Oké, nouja, je moet het helemaal zelf weten. Ik vind die ouderwetse rode pannen ook wel wat hebben bij zo'n huisje. Vooral straks als de zon schijnt.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi het dak gaat eraf dus die oude pannen gaan dat punt 1 ws niet allemaal overleven
Puntje 2 deze dakpannen zijn beter dan de oude variant die erop ligt.
Meer isolatie en beter te monteren.
Waarom sloop je het niet gewoon helemaal en zet je iets nieuws neer? De grond heb je al en die is het duurste.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
Het is behoorlijk scheef evenals de vloer eronder.
Het deels vernieuwen/rechter maken had ws voor 10 jaar geholpen en aangezien we er nu de tijd/geld voor hebben gaan we er meteen mee aan de slag.
Daarnaast is dak+dakkapel contructie door beton storten (benedenvloer) behoorlijk aangetast.
Bovendien is de indeling boven nu zo dat je veel ruimte verliest aan allerhande opbergruimtes..leuk, ouderwets enz maar niet geheel leefbaar met de bergen "zooi" die wij hebben.
We neigen nog steeds het meeste naar rood deels ook om de verkeerde reden (niet aanvragen vergunning) maar ook omdat het authentiek is.
om nu te zeggen dat je de hoofdprijs voor subtiele adviezen hebt gewonnenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom sloop je het niet gewoon helemaal en zet je iets nieuws neer? De grond heb je al en die is het duurste.
Of je stelt dat slopen nog tien jaar uit en repareert de boel zolang. Over 10 jaar heb je normaal gesproken meer geld en kun je er een mooi landhuis neerzetten. Of een hele mooie bungalow.
HAHAHAquote:Op woensdag 8 april 2009 13:56 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
om nu te zeggen dat je de hoofdprijs voor subtiele adviezen hebt gewonnen
kruisje ?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat worden ze
Beetje donkerder dan oranje-rood en net iets sjieker door een coatingachtig iets erover.
Het bedrijfje van mijn vader levert zulke schuttingen (foto komt ook van hun site), dus als je er nog vragen over kwijt wilt, ga je gangquote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
We hebben bedacht dat we het eerste een schutting moeten plaatsen om ons hondje mee te nemen als we gaan klussen.
Hierbij dachten we aan wilgentenen daar dit voor zo'n klein huisje het minst kolossaaal is en toch functioneel.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring hiermee?
quote:Op zondag 10 mei 2009 02:13 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het bedrijfje van mijn vader levert zulke schuttingen (foto komt ook van hun site), dus als je er nog vragen over kwijt wilt, ga je gang.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:41 schreef styliste het volgende:
ziet er goed uit hoor! Ik ga MP denk ik ook even af (grappig, dat zijn mijn initialen..)
edit: heb je deze site al gezien? http://patroontegel.nl/
waar komen jullie openslaande deuren vandaan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
Oehh bedankt Anne!!!! vanaaf eff checken (als we een beetje opt ijd thuis zijn dan wel).
Waar ik in de hurry voor kwam is de offerte van de aannemer ivm de nieuwe opstelling!
Hij valt ons meeeedus het gaat sowieso door
:D:D.
Krijgen openslaande deuren![]()
![]()
Ml-tje gaat nu heel rapido eten en omkleden, moet nodig MP artikelen verkopen (oude slaapbank verkocht voor een superbedrag) en halen (gaas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |