Dit is jammer van je, Sanna. Gup is cool, Jitze niet. -10 voor Sannaquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uit principe.
[..]
Alleen Gupje niet. ik mag Jitzzzze wel.
Gup doet vulgair tegen me, Jitze niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is jammer van je, Sanna. Gup is cool, Jitze niet. -10 voor Sanna
Maar Jitze is dan ook homoquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gup doet vulgair tegen me, Jitze niet.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
"Hallo, ik had een afspraak met mevrouw (...)"
"Oh, die is op vakantie"
Pwnd.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is jammer van je, Sanna. Gup is cool, Jitze niet. -10 voor Sanna
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja, vastquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar Jitze is dan ook homo [ afbeelding ]
whehehequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
"Hallo, ik had een afspraak met mevrouw (...)"
"Oh, die is op vakantie"
Pwnd.
Ik heb nooit geen problemen met je gehadquote:
En trouwens, ik doe ook vulgair tegen je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
blablablablaquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik versta je niet met al dat sperma in je mondje
Niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En trouwens, ik doe ook vulgair tegen je.
Jawel.quote:
oke sorry.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb nooit geen problemen met je gehad![]()
Als ik zeg of daar ook naakt foto's van zijn bedoel ik dat toch niet raar![]()
Ik toon gewoon interesse in u schoonheid![]()
Ik heb u nooit proberen te kwetsen is dat wel gebeurd, sorry dan...
Wist niet dat ik dit ooit nog zou gaan posten![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik versta je niet met al dat sperma in je mondje
Ja? Ik dacht dat Adelante die juist had gesloten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:30 schreef Gupje het volgende:
De kassen zijn ook weer open hoor ik net*tudududu*
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:30 schreef Gupje het volgende:
De kassen zijn ook weer open hoor ik net*tudududu*
Ik ga deze regel weer invoeren:quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
Nee laat maar, ik ga geen seksistische of respectloze opmerkingen meer naar jou toe maken.
Haha, oehhh.quote:
Ken je die reclame niet over de kassenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat Adelante die juist had gesloten.
Nee?quote:
Als je zo doorgaat dan krijg je klappenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:35 schreef dagdag het volgende:
dames en here, mag ik even uw aandacht
zometeen kom ik de sc in en kunnen jullie dan klappen
danke
Seksistische opmerkingen zijn opmerkingen die een waardeoordeel geven over iemands geslacht. Volgens mij bedoel je seksuele opmerkingen.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:35 schreef dagdag het volgende:
dames en here, mag ik even uw aandacht
zometeen kom ik de sc in en kunnen jullie dan klappen
danke
250 euro is de rekening van de dierenarts.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Om je paardengebit te onderhouden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
250 euro is de rekening van de dierenarts.
Oke.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:34 schreef Gupje het volgende:
Maar WD doen wij weer normaal tegen elkaar?
Ahh, dat heb ik gisteren ook opgemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
250 euro is de rekening van de dierenarts.
Had dat toen gezegd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seksistische opmerkingen zijn opmerkingen die een waardeoordeel geven over iemands geslacht. Volgens mij bedoel je seksuele opmerkingen.
quote:
Ik doe daar nog geen uitspraken overquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, dat heb ik gisteren ook opgemaakt.
Maar ik doelde op je tentamen.
Vette tattoo'squote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Als zij lesbisch zou zijn, zou ik het worden.
Ja, die vrouw die daar aan tafel zit met een blik bier. Raaawwrr.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Want waarom hoezoquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog op iemand.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe daar nog geen uitspraken over![]()
Tevens liep ik langs de grote markt, maar ik heb je niet zien zitten.
Tenzij je 35 jaar bent.
Ja het is zo'n vuige straatcavia.quote:
nou ze heeft welzon mooi hangbang kontquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, die vrouw die daar aan tafel zit met een blik bier. Raaawwrr.
Tattoomeisjequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, die vrouw die daar aan tafel zit met een blik bier. Raaawwrr.
Omdat ze pretty is.quote:
Sta je van te kijken hmquote:
Het is wel een mooie chick, maar die tattoos zijn dan weer jammerquote:
Ja weet ik welquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wacht nog op iemand.
Ik ga toch zeker niet alleen daar zitten.
Gisteren zat ik trouwens op Het Plein, dus ik zit niet altijd op de Grote Markt.
Waarom muiken jullie zo op tattoo'squote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel een mooie chick, maar die tattoos zijn dan weer jammer
Die tattoo's zijn superlelijk.quote:
Dit meen je niet. Jezus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die tattoo's zijn superlelijk.En ik vind haar niet echt knap, beetje een goedkoop achterbuurtmeisje.
Toen ik nog bij de Leopold werkte was dat ook normaal. Ben je nog bezig om het terras op te bouwen zitten er al mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik wel![]()
Om half 11 zaten er al mensen op het terras
Ik muik niet! Ik hou gewoon niet zo van tattoos, tenminste niet van zulke opzichtige. Een kleine tattoo vind ik nog wel mooi.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom muiken jullie zo op tattoo's
Ik vind d'r leuk hoor WD.quote:
Ik heb een elitaire smaak, ik weet het.quote:
Ja maar er wordt gedaan alsof het een ramp is en dat ze gelijk spuuglelijk is of zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik muik niet! Ik hou gewoon niet zo van tattoos, tenminste niet van zulke opzichtige. Een kleine tattoo vind ik nog wel mooi.
ropquote:
Dat zei ik niet. Ik zei alleen dat ik het jammer vond van die tattoos, want verder vind ik het wel een mooi meisje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar er wordt gedaan alsof het een ramp is en dat ze gelijk spuuglelijk is of zo.
Post eens iets waar je op zou vallen dan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een elitaire smaak, ik weet het.
Ik had het over het algemeen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik zei alleen dat ik het jammer vond van die tattoos, want verder vind ik het wel een mooi meisje.
Dat en piercings zijn, mits niet in het oor, ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik muik niet! Ik hou gewoon niet zo van tattoos, tenminste niet van zulke opzichtige. Een kleine tattoo vind ik nog wel mooi.
Maar dan wel met zo'n ketting zodat ze in ieder geval huishoudelijke taken kan doen. Anders heb je er ook niks aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef McFearless het volgende:
Ik zou haar vastbinden en nooit meer weg laten gaan.
Ik heb 3 piercings.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat en piercings zijn, mits niet in het oor, ook verschrikkelijk.
Uhuh en een enkelband dat als ze tien meter van huis is een schok krijgt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan wel met zo'n ketting zodat ze in ieder geval huishoudelijke taken kan doen. Anders heb je er ook niks aan.
Ja nou dat kan tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen.
"Hbububhbuhhbubh die tattoos." Die opmerking zie ik overal als ik die foto laat zien
Zotheid, het is dat je mannelijk bent, anders zou ik m'n vriendin zo dumpen voor je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat en piercings zijn, mits niet in het oor, ook verschrikkelijk.
Gewoon een spoelbak in de kelder.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan wel met zo'n ketting zodat ze in ieder geval huishoudelijke taken kan doen. Anders heb je er ook niks aan.
Heb je geen zusje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zotheid, het is dat je mannelijk bent, anders zou ik m'n vriendin zo dumpen voor je.
Wij gaan niet, ik herhaal NIET, samenwonen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Uhuh en een enkelband dat als ze tien meter van huis is een schok krijgt.
Oke, just a second.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Post eens iets waar je op zou vallen dan.
2 tepel- en 1 clitpiercing. Gok ik.quote:
Ja neuh, maar als er zo'n meisje voorbij loopt wel met z'n allen staren naar haar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou dat kan tochJij vind het mooi, anderen niet.
![]()
[..]
Zotheid, het is dat je mannelijk bent, anders zou ik m'n vriendin zo dumpen voor je.
Niets spannends.quote:
quote:
Waar?quote:
mijn kont is geopereerd omdat de poep eruit liepquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
Ik vind het in elk geval niks, samen met plastische chirurgie in de meeste gevallen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar om jezelf nou toe te takelen omdat dat het ideaalbeeld is. Kom op zeg, kweek eens wat eigenwaarde.
En WD, als mensen zeggen dat ze lelijk is wat geeft dat dan? Als jij haar leuk vindt is dat toch prima. Men zou eens niet zo wanhopig naar het heersende ideaalbeeld moeten leven, dan voel je je een stuk beter.
3 in mn oor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
Ik vind het in elk geval niks, samen met plastische chirurgie in de meeste gevallen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar om jezelf nou toe te takelen omdat dat het ideaalbeeld is. Kom op zeg, kweek eens wat eigenwaarde.
En WD, als mensen zeggen dat ze lelijk is wat geeft dat dan? Als jij haar leuk vindt is dat toch prima. Men zou eens niet zo wanhopig naar het heersende ideaalbeeld moeten leven, dan voel je je een stuk beter.
Ik ben aan het eten, dank je wel...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
mijn kont is geopereerd omdat de poep eruit liep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit meisje zou ik wel vallen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef Fascination het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit meisje zou ik wel vallen.![]()
![]()
![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef Fascination het volgende:WTF hoe kom je op mn hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit meisje zou ik wel vallen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
ja nou ik vind je ranzigquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten, dank je wel...
Maar dat is dan omdat je kringspier zich niet goed kon afsluiten. Dat is geen cosmetische ingreep.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
mijn kont is geopereerd omdat de poep eruit liep
Dat kan dan nog wel, maar lip, wenkbrauw, tong, navel en weet ik wat nog meer vind ik echt verschrikkelijk. Ja, vind ik, wat iemand anders vindt moet hij helemaal zelf weten.quote:
Nou, kom maar op met je zusje of nichtje!quote:
Ik ben ook ranzig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja nou ik vind je ranzig
gaan eten als
ik over poep praat
Stond in een vorig topic. Of had ik 'm niet mogen posten?quote:
Voor sommige bevolkingsgroepen is dat wel een puur cosmetische ingreepquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is dan omdat je kringspier zich niet goed kon afsluiten. Dat is geen cosmetische ingreep.
[..]
Dat kan dan nog wel, maar lip, wenkbrauw, tong, navel en weet ik wat nog meer vind ik echt verschrikkelijk. Ja, vind ik, wat iemand anders vindt moet hij helemaal zelf weten.
Huh echt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stond in een vorig topic. Of had ik 'm niet mogen posten?
Ja maar...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor sommige bevolkingsgroepen is dat wel een puur cosmetische ingreep![]()
Ik heb toch mijn haar erover, dus je ziet ze niet eens...
Waarom heb je ze dan, ja goeie vraag.
Florian postte die.quote:
Sorry, ik ben soms zo subtiel als een tank.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar...
Mijn onwetendheid, wat doe je!![]()
Ik heb een beetje genoeg van Katy Perryquote:
Ik ga haar zien op Pinkpopquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een beetje genoeg van Katy Perry
Zit je nu te fappen daarop?quote:
Moet ik mijne even verwijderen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
WHAT THE FUCK
foto's posten van mij als ik er niet ben, stelletje teringleijers.
Dan wil je niet weten wat er via PM is rond gegaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
WHAT THE FUCK
Anders ik welquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet op anaal gebied.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik ben soms zo subtiel als een tank.
Ik dacht dat je wel wat wereldwijzer was.
Ik heb 2 nichtjes:quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met je zusje of nichtje!
Ik hoor haar anders te weinig op de radio.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
WHAT THE FUCK
Wat dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten wat er via PM is rond gegaan.
*fap*quote:
Nee, op m'n werk met broodje filet gaat dat niet.quote:
Dan prefereer ik de blonde.quote:
links sowieso niet.quote:
Onder het bureau ziet toch niemand het.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, op m'n werk met broodje filet gaat dat niet.
Nevermind.quote:
Lakitu, Emi en Flo weerquote:
Nee, nu staat het toch al op fok.quote:
Niks.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten wat er via PM is rond gegaan.
Sterf af.quote:
Tuurlijk heb ik die.quote:
Sorry.quote:
Wie anders...quote:
Zo ver kan de stoel niet zakkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Onder het bureau ziet toch niemand het.
Ik voel een nieuwe Serious Request actie aankomen.quote:
Dat ik die post zelf weer las dacht ik "deze gaat WD weer aan halen"quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nu staat het toch al op fok.
[..]
Niks.
[..]
Sterf af.
[..]
Tuurlijk heb ik die.
You should be.quote:
Stuur even een PM over dit naar een mod ofzo. Kan ie ze verwijderen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nu staat het toch al op fok.
[..]
Niks.
[..]
Sterf af.
[..]
Tuurlijk heb ik die.
Je kan het vergeten met je SR. Bah.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe Serious Request actie aankomen.
Heb je goed gezien.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat ik die post zelf weer las dacht ik "deze gaat WD weer aan halen"
En je zit nu in kaste 4?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
Maar goed, dit soort trieste -achter de rug om- acties geven wel weer het niveau hier aan.
Dat had ik zeker niet mogen zeggen, de volgende keer zit ik vast in kaste 5.
Flikker toch op allemaal.
Welke nou weer?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You should be.
Ik heb anders ook nog hele leuke foto's van jou
Hij is er dus je mag ze postenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You should be.
Ik heb anders ook nog hele leuke foto's van jou
18.quote:
Ik heb nog het gevoel dat je me niet magquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan het vergeten met je SR. Bah.
[..]
Heb je goed gezien.
Vraag haar even ten huwelijk voor me jah.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
18.
Goeie keus wel. Ze is de leukste van de 2Zo gek als een deur.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer genoeg ben ik het eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
Maar goed, dit soort trieste -achter de rug om- acties geven wel weer het niveau hier aan.
Dat had ik zeker niet mogen zeggen, de volgende keer zit ik vast in kaste 5.
Flikker toch op allemaal.
Ik haak afquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
18.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vraag haar even ten huwelijk voor me jah.
Je vroeg om naaktfoto'squote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb nog het gevoel dat je me niet mag
Iets met een bowlingbaan en gitaarles.quote:
Hoezo niet?quote:
Volgens Emimisch wel.quote:
het je nummer???quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
18.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat appel.quote:
Ik hou van je.quote:
Maar dat ben ik ook!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
18.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met een bowlingbaan en gitaarles.
Ja, maar die krijg je niet.quote:
Ik ben wel bang dat hij me al moonend achterna rent in de stad.quote:
quote:
Maar Zotheid dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die krijg je niet.Anders had ik de pics ook wel direct van d'r hyves gehotlinked
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat hij me al moonend achterna rent in de stad.
Zoals?quote:
Ja lach maar!quote:
I do not fucking carequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat was gister, voor mij excuus tegen jou
Ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:23 schreef wolvendagen het volgende:
WIE WILT ER NAAKTFOTO'S VAN MCFEARLESS!?
Ik niet zo vulgair ben ik nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:23 schreef wolvendagen het volgende:
IK!!!!111quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:23 schreef wolvendagen het volgende:
Al die foto's op je hyves en een bepaald nummerquote:
Waarom post je een foto van mijn hyves?quote:
Nee die zijn niet leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja lach maar!
Leuk, die foto's dat je op je paard zit!
*Foto's van hyves afhaalt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Al die foto's op je hyves en een bepaald nummer
Zelf je foto's posten is anders dan mensen die het ongevraagd postenquote:
inderdaad. Sorry dat ik het zeg, maar ik begin je toch een beetje vreemd te vinden Florian.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van mijn hyves?
Mijn saldo is dus 170 ddp?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
bij deze
vanwege depasen krijgt iedereen
170 dagdagpunten
quote:
En ik jouw foto's met de posterprinter uitprinten en op elk gebouw plakken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee die zijn niet leuk![]()
Als je die post, ga ik je foto's door de stad verspreiden.
Too little, too late!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Foto's van hyves afhaalt.
*Nieuwe simkaart aanschaft.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
kom even achter de cam dan loopt het sneller
Hoe oud?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
Dit is trouwens een vriendin van haar, die is wel cute(rechts)
[ afbeelding ]
Die rechter wel inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
Dit is trouwens een vriendin van haar, die is wel cute(rechts)
[ afbeelding ]
You're mean...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ik jouw foto's met de posterprinter uitprinten en op elk gebouw plakken.
[..]
Too little, too late!
Inderdaad. En als het een foto is die je zelf al een keer gepost hebt is het ook nog niet zo erg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zelf je foto's posten is anders dan mensen die het ongevraagd posten
Ik heb niks gepostquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zelf je foto's posten is anders dan mensen die het ongevraagd posten
Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van mijn hyves?
Indeedquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En als het een foto is die je zelf al een keer gepost hebt is het ook nog niet zo erg.
Wat dacht je van de layout "tekst only"quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
hoi
Danny moet echt iets inbouwen in fok waardoor je alle pics kan verbergen voor op werk en stage
*Print foto's uit en loopt het gebouw van InHolland binnen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You're mean...
*Print foto's uit en loopt het gebouw van de Haagse binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ook 18quote:
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik gooide maar gewoon een random zinnetje erinquote:
Maar het is wel een erg mooie foto, dat welquote:
Over die foto's van gisteren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik gooide maar gewoon een random zinnetje erin
Over die pic die je van WD postte: [KLB SC # 1125] Waar de kaste gepubliceerd isquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik gooide maar gewoon een random zinnetje erin
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Print foto's uit en loopt het gebouw van InHolland binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You fail.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van de layout "tekst only"
Ooh ik wil hem wel weghalen hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over die pic die je van WD postte: [KLB SC # 1125] Waar de kaste gepubliceerd is
Eens. De foto's die Emi en Lakitu posten heeft ze zelf al een keer gepost, maar die andere niet, en dat is gewoon erg lullig. Haar foto's staan niet voor niks op prive natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Over die foto's van gisteren.
Sorry Florian, maar dit vind ik niet echt "cool".
Alweer een naaktreportage?!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe Serious Request actie aankomen.
Nee, die was nog niet gepost.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ooh ik wil hem wel weghalen hoor
Maar die foto was al eerder gepost in de SC, dus ik begrijp niet wat er nu opeens verkeerd aan is. Julie (BobbyB, WD) zeggen net zelf dat het dan minder 'erg' is.
Wie postte hem dan eerder? Ik had die pic nog niet eerder gezien namelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ooh ik wil hem wel weghalen hoor
Maar die foto was al eerder gepost in de SC, dus ik begrijp niet wat er nu opeens verkeerd aan is. Julie (BobbyB, WD) zeggen net zelf dat het dan minder 'erg' is.
I KNOW!quote:
Als je FF hebt kun je ook gewoon alle images disabelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Maar dat ziet er niet uit. Beter gewoon baggerstyle maar dan werkproof
Nee!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
I KNOW!
Kom je zo naar het terras van (...), dan kan ik je aan mijn vrienden voorstellen.
wacht maar tot ik er eerder ben dan jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet zo naar het gemeentehuis om een of ander document te ondertekenen dat ik nog leef en daarna even ¤3000 kan ontvangen.
Ik vind het uberhaubt triest om foto's van iemand anders uit de sc te posten om ze even te beoordelen. Dat je dat nog met een wildvreemde doet kan ik nog inkomen maar dit is inderdaad erg lullig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. De foto's die Emi en Lakitu posten heeft ze zelf al een keer gepost, maar die andere niet, en dat is gewoon erg lullig. Haar foto's staan niet voor niks op prive natuurlijk.
Zo debiel is dat...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet zo naar het gemeentehuis om een of ander document te ondertekenen dat ik nog leef en daarna even ¤3000 kan ontvangen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ja op stage werkt iedereen met ie8quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je FF hebt kun je ook gewoon alle images disabelen.
Gast, wtf, hoe?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
Dat sowieso. Daarom vind ik de Morticia Adams opmerkingen naar Bolletje ook erg lullig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaubt triest om foto's van iemand anders uit de sc te posten om ze even te beoordelen.
1 Zotheid oke, maar meerdere Zotheids kan ik niet aanquote:
Geen idee, ik heb geen IE8.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja op stage werkt iedereen met ie8
Kan het daar ook mee?
Ja voor 3000 euro kom ik ook mijn gezicht wel even laten zien.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, het is toch makkelijk cashen niet?![]()
quote:
Maar hoe? Moet ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, het is toch makkelijk cashen niet?![]()
Nee. Het is gewoon lullig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef Florian_ het volgende:
Jezus hebben jullie je moraalridderkostuums aangetrokken vanochtend ofzo?
Schiet eens op met je PM joh!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarom vind ik de Morticia Adams opmerkingen naar Bolletje ook erg lullig.
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 Zotheid oke, maar meerdere Zotheids kan ik niet aan
Is meervoud niet "Zotheden"?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 Zotheid oke, maar meerdere Zotheids kan ik niet aan
Die heb ik altijd aan, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef Florian_ het volgende:
Jezus hebben jullie je moraalridderkostuums aangetrokken vanochtend ofzo?
Pics van ongevraagd van iemand posten en ze beoordelen en/of er rotopmerkingen over maken.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat je niet verteld hoe we 3000 eu kunnen vangen.
Inderdaad.quote:
Jezusquote:
Tsss, mij een beetje lekker maken met niks!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JezusAlsof ik je dat ga geven! Dan ben ik meteen m'n anonieme FOK! ID kwijt.
Dude!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dood: Zotverleden.
HAHAHAHAHAHEINZ
De hele SC staat vol met foto's van WD. Ik dacht dat deze allang gepost was. Ik heb hem er gewoon even snel neergezet, en is nu alweer verwijderd. Klaar.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tsss, mij een beetje lekker maken met niks!
Je bent al net zo erg als de rest!
Ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, gast, ik kan wel 3k gebruiken.
Mijn mac in ruil voor haar nummer?quote:
Boeiuh.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De hele SC staat vol met foto's van WD. Ik dacht dat deze allang gepost was. Ik heb hem er gewoon even snel neergezet, en is nu alweer verwijderd. Klaar.
Hoe gaat het met je gitaar?quote:
Neuh.quote:
quote:
heb nog 31000 op de bank helaas niet voor jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:46 schreef kurk_droog het volgende:
moet geld![]()
Ik heb nog maar 50 eu voor deze hele maand en scc ajax, nieuwe laptop en vakantie moet ik nog voor sparen
Wie niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, gast, ik kan wel 3k gebruiken.
Altijd leuk, zulke betrokken mods.quote:
Dan wil ik haar ook wel volledig in dienst hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef BobbyB het volgende:
Zotheid, voor 3k mag je m'n nichtje wel hebben.
Maffiageldquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb nog 31000 op de bank helaas niet voor jou
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef BobbyB het volgende:
Zotheid, voor 3k mag je m'n nichtje wel hebben.
Nou is mijn leven niet meer compleet.quote:
Ben een werktafel aan het maken.quote:
K. Dank je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De hele SC staat vol met foto's van WD. Ik dacht dat deze allang gepost was. Ik heb hem er gewoon even snel neergezet, en is nu alweer verwijderd. Klaar.
Goaf, maak ook wat foto's wil je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben een werktafel aan het maken.Moet binnenkort afzijn, dan gaat de zaag in die planken.
Ja, je mag d'r helemaal hebben voor 3k, dus wat jij er mee doet moet jij dan weten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef Zotheid het volgende:
Dan wil ik haar ook wel volledig in dienst hebben.
Hoe duur is alleen haar nummer?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, je mag d'r helemaal hebben voor 3k, dus wat jij er mee doet moet jij dan weten.
Dank je wel he!quote:
Sick.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
Was een of andere verzekering die m'n pa over mij heeft afgesloten ofzo.Hoe scheef dat ook klinkt.
![]()
Maargoed, even een handtekening zetten om te laten zien dat ik leef en er 3k voor vangen, no problemo.
waarom steeds maffia tegen mij zeggenquote:
wel de komma plaatsen, 310,00quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
Je kan toch 500 doneren of zo..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
Stefano roept dat soort associaties op, sorry.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef dagdag het volgende:
[..]
waarom steeds maffia tegen mij zeggen![]()
bedoeld trouwens voor een auto
0,00?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan toch 500 doneren of zo..
Ik ben al blij als ik 3 nullen zie
Ook 3k.quote:
Nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:55 schreef Zotheid het volgende:
Bijna lapotijd! En nee, geen verkapte lapo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |