Trix natuurlijk, met d'r kapsel en hoedje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij krijgt 'm omhoog met die peen en uien muil van Wim-Lex?
Maar... die ring. Onze tijden samen. De nachten. De dagen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bewaar dat geslijm voor je koeienvriendje.
MOOOOOEEEEEEEquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bewaar dat geslijm voor je koeienvriendje.
Twitter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga nu op twitter op aanslag zoekenen ik bereid me op veel
![]()
![]()
voor
Begin maar alvast bij de titel boven deze foto: http://www.mobypicture.com/user/markinbeeld/view/6477980quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga nu op twitter op aanslag zoekenen ik bereid me op veel
![]()
![]()
voor
quote:
Flinke treurigheid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Begin maar alvast bij de titel boven deze foto: http://www.mobypicture.com/user/markinbeeld/view/6477980
Wat een retardosquote:
HET BETEKENDE ALLEMAAL NIETS VOOR JE HÈ.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar... die ring. Onze tijden samen. De nachten. De dagen.
JAWEL!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HET BETEKENDE ALLEMAAL NIETS VOOR JE HÈ.
Dit was de reactie nadat jij aankondigde een vochtige kelder te hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje het verkeerde moment voor een flash mob jongens.
Welke windrichting rennen ze op dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit was de reactie nadat jij aankondigde een vochtige kelder te hebben.
"DOLLE DWAZE DAGEN VAN DE BIJENKORF WEER VAN START"quote:
Mondje toe, joh.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd. Nu klonk het vet gemeen en kil, joh!
Niet zo'n bekkie.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"DOLLE DWAZE DAGEN VAN DE BIJENKORF WEER VAN START"
Nouja misschien heb je door deze extra hinderlaag er voor gezorgd dat mensen weer even kalmeerden en gingen nadenken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Je zou maar degene zijn die per ongeluk dat hek omstootteal die gewonden op je naam
Hemel hem even op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zag mn ex trouwens lekker een interessant kutsoldaatje spelen achter Bea.
Gast, bek dicht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef Potloodvis het volgende:
Dit topic bestaat uit een en al treurigheid nu.
Werd je wel hitsig van, hèquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
M'n vader lachte hem uit omdat hij een pauperlook had in dat pakje met zijn 1.72m.quote:
WAT.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n vader lachte hem uit omdat hij een pauperlook had in dat pakje met zijn 1.72m.
Vergeet die loser gewoon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
Waar aan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb wel respect hoor, maar om zelfs hier ineens alle aandacht daaraan te schenken.
Dat is wel erg kort.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n vader lachte hem uit omdat hij een pauperlook had in dat pakje met zijn 1.72m.
Het thema in deze SC is gewoon de hedendaags actualiteiten . Vaak zijn dat dingen als voetbal, maar ook dit hoort bij de actualiteit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb wel respect hoor, maar om zelfs hier ineens alle aandacht daaraan te schenken.
Met een TT als deze is het niet passend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Het thema in deze SC is gewoon de hedendaags actualiteiten . Vaak zijn dat dingen als voetbal, maar ook dit hoort bij de actualiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |