abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87588844
Maar niet in de stad of een park. Gewoon keihard in het woud, swa. Boven beekjes, alles.
pi_87589233
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:02 schreef Salvad0R het volgende:
Maar niet in de stad of een park. Gewoon keihard in het woud, swa. Boven beekjes, alles.
haha in een stad _O- naast de mcdonalds ofzo? :')
pi_87590402
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een boomhut met meerdere verdiepingen gemaakt en een glijbaan :D En dan die 2e zin uit het topic. TS ga je schamen met je 3 plankjes in een bosje!
Ik geloof het ook echt meteen bij jou _O_.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_87594727
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:36 schreef 9611Niels het volgende:
Ik had een ondergrondse hut en een hele toffe, met tapijt en glazen ramen en alles _O_ _O_
Juist! Wij hadden opslag terrein van een aannemer vlakbij, als het in de container lag mocht je het hebben. _O_

Gepiep over graaf machines, in de zomervakantie kan je een beste kuil graven hoor :')

Vlottenbouwen was ook altijd leuk, stel van die piepschuim fundeeringsmallen lenen van een bouw plaats, of een stel olievaten _O_

Kinderen nu missen echt wat.. digitaal iets vet cools bouwen is toch anders
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:52:55 #130
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_87594827
Goed topic, pallets her en der halen met de fiets.

Man, man, man wat een werk!
pi_87596069
Ik zou best nog steeds wel een keer een hut willen maken :D

Dat vind ik gewoon zo mooi er aan, ik ontwerp best veel dingen maar zo'n hut die verzin je gewoon on the fly en na een beetje hard werken word je ook echt beloond met een uniek groot iets wat echt jouw creatie is :D
pi_87596143
Ik wil er 1 maken met mijn zoon!
Gewoon, omdat het kan... :P
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87596205
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 01:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou best nog steeds wel een keer een hut willen maken :D

Dat vind ik gewoon zo mooi er aan, ik ontwerp best veel dingen maar zo'n hut die verzin je gewoon on the fly en na een beetje hard werken word je ook echt beloond met een uniek groot iets wat echt jouw creatie is :D
Met de middelen die je tegenwoordig tot je beschikking hebt en de eisen die je stelt aan 'een muur' (geen gaten en ook het gewicht van een volwassenen houden als je er op staat) zal dat waarschijnlijk meer een soort tuinhuisje worden :P _O-

Bij mij tenminste, zou allemaal veel te mooi en sterk worden.

Fikkie stoken was onlosmakelijk verbonden met hutten bouwen trouwens :+
pi_87604621
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:

[..]

Zoiets heeft mijn pa ooit eens voor ons gemaakt in een oude boom in de tuin. Machtig _O_
Pa? Zelf maken!
pi_87604705
Ongetwijfeld gebeurd dit in meerdere plaatsen
georganiseerd hutten bouwen tijdens de vakantie.

http://stichtingfratsen.nl/index.php?page=houtdorp-2
pi_87604965
Boomhut hebben we gehad, een paar ondergrondse hutten met een schoorsteen waar we dan een fikkie konden stoken (geen goed idee aangezien je binnen twee minuten zelf werd uitgerookt :') ), een hut aan het water met een soort van steigertje boven het water (was alleen zo klein dat je er moeilijk met twee mensen in kon) en een wat grotere hut in een veld met brandnetels en bosjes die we zelfs van binnen hadden bekleed met oud tapijt O+

Nadeel aan hutten bouwen was dat het bouwen het leukste was en daarna was de lol er vaak vanaf. Ik weet nog wel dat een buurjongen een boomhut heeft gehad van vijf of zes verdiepingen hoog (elke verdieping had de oppervlakte van een pallet). Echt een belachelijk gevaarljike hut was dat. Werd zelfs met touwen strak gehouden omdat ie anders om zou kiepen.

En er was bij ons in het dorp vroeger een legendarische boomhut die op enorme hoogte in de top van een hoge boom was gebouwd. Ik was toendertijd nog erg jong en klein maar het was me altijd een raadsel hoe iemand zelfs maar tot die hoogte kon klimmen. Voor mijn gevoel was het wel 50m hoog. In het echt zal het misschien 15 tot 20m hoog in de boom zijn geweest. Niemand wist van wie die boomhut was en we hebben ons wel eens voorgenomen de boom in te klimmen maar het is ons nooit gelukt. Als je vanaf de grote weg het dorp in kwam rijden zag je boomhut hoog in de boom.. wat een boomhut was dat zeg, en dan niet zo'n ding met een stom plankje waar je op kan zitten, maar compleet met muren en deurtje... _O_
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_87612051
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

En er was bij ons in het dorp vroeger een legendarische boomhut die op enorme hoogte in de top van een hoge boom was gebouwd. Ik was toendertijd nog erg jong en klein maar het was me altijd een raadsel hoe iemand zelfs maar tot die hoogte kon klimmen. Voor mijn gevoel was het wel 50m hoog. In het echt zal het misschien 15 tot 20m hoog in de boom zijn geweest. Niemand wist van wie die boomhut was en we hebben ons wel eens voorgenomen de boom in te klimmen maar het is ons nooit gelukt. Als je vanaf de grote weg het dorp in kwam rijden zag je boomhut hoog in de boom.. wat een boomhut was dat zeg, en dan niet zo'n ding met een stom plankje waar je op kan zitten, maar compleet met muren en deurtje... _O_
Ja zo een was er bij ons in de buurt ook, als ik dat hier zo lees ben ik blij dat ik buiten het dorp woonde, niets geen gemeentewerkers.

Wij wisten echter precies van wie die hut was, er woonden misschien 40 mensen aan die 2 km van de weg dus dat was niet zo moeilijk. Een groep jongens een jaar of 5 ouder dan wij, allemaal druk met autos etc inmiddels.

Niemand van ons durfde zo hoog te klimmen, zeker een meter of 12. Het feit dat ie er na jaren zonder dat er iemand kwam nogal rot uitzag speelde mee :P Best bizar dat dat kon, iedereen kon die hut zien in de herfst, ook hun ouders. Makkelijk hoog genoeg om dood te vallen zegmaar :P

Ook nog een tijd een hut gehad in een oude bus, welke voorzien van beschilderingen op een heuvel stond (langs de A4, voor de nieuwe tunnel open ging en er een geluidscherm kwam te staan) via een luik in de bodem kon je daar in :D)
pi_87612076
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:42 schreef Monco10 het volgende:
Wie ging er ook andere hutten aanvallen ?
Valkuilen voor je hut graven _O-
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:01:33 #139
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_87623262
In Amsterdam Noord had je het *jeugd land* waar je hutten mocht bouwen, een kleine fiets cross baan had en er fikkie mocht steken in oude benzine tonnen.

Tevens was er een tram wrack waar je in kon spelen en een grote trampoline.

Er was altijd hout aanwezig en je hut bleef meestal lang staan.

Het was er erg leuk altijd:)

*O*
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:28:17 #140
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87634306
Yeah, ik heb ook meerdere hutten gebouwd maar de tofste is denk ik wel een ondergrondse hut van anderhalf meter diep met daar boven op een groot houten bord die dan met aarde bedekt was zodat de hut niet eens echt opviel.

Verder ook nog wat loopgraven in een toendertijd net aangelegd park gemaakt. We hebben zelfs nog kleine sparren uitgegraven om de loopgraven mee te camoufleren :')
pi_87634428
Ondergrondse hut één keer gehad :P daar pasten we met 6 man in :P

Boomhut het meeste gebouwd, trapje erbij gemaakt, flink wat pallets bij een industrie terrein jatten, diende als ideale ondervloer (geraamte)

Ook gewone hutten vaak gehad, maar boomhut bleef toch mijn favoriet *O*

Damn was ik nog maar jong :{
pi_88140145
Mooie herinneringen! Veel hutten gebouwd. Voornamelijk in 't bos. Boomhutten heb ik niet veel gedaan, m'n broertje en neefjes wel. Een leuke plek waar we een hut hadden was bovenop een grote berg takken, 1,5 meter hoog ofzo, die aan de rand van onze tuin lag (megatuin, platteland). Konden we makkelijk een wal op uitbouwen naar boven.

Doen kinderen dat tegenwoordig nog wel eigenlijk?
pi_88146209
Ik was altijd al een huttenbouw-meisje. Ik voel mij gedicrimineerd door dit topic :{w
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:08:49 #144
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88148508
Vroeger.... O+
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:39:22 #145
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_88149505
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2009 22:30 schreef Djeez het volgende:[/b]

[..]

Juist. En mijn vriendjes heetten Berrie en Barrie :') En we hadden ook een 'Buizentaal'. De eerste letter van ieder woord werd daarbij vervangen door een 'B'. Buismanië bevindt zich overigens hier
Bethesda ziekenhuis, ook met een B _O-
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_88153660
(Boom)hutten! ^O^

Ik heb recent zelf nog een boomhut gebouwd.
Dat mag toch nog gewoon? ;)

Vroeger speelde ik ook altijd tussen de struiken, in het bos en het maisland (dat kan je ook erg leuk ombuigen en vastzetten..... je moet wel hard kunnen rennen als de eigenaar komt)
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_88164116
Bij ons had je in de buurt van de dijk een sloot lopen waar ook een boomhut zat in het bosje ernaast. Geen idee hoe ze dat daar hebben gebouwd want je kon er alleen per boot komen en het hing ook nog eens boven het water. Zelfs nu hangen er nog delen van die boomhut in die boom. Zelfs nu vind ik het nog jammer dat ik er nooit in geklommen ben om ff te kijken.

In het speeltuintje voor het huis hadden we ook zeker wel 4 hutten, waarvan 1 half ondergronds. Op mijn 16e ben ik nog eens zo'n hut ingekropen om me te verstoppen voor de politie :')
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 12:50:09 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88169978
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2010 21:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Het grote hutten bouw topic
tijd voor een merge
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:01:30 #149
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88170305
Hutten bouwen midden in een woonwijk. O+ :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_88171271
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 13:01 schreef tomaat52 het volgende:
Hutten bouwen midden in een woonwijk. O+ :')
Of onder de keukentafel :7
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')