Genoeg ik hou het niet meer =$quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Take whatever you have to take, you know I love you. Come however you have to come, and get it out. Take it out on me. I'll give it you all. Yes I will give it you all.
quote:
Iedereen rent ineens weg, massahysterie.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:03 schreef L0t.. het volgende:
Ik hoorde een paar kanslozen roepen hier in de verte
quote:
Bij mij in dorp zijn er geen zwervers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat die niet van zwervers waren dan.
Welk straatnummer was het ook alweer?quote:
Waarom zo racistisch chaichaiquote:
Ze hebben geen straatnummers in het kamp van WD.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Welk straatnummer was het ook alweer?
Straatnummer?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Welk straatnummer was het ook alweer?
Ik woon in een propere buurt, jij niet. Kampersjonnie.quote:
watquote:
Mensen denken dat als iemand onwel word tijdens zoiets dat er meteen een aanslag aan de hand is/gaat gebeuren.quote:
Schotten denk ik. Die gaan zo het wilhelmus spelen op hun doedelzak.quote:
Maar het ging zo snel, dat kan gewoon nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen denken dat als iemand onwel word tijdens zoiets dat er meteen een aanslag aan de hand is/gaat gebeuren.
Ik woon in een machtige buurt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik woon in een propere buurt, jij niet. Kampersjonnie.
De schrik van Koninginnedag zit er nog in denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen denken dat als iemand onwel word tijdens zoiets dat er meteen een aanslag aan de hand is/gaat gebeuren.
Wil je mn adresje? Waarom gaan we niet naar een hotel?quote:
Ik quote deze post, zodat deze als bewijs materiaal tegen Bragi kan worden gebruikt mocht er toch nog iets gebeuren. Vieze terrorist.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Bragi het volgende:
Wedden dat er zo dadelijk alsnog iets gebeurt...
In het midden van het land? =$quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je mn adresje? Waarom gaan we niet naar een hotel?
Disney XD.quote:
Het is nu sowieso zijn schuld, want met deze post verspreidt hij heel veel negatieve energie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik quote deze post, zodat deze als bewijs materiaal tegen Bragi kan worden gebruikt mocht er toch nog iets gebeuren. Vieze terrorist.
quote:
Kijk WD, we hebben al een plekje geregeld.quote:
Mooi. Pick me up in je Mustang.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Kijk WD, we hebben al een plekje geregeld.
Sla je slag Chris.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haar relatie ligt duidelijk op zijn kant.
[ afbeelding ]
Okquote:
Wacht....quote:
Oh. Zal je vriendje leuk vinden.quote:
Zenders met een smiley in hun naam.quote:
quote:
quote:
Jij weet altijd perfect mijn conditie/gevoel te benoemen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die op dit moment geen erectie hebben.
Mensen die niet aan seks dachten tijdens de 2 minuten stilte.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
Een vochtige kelder ook goed?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
Jij krijgt 'm omhoog met die peen en uien muil van Wim-Lex?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
Bewaar dat geslijm voor je koeienvriendje.quote:
Wat is er met die mensen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die niet aan seks dachten tijdens de 2 minuten stilte. [ afbeelding ]
Had dat dan gezegd. Nu klonk het vet gemeen en kil, joh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |