abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 16:36:02 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67763921
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

tenzij je alleen dochters krijgt natuurlijk
Neuk ik gewoon door tot er een zoon uit gerold komt .

Gaan we samen hutten bouwen !
Huilen dan.
  maandag 6 april 2009 @ 16:37:55 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67763985
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Neuk ik gewoon door tot er een zoon uit gerold komt .

Gaan we samen hutten bouwen !
En dan zeker hem en z'n vriendjes al het smerige klotewerk laten doen en jij met je maten erin gaan zitten met bier!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 6 april 2009 @ 16:38:00 #53
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67763992
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
En de classic erwtenschieter-gevechten natuurlijk

Dáár was ik goed in.. krijg je trouwens flinke blauwe plekken op je benen van
en in december en januari romeinse kaarsen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 6 april 2009 @ 16:40:07 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67764061
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En dan zeker hem en z'n vriendjes al het smerige klotewerk laten doen en jij met je maten erin gaan zitten met bier!
.

Nee joh, dan graven we lekker mee.
Huilen dan.
  maandag 6 april 2009 @ 16:40:35 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67764078
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

en in december en januari romeinse kaarsen
Minimaal per 5 gebundeld natuurlijk..
Huilen dan.
  maandag 6 april 2009 @ 16:41:34 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67764116
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

.

Nee joh, dan graven we lekker mee.
Oh ik 'delegeerde' al het klotewerk altijd en ging dan op onderzoek uit om nog meer zooi voor de hut te halen .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 6 april 2009 @ 16:49:30 #57
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67764404
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oh ik 'delegeerde' al het klotewerk altijd en ging dan op onderzoek uit om nog meer zooi voor de hut te halen .
Nee joh, graven was juist 't leukste!

En kijken wat het beste brandde.. van kleding tot eten tot etuis etc .

Mn stagebegeleider vroeg net waarom ik zo'n dikke glimlach hat .
Huilen dan.
  maandag 6 april 2009 @ 16:50:02 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67764424
Of gewoon doorgaan als 't regende, /care, je mot gewoon DOORGRAVUHH!!
Huilen dan.
  maandag 6 april 2009 @ 16:52:45 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67764523
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee joh, graven was juist 't leukste!

En kijken wat het beste brandde.. van kleding tot eten tot etuis etc .

Mn stagebegeleider vroeg net waarom ik zo'n dikke glimlach hat .
Mwah graven was niet onze favo bezigheid . Wij zochten dan ook altijd kuilen uit die al door iemand anders waren gegraven en die groeven we dan zelf nog wat verder uit om daar 'onze hut' van te maken . Het voordeel daarvan was ook dat je in de omgeving van die kuil of in de kuil zelf nog vaak een hoop fikkiestookmateriaal vond. Zelfs ooit een blik vol met rotjes en barbecue aanmaakblokjes gevonden
Maar dat fikkie stoken was wel onze favo bezigheid als de hut eenmaal af was . Daar deed je het toch eigenlijk voor, gewoon een plek om fikkie te stoken .
Is de jeugd van tegenwoordig eigenlijk nog wel zo huttenbouwerig? Ik zie ze nooit meer .
Een gedicht over Maanvis
  maandag 6 april 2009 @ 16:53:18 #60
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67764543
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

regelneef ftw :")

of scouten naar vijanden vond ik ook altijd mooi!
we hadden vaak ook allemaal troffeeen in de hutten en die jatten we dan ook weer van elkaar

t was eigenlijk een soort Capture the flag als je er overna dacht
stay frosty
  maandag 6 april 2009 @ 16:56:14 #61
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67764647
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

we hadden vaak ook allemaal troffeeen in de hutten en die jatten we dan ook weer van elkaar

Hoe denk je dat wij aan ons matras kwamen Ook een keer zo'n legerschep onszelf toegeëigend
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mwah graven was niet onze favo bezigheid . Wij zochten dan ook altijd kuilen uit die al door iemand anders waren gegraven en die groeven we dan zelf nog wat verder uit om daar 'onze hut' van te maken .
Maar dat fikkie stoken was wel onze favo bezigheid als de hut eenmaal af was . Daar deed je het toch eigenlijk voor, gewoon een plek om fikkie te stoken .
Is de jeugd van tegenwoordig eigenlijk nog wel zo huttenbouwerig? Ik zie ze nooit meer .
Ons zag je ook niet, dat is de bedoeling, dat hoort zo . Hutten zijn top-secret! Alleen de bouwers mogen weten waar ze liggen, verder vertel je het NIEMAND. .

Deed je dat wel dan mocht je voortaan niet meer mee .
Huilen dan.
pi_67764798
Die hut in de OP lijkt echt sprekend op een hut die ik vroeger met vriendjes heb gemaakt....
Waar is de foto gemaakt?
  maandag 6 april 2009 @ 17:02:58 #63
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67764874
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:00 schreef larry_flynt het volgende:
Die hut in de OP lijkt echt sprekend op een hut die ik vroeger met vriendjes heb gemaakt....
Waar is de foto gemaakt?
geen idee... google op boshut
stay frosty
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:14:55 #64
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67783022
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:00 schreef larry_flynt het volgende:
Waar is de foto gemaakt?
Dan was je niet bijster getalenteerd tbh.
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Ik ging altijd de zware spullen terugbrengen naar de hut, echt timmeren liet ik aan de toekomstig timmermannen en automonteurs over, en zelf deed ik vaak het denkwerk en het zwaardere tilwerk
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_67789382
Haha ja, hutten bouwen. Ik merkte toen al dat ik a-technisch was. Verder maakten we meestal hutten die na het spelen makkelijk weer af te breken waren. De materialen verstopten we dan uitstekend. Liet je iets moois staan dan zag je de dag erna weinig meer. Onderlinge concurrentie in het bos.
That's all folks!
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:12:21 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67789573
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ja, hutten bouwen. Ik merkte toen al dat ik a-technisch was. Verder maakten we meestal hutten die na het spelen makkelijk weer af te breken waren. De materialen verstopten we dan uitstekend. Liet je iets moois staan dan zag je de dag erna weinig meer. Onderlinge concurrentie in het bos.
Wij zorgden juist dat onze hutten ondergronds waren en dus aan het zicht onttrokken . Wel 1x gehad dat we opgemerkt werden door 'de grote jongens' en dat onze hut toen de volgende dag gesloopt was . Deze 'grote jongens' kom ik nou nog wel eens tegen in de kroeg en dan drinken we samen een biertje, op de goeie ouwe tijd .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:45:59 #67
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_67790435
Oh god, herinneringentopic!

Inderdaad, de ondergrondse waren het beste. We hebben een keer de grootste uit de buurt gehad, met 3 ruimtes, en deuren er tussen
Zaten we daar stiekem sigaretjes te roken die we links en rechts gestolen hadden
Als je nu terug denkt is dat de mooiste tijd van je jeugd geweest
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:12:32 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67793317
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
Oh god, herinneringentopic!

Inderdaad, de ondergrondse waren het beste. We hebben een keer de grootste uit de buurt gehad, met 3 ruimtes, en deuren er tussen
Zaten we daar stiekem sigaretjes te roken die we links en rechts gestolen hadden
Als je nu terug denkt is dat de mooiste tijd van je jeugd geweest

Huilen dan.
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:00:01 #69
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_67901962
M'n broertje en ik hebben ook een hut gebouwd Allemaal materiaal uit de nieuwbouw gejat + pa die wat houten platen heeft gekocht en restjes verf

Hij is bijna 2 meter hoog en staat als een huis Er groeit ook een hele klimop over het dak heen, waterdicht Alleen hij wordt nu gebruikt als opslagplaats voor troep van m'n pa

Vroeger was het ook vaak hutten bouwen, alleen ze werden altijd gesloopt of ze zakten uit zichzelf in elkaar

Wel een mooie tijd uiteraard
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:16:31 #70
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67922160
Goed topic

Wij hadden vroeger een hut gemaakt van pallets, eindelijk hadden we een hut met een fatsoenlijk dak(afgedicht natuurlijk met zeil) Alleen waren we zo stom om hooi te gebruiken voor onze "isolatie" en stopte we dat spul tussen de pallets. Je raad het al, na een keer kaarsjes aan te hebben in de hut fikte de hele boel af.
Later stond in de krant "Palletbedrijf in brand"
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 april 2009 @ 13:02:39 #71
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68301223
HUTTEN BOUWEN!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_68305418
en ik mijn vriend en nog een vriend hadden vroeger een vet coole hut gebouwd toen we klaar waren komt er ineens een gezin in ons hut DIE ASSOCIALEN BITCHES ze hebben ons hut gestolen
  donderdag 23 april 2009 @ 15:22:52 #73
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68305757
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:14 schreef Somesomg het volgende:
en ik mijn vriend en nog een vriend hadden vroeger een vet coole hut gebouwd toen we klaar waren komt er ineens een gezin in ons hut DIE ASSOCIALEN BITCHES ze hebben ons hut gestolen
waren het polen?
stay frosty
  donderdag 23 april 2009 @ 15:24:08 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68305809
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

waren het polen?
Aan het taalgebruik te zien wás dat in Polen .
Huilen dan.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:24:54 #75
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68305849
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Aan het taalgebruik te zien wás dat in Polen .
stay frosty
  donderdag 23 april 2009 @ 15:38:03 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68306344
Zal wel de normale gang van zaken zijn. "Jij huis leeg, dan mij huis is".
Of ze waren gewoon te dronken om de ingang van hun eigen hut te vinden en toen zijn ze maar in zijn hut blijven plakken. Waarschijnlijk had die een grotere getjatte plasma .

Jammer dat ze denken dat het hier in Nederland ook zo werkt .
Huilen dan.
pi_68306691
we zaten nog gewoon in onze hut we wilden nog fitti doen maar het was 4 tegen 3 en hun hadden een pappa en een mamma en wij waren gewoon kids
  donderdag 23 april 2009 @ 15:50:56 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68306854
Ok. I stand corrected.

Het zijn geen Polen maar Finnen!
Huilen dan.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:51:09 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68306864
fitti?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 23 april 2009 @ 15:52:22 #80
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68306915
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef Maanvis het volgende:
fitti?
knokken in straattaal...
stay frosty
pi_68307198
ja sorry dat ik fitti zei ik zou het nooit meer doen
  donderdag 23 april 2009 @ 16:07:30 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68307429
Ja, ga maar hutten bouwen ofzo .
Huilen dan.
pi_68307669
wil jij me helpen
  donderdag 23 april 2009 @ 16:21:05 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68307898
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Somesomg het volgende:
wil jij me helpen
Als jij in die kuil ligt wil ik 'm wel weer vol gooien hoor .

Wanneer komt de eerste Fok!-hut-graaf-meet?
Huilen dan.
pi_68308260
laat maar dan ik vertrouw je niet
  donderdag 23 april 2009 @ 23:08:44 #86
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68322067
In mijn herinnering hebben mijn vrienden, mijn broer en ik het halve Beekhuizerzand afgeraven voor het bouwen van hutten. De mooiste werd door een vriend gebouwd: die had in zijn eentje een complete blokhut ondergronds gebouwd, met hout dat door houtvesters uit een paar bospercelen in de buurt was gehaald. Voorzien van een ingegraven koelkast om spullen in te verstoppen, en twee autostoelen om op te zitten, het was zelfs geschikt om in te slapen. Toen hij wat ouder werd droeg hij de hut over aan zijn broertje en mij. Dat was nog in de tijd dat Oorlogswinter echt door elke jongen gelezen werd, rond 1980.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_68464624
Het leukste was natuurlijk de materialen van andere jongens jatten. Op je fiets met zijwieltjes door de hele stad en daarna terug met palets enz achter op je fiets. Als ik nu uit het raam kijk zie ik nog een hut die ik 6 jaar geleden (ben pas 15) heb gebouwd. Hij wordt goed onderhouden door andere jongetjes in de buurt.

Ook gingen wij altijd ruzie zoeken. Dan lagen er 2 hutten op ongeveer een halve kilometer van elkaar af en dat accepteerde ik dan niet. (leiderfiguur.) Dan trommelden we alle jongetjes die aan onze zijde stonden op en werd het vechten.
pi_68590040
Bij ons in de omgeving was helaas nergens een mogelijkheid om een hut in een boom te bouwen. Jammer, want dat wilde ik als kind altijd graag eens doen. Maar tijdens de 'huttendagen' (rond Koninginnedag was dat elk jaar geloof ik, als ik me goed herinner) kon ik me altijd helemaal uitleven met planken, hamers, zagen, spijkers en dergelijke.
(met hier en daar een paarse duim ertussen, maar daar gaf ik niet om )

Iedereen had dan een eigen plek op een groot grasveld, je kon het hout en de benodigde spullen uitzoeken die door de organisatie ter beschikking waren gesteld, en timmeren maar.

Dat de meeste anderen jongens waren, daar heb ik me nooit wat van aangetrokken. Ik deed gewoon lekker m'n eigen ding en had er plezier in. Vooral hutten maken met twee of soms zelfs drie verdiepingen vond ik helemaal te gek, en het zat nog behoorlijk stevig in elkaar ook.

Na een paar dagen moesten ze altijd helaas weer gesloopt worden. In de eerste jaren mocht de fik erin, dat was wel gaaf... Maar later mocht dat niet meer vanwege de belasting voor het milieu, dus toen werd de hele boel gewoon gesloopt en het nog bruikbare hout ingezameld.

Jeugdsentiment!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_68590871
Ik was het enige meisje uit de buurt die mee mocht spelen met de jongens uit de buurt, omdat ik heel goed was in muurtjes maken en dingen slopen Ook een tijdje een ondergrondse hut gehad inderdaad, waar je in kwam door van een glijbaantje af te gaan.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2009 @ 15:23:08 #90
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68591016
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:41 schreef Scootmobiel het volgende:
Bij ons in de omgeving was helaas nergens een mogelijkheid om een hut in een boom te bouwen. Jammer, want dat wilde ik als kind altijd graag eens doen. Maar tijdens de 'huttendagen' (rond Koninginnedag was dat elk jaar geloof ik, als ik me goed herinner) kon ik me altijd helemaal uitleven met planken, hamers, zagen, spijkers en dergelijke.
(met hier en daar een paarse duim ertussen, maar daar gaf ik niet om )

Iedereen had dan een eigen plek op een groot grasveld, je kon het hout en de benodigde spullen uitzoeken die door de organisatie ter beschikking waren gesteld, en timmeren maar.

Dat de meeste anderen jongens waren, daar heb ik me nooit wat van aangetrokken. Ik deed gewoon lekker m'n eigen ding en had er plezier in. Vooral hutten maken met twee of soms zelfs drie verdiepingen vond ik helemaal te gek, en het zat nog behoorlijk stevig in elkaar ook.

Na een paar dagen moesten ze altijd helaas weer gesloopt worden. In de eerste jaren mocht de fik erin, dat was wel gaaf... Maar later mocht dat niet meer vanwege de belasting voor het milieu, dus toen werd de hele boel gewoon gesloopt en het nog bruikbare hout ingezameld.

Jeugdsentiment!
Dat eerste klinkt me heel bekend in de oren, deden wij ook in Terneuzen op een grasveld voor onze basisschool, en als middageten kregen we een stok met folie erom, flinke kwak deeg eromheen gedrukt en boven een vuurtje houden Geweldige dag was dat
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_68591036
HUTTEN

Wij woonden vroeger aan een park en dat park was omringd met omringd met bosjes. En niet van die mietige gestyleerde bosjes zoals je ze tegenwoordig vaak ziet (helaas ook op exact die locate ) maar roege stroken onbegaanbaar groen. Daar werden natuurlijk de stoerste gangenstelsels in gebouwd en in het diepst van het groen werden daar hele ruimtes gemaakt. Toen waren er ook nog geen containers, maar gewoon van die afvalverzamelplaatsen langs de weg, waar iedereen zn oude zeut dumtpe. Alles wat bruikbaar was werd naar die hutten gesleept. En te lang dezelfde hut was niet hip, dus dan schoven we een stuk op en dan helemaal extatisch als een jaar later de oude hut herontdekt werd. w0000000000000000000000t!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_68616690
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat eerste klinkt me heel bekend in de oren, deden wij ook in Terneuzen op een grasveld voor onze basisschool, en als middageten kregen we een stok met folie erom, flinke kwak deeg eromheen gedrukt en boven een vuurtje houden Geweldige dag was dat
Jaaaah, dat hadden wij ook! Zelf brood bakken, met zo'n stok met deeg.
Was nog lekker ook.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_68687208
Wij hebben ooit een kip vermoord met onze vallen
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:58:20 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68757973
Dit hele topic is zooooo herkenbaar!!

Tussen 'onze' wijk en een andere wijk lag een braak terrein met bosjes en veel zand. Wij hadden een ondergrondse huttenstelsel gebouwd met gangen en meerdere kamers en dan was het altijd vechten met de jongens uit de andere wijk die probeerde ons gebied te annexeren.

Een van mijn vrienden had uitzicht van thuis op het stukje grond dus die trommelde ons altijd op als we zelf ook thuis waren en de 'vijand' een kijkje ging nemen bij onze hut. Maar tijdens een vakantie van die vriend hadden ze alles in de fik gestoken, de brandweerwagen met groot materiaal erbij enzo. Na die tijd zijn er huizen gebouwt en het terrein zijn nu achtertuinen .
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:35:24 #96
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68760257
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:03 schreef jeroen1976 het volgende:
Dit hele topic is zooooo herkenbaar!!

Tussen 'onze' wijk en een andere wijk lag een braak terrein met bosjes en veel zand. Wij hadden een ondergrondse huttenstelsel gebouwd met gangen en meerdere kamers en dan was het altijd vechten met de jongens uit de andere wijk die probeerde ons gebied te annexeren.

Een van mijn vrienden had uitzicht van thuis op het stukje grond dus die trommelde ons altijd op als we zelf ook thuis waren en de 'vijand' een kijkje ging nemen bij onze hut. Maar tijdens een vakantie van die vriend hadden ze alles in de fik gestoken, de brandweerwagen met groot materiaal erbij enzo. Na die tijd zijn er huizen gebouwt en het terrein zijn nu achtertuinen .
ik ben benieuwt wat ze daar voor opgravingen doen !
stay frosty
pi_68849915
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik ben benieuwt wat ze daar voor opgravingen doen !
Waarschijnlijk niets Het gebied is voor de huizenbouw afgegraven en zand gestort.
  Redactie Frontpage zondag 10 mei 2009 @ 23:26:35 #98
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_68889675
Ik had niet een hut, ik had een compleet land! Het begon toen we ergens achterin het bos drie met mos overwoekerde ongebruikte rioolbuizen vonden. Lekker droog en waterdicht. We waren toevallig met z'n drieën, dus ieder een eigen bus. Dit noemden we Buizenstad.

Bij Buizenstad bevond zich een beekje met helder water (onze waterleiding) en een vieze stinksloot (ons riool). Er zat zelfs een watervalletje in het beekje, echt heel erg mooi. Het werd steeds meer uitgebreid. Verder in het bos lagen enkele, grote stenen van een fundering (werd Steenstad), een verlaten terrein met oude vrachtauto's (Vrachtautostad) en er stond een hoge, rechtopstaande silo (onze uitkijktoren) en een lange geluidswal van ruim een kilometer (de Buismanische Heuvelrug). Alles bij elkaar heette het land Buismanië, met Buizenstad als hoofdstad en ik als keizer Bennie Buisman Geweldige tijd was dat!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_68919700
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Djeez het volgende:
Ik had niet een hut, ik had een compleet land! ...<tekst> Geweldige tijd was dat!
Geweldig! Ik mis wel een beetje de tijd van de ongelimiteerde fantasie die je had als kind.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:15:53 #100
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68921352
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Djeez het volgende:
Ik als keizer Bennie Buisman Geweldige tijd was dat!
Dat was toch van dat tv programma .. de buismix show!
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')