haha in een stadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:02 schreef Salvad0R het volgende:
Maar niet in de stad of een park. Gewoon keihard in het woud, swa. Boven beekjes, alles.
Ik geloof het ook echt meteen bij jouquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een boomhut met meerdere verdiepingen gemaakt en een glijbaanEn dan die 2e zin uit het topic. TS ga je schamen met je 3 plankjes in een bosje!
Juist! Wij hadden opslag terrein van een aannemer vlakbij, als het in de container lag mocht je het hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:36 schreef 9611Niels het volgende:
Ik had een ondergrondse hut en een hele toffe, met tapijt en glazen ramen en alles![]()
Met de middelen die je tegenwoordig tot je beschikking hebt en de eisen die je stelt aan 'een muur' (geen gaten en ook het gewicht van een volwassenen houden als je er op staat) zal dat waarschijnlijk meer een soort tuinhuisje wordenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou best nog steeds wel een keer een hut willen maken
Dat vind ik gewoon zo mooi er aan, ik ontwerp best veel dingen maar zo'n hut die verzin je gewoon on the fly en na een beetje hard werken word je ook echt beloond met een uniek groot iets wat echt jouw creatie is
Pa? Zelf maken!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zoiets heeft mijn pa ooit eens voor ons gemaakt in een oude boom in de tuin. Machtig
Ja zo een was er bij ons in de buurt ook, als ik dat hier zo lees ben ik blij dat ik buiten het dorp woonde, niets geen gemeentewerkers.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En er was bij ons in het dorp vroeger een legendarische boomhut die op enorme hoogte in de top van een hoge boom was gebouwd. Ik was toendertijd nog erg jong en klein maar het was me altijd een raadsel hoe iemand zelfs maar tot die hoogte kon klimmen. Voor mijn gevoel was het wel 50m hoog. In het echt zal het misschien 15 tot 20m hoog in de boom zijn geweest. Niemand wist van wie die boomhut was en we hebben ons wel eens voorgenomen de boom in te klimmen maar het is ons nooit gelukt. Als je vanaf de grote weg het dorp in kwam rijden zag je boomhut hoog in de boom.. wat een boomhut was dat zeg, en dan niet zo'n ding met een stom plankje waar je op kan zitten, maar compleet met muren en deurtje...
Valkuilen voor je hut gravenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:42 schreef Monco10 het volgende:
Wie ging er ook andere hutten aanvallen ?
Bethesda ziekenhuis, ook met een Bquote:Op maandag 11 mei 2009 22:30 schreef Djeez het volgende:[/b]
[..]
Juist. En mijn vriendjes heetten Berrie en BarrieEn we hadden ook een 'Buizentaal'. De eerste letter van ieder woord werd daarbij vervangen door een 'B'. Buismanië bevindt zich overigens hier
tijd voor een mergequote:
Of onder de keukentafelquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |