quote:Op dinsdag 4 mei 2010 @ 21:03 schreef mart121 het volgende:
koningin had een scheet gelaten
Idd. Het is thug life als je alleen in je eigen wereld leeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe normaal man, er posten mensen in deze reeks die aan deze aandoening lijden.
Toon respect.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Dus, om even duidelijk te zijn: Man verkleed of gewoon gekleedals orthodoxe jood is bezig met zn mobiel. omstanders willen de man erop wijzen dat dat niet kan tijdens de dodenherdenking en wanneer ze tegen hem erover beginnen reageert ie overdreven en begint hij te schreeuwen en ervandoor te rennen.
Gewoon een neo-nazi/moslim in vermomming. Don't believe the hype.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Dus, om even duidelijk te zijn: Man verkleed of gewoon gekleedals orthodoxe jood is bezig met zn mobiel. omstanders willen de man erop wijzen dat dat niet kan tijdens de dodenherdenking en wanneer ze tegen hem erover beginnen reageert ie overdreven en begint hij te schreeuwen en ervandoor te rennen.
Sorry, vergeten. Excuses ook richting wijlen Emimich. Opdat wij nooit vergeten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe normaal man, er posten mensen in deze reeks die aan deze aandoening lijden.
Toon respect.
Ik vind het echt slecht dat een persoon zoveel oproer kan veroorzaken. Straks kunnen dit soort dingen helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Die is echt geniaal, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
We wachten op die ene scene uit Der Untergang.
Een public enemy.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gewoon een neo-nazi/moslim in vermomming. Don't believe the hype.
Nee, een reptilian.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gewoon een neo-nazi/moslim in vermomming. Don't believe the hype.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb trouwens in NWS gezien dat er al beelden zijn van de dader die opgejaagd werd:
http://i43.tinypic.com/2uqzqs5.jpg
Sinds wanneer is dat ineens? Vind ik zo dom als dat dan gebeurd. Kan me zo voorstellen dat het alleen maar meer mensen geinteresseerd in de film laat zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Al die voiceovers zijn van youtube.
Deze niet:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Al die voiceovers zijn van youtube.
Public Enemy horen is geen straf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het nummer speelde zichzelf automatisch af in mijn hoofd toen ik dat typte.
Het mag niet meer van Youtube of zo.quote:
Ik weet niet. Ik las dat het niet meer mocht laatst en dat alle parodieën zijn verwijderd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat ineens? Vind ik zo dom als dat dan gebeurd. Kan me zo voorstellen dat het alleen maar meer mensen geinteresseerd in de film laat zijn.
Ach het komt natuurlijk ook wel doordat men nu veel sneller bang is bij dit soort dingen. Als dit voor Koninginnedag en andere shizzle als 9/11 was gebeurd was er waarschijnlijk lang niet zo'n paniek geweest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het echt slecht dat een persoon zoveel oproer kan veroorzaken. Straks kunnen dit soort dingen helemaal niet meer.
Klopt, had ik ook gelezen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het mag niet meer van Youtube of zo.
http://nos.nl/artikel/152291-hitler-verwijderd-van-youtube.htmlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat ineens? Vind ik zo dom als dat dan gebeurd. Kan me zo voorstellen dat het alleen maar meer mensen geinteresseerd in de film laat zijn.
Ik wacht nog even op de 3D en 360° versie.quote:
Ja, Hypnotize, ja. Laat maar zitten. Dat is die van Gangelen, die snapt er niks van.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
JIJ KOMT NIET EENS LANGS DE PEWTER CITY GYM, MATTIE.
Altijd hetzelfde gezeik met die Joden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/152291-hitler-verwijderd-van-youtube.html
Er is ook een 4D versie, kun je zelf de hekken omgooien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de 3D en 360° versie.
Gyms zijn mijn knowledge.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
JIJ KOMT NIET EENS LANGS DE PEWTER CITY GYM, MATTIE.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er is ook een 4D versie, kun je zelf de hekken omgooien.
Die staat bij de 16+ spelletjes van FunnyGames.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OP 0:24 LIGT ER EEN ONBEMANDE RUGZAKquote:
PSV wint toch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet werken tijdens Feyenoord - Ajax.
Er was iig vanavond helemaal niets in Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet werken tijdens Feyenoord - Ajax.
Donderdag ook niet, want dan zijn ze in Roffa.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er was iig vanavond helemaal niets in Amsterdam.
OMG IK ZIE M OOK HET IS VAST EEN REPTILIAN EIquote:
Dat ze na die vorige wedstrijd nog überhaupt vertrouwen erin hebben vind ik karakter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Donderdag ook niet, want dan zijn ze in Roffa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |