abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2009 @ 22:30:01 #101
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_68921927
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Dat was toch van dat tv programma .. de buismix show!
Juist. En mijn vriendjes heetten Berrie en Barrie En we hadden ook een 'Buizentaal'. De eerste letter van ieder woord werd daarbij vervangen door een 'B'. Buismaniė bevindt zich overigens hier
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:33:27 #102
24329 KNAK
ff w88,......
pi_87587398
...hoevaak TS dat wel niet gezegd/gehoord heeft...

Vrouwen hebben hier overigens weinig te zoeken in dit topic, van de tig hutten die we (min of meer) gebouwd hebben kwamen daar geen vrouwen aan te pas. Die stonden aan de kant met hun synthetische poppen met een kam door nylon "haar" te banjeren. Die deden niet mee...

Afijn, TS woonde in een grote stad die toch her en der wat gemeenschappelijke tuinen hadden, met (hoge/dichte) bosjes e.d.
Vaak zat met de knaapjes takken zoeken (of afbreken elders) en een hut bouwen, speeltuintjes roven van grindsteentjes wat als vloer moest fungeren, Bestond de basis van de hut uit bosjes, dan met veel geweld een weg banen erbinnen, kamers creeren, maw de natuur verkrachten om dagen later heel die hut vergeten te zijn en een ander stek op het oog hebben

Helaasch voor TS, een boomhut is het nooit geworden, misschien maar beter ook aangezien er dan letsel had ontstaan bij de bouwers...

Meer mensen die hutten maakte
Mai pben rai~!
pi_87587525
Ik had zelfs een boek over hutten bouwn dat ik wel 200x bij de bibliotheek heb geleend.

Ik heb de boomhut gehad, de gewone hut in de bosjes, een wigwam, maar favoriet was toch altijd de ondergrondse hut.
pi_87587569
Ik had een ondergrondse hut en een hele toffe, met tapijt en glazen ramen en alles _O_ _O_
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87587652
Keertje hut in de tuin erbij. :P
pi_87587875
Wie ging er ook andere hutten aanvallen ?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:43:32 #107
24329 KNAK
ff w88,......
pi_87587912
ondergrondse? had je een graafmachine? :')

Tapijt, glazen ramen........ klinkt allemaal wat geadvanceerder.....TS moest het met de natuur doen :(
Mai pben rai~!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:44:29 #108
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_87587946
volgens mij was hier al een topic over
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_87587998
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:43 schreef KNAK het volgende:

Tapijt, glazen ramen........ klinkt allemaal wat geadvanceerder.....TS moest het met de natuur doen :(
Nee gewoon met de schep.
Er lagen hier veel bosjes en een heel stuk braakliggend terrein met allemaal bergjes. Daar op/in zo'n berg hebben we ooit ook het zogenaamde adelaarsnest gebouwd.... haha.
pi_87588005
quote:

Nee, weken en weken graven _O_ En die andere hut bouwden we in de achtertuin van de buurman, het materiaal haalden we uit van die containers die mensen langs de weg hebben staan bij verbouwingen _O_
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87588014
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:42 schreef Monco10 het volgende:
een keer een boomhut gesloopt :')
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:46:04 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_87588016
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_87588082
Ik heb een boomhut met meerdere verdiepingen gemaakt en een glijbaan :D En dan die 2e zin uit het topic. TS ga je schamen met je 3 plankjes in een bosje!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:49:00 #114
24329 KNAK
ff w88,......
pi_87588160
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Het grote hutten bouw topic
anderhalf jaar oud... niet gezien :@
Mai pben rai~!
pi_87588199
Ooit een hut op het water gehad.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:51:22 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87588284
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een boomhut met meerdere verdiepingen gemaakt en een glijbaan :D En dan die 2e zin uit het topic. TS ga je schamen met je 3 plankjes in een bosje!
:D
Ik was niet zo inventief. Daarentegen was ik heel goed in de zogenaamde grashutten. Gras en fluitekruid platstampen en de bovenkanten van de omliggende grashalmen aan elkaar binden. Dan had je een dak O+

Wij hadden een heleboel hutten in de buurt. De meeste inderdaad net als TS in de bosjes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:51:36 #117
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87588291
Wij gingen wel eens naar de nieuwbouw en maakten we ergens in een kamer wat een badkamer moest worden een hut.
Tics van je petten.
pi_87588296
Ik had als kind ook een hut. Van oude pallets getimmerd. Was enorm groot. Voor een klein kind dan. Met kozijnen en ramen als uitkijktoren op het dak.
ik wilde er altijd in slapen. De avond dat het mocht ben ik midden in de nacht uit mijn hut getrokken omdat dat het moment was waarop mijn moeder besloot dat het genoeg was met mijn pa. Ironisch, is het niet?

Damn, welk een nostalgie. Hamer, spijkers en oude pallets. Hoe simpel kan je gelukkig zijn. Van je zakgeld een zeil kopen om de boel waterdicht te maken.
Ik kan niet wachten tot mijn zoontje groot genoeg is. Nog een paar jaartjes....
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:52:22 #119
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87588329
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:51 schreef beerten het volgende:
Ik had als kind ook een hut. Van oude pallets getimmerd. Was enorm groot. Voor een klein kind dan. Met kozijnen en ramen als uitkijktoren op het dak.
ik wilde er altijd in slapen. De avond dat het mocht ben ik midden in de nacht uit mijn hut getrokken omdat dat het moment was waarop mijn moeder besloot dat het genoeg was met mijn pa. Ironisch, is het niet?

Damn, welk een nostalgie. Hamer, spijkers en oude pallets. Hoe simpel kan je gelukkig zijn. Van je zakgeld een zeil kopen om de boel waterdicht te maken.
Ik kan niet wachten tot mijn zoontje groot genoeg is. Nog een paar jaartjes....
Zoiets heeft mijn pa ooit eens voor ons gemaakt in een oude boom in de tuin. Machtig _O_
Tics van je petten.
pi_87588343
quote:
Dat deden wij met vlotten :D Wij hadden ons eigen vlot in de sloot achter ons huis liggen (basis: een gejatte dakplaat zoals deze :'))

en dan hele oorlogen met jongens uit de buurt die hem wouden stelen _O_
pi_87588392
Ik heb ook wel eens hutten gebouwd, maar was geen expert.

Wat er wel was.. Onze achtertuin vroegāh, sloot aan op zo'n gemeenteplantsoen waar ook bosjes stonden. Met als gevolg dat daar vaak kinderen hun hutten gingen bouwen. Niets mis mee opzich (hutten bouwen is vet!:D), ware het niet dat die schijtknaapjes dan ook allemaal onnatuurlijke troep de bosjes insleepten (pallets gejat van de bouwplaats, plastic zakken tot en met, piepschuim, echt superveel zooi) en dat dan gewoon lieten liggen en de hutten maar half afbouwden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_87588683
quote:

Overigens, ik weet nog dat de attackers van onze hut opeens verscholen zaten in hun ondergrondse hut toen er plots een graafmachine kwam... ze zijn er nog net op tijd uit kunnen kruipen....
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:00:44 #123
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_87588757
Ben dan wel een vrouwke, maar heb ook druk gewerkt aan verschillende hutten hoor! Een geheime doorgang door de bosjes en een giga ruimte die wij zelf indeelden en wat je van buitenaf niet zag, hele grondstukken in de bosjes die wij schoonveegten met takken vol bladeren die wij uit noodzaak van de planten zelf afrukten, stukken hout als stoeltjes en tafels en daar spelletjes spelen met elkaar, met hout en pallets aan de slag voor een echte hut (die dan op een dag ineens weg was gehaald door gemeentewerken! :( )

Goeie oude tijd!
pi_87588794
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben dan wel een vrouwke, maar heb ook druk gewerkt aan verschillende hutten hoor! Een geheime doorgang door de bosjes en een giga ruimte die wij zelf indeelden en wat je van buitenaf niet zag, hele grondstukken in de bosjes die wij schoonveegten met takken vol bladeren die wij uit noodzaak van de planten zelf afrukten, stukken hout als stoeltjes en tafels en daar spelletjes spelen met elkaar, met hout en pallets aan de slag voor een echte hut (die dan op een dag ineens weg was gehaald door gemeentewerken! :( )

Goeie oude tijd!
Gemeentewerken was idd je grootste vijand :')
pi_87588814
Zeker wel.
pi_87588844
Maar niet in de stad of een park. Gewoon keihard in het woud, swa. Boven beekjes, alles.
pi_87589233
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:02 schreef Salvad0R het volgende:
Maar niet in de stad of een park. Gewoon keihard in het woud, swa. Boven beekjes, alles.
haha in een stad _O- naast de mcdonalds ofzo? :')
pi_87590402
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik geloof het ook echt meteen bij jou _O_.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_87594727
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:36 schreef 9611Niels het volgende:
Ik had een ondergrondse hut en een hele toffe, met tapijt en glazen ramen en alles _O_ _O_
Juist! Wij hadden opslag terrein van een aannemer vlakbij, als het in de container lag mocht je het hebben. _O_

Gepiep over graaf machines, in de zomervakantie kan je een beste kuil graven hoor :')

Vlottenbouwen was ook altijd leuk, stel van die piepschuim fundeeringsmallen lenen van een bouw plaats, of een stel olievaten _O_

Kinderen nu missen echt wat.. digitaal iets vet cools bouwen is toch anders
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:52:55 #130
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_87594827
Goed topic, pallets her en der halen met de fiets.

Man, man, man wat een werk!
pi_87596069
Ik zou best nog steeds wel een keer een hut willen maken :D

Dat vind ik gewoon zo mooi er aan, ik ontwerp best veel dingen maar zo'n hut die verzin je gewoon on the fly en na een beetje hard werken word je ook echt beloond met een uniek groot iets wat echt jouw creatie is :D
pi_87596143
Ik wil er 1 maken met mijn zoon!
Gewoon, omdat het kan... :P
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87596205
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 01:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou best nog steeds wel een keer een hut willen maken :D

Dat vind ik gewoon zo mooi er aan, ik ontwerp best veel dingen maar zo'n hut die verzin je gewoon on the fly en na een beetje hard werken word je ook echt beloond met een uniek groot iets wat echt jouw creatie is :D
Met de middelen die je tegenwoordig tot je beschikking hebt en de eisen die je stelt aan 'een muur' (geen gaten en ook het gewicht van een volwassenen houden als je er op staat) zal dat waarschijnlijk meer een soort tuinhuisje worden :P _O-

Bij mij tenminste, zou allemaal veel te mooi en sterk worden.

Fikkie stoken was onlosmakelijk verbonden met hutten bouwen trouwens :+
pi_87604621
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:

[..]

Zoiets heeft mijn pa ooit eens voor ons gemaakt in een oude boom in de tuin. Machtig _O_
Pa? Zelf maken!
pi_87604705
Ongetwijfeld gebeurd dit in meerdere plaatsen
georganiseerd hutten bouwen tijdens de vakantie.

http://stichtingfratsen.nl/index.php?page=houtdorp-2
pi_87604965
Boomhut hebben we gehad, een paar ondergrondse hutten met een schoorsteen waar we dan een fikkie konden stoken (geen goed idee aangezien je binnen twee minuten zelf werd uitgerookt :') ), een hut aan het water met een soort van steigertje boven het water (was alleen zo klein dat je er moeilijk met twee mensen in kon) en een wat grotere hut in een veld met brandnetels en bosjes die we zelfs van binnen hadden bekleed met oud tapijt O+

Nadeel aan hutten bouwen was dat het bouwen het leukste was en daarna was de lol er vaak vanaf. Ik weet nog wel dat een buurjongen een boomhut heeft gehad van vijf of zes verdiepingen hoog (elke verdieping had de oppervlakte van een pallet). Echt een belachelijk gevaarljike hut was dat. Werd zelfs met touwen strak gehouden omdat ie anders om zou kiepen.

En er was bij ons in het dorp vroeger een legendarische boomhut die op enorme hoogte in de top van een hoge boom was gebouwd. Ik was toendertijd nog erg jong en klein maar het was me altijd een raadsel hoe iemand zelfs maar tot die hoogte kon klimmen. Voor mijn gevoel was het wel 50m hoog. In het echt zal het misschien 15 tot 20m hoog in de boom zijn geweest. Niemand wist van wie die boomhut was en we hebben ons wel eens voorgenomen de boom in te klimmen maar het is ons nooit gelukt. Als je vanaf de grote weg het dorp in kwam rijden zag je boomhut hoog in de boom.. wat een boomhut was dat zeg, en dan niet zo'n ding met een stom plankje waar je op kan zitten, maar compleet met muren en deurtje... _O_
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_87612051
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

En er was bij ons in het dorp vroeger een legendarische boomhut die op enorme hoogte in de top van een hoge boom was gebouwd. Ik was toendertijd nog erg jong en klein maar het was me altijd een raadsel hoe iemand zelfs maar tot die hoogte kon klimmen. Voor mijn gevoel was het wel 50m hoog. In het echt zal het misschien 15 tot 20m hoog in de boom zijn geweest. Niemand wist van wie die boomhut was en we hebben ons wel eens voorgenomen de boom in te klimmen maar het is ons nooit gelukt. Als je vanaf de grote weg het dorp in kwam rijden zag je boomhut hoog in de boom.. wat een boomhut was dat zeg, en dan niet zo'n ding met een stom plankje waar je op kan zitten, maar compleet met muren en deurtje... _O_
Ja zo een was er bij ons in de buurt ook, als ik dat hier zo lees ben ik blij dat ik buiten het dorp woonde, niets geen gemeentewerkers.

Wij wisten echter precies van wie die hut was, er woonden misschien 40 mensen aan die 2 km van de weg dus dat was niet zo moeilijk. Een groep jongens een jaar of 5 ouder dan wij, allemaal druk met autos etc inmiddels.

Niemand van ons durfde zo hoog te klimmen, zeker een meter of 12. Het feit dat ie er na jaren zonder dat er iemand kwam nogal rot uitzag speelde mee :P Best bizar dat dat kon, iedereen kon die hut zien in de herfst, ook hun ouders. Makkelijk hoog genoeg om dood te vallen zegmaar :P

Ook nog een tijd een hut gehad in een oude bus, welke voorzien van beschilderingen op een heuvel stond (langs de A4, voor de nieuwe tunnel open ging en er een geluidscherm kwam te staan) via een luik in de bodem kon je daar in :D)
pi_87612076
quote:
Valkuilen voor je hut graven _O-
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:01:33 #139
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_87623262
In Amsterdam Noord had je het *jeugd land* waar je hutten mocht bouwen, een kleine fiets cross baan had en er fikkie mocht steken in oude benzine tonnen.

Tevens was er een tram wrack waar je in kon spelen en een grote trampoline.

Er was altijd hout aanwezig en je hut bleef meestal lang staan.

Het was er erg leuk altijd:)

*O*
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:28:17 #140
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87634306
Yeah, ik heb ook meerdere hutten gebouwd maar de tofste is denk ik wel een ondergrondse hut van anderhalf meter diep met daar boven op een groot houten bord die dan met aarde bedekt was zodat de hut niet eens echt opviel.

Verder ook nog wat loopgraven in een toendertijd net aangelegd park gemaakt. We hebben zelfs nog kleine sparren uitgegraven om de loopgraven mee te camoufleren :')
pi_87634428
Ondergrondse hut één keer gehad :P daar pasten we met 6 man in :P

Boomhut het meeste gebouwd, trapje erbij gemaakt, flink wat pallets bij een industrie terrein jatten, diende als ideale ondervloer (geraamte)

Ook gewone hutten vaak gehad, maar boomhut bleef toch mijn favoriet *O*

Damn was ik nog maar jong :{
pi_88140145
Mooie herinneringen! Veel hutten gebouwd. Voornamelijk in 't bos. Boomhutten heb ik niet veel gedaan, m'n broertje en neefjes wel. Een leuke plek waar we een hut hadden was bovenop een grote berg takken, 1,5 meter hoog ofzo, die aan de rand van onze tuin lag (megatuin, platteland). Konden we makkelijk een wal op uitbouwen naar boven.

Doen kinderen dat tegenwoordig nog wel eigenlijk?
pi_88146209
Ik was altijd al een huttenbouw-meisje. Ik voel mij gedicrimineerd door dit topic :{w
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:08:49 #144
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88148508
Vroeger.... O+
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:39:22 #145
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_88149505
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2009 22:30 schreef Djeez het volgende:[/b]

[..]

Juist. En mijn vriendjes heetten Berrie en Barrie :') En we hadden ook een 'Buizentaal'. De eerste letter van ieder woord werd daarbij vervangen door een 'B'. Buismaniė bevindt zich overigens hier
Bethesda ziekenhuis, ook met een B _O-
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_88153660
(Boom)hutten! ^O^

Ik heb recent zelf nog een boomhut gebouwd.
Dat mag toch nog gewoon? ;)

Vroeger speelde ik ook altijd tussen de struiken, in het bos en het maisland (dat kan je ook erg leuk ombuigen en vastzetten..... je moet wel hard kunnen rennen als de eigenaar komt)
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_88164116
Bij ons had je in de buurt van de dijk een sloot lopen waar ook een boomhut zat in het bosje ernaast. Geen idee hoe ze dat daar hebben gebouwd want je kon er alleen per boot komen en het hing ook nog eens boven het water. Zelfs nu hangen er nog delen van die boomhut in die boom. Zelfs nu vind ik het nog jammer dat ik er nooit in geklommen ben om ff te kijken.

In het speeltuintje voor het huis hadden we ook zeker wel 4 hutten, waarvan 1 half ondergronds. Op mijn 16e ben ik nog eens zo'n hut ingekropen om me te verstoppen voor de politie :')
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 12:50:09 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88169978
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2010 21:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Het grote hutten bouw topic
tijd voor een merge
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:01:30 #149
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88170305
Hutten bouwen midden in een woonwijk. O+ :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_88171271
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 13:01 schreef tomaat52 het volgende:
Hutten bouwen midden in een woonwijk. O+ :')
Of onder de keukentafel :7
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_88175081
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:34 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

Of onder de keukentafel :7
Of gewoon in de woonkamer met wat stoelen en een grote deken :D

En lekker veel kussens.
  dinsdag 2 november 2010 @ 00:16:04 #152
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_88234075
Wij waren geniaal qua hutten bouwen. Wat een geweldige tijd was dat. Met de skelters europallets en bouwmateriaal weghalen uit de nieuwbouwwijken, en vervolgens lomp grote hutten bouwen in "de bosjes".
Altijd met een kelder en daarop verschillende verdiepingen. Alle kamers voorzien van parket, laminaat of vloerbedekking en de wanden mooi afgewerkt. Zelfs hadden we eens een tuin aangelegd bij een van de hutten met een complete tuin en vijver met zelf gevangen visjes. :')

Op een gegeven moment hadden we ook nog een kabelbaan gemaakt vanaf de bovenste verdieping van de hut met behulp van de lier van mn pa.

Erg grappig om te zien ook dat veel van mijn vriendjes van toen nu ook allemaal in het zelfde vakgebied werken (bouwkunde, leger, bosbouw etc)

Jammer alleen was dat het hutten bouwen leuk was, maar dat wanneer hij "af" was er geen fuck meer aan was, en dat dat altijd resulteerde in het slopen van de hut.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_88558659
Haha, hutten bouwen, jammer dat mensen je raar aankijken als je nu als 20-er een hut gaat bouwen, anders had ik t zo weer gedaan :P
pi_88572161
Alle lol was van je mooie hut af als het had geregend...
haha.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
pi_88672138
Wij hadden in onze buurt een geniale boomhut gemaakt met een stuk of 20 kinderen. Helemaal pallets in de bomen geplaatst zodat je op verschillende hoogtes kon zitten en dan bovenuit de boom een stok met een piratenvlag. Het stomme is dat de bejaarden flat die daarbij lag vol zat met demente sgp types die de politie moesten bellen omdat ze overlast hadden ( van kinderen van 7-14 ofzo :') ) dus heeft de politie de boomhut gesloopt.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zondag 21 november 2010 @ 16:34:20 #156
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_88978683
Hahaha boomhutten.
Ik weet nog, vroeger toen ik altijd de graver was, ik hield van graven.
allemaal planken zoeken in het bos en mooie paletten. We hadden ons ook een keer in een boerderij genesteld. toen de boer langskwam lopen kreeg iedereen een adrenaline aanval.
heerlijk.

laatst weer een hut gebouwd, als 16 jarige knapen. we hadden het grandioze idee om een boomhut te maken die veel beter was dan al onze vorigen.
ALLE materialen waren gejat.. planken van een bouwterein, spijkers van zon doe-het-zelf-zaak, palets van nog een bouwterijn.
Dat was pas een ramp, en dan in een natuurgebied gaan lopen timmeren.. heel de dag.
was echt een prachtige hut. totdat ik 9 teken had, en een vriend 18... en de rest had ook allemaal teken.

Jammer dat het van onschuldig naar wat extremer gaat naarmate je ouder word.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  zondag 21 november 2010 @ 16:43:53 #157
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_88979018
quote:
6s.gif Op maandag 6 april 2009 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:

TS had de hut gevonden van kinderen die niet in zijn vriendengroepje zaten dus die hutten mogen het niet overleven. TS was een jaartje of 10 en wist net wat een molotov cocktail was. na een profesorisch gemaakte brandbom in een hut te hebben gegooit bleek er daar veel turf in de grond te zitten en fikte een groot gedeelte van het bos af :')
waar de Fok! leef jij? Dit zijn praktijken die je tussen twee gangs in de ghetto ziet...
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  zondag 21 november 2010 @ 16:45:49 #158
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_88979091
waarom zulke extreme verhalen? :')

ik bouwde gewoon hutjes in het bos, of op de zolder, en er viel wel eens iemand naar beneden, maar meer dan een paar sneetjes en blauwe plekken kwamen we niet...
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  zondag 21 november 2010 @ 16:47:10 #159
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_88979135
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 00:16 schreef henkde_j het volgende:
Wij waren geniaal qua hutten bouwen. Wat een geweldige tijd was dat. Met de skelters europallets en bouwmateriaal weghalen uit de nieuwbouwwijken, en vervolgens lomp grote hutten bouwen in "de bosjes".
Altijd met een kelder en daarop verschillende verdiepingen. Alle kamers voorzien van parket, laminaat of vloerbedekking en de wanden mooi afgewerkt. Zelfs hadden we eens een tuin aangelegd bij een van de hutten met een complete tuin en vijver met zelf gevangen visjes. :')

Op een gegeven moment hadden we ook nog een kabelbaan gemaakt vanaf de bovenste verdieping van de hut met behulp van de lier van mn pa.

Erg grappig om te zien ook dat veel van mijn vriendjes van toen nu ook allemaal in het zelfde vakgebied werken (bouwkunde, leger, bosbouw etc)

Jammer alleen was dat het hutten bouwen leuk was, maar dat wanneer hij "af" was er geen fuck meer aan was, en dat dat altijd resulteerde in het slopen van de hut.
klinkt een beetje onwaarschijnlijk, maar įls het echt waar is, vind ik je echt een koning _O_
pi_89001398
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:

[..]

klinkt een beetje onwaarschijnlijk, maar įls het echt waar is, vind ik je echt een koning _O_
Nee het is echt waar! Wat een tijd was dat zeg :'(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_89001548
wigwamen of tipi's twijfel nu wat het is,

Anywhats houten geraamte met takken en kleinere takken er tussen uiteindelijk waterdicht gemaakt met gras, stro, heideplaggen maar net wat er voorradig was. Later op de harde manier ondekt dat we ook een stookgat nodig hadden. Die dingen waren trouwens verrekte moeilijk te ontdekken als je er verder dan 10 meter vandaan stond.

Hutten ^O^
  maandag 22 november 2010 @ 02:44:23 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_89002033
Top Hobby vroeger :D
Ondergrondse hutten maken ja. En dan bang zijn dat het inzakt en er na 1 of 2 x dus niet meer indurfen. O
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')