Nee want dan komt er extra tijd en daarvoor hebben de feyenoorders niet genoeg conditie met hun ouwe lullen team. Het jonge team van Ajax zal ze overrompelenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2-0 is genoeg hoor. Maar prima, wat jij wil.
Yeah. No.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee want dan komt er extra tijd en daarvoor hebben de feyenoorders niet genoeg conditie met hun ouwe lullen team. Het jonge team van Ajax zal ze overrompelen
Dat was geen wedstrijd. Dat was recreatief.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze liegt. Elke wedstrijd zit ze keihard te kreunen man.
Je zat ook eigenlijk niet op je paard nu ik er over nadenk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was geen wedstrijd. Dat was recreatief.
Recreatief klaarkomen of klaarkomen in wedstrijdverband?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was geen wedstrijd. Dat was recreatief.
Klaar met verhuizen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Recreatief klaarkomen of klaarkomen in wedstrijdverband?
Dat eerste. Op buitenrit in het bos.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Recreatief klaarkomen of klaarkomen in wedstrijdverband?
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Maisnon het volgende:
Wat een noob in de OP. Hij slaat niet eens eerst op de grond.
En hij loopt eerst helemaal naar achter wtf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zat ook eigenlijk niet op je paard nu ik er over nadenk.
Ja, dat is wel teleurstellend. 1:25 tot 1:45 doe ik ook altijd tijdens het uitgaan, thoughquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Maisnon het volgende:
quote:Sitautie Dam / Amsterdam (04/05/2010)
Tijdens de herdenking op de Dam in Amsterdam is kort na acht uur lichte paniek uitgebroken onder het publiek. Enkele tientallen mensen zijn lichtgewond geraakt en worden verzorgd.
De politie zag tijdens de herdenking een man staan die zijn armen spreidde en hoorde dat hij een onverstaanbare tekst uitsprak. De man werd aangehouden waarop in het publiek een schrikreactie ontstond. Een tweede man, die een koffertje liet vallen, werd daarop ook aangehouden. Tientallen mensen schrokken. In de grote menigte raakten daarop mensen gewond door valpartijen.
De politie heeft de zaak in onderzoek. Zodra er meer duidelijk is volgt opnieuw een persbericht.
Mp3tag!quote:
Het verhuizen is achter de rug ja, kamer van de jongste is klaar. De trap nog even kapot gezaagd om een bank boven te krijgen, JB's spullen zijn ook allemaal al uitgepakt en op de juiste plaats terechtgekomen en morgen de kamer van de oudste en dan hopen we donderdagavond alles klaar te hebben en weer netjesquote:
quote:
Geil! Ritjes in het bosquote:
Ah, nice!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het verhuizen is achter de rug ja, kamer van de jongste is klaar. De trap nog even kapot gezaagd om een bank boven te krijgen, JB's spullen zijn ook allemaal al uitgepakt en op de juiste plaats terechtgekomen en morgen de kamer van de oudste en dan hopen we donderdagavond alles klaar te hebben en weer netjes
Goedgekeurd!quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef Maisnon het volgende:
waarschijnlijk staan ze ergens op ffffound.com
quote:
Die website snap ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef Maisnon het volgende:
waarschijnlijk staan ze ergens op ffffound.com
Ik ken haar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, ik werd net geretweet en gefollowd door haar.
Uuhm.. Iets rigoureuzerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, nice!
En wat heb je precies met de trap gedaan?Leuning aan het begin eraf gehaald?
Jij geeft bijna iedereen mang.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar ik zou haar geven.
Jij hebt geen smaak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar ik zou haar geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |