quote:
Die krijg ik gewoon van random supporters.quote:
Jammer. Ik denk dat het best wel hits zouden worden, gezien het aantal mensen dat ik ken die het als lievelingsfilm hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nah, dat was het probleem niet (meer) zozeer, maar Paramount durfde het budgettair niet aan. Net als met Zoolander 2.
Zie ook: http://twitter.com/RedHourBen/status/13148715852
quote:Hun titelloze debuutalbum uit 1989 geldt vandaag de dag als Britse klassieker, en scoort nog steeds hoog in lijstjes van "beste albums". Het bekendste nummer van de band is de single 'Fools Gold'.
quote:Fools Gold is used in the computer games FIFA Football 2004 and NBA 2K8 as well as the Grand Theft Auto: San Andreas soundtrack, playing on Alternative station Radio X.
quote:In May 2007, NME magazine placed "Fools Gold" at number 32 in its list of the 50 Greatest Indie Anthems Ever.
Ff bewaren dit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
MAAR TOCH. IN DE KUIP IS ALLES VOOR ROTTERDAAAM.
Zo willekeur.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die krijg ik gewoon van random supporters.
Het doet mij denken aan een van de meest succesvolste reclamenummers, namelijk die voor de Peugeot 206:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Serieus mensen uit die miljoenen youtube links die ik elke dag post volgens jullie, probeer deze
En stel nou dat Ajax wint, ga je dan leuk doen tegen me?quote:
Ik knap af op lelijke foto'squote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben je nou een echte aanbidder of niet?
Nee ik vergeet dat toch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En stel nou dat Ajax wint, ga je dan leuk doen tegen me?
Haha dat was een tof nummer iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan een van de meest succesvolste reclamenummers, namelijk die voor de Peugeot 206:![]()
![]()
![]()
!!
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
MAAR TOCH. IN DE KUIP IS ALLES VOOR ROTTERDAAAM.
Zeker. Je kent me niet, maar ik ben er een van.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk dat het best wel hits zouden worden, gezien het aantal mensen dat ik ken die het als lievelingsfilm hebben.
En als je het niet vergeet begin ik over het kampioenschap.quote:
Die negeer ik gewoon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Japsnars gaat wel leuk doen tegen je in mijn plaats.
Welke.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En als je het niet vergeet begin ik over het kampioenschap.
http://zapruder.nl/portal(...)herdenking_op_4_mei/quote:
quote:De Last Post zal klinken en dan wordt het stil.
Twee minuten.
Maar vlak voordat het Wilhelmus losbarst, klinkt er een schreeuw:
Moordenaars !!!!
Sorry schatjequote:
Oh, heb jij zijn telefoonnummer misschien?quote:
Nee. Ik woon eigenlijk ook niet in Twente.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, heb jij zijn telefoonnummer misschien?
2-0 is genoeg hoor. Maar prima, wat jij wil.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry schatje![]()
Maar jij denkt echt dat Feyenoord met 3-0 kan winnen van Ajax? Of 5-1, of 7-2?
Godsamme.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik woon eigenlijk ook niet in Twente.
Maar in Drenthe.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik woon eigenlijk ook niet in Twente.
Nee. Ik zit op mijn kont niet op mijn doos.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
Chai, heb je wel eens een orgasme gehad tijdens het paardrijden?
Maar de vibraties, Chai, de vibraties.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik zit op mijn kont niet op mijn doos.
Anaal orgasme.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Vrouwen met een grote clit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar de vibraties, Chai, de vibraties.
Waar komt die mythe dan vandaan?
Ze liegt. Elke wedstrijd zit ze keihard te kreunen man.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Stoot het paard wel zo hard wanneer je op je voegje zit dat het mogelijk is?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten verkeerd. Het hangt van je zadel af of je clitje dan gestimuleerd wordt. Oh ja een dikke clit is ook handig wsl.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |