abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88175081
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:34 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

Of onder de keukentafel :7
Of gewoon in de woonkamer met wat stoelen en een grote deken :D

En lekker veel kussens.
  dinsdag 2 november 2010 @ 00:16:04 #152
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_88234075
Wij waren geniaal qua hutten bouwen. Wat een geweldige tijd was dat. Met de skelters europallets en bouwmateriaal weghalen uit de nieuwbouwwijken, en vervolgens lomp grote hutten bouwen in "de bosjes".
Altijd met een kelder en daarop verschillende verdiepingen. Alle kamers voorzien van parket, laminaat of vloerbedekking en de wanden mooi afgewerkt. Zelfs hadden we eens een tuin aangelegd bij een van de hutten met een complete tuin en vijver met zelf gevangen visjes. :')

Op een gegeven moment hadden we ook nog een kabelbaan gemaakt vanaf de bovenste verdieping van de hut met behulp van de lier van mn pa.

Erg grappig om te zien ook dat veel van mijn vriendjes van toen nu ook allemaal in het zelfde vakgebied werken (bouwkunde, leger, bosbouw etc)

Jammer alleen was dat het hutten bouwen leuk was, maar dat wanneer hij "af" was er geen fuck meer aan was, en dat dat altijd resulteerde in het slopen van de hut.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_88558659
Haha, hutten bouwen, jammer dat mensen je raar aankijken als je nu als 20-er een hut gaat bouwen, anders had ik t zo weer gedaan :P
pi_88572161
Alle lol was van je mooie hut af als het had geregend...
haha.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
pi_88672138
Wij hadden in onze buurt een geniale boomhut gemaakt met een stuk of 20 kinderen. Helemaal pallets in de bomen geplaatst zodat je op verschillende hoogtes kon zitten en dan bovenuit de boom een stok met een piratenvlag. Het stomme is dat de bejaarden flat die daarbij lag vol zat met demente sgp types die de politie moesten bellen omdat ze overlast hadden ( van kinderen van 7-14 ofzo :') ) dus heeft de politie de boomhut gesloopt.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zondag 21 november 2010 @ 16:34:20 #156
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_88978683
Hahaha boomhutten.
Ik weet nog, vroeger toen ik altijd de graver was, ik hield van graven.
allemaal planken zoeken in het bos en mooie paletten. We hadden ons ook een keer in een boerderij genesteld. toen de boer langskwam lopen kreeg iedereen een adrenaline aanval.
heerlijk.

laatst weer een hut gebouwd, als 16 jarige knapen. we hadden het grandioze idee om een boomhut te maken die veel beter was dan al onze vorigen.
ALLE materialen waren gejat.. planken van een bouwterein, spijkers van zon doe-het-zelf-zaak, palets van nog een bouwterijn.
Dat was pas een ramp, en dan in een natuurgebied gaan lopen timmeren.. heel de dag.
was echt een prachtige hut. totdat ik 9 teken had, en een vriend 18... en de rest had ook allemaal teken.

Jammer dat het van onschuldig naar wat extremer gaat naarmate je ouder word.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  zondag 21 november 2010 @ 16:43:53 #157
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_88979018
quote:
6s.gif Op maandag 6 april 2009 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:

TS had de hut gevonden van kinderen die niet in zijn vriendengroepje zaten dus die hutten mogen het niet overleven. TS was een jaartje of 10 en wist net wat een molotov cocktail was. na een profesorisch gemaakte brandbom in een hut te hebben gegooit bleek er daar veel turf in de grond te zitten en fikte een groot gedeelte van het bos af :')
waar de Fok! leef jij? Dit zijn praktijken die je tussen twee gangs in de ghetto ziet...
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  zondag 21 november 2010 @ 16:45:49 #158
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_88979091
waarom zulke extreme verhalen? :')

ik bouwde gewoon hutjes in het bos, of op de zolder, en er viel wel eens iemand naar beneden, maar meer dan een paar sneetjes en blauwe plekken kwamen we niet...
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  zondag 21 november 2010 @ 16:47:10 #159
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_88979135
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 00:16 schreef henkde_j het volgende:
Wij waren geniaal qua hutten bouwen. Wat een geweldige tijd was dat. Met de skelters europallets en bouwmateriaal weghalen uit de nieuwbouwwijken, en vervolgens lomp grote hutten bouwen in "de bosjes".
Altijd met een kelder en daarop verschillende verdiepingen. Alle kamers voorzien van parket, laminaat of vloerbedekking en de wanden mooi afgewerkt. Zelfs hadden we eens een tuin aangelegd bij een van de hutten met een complete tuin en vijver met zelf gevangen visjes. :')

Op een gegeven moment hadden we ook nog een kabelbaan gemaakt vanaf de bovenste verdieping van de hut met behulp van de lier van mn pa.

Erg grappig om te zien ook dat veel van mijn vriendjes van toen nu ook allemaal in het zelfde vakgebied werken (bouwkunde, leger, bosbouw etc)

Jammer alleen was dat het hutten bouwen leuk was, maar dat wanneer hij "af" was er geen fuck meer aan was, en dat dat altijd resulteerde in het slopen van de hut.
klinkt een beetje onwaarschijnlijk, maar áls het echt waar is, vind ik je echt een koning _O_
pi_89001398
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:

[..]

klinkt een beetje onwaarschijnlijk, maar áls het echt waar is, vind ik je echt een koning _O_
Nee het is echt waar! Wat een tijd was dat zeg :'(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_89001548
wigwamen of tipi's twijfel nu wat het is,

Anywhats houten geraamte met takken en kleinere takken er tussen uiteindelijk waterdicht gemaakt met gras, stro, heideplaggen maar net wat er voorradig was. Later op de harde manier ondekt dat we ook een stookgat nodig hadden. Die dingen waren trouwens verrekte moeilijk te ontdekken als je er verder dan 10 meter vandaan stond.

Hutten ^O^
  maandag 22 november 2010 @ 02:44:23 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_89002033
Top Hobby vroeger :D
Ondergrondse hutten maken ja. En dan bang zijn dat het inzakt en er na 1 of 2 x dus niet meer indurfen. O
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')