Eigenlijk ijsjes scheppen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik fix wel iemand die met me kan ruilen. Ik wil namelijk naar stadhuisplein.
Succes. Kus.quote:
Yep. En ik ga dat dus echt niet doen, dus beter ruilt er iemand gewoon, anders trip ik echt.quote:
Met dit weer is het toch overbodig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yep. En ik ga dat dus echt niet doen, dus beter ruilt er iemand gewoon, anders trip ik echt.
Iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:20 schreef Bragi het volgende:
"Oh, het is dit keer een blanke man. Laten we niks melden over zijn afkomst."
Hier kan ik niets over zeggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:20 schreef Bragi het volgende:
"Oh, het is dit keer een blanke man. Laten we niks melden over zijn afkomst."
Waarom niet?quote:
Gewoon donor worden, dan zijn ze vanzelf niet meer nodig over een tijdje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:25 schreef Potloodvis het volgende:
Ik word gek van die reclames over donor worden.
Ik ben het al.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gewoon donor worden, dan zijn ze vanzelf niet meer nodig over een tijdje.
Ik kon er echt niet normaal naar kijkenquote:
Blijdorp.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kon er echt niet normaal naar kijkenIn m'n hoofd ging het over zeeleeuwen en minigolf.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben het al.
Ze mogen alleen mijn huid niet hebben.
Nee we gaan niet naar de dierentuin, we gaan bowlen. Ik wil bowlen.quote:
Leuke schoenen heb je aan, Laki.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee we gaan niet naar de dierentuin, we gaan bowlen. Ik wil bowlen.
Ah, zo.quote:
watquote:
Alsof ze dat zichtbaar voor de nabestaanden doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil in mijn doodskist liggen met een afgeschaafd hoofd.
Ja, maar alsnog, er zijn genoeg mensen die geen donor zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Alsof ze dat zichtbaar voor de nabestaanden doenVan mij mogen ze gewoon alles hebben. Sowieso is de kans dat je organen daadwerkelijk gebruikt zullen worden best klein, dan moet je echt onder ideale omstandigheden overlijden.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee we gaan niet naar de dierentuin, we gaan bowlen. Ik wil bowlen.
bah die is veelste oudquote:
Smoel dichtquote:
Nee, dat dan weer niet.quote:
Moet je 's een liedje van haar luisteren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Sophie Ellis Bextor
Hoor je ook niks meer van
Dat ass.quote:
Dit jaar een nieuw albumquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Sophie Ellis Bextor
Hoor je ook niks meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |