FA2'S WORDEN GEBROKEN HIERquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Moet je 's een liedje van haar luisteren.
Pics van je zus.quote:
quote:You're so wise. You're like a miniature Buddha, covered in hair.
quote:What? You pooped in the refrigerator? And you ate the whole... wheel of cheese? How'd you do that? Heck, I'm not even mad; that's amazing. How 'bout we get you in your p.j.'s and we hit the hay.
quote:Hello? Who's there, I'm talkin? Hello? Who is this? Baxter... is that you? Baxter! Bark twice if your in Milwaukee... Is this Wilt Chamberlain? Have the courage to say something! Hello?
quote:Oh, Baxter, you are my little gentleman. I'll take you to foggy London town 'cause you are my little gentleman. Wow, this burrito is delicious, but it is filling.
Crying on the discotheque, ook al zo'n geniaal nummerquote:
Ohh, Baxter. You know I don't speak Spanish.quote:
Kankerranzigquote:
Ik zou hem er in schuiven.quote:
Zelfs Klubbheads staat erop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Crying on the discotheque, ook al zo'n geniaal nummerGoede tijden
Watquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kankerranzig! Check die schoenen ook
!
Nee, die zou ik mijn bed uitschoppen.
[..]
Ik zou hem er in schuiven.
Eind vorig jaar nog!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Sophie Ellis Bextor
Hoor je ook niks meer van
Mondje of kontje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kankerranzig! Check die schoenen ook
!
Nee, die zou ik mijn bed uitschoppen.
[..]
Ik zou hem er in schuiven.
Overal, welquote:
Britse chicksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
Brits
Dánce, DáncefloorZo veel beter dan dens en densfloor
Ik wil 'm weer zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, Baxter. You know I don't speak Spanish.
JE MOET KIEZEN.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom mag ik haar vagina niet gebruiken?
Niet iedereen kon toch, ofzo? Ik wacht er iig wel op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wil 'm weer zien.
't Is nog maar de vraag of 't aangekondigde vervolg er nog wel aan komt...
Omdat ze geen vagina hebben =$quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)hreeuw_uit_het_nietsquote:Om 8 uur luiden de klokken en iedereen is braaf stil. Tot ik achter mij wat geluid hoor, het lijkt op het praten van een man. Het is niet luid, maar je hoort alles op een groot plein waar iedereen muisstil is. Het is vrij snel weer weg, tot ik enkele seconden later het weer hoor, nu vlak achter mij.
Woeste schreeuw
Ik kijk om en zie een man zich, niet erg gewelddadig, naar voren dringen. Hij heeft een lach op zijn gezicht en brabbelt een beetje in zichzelf. Het bizarre is dat hij lijkt op een orthodoxe jood. Hij draagt een hoed en een lange zwarte jas, heeft een flinke baard en lange bakkebaarden. Hij lijkt mij zo rond de 35 jaar oud. Mensen attenderen hem erop dat hij stil moet zijn, en dat is hij kort daarop ook. Totdat hij naast mij gaat staan, even naar achter bukt, en luidkeels uit het niets begint te schreeuwen: "HEEEEEEEEE!!!’ Een woeste schreeuw uit het niets.
Paniek. Er wordt gegild en mensen rennen weg. Iedereen kijkt naar de man. In een impuls duw ik hem naar de grond. Hij valt, en twee of drie anderen springen op hem. Binnen enkele seconden is er politie bij. De plek waar ik sta was, namelijk al omringd door agenten op fietsen en met ME busjes (o.a om het Spui te blokkeren).
Dat is smerig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je die Schotse nog nooit horen praten.
quote:
Serieus mensen uit die miljoenen youtube links die ik elke dag post volgens jullie, probeer dezequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef Maisnon het volgende:
Dit nummer is zo relaxt he, iedereen die Lock Stock & Two Smoking Barrels een paar keer heeft gekeken moet hem wel herkennen
Het is ook bijna een house nummer
Nah, dat was het probleem niet (meer) zozeer, maar Paramount durfde het budgettair niet aan. Net als met Zoolander 2.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet iedereen kon toch, ofzo? Ik wacht er iig wel op.
Ik wacht ook al jaren op het vervolg van Kung Pow
feyenoord gaat echt niet winnen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
Papa wil met me naar stahuisplein donderdag. Beter kan ik wisselen.
MAAR JIJ NEGEERDE MIJ OOK!!!1!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Serieus mensen uit die miljoenen youtube links die ik elke dag post volgens jullie, probeer deze
Je sais, and I agree.quote:
Kan hij de drank betalen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
Papa wil met me naar stahuisplein donderdag. Beter kan ik wisselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |