Dit is jammer van je, Sanna. Gup is cool, Jitze niet. -10 voor Sannaquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uit principe.
[..]
Alleen Gupje niet. ik mag Jitzzzze wel.
Gup doet vulgair tegen me, Jitze niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is jammer van je, Sanna. Gup is cool, Jitze niet. -10 voor Sanna
Maar Jitze is dan ook homoquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gup doet vulgair tegen me, Jitze niet.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
"Hallo, ik had een afspraak met mevrouw (...)"
"Oh, die is op vakantie"
Pwnd.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is jammer van je, Sanna. Gup is cool, Jitze niet. -10 voor Sanna
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja, vastquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar Jitze is dan ook homo [ afbeelding ]
whehehequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
"Hallo, ik had een afspraak met mevrouw (...)"
"Oh, die is op vakantie"
Pwnd.
Ik heb nooit geen problemen met je gehadquote:
En trouwens, ik doe ook vulgair tegen je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
blablablablaquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik versta je niet met al dat sperma in je mondje
Niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En trouwens, ik doe ook vulgair tegen je.
Jawel.quote:
oke sorry.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb nooit geen problemen met je gehad![]()
Als ik zeg of daar ook naakt foto's van zijn bedoel ik dat toch niet raar![]()
Ik toon gewoon interesse in u schoonheid![]()
Ik heb u nooit proberen te kwetsen is dat wel gebeurd, sorry dan...
Wist niet dat ik dit ooit nog zou gaan posten![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik versta je niet met al dat sperma in je mondje
Ja? Ik dacht dat Adelante die juist had gesloten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:30 schreef Gupje het volgende:
De kassen zijn ook weer open hoor ik net*tudududu*
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:30 schreef Gupje het volgende:
De kassen zijn ook weer open hoor ik net*tudududu*
Ik ga deze regel weer invoeren:quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
Nee laat maar, ik ga geen seksistische of respectloze opmerkingen meer naar jou toe maken.
Haha, oehhh.quote:
Ken je die reclame niet over de kassenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat Adelante die juist had gesloten.
Nee?quote:
Als je zo doorgaat dan krijg je klappenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:35 schreef dagdag het volgende:
dames en here, mag ik even uw aandacht
zometeen kom ik de sc in en kunnen jullie dan klappen
danke
Seksistische opmerkingen zijn opmerkingen die een waardeoordeel geven over iemands geslacht. Volgens mij bedoel je seksuele opmerkingen.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:35 schreef dagdag het volgende:
dames en here, mag ik even uw aandacht
zometeen kom ik de sc in en kunnen jullie dan klappen
danke
250 euro is de rekening van de dierenarts.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Om je paardengebit te onderhouden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
250 euro is de rekening van de dierenarts.
Oke.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:34 schreef Gupje het volgende:
Maar WD doen wij weer normaal tegen elkaar?
Ahh, dat heb ik gisteren ook opgemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
250 euro is de rekening van de dierenarts.
Had dat toen gezegd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seksistische opmerkingen zijn opmerkingen die een waardeoordeel geven over iemands geslacht. Volgens mij bedoel je seksuele opmerkingen.
quote:
Ik doe daar nog geen uitspraken overquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, dat heb ik gisteren ook opgemaakt.
Maar ik doelde op je tentamen.
Vette tattoo'squote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Als zij lesbisch zou zijn, zou ik het worden.
Ja, die vrouw die daar aan tafel zit met een blik bier. Raaawwrr.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Want waarom hoezoquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog op iemand.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe daar nog geen uitspraken over![]()
Tevens liep ik langs de grote markt, maar ik heb je niet zien zitten.
Tenzij je 35 jaar bent.
Ja het is zo'n vuige straatcavia.quote:
nou ze heeft welzon mooi hangbang kontquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, die vrouw die daar aan tafel zit met een blik bier. Raaawwrr.
Tattoomeisjequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, die vrouw die daar aan tafel zit met een blik bier. Raaawwrr.
Omdat ze pretty is.quote:
Sta je van te kijken hmquote:
Het is wel een mooie chick, maar die tattoos zijn dan weer jammerquote:
Ja weet ik welquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wacht nog op iemand.
Ik ga toch zeker niet alleen daar zitten.
Gisteren zat ik trouwens op Het Plein, dus ik zit niet altijd op de Grote Markt.
Waarom muiken jullie zo op tattoo'squote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel een mooie chick, maar die tattoos zijn dan weer jammer
Die tattoo's zijn superlelijk.quote:
Dit meen je niet. Jezus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die tattoo's zijn superlelijk.En ik vind haar niet echt knap, beetje een goedkoop achterbuurtmeisje.
Toen ik nog bij de Leopold werkte was dat ook normaal. Ben je nog bezig om het terras op te bouwen zitten er al mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik wel![]()
Om half 11 zaten er al mensen op het terras
Ik muik niet! Ik hou gewoon niet zo van tattoos, tenminste niet van zulke opzichtige. Een kleine tattoo vind ik nog wel mooi.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom muiken jullie zo op tattoo's
Ik vind d'r leuk hoor WD.quote:
Ik heb een elitaire smaak, ik weet het.quote:
Ja maar er wordt gedaan alsof het een ramp is en dat ze gelijk spuuglelijk is of zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik muik niet! Ik hou gewoon niet zo van tattoos, tenminste niet van zulke opzichtige. Een kleine tattoo vind ik nog wel mooi.
ropquote:
Dat zei ik niet. Ik zei alleen dat ik het jammer vond van die tattoos, want verder vind ik het wel een mooi meisje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar er wordt gedaan alsof het een ramp is en dat ze gelijk spuuglelijk is of zo.
Post eens iets waar je op zou vallen dan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een elitaire smaak, ik weet het.
Ik had het over het algemeen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik zei alleen dat ik het jammer vond van die tattoos, want verder vind ik het wel een mooi meisje.
Dat en piercings zijn, mits niet in het oor, ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik muik niet! Ik hou gewoon niet zo van tattoos, tenminste niet van zulke opzichtige. Een kleine tattoo vind ik nog wel mooi.
Maar dan wel met zo'n ketting zodat ze in ieder geval huishoudelijke taken kan doen. Anders heb je er ook niks aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef McFearless het volgende:
Ik zou haar vastbinden en nooit meer weg laten gaan.
Ik heb 3 piercings.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat en piercings zijn, mits niet in het oor, ook verschrikkelijk.
Uhuh en een enkelband dat als ze tien meter van huis is een schok krijgt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan wel met zo'n ketting zodat ze in ieder geval huishoudelijke taken kan doen. Anders heb je er ook niks aan.
Ja nou dat kan tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen.
"Hbububhbuhhbubh die tattoos." Die opmerking zie ik overal als ik die foto laat zien
Zotheid, het is dat je mannelijk bent, anders zou ik m'n vriendin zo dumpen voor je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat en piercings zijn, mits niet in het oor, ook verschrikkelijk.
Gewoon een spoelbak in de kelder.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan wel met zo'n ketting zodat ze in ieder geval huishoudelijke taken kan doen. Anders heb je er ook niks aan.
Heb je geen zusje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zotheid, het is dat je mannelijk bent, anders zou ik m'n vriendin zo dumpen voor je.
Wij gaan niet, ik herhaal NIET, samenwonen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Uhuh en een enkelband dat als ze tien meter van huis is een schok krijgt.
Oke, just a second.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Post eens iets waar je op zou vallen dan.
2 tepel- en 1 clitpiercing. Gok ik.quote:
Ja neuh, maar als er zo'n meisje voorbij loopt wel met z'n allen staren naar haar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou dat kan tochJij vind het mooi, anderen niet.
![]()
[..]
Zotheid, het is dat je mannelijk bent, anders zou ik m'n vriendin zo dumpen voor je.
Niets spannends.quote:
quote:
Waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |