quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef Lakitu het volgende:
Volgend jaar herdenking voor de gevallenen op de Dam.
Tja mensen tegenwoordig he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja des te meer reden om 'm tegen de grond te werken.
Ik zou gewoon Seagal style, ijzeren gezicht, stil blijven staan.quote:
Toen ik om 20:32 ging kijken stond er een post van 31 minutes ago.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
En haar eerst beschuldigen dat ze respectloos doet omdat ze tijdens de 2 minuten stilte getwitterd zou hebben.![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef Lakitu het volgende:
quote:
quote:
not cool dudequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef Maisnon het volgende:
Wat zou morgen de headlines halen? Wordt het de chaos tijdens dodenherdenking of toch wd die iemand bijna unfollowed?
Wat zou morgen de headlines halen? Wordt het de chaos tijdens dodenherdenking of toch wd die iemand bijna unfollowed?
OTIS VINDT 'M NIET GRAPPIG! PANIEK BIJ LAKITU!! WAT NU, WAT NU!quote:
quote:20:27:2904-05-1006/111GROUP-1OP VERZOEK V POLITIE ALLE AMBU'S GEEN OPTISCHE EN ARCOUSTISCHE SIGNALEN OP DE DAM IVM PANIEK
sowiesoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
OTIS VINDT 'M NIET GRAPPIG! PANIEK BIJ LAKITU!! WAT NU, WAT NU!
Maar Lakitu is het nog nooit oneens geweest met jou.quote:
wie is Lakituquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar Lakitu is het nog nooit oneens geweest met jou.
wat is een otis?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
OTIS VINDT 'M NIET GRAPPIG! PANIEK BIJ LAKITU!! WAT NU, WAT NU!
Tijdens het WK gaan we misschien echte zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik was wel in lichte shock toen ik het zag. Ik weet nog dat ik dacht van aight, nu gaat iedereen een live aanslag zien. Zonder het aight gedeelte dan.
Dit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus ik kan om heel veel dingen lachen maar met een ceremonie als de dodenherdenking moet je niet fucken.
Bin Laden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens het WK gaan we misschien echte zien.
Niet scherp, dude.quote:
Hihi, je praat eromheen. Hihi. Je praat Otis weer na. Funny.quote:
En als hij snel zijn bom laat afgaan heeft het ook geen nut.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef Lakitu het volgende:
Waar dachten ze ook heen te rennen btw? Het is gewoon afgesloten hoor_
Naar een computer om massaal te gaan twitteren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef Lakitu het volgende:
Waar dachten ze ook heen te rennen btw? Het is gewoon afgesloten hoor_
Waarom vind je het zo erg dan allemaal? Alleen door je opa of?quote:
Arcoustisch? Goed om te weten.quote:
Kon ik normaal op je post reageren dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hihi, je praat eromheen. Hihi. Je praat Otis weer na. Funny.
Nee joh, heeft er niks mee te maken. Hij is ook niet tijdens de oorlog overleden ofzo. Maar ik vind gewoon dat je tijdens dit soort dingen respect moet hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo erg dan allemaal? Alleen door je opa of?
quote:Verschillende ooggetuigen bevestigen het gerucht van een man die door het publiek rende. Volgens een Twitteraar was de man tijdens de stilte bezig met zijn mobiele telefoon. Toen omstanders hem vroegen te stoppen, begon hij te schreeuwen. De politie heeft hem opgepakt.
Better. Maar dan nog. Jij zit in de benarde positie. 't Is namelijk jouw probleem, niet het hare. Zij blijft toch wel doorgaan en jij kan haar unfollowen.quote:
quote:Get used to it or unfollow
Ja, mensen twitteren nooit op hun mobiel, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Naar een computer om massaal te gaan twitteren?
Eens. Die aap die zat te schreeuwen mogen ze van mij dan ook lekker in een badje zoutzuur leggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, heeft er niks mee te maken. Hij is ook niet tijdens de oorlog overleden ofzo. Maar ik vind gewoon dat je tijdens dit soort dingen respect moet hebben.
Kan je ook onafhankelijk van Otis reageren dan?quote:
True, maar ik ben niet de enige die zich eraan stoort.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Better. Maar dan nog. Jij zit in de benarde positie. 't Is namelijk jouw probleem, niet het hare. Zij blijft toch wel doorgaan en jij kan haar unfollowen.
JEWS DID 9/11 DAMquote:Een man, gekleed in joods-orthodoxe dracht, was tijdens de twee minuten stilte luidruchtig met een mobiele telefoon bezig.
misschien de mensen zonder mobiel internet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, mensen twitteren nooit op hun mobiel, natuurlijk.
Snap je nou mijn intenties richting jou soms?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True, maar ik ben niet de enige die zich eraan stoort.Ik probeer haar te helpen.
Nee. Ik ontken alles.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Snap je nou mijn intenties richting jou soms?
Natuurlijk niet, ik ben autist.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kan je ook onafhankelijk van Otis reageren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |