Gast, wat is je probleem?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb wel respect hoor, maar om zelfs hier ineens alle aandacht daaraan te schenken.
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Het thema in deze SC is gewoon de hedendaags actualiteiten . Vaak zijn dat dingen als voetbal, maar ook dit hoort bij de actualiteit.
Ik ben ook kleiner dan m'n vriendin.quote:
Mkay.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, wat is je probleem?Het speelt zich nu af, dus praten we erover. Mag dat? We praten toch ook over honderdmiljoenmiljard andere onderwerpen? Nu is dit even hot.
Heeft weinig met het al dan niet hebben van respect te maken.
quote:
quote:
Twitter je dit evenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen op twitter die doorposten als heel Nederland stil is. Ik moet die mensen unfollowen. Kankersletten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alberto: "Dat dit kan in Nederland!!!"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben misschien heel evilmaar ik hoopte wel dat er 'iets' gebeurd was, veiligheid testen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk jongens, horen jullie het ook eens van een ander.
Ik heb al gezegd dat ze respectloos is.quote:
Je ziet er zelf niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben misschien heel evilmaar ik hoopte wel dat er 'iets' gebeurd was, veiligheid testen
Nee, ik post het zomaar met een total random PI.quote:
Hoe was het van dichtbij, ben je gewond?quote:
Wat is er mis met 1.72.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n vader lachte hem uit omdat hij een pauperlook had in dat pakje met zijn 1.72m.
what thequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe was het van dichtbij, ben je gewond?
Oh, sorry. Hoe was het?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh ik zie nu pas wat er is gebeurd op nu.nlWtf.
Ik was niet op de Dam, ik was bij het IJ.
Dat is gewoon de TT van iemand die iets te wanhopig doet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met een TT als deze is het niet passend.
Je hebt er niks van meegekregen?quote:
quote:
Je stond dus niet op de damquote:
Is niet erg hoor, ik vond het ook al een beetje vreemd dat je pas zo laat ging, aangezien het volgens mij al best vroeg heeeeel druk is op de dam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry ik wist nog van niks. Ik zie het nu pas. Maar daar was ik dus niet.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |