abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67824724
Hihi het dak gaat eraf dus die oude pannen gaan dat punt 1 ws niet allemaal overleven
Puntje 2 deze dakpannen zijn beter dan de oude variant die erop ligt.
Meer isolatie en beter te monteren.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 8 april 2009 @ 12:41:51 #152
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67825282
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi het dak gaat eraf dus die oude pannen gaan dat punt 1 ws niet allemaal overleven
Puntje 2 deze dakpannen zijn beter dan de oude variant die erop ligt.
Meer isolatie en beter te monteren.
Oké, nouja, je moet het helemaal zelf weten. Ik vind die ouderwetse rode pannen ook wel wat hebben bij zo'n huisje. Vooral straks als de zon schijnt.

Waarom moet het dak eraf? Is het lek en niet meer te maken?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67825727
Het is behoorlijk scheef evenals de vloer eronder.
Het deels vernieuwen/rechter maken had ws voor 10 jaar geholpen en aangezien we er nu de tijd/geld voor hebben gaan we er meteen mee aan de slag.
Daarnaast is dak+dakkapel contructie door beton storten (benedenvloer) behoorlijk aangetast.
Bovendien is de indeling boven nu zo dat je veel ruimte verliest aan allerhande opbergruimtes..leuk, ouderwets enz maar niet geheel leefbaar met de bergen "zooi" die wij hebben.
We neigen nog steeds het meeste naar rood deels ook om de verkeerde reden (niet aanvragen vergunning) maar ook omdat het authentiek is.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:58:34 #154
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67825832
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
Het is behoorlijk scheef evenals de vloer eronder.
Het deels vernieuwen/rechter maken had ws voor 10 jaar geholpen en aangezien we er nu de tijd/geld voor hebben gaan we er meteen mee aan de slag.
Daarnaast is dak+dakkapel contructie door beton storten (benedenvloer) behoorlijk aangetast.
Bovendien is de indeling boven nu zo dat je veel ruimte verliest aan allerhande opbergruimtes..leuk, ouderwets enz maar niet geheel leefbaar met de bergen "zooi" die wij hebben.
We neigen nog steeds het meeste naar rood deels ook om de verkeerde reden (niet aanvragen vergunning) maar ook omdat het authentiek is.
Waarom sloop je het niet gewoon helemaal en zet je iets nieuws neer? De grond heb je al en die is het duurste.

Of je stelt dat slopen nog tien jaar uit en repareert de boel zolang. Over 10 jaar heb je normaal gesproken meer geld en kun je er een mooi landhuis neerzetten. Of een hele mooie bungalow.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:56:24 #155
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_67827713
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarom sloop je het niet gewoon helemaal en zet je iets nieuws neer? De grond heb je al en die is het duurste.

Of je stelt dat slopen nog tien jaar uit en repareert de boel zolang. Over 10 jaar heb je normaal gesproken meer geld en kun je er een mooi landhuis neerzetten. Of een hele mooie bungalow.
om nu te zeggen dat je de hoofdprijs voor subtiele adviezen hebt gewonnen
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  woensdag 8 april 2009 @ 14:00:03 #156
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67827852
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:56 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

om nu te zeggen dat je de hoofdprijs voor subtiele adviezen hebt gewonnen
HAHAHA oké sorry, zo bedoelde ik het niet. Subitiliteit zit inderdaad niet zo in mijn karakter.

Maar als je het perfect wilt hebben en bereid bent alsnog veel meer geld uit te geven, dan kun je dat toch beter doen?

/edit Als ik het begin van het topic nog eens teruglees zie ik dat het geloof ik al de bedoeling is dat 90% platgaat. Excuses.
pi_67833755
gelukkig ben ik ook niet zo subtiel maar heb hier wel even zitten
Laat ik het erop houden dat mijn vriend weet wat het bouwen van een huis hier kost en wat n " " de vergunningen opleveren.
Sterker nog hij houdt zich er dagelijks mee bezig en heeft zich gisteravond nog op zitten winden om een bepaling die ervoor zorgt dat een garage van een nieuw te bouwen huis een andere bestemming moet krijgen omdat de gemeente de meter die nodig is voor het openen van de autodeur weigert toe te staan (en dan wel op duur aangekochte bouwgrond..).
Zit je daar met je dure grond/bakstenen en kan je je auto wel in je "garage" kwijt maar dan moet je er wel via de achterklep uit
Wij hebben dus meer de neiging de muren te laten staan (ehh ok ok bijna alle muren) en lekker ons gang te gaan en dan wel zonder 1 enkele vergunning nodig te hebben .
pi_68335294

Dat worden ze
Beetje donkerder dan oranje-rood en net iets sjieker door een coatingachtig iets erover.
pi_68335959
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]

Dat worden ze
Beetje donkerder dan oranje-rood en net iets sjieker door een coatingachtig iets erover.
kruisje ?!
pi_68340027
Hmm ja denk dat dat komt omdat je hier geen plaatjes kan openen.
Morgen dan..
pi_68396354

Deze dus.
Inmiddels is de offerte voor de keuken (blok) binnen!
Helemaal top alleen moeten nog wel wat onderhandelingen plaatsvinden..maar daar is het ook een offerte voor

Het wordt dit hopelijk;

Qua blad (beton) zijn we eruit, kastdeurkleur kan nog wijzigen al is dit lichte wel mooi. Bij ons komen er wel minder knoesten in zicht. En natuurlijk een andere opstelling.
Afzuigkap van Itho erbij (met koof erom) die naar nu blijkt 20 cm te groot is met ons lage plafond (240).
Onderste rand willen we op 2m hebben (iemand enig idee wat normaal is??)dus er moet daar wel wat op verzonnen worden.

Zoals bij deze afbeelding wordt de afzuigkap, natuurlijk met daaronder de boretti (VFP 104 AN).

zondag 26 april 2009 @ 16:59:37 #162
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68397003
Wat een waanzinnig gave keuken MI-etje .

Lekker he dat het nu steeds concreter wordt allemaal?
pi_68397321
Hahahaha bekende keuken ook Ja dat is wel beter, was een beetje op ene dood punt beland.
Zit nu zelfs op MP badmeubelen te shoppen, vind teak toch wel erg mooi met een stenen bak/kom erop.
Toilettegels gaan ook van MP komen en zoek nog iets met een motiefje om om het blok heen te leggen in de keuken. Kortom ik ga lijsten maken met zoekopdrachten en ideeën!
Ben benieuwd hoe het budgettair gaat worden
  zondag 26 april 2009 @ 17:41:46 #164
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68398313
Spaanse tegeltjes niet iets voor om dat blok?

Of Portugese?
pi_68398535
Tsss ingebroken op mijn pc??
dit heb ik dus net allemaal opgeslagen..
1 of twee randen idd bijpassend bij dit;

pi_68398561
Gr8w8's toilet is ook wel errug mooi daarmee!
En is het niet iets voor jullie? Past toch goed bij jaren 30!
pi_68415004
mooooiiiii die tegels
pi_68415261
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef Charisma het volgende:
mooooiiiii die tegels
Welke?
pi_68448973
Hoogte afzuigkap:

Hoogte bovenkant fornuis + 65 cm (voor elektrisch / inductie) of 75cm voor gas. (richtlijnen Boretti).

Ik heb 75cm gekozen (kook op gas) zodat ik ook nog eens IN de pannen kan kijken.

Gefeliciteerd met het huis. Schitterende lokatie.

Heel voorzichtig ben ik het trouwens wel eens met voorganger die sloop overwoog. dat zal ik onderbouwen:

Over een jaar of 10 heeft de inflatie je hypotheek goed draaglijk gemaakt, ben je verder in je werk, en heb je dus meer mogelijkheden. Ook komen zaken als meer ruimte en kinderen dan om de hoek kijken. Aangezien "wonen" zo te zien je hobby is (je bent er bewust mee bezig) zal je dan voorzichtig weer in de rondte gaan kijken. Vrienden gaan verhuizen naar grotere huizen, en het zal wellicht gaan kriebelen.
Echter, de stek waar je zit is uniek. Bij een verhuizing moet je die achterlaten. En je moet nog maar eens terugvinden in je nieuwe huis wat je daar achterlaat.
Als je dus zeker weet dat je de stek geweldig vindt, dan moet je kijken of het huis over 10 jaar ook nog bij je past. Als dat hoe dan ook een "nee" is, dan moet je wellicht harde conclusies trekken.
En op dat moment is het een optie om 10-12 jaar in het huis te wonen, en de boel met redelijk minimale middelen op te knappen, om vervolgens je droomhuis neer te zetten. Qua opbouw moet dat kunnen, de "footprint" is redelijk te noemen, ook dankzij je schuur/garage, en meestal kom je er dan wel uit met een gemeente, alhoewel het idd een intensief proces is. (en in kleinere gemeentes ook voor een deel het "ons kent ons" principe, waar je langer in moet investeren.)

Zelf heb ik een huis gedurende 7 jaar volledig gerenoveerd, om er vervolgens achter te komen dat ik de buurt spuugzat was, en heb er een "te koop" bord tegenaan gehangen. (bij de eerste bezichtiging verkocht...) Dat was dus ook niet handig...
pi_68451322
goede adviezen Skiff.
Heb de hoogte die je adviseert even doorgeklikt naar vriendlief die kan daar iets meer mee.
Ben het deels met je eens.
Alleen leven we nu en we hebben inmiddels genoeg mensen om ons heen die er behoorlijke spijt van hebben niet meteen hetgeen gedaan te hebben wat ze wilden.
Het huis in zijn huidige staat biedt genoeg mogelijkheden en nieuwbouw vinden we beiden niet mooi. Deze stek is zolang ze erachter niet gaan bouwen inderdaad uniek.
Wie weet zou langer sparen ons een nieuwe/mooiere woning opleveren maar dat is een “misschien” je moet maar net zo lang gezond zijn/leven. En ok weet dat dat wel erg negatief is maar we leven wel nu 

Het ons kent ons principe is erg hoog in de gemeentes en dat merken we ook bij de huidige bouw aanvragen. Wij zijn nu vrij jong en de vrienden die überhaupt al een eigen huis hebben zouden nooit voor zoiets gaan. Nieuwbouwhuizen zijn meer hun stijl. Grote kans dat we over 10-12 jaar inderdaad ivm gezinsuitbreiding ook het huis uit moeten breiden maar gezien de hoeveelheid grond lijkt me dat geen enkel probleem. Optie is uitbreiding van uitbouw/verhogen van het dak enz. Hou wel een beetje van vooruit kijken maar om nu niet op te knappen om dan te gaan bouwen is geen optie. Dan kiezen we nog eerder voor geen kinderen om het maar even cru/bot uit te drukken.
pi_68489143
La kitchen;

Baronga Spoelbak

Met extra inhangbaar bakje

Itho Afzuigunit D878 (komt een ombouw om).

Blad=4 cm beton gepolijst in lichte kleur.

Siemens SX64E001U vaatwasser met een heleboel opties zie ik net (ging ons om de stilte).

MK3314766 Kraan met uittrekbare perlator en douche stand

And de boretti 100 cm met twee ovens

2 grote lades aan de ene kant en twee kleinere naast het fornuis.
Verder kastjes met planken en korven.
Als ik een site gevonden heb op de pdf om te zetten plaats ik de tekeningen hier.
pi_68489229
Skiff thanks trouwens, we zijn er wel uit dat de afzuigkap niet op 2 meter hoort
Wat de precieze hoogte wordt hangt ook even af van wat de keukenmeneer zegt maarrr dan hebben we ws geen probleem met de hoogte vh plafond
pi_68494464

Keuken! Vanaf de zijkant getekend is leuker maar die is helaas niet om te zetten naar JPG of PNG (te groot).
pi_68564057
CHANGE OF PLANS!
de voormalig studeer en badkamer gaan er toch uit en gaan tesamen de woonkamer vormen.
De gang wordt doorgetrokken naar de voordeur(links in de aanbouw) en de badkamer komt in een klein stuk van de dubbele garage (die we toch als rommelhok gingen gebruiken).
Een echte boerenbadkamer lijkt me helemaal leuk en de toekomstig openslaande deuren in de woonkamer word ik van!
Op naar de aannemer voor een aangepaste offerte (alles zelf doen weegt ws niet op tegen kosten qua mislopen inkomsten en langer huurhuis aanhouden).

De oude tekening; garage staat naast voormalig woonkamer/stuk badkamer. Nieuwe volgt moet nog omgezet naar adobe en van adobe naar png.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ml-etje op 01-05-2009 17:45:24 (grmmbll lettertje foetsie) ]
pi_68665921
  maandag 4 mei 2009 @ 20:17:18 #176
193595 Nint
I'll bite your legs off
pi_68667322
Waarom niet de zijmuur van de wc rechtdoor naar de trap getrokken, daar een deur in plaatsen en de twee muren die daar dan haaks en L vormig opstaan laten vervallen, je hebt dan een veel ruimtelijkere (?) indeling.
- een grote doorgang naar de keuken en een grotere huiskamer.--

Als je vervolgens de muur met deur in de doorgang naar de badkamer weghaalt heb jij daar ook weer een ruimte gewonnen. ( ik bedoel dus de muur met deur tussen de trap en dat halletje met twee deuren voor de badkamer.)
pi_68669419
Leuk idee Nint alleen is de buitendeur dan in de woonkamer en dat wil je niet op "de vlakte" dan waaien de bloempotten uit het raam wanneer je de deur opent
Het idee mbt de badkamer hebben wij ook over gedacht.
Helaas is het zo dat de badkamer dan minimaal 1,5 meter hoger ligt dan het huis en die kelder willen we niet kwijt.
We gaan wel het aantal muren tot een minimum proberen te beperken.
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 21:38:22 #178
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68670627
TOCH een hoge koelkast?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_68670772
Hihi jaaaa wil nog wel eens iets minder eigenwijs zijn
Lage oven vond ik al wat minder duss dan wel een hoge koelkast.
Weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen..naar de spuiter brengen (had hem toch te vriend moeten houden ) of een kast erom..
Ruimte hebben we met deze indeling iig genoeg.
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 21:59:56 #180
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68671605
Kast eromheen, for real Of een gave smeg !

Of zoeentje

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_68672341
Als die smeg er in mat zwart was (ivm de matte boretti) stond ie er al
Heb nog geen idee, alles is welkom aan ideeën maar liefst mat zwart.En de onderste is wel mega
Och een koelkast kopen is nog wel de minste zorg.
- Hele badkamer
- alle vloeren
- alle wanden
- aaarggghhh
pi_68827139
Gister de tuin opgemeten, groter dan we dachten garage het omgedraaide .
Komt goed!
Volgende week;
- Maandag met de tegelzetter/stucman kijken
- Donderdag met de verzekering
Offerte voor zaterdag klaar wordt nog wat!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 08:39:41 #183
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68835174
Ik heb je topic een beetje verwaarloosd maar ben nu weer bijgelezen! Jullie gaan ook lekker . Plannen, plannen en nog eens plannen! Leuk he?

Maar nog ff over die spoelbak, u sure? Ons werd zo'n haakse bak afgeraden omdat er altijd rotzooi in die hoeken blijft hangen, wij hebben daarom een bak met een kleine radius genomen. Maar in de praktijk heb ik er ook geen ervaring mee, heb altijd bakken met een ronding gehad tot nu toe.

Ik ga vanavond ons topic weer eens bijwerken, elke dag een update lukte deze week ff niet . Goed weekend!
pi_68835661
Zal het eens vragen TM! We gaan vandaag de kastdeurkleur defi uitzoeken
Ik vind hem op zich wel bij de rest passen, dat dan weer wel..

Dan kom ik vanavond even spieken!
pi_68855788
wat komt er stiekem nog veel bij kijken he? Dingen die je MOET gaan uitkiezen en bestellen en vast laten leggen omdat dingen opeens heel dichtbij komen?
pi_68857891
Jaa daar zijn we echt in zijn geheel niet aan gewend, maar keukenkastdeurtjes zijn gekozen.
Iets andere tint dan op de foto's (meer rustiek en ouderwets/echt houtachtig).
@Twentemeis; supergoede opmerking van je zeg!! Wij hadden het op het opgezochte plaatje niet eens gezien maar de verkeerde spoelbak stond op de offerte.
En wij hebben dat echt totaal niet gezien omdat we echt met degene die we live in de showroom gezien hebben in ons hoofd zaten. We hebben nu 46 radius (als ik de techn term goed onthouden heb) dus iets minder hoekig en toch vierkant, supergoed opgelost!

Nu weer even een weekje in de wachtstand; ondertussen op zoek naar een potkachel waar we wel zicht op de vlammen willen hebben en plankjes met bakjes eronder (beetje ikea idee maar dan ouderwetser) voor de kruiden enz aan de muur.
kan ze dus nu niet vinden
  zondag 10 mei 2009 @ 02:13:08 #187
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_68862649
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
We hebben bedacht dat we het eerste een schutting moeten plaatsen om ons hondje mee te nemen als we gaan klussen.
Hierbij dachten we aan wilgentenen daar dit voor zo'n klein huisje het minst kolossaaal is en toch functioneel.

[ afbeelding ]

Iemand ervaring hiermee?
Het bedrijfje van mijn vader levert zulke schuttingen (foto komt ook van hun site), dus als je er nog vragen over kwijt wilt, ga je gang .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_68869067
quote:
Op zondag 10 mei 2009 02:13 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Het bedrijfje van mijn vader levert zulke schuttingen (foto komt ook van hun site), dus als je er nog vragen over kwijt wilt, ga je gang .
voorlopig moeten we het denk ik doen met een noodschutting.. we moeten de tuin vanaf augustus eerst restylen.
Maar ik onthou het!
pi_69021988
Dit weekend alvast twee rollen gaas (groen,geplastificeerd) ophalen via Mp. Dan kan ons doggie ook veilig tussen de tijdelijke omheining rondlopen tijdens de verbouwing.
Moet dan alleen nog wat palen ergens vandaan halen.

Zoiets hebben we ook gezien voor in de woonkamer, maar dan met raampje.
Gaan we ook eens naar kijken, helaas is het nogal een eind rijden.

Ennn ben op zoek naar portugese tegels 8 stuks voor het toilet en dan nog 2x 6,2 meter minimaal voor om het keukenblok kan me dus goed vermaken
pi_69022334
portugese tegels wil ik ook! voor in de gang bij de voordeur (of moet ik zeggen de vierkante meter bij de voordeur? want zo veel is het niet..) als je een goed adresje gevonden hebt houd ik me aanbevolen!
pi_69022466
voorlopig probeer ik het even via MP in ieder geval voor het toilet.
Voor de niet kleurige is loods 5 een aanrader.
Verder ben ik ook nog niet gekomen
pi_69062864
Onder het mom van beter goed gejat dan slecht verzonnen Gr8w8's toilet even hier neergezet

De tegels met werkje voor het toilet heb ik net via marktplaats op de kop weten te tikken (6 stuks er komen er 4 op de vloer en 2 reserve). We krijgen met dank aan g8w8's goede idee ook zo'n mooie toiletmat .
Het is bij ons de bedoeling de muur half te tegelen (1,50 schijtn gebruikelijk te zijn) en de bovenzijde wit te kwasten (al dan niet met werkje).

Volgende zoektocht is dus gericht op 7,5 m2 zwarte castello tegels die erbij passen (ben niet echt meer van de witte tegels na 5 jaar woningbouw-wit). En dan heel misschien nog de bijpassende band (die bij gr8w8 in de hal langs de cirkels ligt) als randje bovenaan maar dat is nog niet zeker wie weet wordt dat een beetje to much.

Helemaal happy met het idee

@ styliste http://www.la-porta.nl/PDF%20Files/Castelo%20brochure.pdf deze brochure is heel handig om te bepalen wat je wilt.
Als je de nieuwste tegels wilt is hij al wel wat achterhaald maar voor de modellen tot voor kort is hij heel handig qua codes.
Overigens zijn er heel veel handelaren/particuleren met restpartijen daar ze alleen per doos schijnen te worden verkocht. Voor jouw gang moet het hopelijk wel haalbaar zijn.
pi_69063008
ziet er goed uit hoor! Ik ga MP denk ik ook even af (grappig, dat zijn mijn initialen..)

edit: heb je deze site al gezien? http://patroontegel.nl/
pi_69063296
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:41 schreef styliste het volgende:
ziet er goed uit hoor! Ik ga MP denk ik ook even af (grappig, dat zijn mijn initialen..)

edit: heb je deze site al gezien? http://patroontegel.nl/
collega van mij heeft ze daar vandaan, is erg tevreden maarja wij hebben niet echt de neiging er hele vloeren mee te gaan beleggen voor het geval dat het weer een tijdelijke hype is
Het tekenprogramma is wel erg leuk!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:19:15 #195
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69070219
Super dat (beter goed gejatte dan slecht bedachte) idee voor het toilet! Echt heel erg mooi!
pi_69080403
thanks heb genoeg gezien/geleerd hier en denk dat ik dat toilet ook wel mooi blijf vinden.
(dat is de vraag die ik me bij alles wat ik koop stel, is het functioneel en mik ik het er niet binnen 10 jr uit )
pi_69082185
Vanwege de portugese tegels hierboven heb ik gezocht in mijn links en niet gevonden.
In ieder geval kwam het van het topic van Truttebosje en mijn nichtje heeft ze daar ook uitgezocht.
Nét over de grens bij Eindhoven.

TB help eens ? truttebosjes paleisje...nog lang niet klaar!!!

Aha: deze dus : www.mosaicdelsur.com en www.mozaiektegels.com
pi_69082383
Oehh bedankt Anne!!!! vanaaf eff checken (als we een beetje opt ijd thuis zijn dan wel).

Waar ik in de hurry voor kwam is de offerte van de aannemer ivm de nieuwe opstelling!
Hij valt ons meeee dus het gaat sowieso door :D:D.
Krijgen openslaande deuren

Ml-tje gaat nu heel rapido eten en omkleden, moet nodig MP artikelen verkopen (oude slaapbank verkocht voor een superbedrag ) en halen (gaas).

[ Bericht 6% gewijzigd door Ml-etje op 16-05-2009 11:40:28 (edit Anne's links staan er al) ]
pi_69083546
Openslaande deuren zijn tha bomb.

Omdat TM , styliste en jij gelijk opgaan in uitzoeken en speuren, vertrouw ik dat zij bij interesse de tegel links tegenkomen.

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 16-05-2009 13:34:41 ]
pi_69083956
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
Oehh bedankt Anne!!!! vanaaf eff checken (als we een beetje opt ijd thuis zijn dan wel).

Waar ik in de hurry voor kwam is de offerte van de aannemer ivm de nieuwe opstelling!
Hij valt ons meeee dus het gaat sowieso door :D:D.
Krijgen openslaande deuren

Ml-tje gaat nu heel rapido eten en omkleden, moet nodig MP artikelen verkopen (oude slaapbank verkocht voor een superbedrag ) en halen (gaas).
waar komen jullie openslaande deuren vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')