument. Een oude fabriek waar vroeger onder andere gietijzeren pannen in werden gemaakt.
    We stonden pas een jaar ingeschreven en dachten dus geen enkele kans te maken. 8 December hebben we onze handtekening onder het voorlopige huurcontract gezet!

    Ze zijn al ruim een jaar bezig met het restaureren van het gebouw en we hebben laatst bericht gekregen dat de casco restauratie klaar is. Hierna moeten ze de huizen op zich er nog in plaatsen. Het is nu nog 1 grote hal waar 15 woningen in komen. De planning is dat het in oktober klaar is. Het duurt voor mijn gevoel nog heel lang maar we hebben al bijna 4 maanden geleden besloten dat we het nemen!

    Omdat het een monumentaal pand is, zit er geen dubbel glas in. Wel zijn ze nog met een onderzoek bezig of ze achterzetramen gaan gebruiken. In de hele woning komt vloerverwarming en convectoren. We krijgen geen CV ketel maar er wordt een warmte/koude-opslag geplaatst.
    De keuken en badkamer hebben we zelf uit mogen zoeken en ik krijg eindelijk mijn gewenste bad!
    Ons huis kijkt uit op het water en weilanden. De entree zit aan de tuin vast en direct daarna een trap naar de eerste verdieping. Hier zit de woonkamer, keuken en een berging. Op de tweede verdieping zitten 2 slaapkamers, een hele grote overloop en een badkamer.

    Nou, foto's zeggen meer dan woorden!
    Om te beginnen het gebouw zelf.



    Deels ons uitzicht en het pad dat achter het huis loopt.



    En als laatste de 2 plattegronden.



    Het gebouw loopt in een vierkant en in het midden van een gebouw zit een vrij grote tuin. Hier komt een algemene tuin en ieder huis krijgt afzonderlijk een tuintje. Omdat er de andere helft van het gebouw de woningcorporatie komt en dus veel klanten komen, lijkt het mij ook wel erg prettig om een eigen plekje te hebben.
    Over de tuin is nog weinig bekend. Er is wel een opzet gemaakt maar deze was nog niet definitief.

    We zijn er zo blij mee! Als kind heb ik een rondleiding gehad door de gebouwen die op dit terrein staan en het hoort een beetje bij mijn jeugd. Buiten ons gebouw staan er nog 10 andere rijksmonumenten. De afgelopen jaren zijn ze al druk bezig geweest met verbouwen en ondertussen zit er een theater, restaurant en een bibliotheek in. In de toekomst komt er nog een hotel en zullen er nog veel meer huizen bij gebouwd gaan worden. Ons gebouw (Beltmancomplex) zal als 1 van de eerste klaar zijn!

    [ Bericht 0% gewijzigd door .Sparkling. op 30-03-2010 22:51:58 ]
    E.
      Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 22:05:28 #187
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_79766992
    Jep, klopt helemaal!
    E.
    pi_79768746
    Wat een bijzonder projekt Sparkling.

    Wat ga je/julie nog doen tot oktober ? behalve foto's maken ( voor ons) .

    Leuk vooruitzicht.
    pi_79769053
    Rondom het huis kunnen we niet zoveel doen. We zijn al heel druk meubelzaken te bezoeken en informatie inwinnen over verschillende vloeren. We krijgen vloerverwarming én vloerverkoeling en we willen sowieso wat meer informatie over welke vloer daar geschikt voor is.
    Er zou binnenkort een brief moeten komen van de woningcorporatie over de tuin. De eerste opzet en wat zij voor deelname verwachten van de bewoners. Ook dat is even afwachten!

    En verder richt ik me de komende tijd op mijn stage als doktersassistent en mijn vriend is bezig om zijn masterscriptie af te ronden.

    Oh ja. En rond de zomer komt er een kijkdag. Dan zouden alle muren erin moeten staan en kunnen we dus eindelijk goed zien hoe ons huis er uit komt te zien. Ik vind het maar lastig om me een huis voor te stellen vanaf papier
    E.
    pi_79770240
    Het zijn mooie ruime kamers zo te zien aan de maten op de tekening.
    Zelfs op de zg. overloop kun je nog een kamer maken óf zelfs de badkamer groter ?

    Alleen hebben hullie geen voordeur getekend?!
    Kom je binnen via de binnentuin?
    pi_79770349
    Wat een gaaf gebouw zeg!
      woensdag 31 maart 2010 @ 07:19:49 #193
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_79775487
    ZO, écht een gaaf gebouw

    (V. is dol op oude industriële gebouwen)

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      woensdag 31 maart 2010 @ 13:03:27 #194
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_79784640
    @sparkling, met die vloerverwarming/-koeling zul je wel op steenachtige vloerafwerkingen uitkomen verwacht ik, bij tapijt en hout/laminaat keldert je afgifte namelijk behoorlijk.

    Verder wel een heel tof huisje volgens mij
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_79796741
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef AnneX het volgende:
    Het zijn mooie ruime kamers zo te zien aan de maten op de tekening.
    Zelfs op de zg. overloop kun je nog een kamer maken óf zelfs de badkamer groter ?

    Alleen hebben hullie geen voordeur getekend?!
    Kom je binnen via de binnentuin?
    Ja, op de begane grond zit een halletje met nog een berging. De voordeur zit dus ook in de tuin. De overige huizen hebben allemaal op de begane grond de woonkamer zitten maar onder ons huis zit de doorgang naar de tuin. En wij hebben 1 van de weinige huizen die uitkijken op het water, dus dat we steeds een trap op moeten nemen we voor lief

    De badkamer groter zou eventueel kunnen maar het is een huurhuis en we vinden deze maten prima. Een extra slaapkamer hebben we ook al over nagedacht maar we vinden het ook weer jammer om het licht van de overloop weg te nemen. We gaan er maar met zijn 2en inwonen dus 2 grote slaapkamers is voorlopig sowieso voldoende. We laten het dus maar zo!

    En ik zelf vind het trouwens ook een heel mooi gebouw. Je moet wel van de stijl houden maar ik ben er echt verliefd op!
    E.
      woensdag 31 maart 2010 @ 21:32:57 #196
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_79806182
    Hier alvast even wat foto's van waar ik binnenkort kan gaan beginnen met klussen



    De achterkant van de woonkamer met rechts de keuken





    De voorkant van de woonkamer



    De slaapkamer aan de achterkant, die aan de voorkant is ongeveer net zo groot, maar dan met dakkapel

    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_79806472
    Lief huisje Trade !
    Voor één of twee personen ( of meer) ?

    Trek het maar naar deze eeuw zónder schrootjes en laat ons meegenieten in een topic mét fotoos. .
      woensdag 31 maart 2010 @ 21:42:50 #198
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_79806688
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 21:38 schreef AnneX het volgende:
    Lief huisje Trade !
    Voor één of twee personen ( of meer) ?

    Trek het maar naar deze eeuw zónder schrootjes en laat ons meegenieten in een topic mét fotoos. .
    Voor 1 persoon, en idd, alle binnenwanden gaan eruit, evenals de keuken en wat door moet gaan voor de badkamer.
    En dan weer opbouwen met moderne middelen

    Gelukkig zijn de vloeren nog goed, evenals het dak, de buitenmuren en de meeste kozijnen
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_79810222
    Lief huisje
    Ga je een eigen topic openen?
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 22:55:10 #200
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_79810538
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
    Lief huisje
    Ga je een eigen topic openen?
    We mogen toch hopen dat dit op het lieve huisje een eigen verbouwingstopic waard is
      woensdag 31 maart 2010 @ 23:00:30 #201
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_79810805
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef Vonkenboer het volgende:

    [..]

    We mogen toch hopen dat dit op het lieve huisje een eigen verbouwingstopic waard is
    Hij is het zeker waard, denk wel dat ik er een ga openen tzt
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_79811171
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:

    [..]

    Hij is het zeker waard, denk wel dat ik er een ga openen tzt
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_79820798
    Wow, dat is echt een leuk huisje Ik ben nu al nieusgierig naar wat je er van gaat maken!
    E.
      dinsdag 6 april 2010 @ 16:50:05 #204
    294731 Mixende_match
    Matchende mix
    pi_80009621
    Oeehh bij mij begint het ook te kriebeleeee!
    Ik krijg in december (pas!) m'n sleutel van ons nieuwbouwappartement!

    M'n schoonouders wonen er vlakbij,dus iedere week even kijken hoever ze zijn:)
    ~ Bonito La Risa ~
      dinsdag 6 april 2010 @ 16:51:11 #205
    294731 Mixende_match
    Matchende mix
    pi_80009661
    Idd leuk huisje!!
    ~ Bonito La Risa ~
      dinsdag 6 april 2010 @ 16:53:54 #206
    294731 Mixende_match
    Matchende mix
    pi_80009776
    @sparkling
    wat een geweldig project zeg! Ben echt benieuwd hoe dat gaat worden! Ondertussen al wat andere foto's?
    ~ Bonito La Risa ~
    pi_80011623
    Ik ben vanmiddag geweest toevallig. Ik heb wat foto's gemaakt maar de hekken waren dicht dus ze voegen niet zoveel toe. Ik zal ze vanavond op de computer zetten!

    Wat wel erg leuk was, is dat er een schilder naar ons toe kwam en die begon spontaan te vertellen over het gebouw. Ze zijn al 2,5 jaar bezig met het project en voorlopig blijven ze er nog wel even. In het hele gebouw hebben ze meer dan 5000 raampjes moeten vernieuwen die allemaal op locatie met de hand moesten worden opgemeten en op maat gemaakt moesten worden. Als ze hard doorwerkten kregen ze maximaal 40 ramen per dag af. Mijn petje af voor de mensen die dat gedaan hebben.

    Zelf hadden we nog niet zoveel informatie over hoe de afwerking precies zou zijn en daar heeft hij ook wat meer uitleg over gegeven. De oude bestaande muren mogen niet gestuct worden. Deze zullen wel een verflaag krijgen maar de oude staat moet er in te zien blijven. Dit kan dus betekenen dat er soms gaten in de muren zitten ofzo. De overige binnenmuren mogen we mee doen wat we zelf willen, maar de buitenmuren mogen we zelf niet aankomen. Dat is het nadeel van een momunentaal pand en we zijn dan ook erg nieuwsgierig hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.

    Dit was de tweede keer dat we er met werkmensen hebben gepraat die meewerken aan het project en we hebben wel gemerkt dat iedereen er zó enthousiast over is. Iedereen praat er vol lof en trots over dat ze mogen meewerken aan zo'n project. Ik word er zelf ook helemaal blij van.

    Wij zelf zijn nog nooit in het gebouw geweest en voorlopig blijven de hekken ook dicht voor ons. Jammer!
    E.
    pi_80011651
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 16:50 schreef Mixende_match het volgende:
    Oeehh bij mij begint het ook te kriebeleeee!
    Ik krijg in december (pas!) m'n sleutel van ons nieuwbouwappartement!

    M'n schoonouders wonen er vlakbij,dus iedere week even kijken hoever ze zijn:)
    Dat is leuk he? Iedere keer de vorderingen bekijken en helemaal staan te juichen als er iets nieuws te zien is!
    E.
    pi_80012384
    Ik heb de foto's toch maar meteen op de computer gezet!
    Ik heb alleen foto's van de zijkant. Deze hebben ze vrij recent van een nieuwe laag verf voorzien en het ziet er meteen een stuk mooier uit!




    De ramen die open kunnen zijn zo schattig vind ik! Bij het geverfde deel op de foto kan je onderaan zien dat de afwerking daar niet helemaal mooi is. Volgens de schilder zou dit blijven om de oude sfeer van vroeger aan te houden. Vroeger was het onderaan ook niet mooi afgewerkt en dat zal nu ook niet zo zijn. Ze zijn verplicht om het gebouw zoveel mogelijk te laten lijken op hoe hij vroeger was.

    Ik heb trouwens nog een foto die ik op internet gevonden heb van het binnenterrein. De foto is niet al te duidelijk maar het is toch echt de beste die ik heb. Daarom die er ook maar bij!



    Voor nog wat foto's zoals het eruit zag voordat ze begonnen met de verbouwingen.
    http://www.architectenweb.nl/aweb/projects/project.asp?PID=7603

    De informatie die er staat komt niet meer overeen met het uiteindelijke plan. Er komen dus maar 15 woningen in het gebouw en de woningcorporatie. That's it!
    E.
      woensdag 7 april 2010 @ 09:25:23 #210
    294731 Mixende_match
    Matchende mix
    pi_80032586
    Nou ziet er veel belovend uit;) die raampjes zijn idd zooo schattig! Haha

    en idd
    super handig dat ze er vlakbij wonen, we gaan bijna iedere zondag 'stiekum' kijken.. Ik zal morgen eens kijken voor de foto's die we gemaakt hebben;)
    ~ Bonito La Risa ~
    pi_80277223
    Ik heb een mega update met héél veel foto's!! Eind vorige ging ik naar de bibliotheek en ineens zag ik mensen achter de hekken bij het huis. Ik heb gekeken hoe deze mensen er gekomen zijn (het was avond en de schilders waren al lang naar huis) en wist hierna ineens hoe ik op het terrein moest komen zonder last te hebben van gesloten hekken. Natuurlijk had ik net geen camera bij me dus de dag erna ben ik terug gegaan en gisteren nog eens. Gisteren vond ik ook nog eens de doorgang naar boven waar ons huis komt dus daar heb ik meteen foto's van kunnen maken!

    Zoals op de foto's te zien zijn het nu allemaal nog grote hallen en ik vind het lastig inschatten hoe groot alles nou daadwerkelijk is.

    Ik zal beginnen met de foto's van vorige week. Het terrein waar alle tuinen komen en onze voordeur. Die zit er al in! Zoals jullie zien is het ook allemaal echt nog lang niet af. In de hal zit nog gewoon een houten plaat langs de muur en ik verwacht toch wel dat dat niet zo blijft




    Dan de eerste verdieping waar de woonkamer komt. Op deze verdieping zitten maar ramen aan 1 kant van het huis dus hierdoor oogt alles wel wat donker. Ik vond het gisteren niet zo heel vervelend maar ik moet nog even kijken hoe het is als er ook echt muren in staan. Waarschijnlijk veel met verlichting werken en lichte kleuren gebruiken. De woonkamer (beide verdiepingen uiteraad) zullen de breedte worden van 2 pilaren. 6 meter dus ongeveer.



    En als laatste de tweede verdieping waar de slaapkamers en badkamer komen. Hier zitten wel ramen aan beide kanten en dit is dus ook meteen veel lichter.

    Op deze foto zie je goed de scheidingslijn tussen gerestaureerd en het oude. Op deze lijn eindigt ons huis en het begint links bij het trappengat.Dit is dus bijna 6 meter samen, al zou ik het niet geloven als ik de daadwerkelijke maten niet wist. Het lijkt allemaal zoveel kleiner!



    En als laatste het uitzicht vanuit onze slaapkamer. Voorlopig blijft dit zo! In de uiteindelijke bouwplannen staan nieuwbouwhuizen gepland maar volgens de makelaar waren hier nog geen tekeningen van en was het sowieso nog niet zeker of dat deel van het project doorgaat. De komende 5 jaar zou er in ieder geval zeker niks bij gebouwd worden!

    Nou, waarschijnlijk ga ik voorlopig maar even niet meer kijken. De schilders zijn klaar in de huizen en nu is het wachten tot er muren geplaatst worden en de vloeren erin worden gemaakt. Je kan op de foto bij de voordeur zien hoeveel hoger de vloer nog moet worden! Waarschijnlijk kan niemand het gebouw toch meer in de muren er eenmaal in staan dus mijn volgende bezoek zal waarschijnlijk pas zijn op de officiele kijkdag. Mét muren erin!
    Het voelde toch ook niet zo fijn om op deze (niet zo legale) manier het gebouw te betreden
    E.
    pi_80490326
    Dat wordt wel een heel gaaf appartement Sparkling!

    Wilde ook even mijn komende huisje posten! Dit zijn de brochure foto's. En jammer genoeg... geen foto's van de verdieping, maar dat geeft niet, want die wordt toch helemaal omgegooid.

    vooraanzicht, waar een erker gaat komen (en een nieuwe voordeur)


    Zijaanzicht komt een dakkapel. andere kant komen waarschijnlijk 2 dakkapelen.


    Achter met de meest sfeervolle tuin die ik ooit gezien heb


    Woonkamer met doorkijk naar eetkamer en rechts de keuken. De doorgang naar de keuken willen we een beetje verbreden en dubbele deuren in zetten . Niet van die gigantische deuren want zo groot is het nu ook weer niet.


    Keuken vanuit bijkeukentje. Het aanrecht is momenteel echt overdreven laag, maar het is wel een granieten blad dus die wordt waarschijnlijk gerecycled (buitenkeuken idee). De kast rechts achterin gaat er waarschijnlijk uit om een doorgang te creëren naar de eetkamer


    andere kant op.


    Opnieuw de woonkamer


    En de toekomstige eetkamer. De muur waar de secretaire aanstaat wordt dan de doorgang naar de keuken. De schouw en de deur naar de woonkamer gaan dan weg. Er zit namelijk nog een schouw in de woonkamer en nog een deur vanuit de gang naar de eetkamer. 3 deuren naar de eetkamer is een beetje onnozel


    Verder gaan de plafonds eruit (yay! balkenplafond! )
    En al het tapijt en dergelijke.
    Er zit momenteel geen badkamer in (echt gewoon helemaal niet, nergens, geen!) wel een wc, met een gietijzeren stortbak die wordt ook vernieuwd. De wc ruikt nu nog erger dan in een louche kroeg. de stortbak zal wel de tuin in gaan of zo iets

    Bijna alles in originele staat (zelfs de verf)
    You're dead to me!
    I'm eating all your sandwiches,
    Dead people don't need them...
    pi_80490650
    Wat gaaaaf Selyn!!! Dat wordt verbouwen
    Maaruh open je leuk een eigen topic?
    Dan kunnen we allemaal heerlijk meegenieten
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_80501253
    Leuke projecten allebei! Leuke foto's!
    pi_80501603
    Wat een triestig huisje is het Selyn.

    Dat verdient veel liefde en aandacht en werkzaamheid. ( en euro's) ! en dan wordt het jullie droomhuis.
    Zijn jullie een beetje handig? met klussen.

    Hoe is de planning met aanvang van de werken en open dan gauw een topic ...

    Succes en veel voorpret !
    pi_80566050
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
    Wat gaaaaf Selyn!!! Dat wordt verbouwen
    Maaruh open je leuk een eigen topic?
    Dan kunnen we allemaal heerlijk meegenieten
    Ik zit er wel aan te denken om een eigen topic erover te openen, maar twijfel nog, omdat het weer extra werk is.
    Denk wel dat ik het doe. Is natuurlijk ook wel handig dat ik zo nu en dan tips/advies aan fokkers kan vragen
    quote:
    Wat een triestig huisje is het Selyn.

    Dat verdient veel liefde en aandacht en werkzaamheid. ( en euro's) ! en dan wordt het jullie droomhuis.
    Zijn jullie een beetje handig? met klussen.

    Hoe is de planning met aanvang van de werken en open dan gauw een topic ...

    Succes en veel voorpret !
    Het is echt heel slecht onderhouden. Alleen al te zien aan de verf.. De vorige eigenaren hadden een moestuin ernaast en blijkbaar ging al hun aandacht daar naar toe.
    Mijn vriend is gelukkig erg handig en ik moet maar gewoon mee doen. Alleen al bij een plintje of kozijn schilderen sta ik al te vloeken, maar doe het altijd wel.
    Sleutel krijgen we uiterlijk 1 augustus (hopelijk iets eerder) omdat mevrouw eerst moet wachten op de oplevering van haar nieuwbouw appartement.
    Nu zijn we vooral nog aan het rondkijken/oriënteren naar keukens, badkamers, tegels etc.
    Toch wel moeilijk om dingen voor je te zien als je het huis nog niet in kan.
    You're dead to me!
    I'm eating all your sandwiches,
    Dead people don't need them...
    pi_80575295
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef .Sparkling. het volgende:
    Ik heb een mega update met héél veel foto's!! Eind vorige ging ik naar de bibliotheek en ineens zag ik mensen achter de hekken bij het huis. Ik heb gekeken hoe deze mensen er gekomen zijn (het was avond en de schilders waren al lang naar huis) en wist hierna ineens hoe ik op het terrein moest komen zonder last te hebben van gesloten hekken. Natuurlijk had ik net geen camera bij me dus de dag erna ben ik terug gegaan en gisteren nog eens. Gisteren vond ik ook nog eens de doorgang naar boven waar ons huis komt dus daar heb ik meteen foto's van kunnen maken!

    Zoals op de foto's te zien zijn het nu allemaal nog grote hallen en ik vind het lastig inschatten hoe groot alles nou daadwerkelijk is.

    Ik zal beginnen met de foto's van vorige week. Het terrein waar alle tuinen komen en onze voordeur. Die zit er al in! Zoals jullie zien is het ook allemaal echt nog lang niet af. In de hal zit nog gewoon een houten plaat langs de muur en ik verwacht toch wel dat dat niet zo blijft
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    Dan de eerste verdieping waar de woonkamer komt. Op deze verdieping zitten maar ramen aan 1 kant van het huis dus hierdoor oogt alles wel wat donker. Ik vond het gisteren niet zo heel vervelend maar ik moet nog even kijken hoe het is als er ook echt muren in staan. Waarschijnlijk veel met verlichting werken en lichte kleuren gebruiken. De woonkamer (beide verdiepingen uiteraad) zullen de breedte worden van 2 pilaren. 6 meter dus ongeveer.
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    En als laatste de tweede verdieping waar de slaapkamers en badkamer komen. Hier zitten wel ramen aan beide kanten en dit is dus ook meteen veel lichter.
    [ afbeelding ]
    Op deze foto zie je goed de scheidingslijn tussen gerestaureerd en het oude. Op deze lijn eindigt ons huis en het begint links bij het trappengat.Dit is dus bijna 6 meter samen, al zou ik het niet geloven als ik de daadwerkelijke maten niet wist. Het lijkt allemaal zoveel kleiner!
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    En als laatste het uitzicht vanuit onze slaapkamer. Voorlopig blijft dit zo! In de uiteindelijke bouwplannen staan nieuwbouwhuizen gepland maar volgens de makelaar waren hier nog geen tekeningen van en was het sowieso nog niet zeker of dat deel van het project doorgaat. De komende 5 jaar zou er in ieder geval zeker niks bij gebouwd worden!

    Nou, waarschijnlijk ga ik voorlopig maar even niet meer kijken. De schilders zijn klaar in de huizen en nu is het wachten tot er muren geplaatst worden en de vloeren erin worden gemaakt. Je kan op de foto bij de voordeur zien hoeveel hoger de vloer nog moet worden! Waarschijnlijk kan niemand het gebouw toch meer in de muren er eenmaal in staan dus mijn volgende bezoek zal waarschijnlijk pas zijn op de officiele kijkdag. Mét muren erin!
    Het voelde toch ook niet zo fijn om op deze (niet zo legale) manier het gebouw te betreden
    waaaaaaauuuwww

    geweldig!!
    en fijn dat je zo'n uitzicht heb zeg!

    ziet er heel gaaf uit!
    ~ Bonito La Risa ~
    pi_80575436
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 17:25 schreef Selyn het volgende:

    [..]

    Ik zit er wel aan te denken om een eigen topic erover te openen, maar twijfel nog, omdat het weer extra werk is.
    Denk wel dat ik het doe. Is natuurlijk ook wel handig dat ik zo nu en dan tips/advies aan fokkers kan vragen
    [..]

    Het is echt heel slecht onderhouden. Alleen al te zien aan de verf.. De vorige eigenaren hadden een moestuin ernaast en blijkbaar ging al hun aandacht daar naar toe.
    Mijn vriend is gelukkig erg handig en ik moet maar gewoon mee doen. Alleen al bij een plintje of kozijn schilderen sta ik al te vloeken, maar doe het altijd wel.
    Sleutel krijgen we uiterlijk 1 augustus (hopelijk iets eerder) omdat mevrouw eerst moet wachten op de oplevering van haar nieuwbouw appartement.
    Nu zijn we vooral nog aan het rondkijken/oriënteren naar keukens, badkamers, tegels etc.
    Toch wel moeilijk om dingen voor je te zien als je het huis nog niet in kan.
    dat wordt dus veel schilderen haha

    ziet er verder wel leuk uit, alles lekker opknappen, je eigen paleisje maken hihi

    suc6!
    ~ Bonito La Risa ~
    pi_80581067
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 17:25 schreef Selyn het volgende:

    [..]

    Ik zit er wel aan te denken om een eigen topic erover te openen, maar twijfel nog, omdat het weer extra werk is.
    Denk wel dat ik het doe. Is natuurlijk ook wel handig dat ik zo nu en dan tips/advies aan fokkers kan vragen
    [..]

    Het is echt heel slecht onderhouden. Alleen al te zien aan de verf.. De vorige eigenaren hadden een moestuin ernaast en blijkbaar ging al hun aandacht daar naar toe.
    Mijn vriend is gelukkig erg handig en ik moet maar gewoon mee doen. Alleen al bij een plintje of kozijn schilderen sta ik al te vloeken, maar doe het altijd wel.
    Sleutel krijgen we uiterlijk 1 augustus (hopelijk iets eerder) omdat mevrouw eerst moet wachten op de oplevering van haar nieuwbouw appartement.
    Nu zijn we vooral nog aan het rondkijken/oriënteren naar keukens, badkamers, tegels etc.
    Toch wel moeilijk om dingen voor je te zien als je het huis nog niet in kan.
    Zo'n eigen topic is naast handig voor tips ook erg stimulerend kan ik je uit eigen ervaring vertellen
    Overigens is een tekening van het huis het beste om dingen voor je te gaan zien.
    En met bijv floorplanner kom je ook ver.
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_80585114
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 18:33 schreef Selyn het volgende:
    Dat wordt wel een heel gaaf appartement Sparkling!

    Wilde ook even mijn komende huisje posten! Dit zijn de brochure foto's. En jammer genoeg... geen foto's van de verdieping, maar dat geeft niet, want die wordt toch helemaal omgegooid.

    vooraanzicht, waar een erker gaat komen (en een nieuwe voordeur)
    [ afbeelding ]

    Zijaanzicht komt een dakkapel. andere kant komen waarschijnlijk 2 dakkapelen.
    [ afbeelding ]

    Achter met de meest sfeervolle tuin die ik ooit gezien heb
    [ afbeelding ]

    Woonkamer met doorkijk naar eetkamer en rechts de keuken. De doorgang naar de keuken willen we een beetje verbreden en dubbele deuren in zetten . Niet van die gigantische deuren want zo groot is het nu ook weer niet.
    [ afbeelding ]

    Keuken vanuit bijkeukentje. Het aanrecht is momenteel echt overdreven laag, maar het is wel een granieten blad dus die wordt waarschijnlijk gerecycled (buitenkeuken idee). De kast rechts achterin gaat er waarschijnlijk uit om een doorgang te creëren naar de eetkamer
    [ afbeelding ]

    andere kant op.
    [ afbeelding ]

    Opnieuw de woonkamer
    [ afbeelding ]

    En de toekomstige eetkamer. De muur waar de secretaire aanstaat wordt dan de doorgang naar de keuken. De schouw en de deur naar de woonkamer gaan dan weg. Er zit namelijk nog een schouw in de woonkamer en nog een deur vanuit de gang naar de eetkamer. 3 deuren naar de eetkamer is een beetje onnozel
    [ afbeelding ]

    Verder gaan de plafonds eruit (yay! balkenplafond! )
    En al het tapijt en dergelijke.
    Er zit momenteel geen badkamer in (echt gewoon helemaal niet, nergens, geen!) wel een wc, met een gietijzeren stortbak die wordt ook vernieuwd. De wc ruikt nu nog erger dan in een louche kroeg. de stortbak zal wel de tuin in gaan of zo iets

    Bijna alles in originele staat (zelfs de verf)
    Prachtig klusobject Selyn, om de zelfde reden moesten wij anderhalf jaar wachten op de sleutel.
    Ging nog vaker kijken bij de nieuwbouw als de bewoners waar wij het huis van gekocht hadden
    Volgens mij is dat kleine stenen gebouwtje aan de achterkant met die oogjes en dat neusje vroeger een
    stookhok geweest voor de keuken.
    Ben wel benieuwd waar het staat of heb ik er over heen gelezen?
    pi_80587125
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 06:48 schreef aegor102 het volgende:

    [..]

    Prachtig klusobject Selyn, om de zelfde reden moesten wij anderhalf jaar wachten op de sleutel.
    Ging nog vaker kijken bij de nieuwbouw als de bewoners waar wij het huis van gekocht hadden
    Volgens mij is dat kleine stenen gebouwtje aan de achterkant met die oogjes en dat neusje vroeger een
    stookhok geweest voor de keuken.
    Ben wel benieuwd waar het staat of heb ik er over heen gelezen?
    Eigenlijk is dat kleine gebouwtje een aanbouw, waar nu de wc in zit. De wc stond bij de bouw van het huis in de keuken. Het is ontzettend smal en moet nog geïsoleerd worden dus hopen dat we genoeg ruimte over houden voor een fatsoenlijke wc
    Ik had idd nog niet gezegd waar het staat.
    Het is in Ede, vrijstaand en aan de linker en achterzijde zit een school. Misschien een beetje vervelend tijdens speelkwartier, maar na 3 uur en in vakanties lijkt het me heerlijk
    De ingang van de school is helemaal aan de andere kant dus als het goed is krijgen we niet al te veel overlast van auto's.
    You're dead to me!
    I'm eating all your sandwiches,
    Dead people don't need them...
    pi_80587351
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef Selyn het volgende:

    [..]

    Eigenlijk is dat kleine gebouwtje een aanbouw, waar nu de wc in zit. De wc stond bij de bouw van het huis in de keuken. Het is ontzettend smal en moet nog geïsoleerd worden dus hopen dat we genoeg ruimte over houden voor een fatsoenlijke wc
    Ik had idd nog niet gezegd waar het staat.
    Het is in Ede, vrijstaand en aan de linker en achterzijde zit een school. Misschien een beetje vervelend tijdens speelkwartier, maar na 3 uur en in vakanties lijkt het me heerlijk
    De ingang van de school is helemaal aan de andere kant dus als het goed is krijgen we niet al te veel overlast van auto's.
    Dan is dat schoorsteentje voor andere uitlaatgassen
    Succes met de verbouwing en hoop je eigen topic tzt te mogen volgen
    pi_81007910
    Ik ben daarnet gebeld door de woningcoörperatie en te horen gekregen dat de oplevering van mijn appartement gepland staat voor 20 mei!
      dinsdag 4 mei 2010 @ 16:21:37 #224
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_81011795
    * meeleest *

    met een beetje geluk mag ik binnen afzienbare tijd mijn eigen stekkie gaan zoeken ergens rond Barendrecht. Mag ik dan ook al voorpret hebben?
    "To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
    pi_81020966
    Gefeliciteerd!!
    Enne voorpret mag als wij dan tijdens de kluspret mee mogen genieten?
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_81030329
    over verhuizen gesproken
    deze posts van een mod wil ik jullie niet onthouden
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef Adolecens het volgende:

    [..]

    Uuhm.. Iets rigoureuzer

    JB had een tweepersoonsbank die de draai niet kon maken op de vaste trap naar zolder. Van alles geprobeerd en zelfs nog overwogen om via het het dak en dakraam te gaan, maar dat was wat ongecontroleerd en riskant.

    Toen heb ik de decoupeerzaag in de treden en schutborden van de trap gezet en die eruit gezaagd, waarna de bank alsnog via het trapgat omhoog kon

    JB en de vriendin van een vriend van me die hielp verklaarden ons voor gek dat we dat deden en kwamen ook niet meer kijken, omdat ze bang waren dat ze het dan helemaal niet meer zagen zitten
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef Adolecens het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    En de kat die gebeamed werd door de flits

    [ afbeelding ]
    [b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
    pi_81031567
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 22:27 schreef gers het volgende:
    over verhuizen gesproken
    deze posts van een mod wil ik jullie niet onthouden
    [..]


    [..]


    Die mod komt mijn huis niet in
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      dinsdag 4 mei 2010 @ 23:06:32 #228
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_81032338
    ML, ik lurk hier al zo lang mee dat ik het bijna verplicht ben he
    "To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
    pi_81032676
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef Merlijn het volgende:
    ML, ik lurk hier al zo lang mee dat ik het bijna verplicht ben he
    Welneent maar leuk is het wel
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_81042056
    Zo..
    Ook maar eens mijn eerste postje..

    M'n lief en ik zijn bezig om het huurhuis waar we nu in wonen te kopen.
    Voorlopig koopcontract wordt deze week opgesteld, verwachtte overdrachtsdatum is 1 juli i.v.m. de bank.
    Mocht de bank z'n zaakjes eerder op orde hebben (we hebben aangegeven dat we 1 juNi alles geregeld wilden hebben), dan is de overdracht hopelijk eerder.

    Zoals gezegd, we gaan de huurwoning kopen waar we nu in wonen. Geen sociale woningbouw, eerder " particuliere" woningbouw. Het is een net flat gebouw en ons huisje is een mooie doos met een oppervlakte van 110 m2. We zijn hier een jaar geleden komen wonen en hebben toen enigszins geklust (het geeikte verven en leggen van grote delen van de vloerbedekking). Woonkamer , keuken en gang moeten nog vloerbedekking krijgen. Al met al was de "verbouwing" nog niet helemaal klaar, maar zijn al wel verhuist.

    Afgelopen winter hadden we eindelijk genoeg gespaard om laminaat te kopen voor de woonkamer, de keuken en de gang. Tijdens een mooie aanbieding van de bouwmarkt hebben we dus het laminaat en de ( belachelijk dure) geluidsisolatie materialen gehaald. We wilden al bijna beginnen met het leggen van het laminaat toen we bedachten dat de keuken en de badkamer toch niet waren wat we wilden. En aangezien er in het flatgebouw meerdere woningen te koop stonden vroegen we ons af of wij niet ons huur huis zouden kunnen kopen.

    Dus namen we contact op met de makelaar en jawel hoor, het was mogelijk om het huis te kopen. We vinden de prijs zelf erg meevallen, en willen graag snel de overdracht hebben zodat we kunnen beginnen met klussen. Voor het klussen hebben we een bouw-depot aangevraagd bij de bank. Dit moet ook gaan lukken.Onze klus projecten zullen zijn:
    - Een nieuwe keuken
    Hiervoor moeten we de volgende dingen doen:
    * Weghalen muur tussen de woonkamer & keuken
    * Verplaatsen electra & installeren van 2 nieuwe groepen op/in de meterkast
    * Verplaatsen water punten en riolering
    * Afdichten van de gas kraan (we gaan keramisch koken)
    * De nieuwe keuken wordt geplaatst
    - Een nieuw toilet (hang toilet)
    - Een nieuwe badkamer
    Hiervoor moeten we de volgende dingen doen:
    * Doorbreken gangkast naar badkamer
    * Omleggen warm water en riolering
    * Installeren nieuwe badkamer meubelen
    * Tegels willen we laten zetten

    Zelf vind ik het een behoorlijk klus project, maar als ik de verschillende topics zie van mensen die enorme huizen verbouwen dan valt mijn verbouwing best mee. Hopelijk krijgen we tijdens deze verbouwing genoeg ervaring om het volgende huis wat groter aan te kunnen pakken.

    Met een beetje geluk lukt het me om een topic te starten over de koop en verbouwing..
    En zijn er lezers die me kunnen helpen met nog wat onopgeloste vraagstukken m.b.t. het klussen.

    Hopelijk tot snel!

    Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
    A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
      woensdag 5 mei 2010 @ 12:41:09 #232
    52191 DABAMaster
    Powered by /me
    pi_81045996
    morgen de sleutel van mijn nieuwe appartement
    pi_81046247
    Leuk Barretje! We helpen je hier graag

    DABAmaster
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      donderdag 6 mei 2010 @ 23:58:30 #234
    52191 DABAMaster
    Powered by /me
    pi_81113101
    Sorry mensen, ik moet dit topic verlaten Vanaf nu te vinden in: DABAMaster's eerste stek!
    pi_81119433
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 23:58 schreef DABAMaster het volgende:
    Sorry mensen, ik moet dit topic verlaten Vanaf nu te vinden in: DABAMaster's eerste stek!
    Niet zo boos kijken hoor
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      vrijdag 7 mei 2010 @ 10:05:56 #236
    52191 DABAMaster
    Powered by /me
    pi_81121467
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 08:10 schreef Ml-etje het volgende:

    [..]

    Niet zo boos kijken hoor
    Was als sadface bedoeld
      zaterdag 8 mei 2010 @ 21:46:01 #237
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_81192586
    Kennen jullie die mop al van die koopsubsidie?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    dus het duurt iets langer voor ik de sleutel heb
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_81193541
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
    Kennen jullie die mop al van die koopsubsidie?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    dus het duurt iets langer voor ik de sleutel heb
    O wat kut zeg! Succes!

    Vond het sowieso al niets (want ik kwam niet in aanmerking )
      zaterdag 8 mei 2010 @ 22:16:49 #239
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_81193792
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 22:09 schreef Beijtje het volgende:

    [..]

    O wat kut zeg! Succes!

    Vond het sowieso al niets (want ik kwam niet in aanmerking )

    Ik kwam wel in aanmerking, en goed ook!
    Maar inmiddels is alles opnieuw geregeld, krijg alleen wel later de sleutel
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_81377041
    ik kom vandaag weer achter iets, wat ik dus niet wist vanwege het feit dat het altijd bij mij all-in geregeld is...

    Ik teken 20 mei het huurcontract, maar op dit moment weet ik dus nog niet of de woningcoörperatie (Ymere) de aansluiting van electriciteit / gas voor mij zal aanvragen of dat ik dit dus zelf moet doen... Ik wil dit wel zelf via www.aansluitingen.nl doen, maar ik heb totaal nog geen idee wat ik nou precies moet aanvragen gezien de diverse keuzes die je voorgeschoteld krijgt. En wat als het gewoon Ymere geregeld wordt...

    Naja, dat wordt morgen maar weer nabellen...


    Ik ga in dat complex met de glazen gallerij wonen!
      donderdag 13 mei 2010 @ 18:37:07 #241
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_81388616
    hier nog weinig nieuws te melden. Het is nog even wachten wat mijn ex-wederhelft te horen krijgt aankomende week. Wel al een paar leuke kandidaten gevonden, maar dan zal ik wel flink over de prijs moeten onderhandelen... Wat haal je tegenwoordig nog van de prijs af in de prijsklasse 2-250.000? 10k? 15k? 20k?

    overigens van de week ook nog uitgenodigd en op gesprek geweest bij een bedrijf om daarvoor te gaan werken. Als dat doorgaat, zal dat natuurlijk ook weer de nodige vertraging opleveren om een hypotheek te kunnen aanvragen. (vast contract of niet, proefperiode etc.)
    "To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
    pi_81388659
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 12:54 schreef Gnomestein het volgende:
    ik kom vandaag weer achter iets, wat ik dus niet wist vanwege het feit dat het altijd bij mij all-in geregeld is...

    Ik teken 20 mei het huurcontract, maar op dit moment weet ik dus nog niet of de woningcoörperatie (Ymere) de aansluiting van electriciteit / gas voor mij zal aanvragen of dat ik dit dus zelf moet doen... Ik wil dit wel zelf via www.aansluitingen.nl doen, maar ik heb totaal nog geen idee wat ik nou precies moet aanvragen gezien de diverse keuzes die je voorgeschoteld krijgt. En wat als het gewoon Ymere geregeld wordt...

    Naja, dat wordt morgen maar weer nabellen...

    [ afbeelding ]
    Ik ga in dat complex met de glazen gallerij wonen!

    Ymere doet dat niet hoor
    De aansluiting is er maar je moet wel zelf een contract met leverancier afsluiten.
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_81406012
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 18:38 schreef Ml-etje het volgende:

    [..]

    Ymere doet dat niet hoor
    De aansluiting is er maar je moet wel zelf een contract met leverancier afsluiten.
    Het schijnt bij Arcade ('s-Gravenzande) ook verschillend te zijn, dus ik ga morgenochtend eens bellen over de hoe en wat, het scheelt toch als ik het morgen al kan aanvragen ... Ik ben namelijk bij mijn andere appartement van Ymere gewoon een all-in tarief gewend, al is dit wel een onzelfstandig appartement (studenthuisvesting, hé).

    Ik heb nu allemaal bedragen om mijn oren gekregen, dus het handigste is toch even Ymere bellen. Ben jij zelf bekend bij Ymere?

    [ Bericht 0% gewijzigd door Gnomestein op 14-05-2010 03:20:35 (Een woordje vergeten ergens.) ]
    pi_81406737
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
    Kennen jullie die mop al van die koopsubsidie?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    dus het duurt iets langer voor ik de sleutel heb

    Starterslening al geprobeerd?
    pi_81407978
    oeh ik mag me hier melden over een half jaar gaan we onze keuken verbouwen !!
    en tegelijk dan ook maar de woonkamer aanpakken.

    * Muks gaat zich inlezen en verdiepen in budgetkeukens
    soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
    pi_81410089
    Wij hebben ook eindelijk (goed) nieuws gekregen!
    11 of 14 juni kunnen we de sleutel krijgen! De datum ligt aan wat we zelf willen (11e) en de beschikbaarheid van de notaris.
    Vroeger dan verwacht dus!
    Nog 1 maand!!!
    You're dead to me!
    I'm eating all your sandwiches,
    Dead people don't need them...
    pi_81418909
    Niet helemaal eigen kriebels, maar ik ga dr nog wel mee naar toe verhuizen met mn ouders:


    Ben al een beetje bezig met inrichten van mn kamer, als het goed is wordt hij binnen een maand opgeleverd, en kunnen we er binnen 2 in.

    [ Bericht 16% gewijzigd door Phaelanx_NL op 14-05-2010 15:14:50 ]
    Geen referral hier.
    pi_81428785
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef Muks het volgende:
    oeh ik mag me hier melden over een half jaar gaan we onze keuken verbouwen !!
    en tegelijk dan ook maar de woonkamer aanpakken.

    * Muks gaat zich inlezen en verdiepen in budgetkeukens
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef Selyn het volgende:
    Wij hebben ook eindelijk (goed) nieuws gekregen!
    11 of 14 juni kunnen we de sleutel krijgen! De datum ligt aan wat we zelf willen (11e) en de beschikbaarheid van de notaris.
    Vroeger dan verwacht dus!
    Nog 1 maand!!!
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 15:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
    Niet helemaal eigen kriebels, maar ik ga dr nog wel mee naar toe verhuizen met mn ouders:
    [ afbeelding ]

    Ben al een beetje bezig met inrichten van mn kamer, als het goed is wordt hij binnen een maand opgeleverd, en kunnen we er binnen 2 in.
    wat leuk allemaal

    Openen jullie tzt een topic?
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_81429054
    Natuurlijk ... inmiddels ben ik al druk aan het tekenen geslagen want nu wil ik ook de inrichting omgooien
    tzt komt er een topic met voor, tijdens en na foto's
    soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
    pi_81434070
    Wie weet, mocht ik iets drastisch gaan doen met mijn kamer.
    Geen referral hier.
    pi_81578217
    Gister een belletje ontvangen met het bericht dat het toch ietsjes later gaat worden.
    welgeteld 4 dagen
    De verkoper is dan net terug van vakantie, vandaar.
    Dus het is nu de 18e van juni geworden.
    Heb er wel zin in. kan niet wachten om weg te gaan uit ons (lawaaige) appartement.
    You're dead to me!
    I'm eating all your sandwiches,
    Dead people don't need them...
    pi_81661431
    Ik ga zo tekenen, ik ga zo tekenen!

    Er moet (helaas) meer aan gebeuren dan ik had verwacht, maar je ken niet alles hebben. I'll keep you guys posted!
    pi_81661778
    quote:
    Op donderdag 20 mei 2010 08:32 schreef Gnomestein het volgende:
    Ik ga zo tekenen, ik ga zo tekenen!

    Er moet (helaas) meer aan gebeuren dan ik had verwacht, maar je ken niet alles hebben. I'll keep you guys posted!
    gefeliciteerd!
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_81686127
    Heel veel plezier gewenst met je nieuwe woning!!!!!!
    pi_81738472
    De eerste twee dagen klussen zijn inmiddels om, helaas wel een beetje financiële tegenvaller. Er komen allemaal kleine kostenpostjes bij waar ik geen rekening mee had gehouden, ook wat dingen waar ik wel al een bedrag voor had gereserveerd vallen fiks duurder uit dan gedacht. Ik had al een x bedrag geleend van paps en mams, maar dat wordt telkens meer helaas. Nu doen paps en mams niet heel moeilijk, maar om geld te moeten vragen is ook niet leuk. Terwijl het allemaal gewoon netjes begroot was etc.

    De verf blijkt gelukkig wel erg goed te dekken, dus morgen gaan we de tweede keer verven. Ik ga morgen ook de banken ophalen, dus hopelijk ben ik snel klaar voordat ik naar Pinkpop ga...
    pi_81761292
    mijn vriend en ik hebben een woning gekocht in Almelo en begin juli gaan we verhuizen, kan bijna niet wachten

    We hebben de hypotheek offerte getekend, alles is helemaal goedgekeurd, alleen nog ff wachten op de medische goedkeurig van de levensverzekering, maar dat is geen probleem.

    Het huisje is niet bijzonder groot, maar prima voor starters als wij en zeker voor een prijsje van 82.000 euro. huisje is verder ook in goede staat (kozijnen, muren, dak enz.)

    wil het toch even delen met jullie, ben zo enthausiast haha:

    Voorkant huis:


    Tuin:



    Woonkamer:



    Keuken en sanitair:





    3 Slaapkamers:




    Aan de achterkant van het huis is een berging waar de wasdroger kan staan en waar de cv staat. In de tuin hebben we een schuurtje voor fietsen etc. Er is ook nog een bergzolder aanwezig waar behoorlijk wat neergezet kan worden.

    Dit gaan we op korte termijn doen:
    - Vloeren leggen
    - Muren sauzen
    - Kleine klussen in en rond het huis

    Op de langere termijn:
    - Nieuwe keuken
    - Nieuwe badkamer
    - Nieuwe toilet

    Vind dat we voor die prijs toch wel een heel leuk huisje hebben kunnen kopen.

    Kan trouwens als helemaalk niet wachten om alles grondig te gaan schoonmaken, maar dat vind ik altijd al leuk werk in huis haha
    pi_81761444
    Tsjeu leuk Claessens en je klinkt zo enthousiast.
    Begin juli is snel al.

    Veel plezier en succes en laat maar eens zien hoe jullie het gaan aanpakken in je eigenste topic.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 15:59:49 #258
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_81762621
    Leuk huisje hoor

    Ik krijg a.s. woensdag de sleutel dus dan kan het slopen beginnen
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_81763620
    82k daar heb je hier niet eens een kamer van 14m2 voor..

    Mooi huisie
      woensdag 26 mei 2010 @ 12:43:18 #260
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_81915921
    de

    zijn binnen
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_81916201
    gefeliciteerd Trademarkie!!
    En Claessens we willen die foto's graag met klusfoto's in een eigen topic zien hoor
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_81916632
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
    gefeliciteerd Trademarkie!!
    En Claessens we willen die foto's graag met klusfoto's in een eigen topic zien hoor
    haha komt in orde, eind juni gaan we verhuizen, dus tegen die tijd zal ik een eigen topic aanmaken!
      donderdag 27 mei 2010 @ 21:49:38 #263
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_81992588
    En we zijn begonnen, volgende week open ik wel een eigen topic, als de sloop echt vordert





    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
      Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 22:03:35 #264
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_81993930
    Heeel veel schrootjes zie ik , dat wordt echt een gevalletje compleet strippen en opnieuw optrekken.
      donderdag 27 mei 2010 @ 22:07:03 #265
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_81994213
    quote:
    Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Vonkenboer het volgende:
    Heeel veel schrootjes zie ik , dat wordt echt een gevalletje compleet strippen en opnieuw optrekken.
    Klopt helemaal, vandaag ook het gas afgesloten en boven de meterkast alle electra afgedopt en 1 tijdelijke wcd gemaakt op 1 groep
    Zo kan ik met een gerust hart het grootste deel van de woning leegslopen, het water zal ik dit weekend nog even op een strategische plek afdoppen
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_82012138
    Ehm, vind je niet dat de sloop al is gevorderd dan?
      vrijdag 28 mei 2010 @ 12:43:02 #267
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_82016503
    Nee, als ik zie wat er allemaal nog moet
    Maar als ik zondag even tijd en zin heb zal ik een topic openen
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
      vrijdag 28 mei 2010 @ 12:53:10 #268
    86327 dujour
    Nou daaaaag
    pi_82016895
    Vandaag mondeling akkoord gegeven voor de koop van onze vrijstaande "klus" woning.
    volgende week naar de bank voor een hypotheek.
    pi_82023101
    yeah, vandaag te horen gekregen dat we medisch zijn goedgekeurd voor de levensverzekering bij de hypotheek, dus ook dat is nu officieel geregeld.

    Nu ligt het dossier compleet bij de bank en die moet het volgende week definitief goedkeuren, maar er is geen enkele reden waarom het opeens niet meer zou worden goedgekeurd. Als we de definitieve bevestiging hebben kunnen we volgende week de huur opzeggen, 18 juni tekenen voor de overdracht en 28 juni alle spullen verhuizen!!
    pi_82023446
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
    Nee, als ik zie wat er allemaal nog moet
    Maar als ik zondag even tijd en zin heb zal ik een topic openen
    Jaaa
      zondag 30 mei 2010 @ 13:52:37 #271
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_82097929
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
    pi_82098797
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef TradeMarkie het volgende:
    TM's jaren 20 woning
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      woensdag 2 juni 2010 @ 17:36:13 #273
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_82244401
    hier ook nog even een update, volgende mijlpaal is ook weer bereikt. Duurt alleen maandje langer dan gepland. Zoals het er nu uit ziet kan ik vanaf september ook serieus actie ondernemen.
    "To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
    pi_82271613
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 17:36 schreef Merlijn het volgende:
    hier ook nog even een update, volgende mijlpaal is ook weer bereikt. Duurt alleen maandje langer dan gepland. Zoals het er nu uit ziet kan ik vanaf september ook serieus actie ondernemen.
    Goed tijdstip, de ergste hitte voorbij (als die er komt) en toch nog prima weer
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_82277776
    Morgen is er een officieel kijkmoment bij onze woningen! Er is 1 modelwoning open. Eigenlijk hebben we aan die woning niet zoveel want het is een totaal andere soort woning dan de onze.
    Maar de verhuurder en aannemer zijn er ook voor vragen en die hebben we wel. Heel veel zelfs! Spannend
    E.
    pi_82873252
    Dames en heren hoe gaat het ermee?
    Al sleutels binnen en klussen gestart?
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_82873611
    Momenteel nog altijd aan het wachten op de starterslening, hebben wel al een positief advies gekregen alleen die sturen ze pas op als mijn hypotheekadviseur het laatste stuk heeft opgestuurd.

    Per 14 Juli verwacht ik de sleutels te hebben.

    Overigens staan hier (bij mijn ouderlijke huis): Eettafel,eettafelstoelen, banken, salontafel, dressoirt. Een gigantische klok met een diameter van een meter en wat klein spul.

    Heb er heel erg zin in, wacht nu al sinds 14 Maart, eerst koopsubsidie slachtoffer, vervolgens elke keer hersteltermijnen m.b.t startersleningen.....

    Ondertussen om de 2 weken even bij het huisje kijken... de buren aan de ene kant hebben de schuttingen vervangen, wij wilden hen vragen om dit samen met ons te gaan doen maar ze waren ons al voor. Scheelt ons weer een paar 100 euro.
    pi_82874999
    Nou... zoals al in diverse topics al heb doorlaten schemeren zijn mijn vriendin en ik bezig met het kijken naar een nieuwbouwhuisje in Eindhoven.

    Het gaat om het plan 'Het Groene Hof (http://www.hetgroenehof.nl/) waar we bezig zijn met een huisje uit de serie 'Model D'


    Momenteel zijn we voornamelijk aan het kijken of het financieel uit gaat komen... want eigenlijk komt het project een half jaar te vroeg voor onze portomonee. Maar het is wel 1 van de eerste woningen waar we meteen iets hadden van 'ja, dit is iets voor ons!'

    Al met al zijn we druk bezig een excel document vol te rammen met cijfertjes en optelsommen... voorals nog gaat het richting positief, maar er zit een raar onderbuik gevoel bij...
    pi_83079914
    Wij hebben de sleutel vrijdag gekregen en zijn al een beetje begonnen met wat slopen..
    Zaterdag een "sloopfeestje"gehouden met bbq.
    Zodra ik een beetje tijd vrij hebn zal ik een topic openen!
    You're dead to me!
    I'm eating all your sandwiches,
    Dead people don't need them...
    pi_83087214
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef Selyn het volgende:
    Wij hebben de sleutel vrijdag gekregen en zijn al een beetje begonnen met wat slopen..
    Zaterdag een "sloopfeestje"gehouden met bbq.
    Zodra ik een beetje tijd vrij hebn zal ik een topic openen!
    gefeliciteerd! en leuk
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      maandag 21 juni 2010 @ 21:55:14 #281
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_83120653
    Paar maanden geleden gemeld dat wij gingen verhuizen. Tijd voor een eigen klustopic had ik niet, maar voor de geïnteresseerden: dit is het geworden

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_83253452
    Oehoe, ik heb fotootjes van mijn verhuizing én de inmiddels ingerichte kamers! Alleen jammer dat de internetverbinding twee weken vertraging heeft opgelopen, twee partijen konden er niet uitkomen wiens schuld het was alvorens ze het schakelaartje omzette...

    Ik ga ze vanavond uploaden, ik ben trots!
    pi_83262519
    Leuk Gnomestein!
    Verbal ik ga de foto's eens bekijken morgen
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_83289236
    Ik wil een huisje in het bos of een hutje op de hei!

    Huis waar ik nu woon staat voor alsnog alleen 'te flirt', maar hopelijk komt er spoedig meer schot in de zaak

    Ik wil namelijk serieus een huisje in het bos of bij de hei oid gaan zoeken!
    Iemand nog goede plekken waar ik een beetje kan gaan zoeken? Funda ben ik al mee bezig.

    Het mag ook een recreatiewoning zijn, maar dan wel geschikt voor permanente bewoning.
    Op marktplaats staan er een boel, maar meeste dus niet voor permanent.
    Misschien bestaan er betere websites waar ik kan kijken?!
    pi_83305985
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef bl0emetjE het volgende:
    Ik wil een huisje in het bos of een hutje op de hei!

    Huis waar ik nu woon staat voor alsnog alleen 'te flirt', maar hopelijk komt er spoedig meer schot in de zaak

    Ik wil namelijk serieus een huisje in het bos of bij de hei oid gaan zoeken!
    Iemand nog goede plekken waar ik een beetje kan gaan zoeken? Funda ben ik al mee bezig.

    Het mag ook een recreatiewoning zijn, maar dan wel geschikt voor permanente bewoning.
    Op marktplaats staan er een boel, maar meeste dus niet voor permanent.
    Misschien bestaan er betere websites waar ik kan kijken?!


    Kijk even goed naar de eisen voor recreatie, vaak is dat 3 weken per jaar onbewoond.
    Dat is best te doen in combi met een postbus.

    Welke omgeving zoek je?
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_83313724
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:

    [..]



    Kijk even goed naar de eisen voor recreatie, vaak is dat 3 weken per jaar onbewoond.
    Dat is best te doen in combi met een postbus.

    Welke omgeving zoek je?
    Bij veel woningen las ik max 275 dagen per jaar, dat zijn 90 dagen dus niet (3 maanden).
    3 weken zou inderdaad nog best te doen zijn! En met een postbus, daar had ik nog niet eens aan gedacht

    Ik zoek een beetje midden nederland, rondom Utrecht, de Veluwe kan ook.
    Noorden of zuiden des lands zou ook kunnen, maar daar heb ik me nog niet heel erg in verdiept

    En zelfs het buitenland begint ook steeds meer te trekken.. En dan warmer dan Nederland

    Maar ik heb niet perse haast denk ik, beetje rustig aan oriënteren enzo.
      zaterdag 26 juni 2010 @ 11:05:03 #287
    294731 Mixende_match
    Matchende mix
    pi_83319782
    Nouu bij mij schiet het al op! Er is al gemetseld enzo, een deel
    van fase 1 is al opgeleverd! Alleen kunnen we nu niet meer in ons appartentje kijken:(
    ~ Bonito La Risa ~
      zaterdag 26 juni 2010 @ 14:10:39 #288
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_83324665
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
    Verbal ik ga de foto's eens bekijken morgen
    En... vond je het wat?

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_83374370
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Dichterbijer het volgende:
    Nou... zoals al in diverse topics al heb doorlaten schemeren zijn mijn vriendin en ik bezig met het kijken naar een nieuwbouwhuisje in Eindhoven.
    [..]
    Helaas gaan deze plannen niet door... het financiele plaatje is niet netjes rond te krijgen zonder 2 jaar in arm moede te moeten gaan leven... nog maar ffkes wachten
    pi_83374621
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 14:10 schreef Verbal het volgende:

    [..]

    En... vond je het wat?

    V.
    Mooi die tuin echt kom maar afleveren hier
    En Pjotr zijn slaapkast wat super!!

    Moet wel bekennen dat ik de meubelen niet allemaal bij elkaar vind passen maar ik ben een tikkie neurot wdb.
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_83374661
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Dichterbijer het volgende:

    [..]

    Helaas gaan deze plannen niet door... het financiele plaatje is niet netjes rond te krijgen zonder 2 jaar in arm moede te moeten gaan leven... nog maar ffkes wachten
    Hé getver wat vervelend voor jullie!
    Maar komt uiteindelijk goed en zo kun je misschien langer rondkijken/sparen/dromen/ uitwerken.
    En hier lurken natuurlijk
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      zondag 27 juni 2010 @ 22:52:55 #292
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_83378634
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:

    [..]

    Mooi die tuin echt kom maar afleveren hier
    En Pjotr zijn slaapkast wat super!!

    Moet wel bekennen dat ik de meubelen niet allemaal bij elkaar vind passen maar ik ben een tikkie neurot wdb.
    Wij zijn juist van de alles door mekaar, maar voor de balans hebben we de rest rustig gehouden (had je ons vorige huis moeten zien).

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_83386847
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:

    [..]

    Hé getver wat vervelend voor jullie!
    Maar komt uiteindelijk goed en zo kun je misschien langer rondkijken/sparen/dromen/ uitwerken.
    En hier lurken natuurlijk
    Dat doe ik allang
      dinsdag 29 juni 2010 @ 13:40:54 #294
    294731 Mixende_match
    Matchende mix
    pi_83440667
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef Verbal het volgende:
    Paar maanden geleden gemeld dat wij gingen verhuizen. Tijd voor een eigen klustopic had ik niet, maar voor de geïnteresseerden: dit is het geworden

    V.
    moooi moooi mooooi moooi!!! het idd vanalles wat jah, maar afwerking ook ook erg netjes! erg goed gedaan
    ~ Bonito La Risa ~
      dinsdag 29 juni 2010 @ 13:41:28 #295
    294731 Mixende_match
    Matchende mix
    pi_83440695
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Dichterbijer het volgende:

    [..]

    Helaas gaan deze plannen niet door... het financiele plaatje is niet netjes rond te krijgen zonder 2 jaar in arm moede te moeten gaan leven... nog maar ffkes wachten
    oh balen zeg! het huis zag er supermooi uit (ook prijzig;)) haha, nu lekker verder zoeken?
    ~ Bonito La Risa ~
      dinsdag 29 juni 2010 @ 13:52:25 #296
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_83441192
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 13:40 schreef Mixende_match het volgende:

    [..]

    moooi moooi mooooi moooi!!! het idd vanalles wat jah, maar afwerking ook ook erg netjes! erg goed gedaan
    Thanks Wij zijn er ook erg trots op (en vooral erg blij mee).

    V.

    [ Bericht 2% gewijzigd door V. op 29-06-2010 14:55:11 ]
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_83442442
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Mixende_match het volgende:

    [..]

    oh balen zeg! het huis zag er supermooi uit (ook prijzig;)) haha, nu lekker verder zoeken?
    Wat de prijs betreft: het was 1 van de goedkoopste woningen in dat gehele plan. Het was een risico dat we vanaf het beginnen hadden genomen...

    Voor het komende half jaar gaan we ons eerst even rustig houden. Even wat spaarcentjes opbouwen.
    Mogelijk dat we dan voor een koophuis gaan ipv een nieuwbouw.
    pi_83466772
    Vandaag te horen gekregen dat onze starterslening is goedgekeurd. Verwacht nu binnen 3 weken de sleutel wel te hebben
      woensdag 30 juni 2010 @ 15:24:49 #299
    294731 Mixende_match
    Matchende mix
    pi_83492622
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef wildcardxxl het volgende:
    Vandaag te horen gekregen dat onze starterslening is goedgekeurd. Verwacht nu binnen 3 weken de sleutel wel te hebben
    gefeliciteerd
    ~ Bonito La Risa ~
      woensdag 30 juni 2010 @ 15:25:17 #300
    294731 Mixende_match
    Matchende mix
    pi_83492638
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef Dichterbijer het volgende:

    [..]

    Wat de prijs betreft: het was 1 van de goedkoopste woningen in dat gehele plan. Het was een risico dat we vanaf het beginnen hadden genomen...

    Voor het komende half jaar gaan we ons eerst even rustig houden. Even wat spaarcentjes opbouwen.
    Mogelijk dat we dan voor een koophuis gaan ipv een nieuwbouw.
    oo okee dan. Nou suc6 met sparen
    ~ Bonito La Risa ~
      donderdag 1 juli 2010 @ 12:06:46 #301
    86327 dujour
    Nou daaaaag
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')