Een fucking praktische opdracht? Moet ik hem nog inkoppen of zeg je "Laat maar"?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet een fucking PO maken en ik weet niet waar ik het over moet houden.
Kop maar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een fucking praktische opdracht? Moet ik hem nog inkoppen of zeg je "Laat maar"?
Goed idee!quote:
Ok, doe het dan maar over de opkomst van het klassiek liberalisme en de breuk in de opvattingen van Locke en Hobbes t.o.v. het klassieke middeleeuwse denken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, mij werd alleen gezegd dat ik het moest maken.
Nee laat maar, ik ga geen seksistische of respectloze opmerkingen meer naar jou toe maken.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik ga geen seksistische of respectloze opmerkingen meer naar jou toe maken.
Deze quote ik even. Want dat hou je niet lang vol, denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik ga geen seksistische of respectloze opmerkingen meer naar jou toe maken.
Locke?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ok, doe het dan maar over de opkomst van het klassiek liberalisme en de breuk in de opvattingen van Locke en Hobbes t.o.v. het klassieke middeleeuwse denken.
Tsss, jij hebt ook geen vertrouwen in mij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze quote ik even. Want dat hou je niet lang vol, denk ik.
d(O_0)bquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt ook geen vertrouwen in mij.Voor hoeveel wedden we?
Ik zet 5 euro in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt ook geen vertrouwen in mij.Voor hoeveel wedden we?
Is dat alles?quote:
Ik ben geen allochtoon.quote:
¤5.50.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat alles?![]()
[..]
Ik ben geen allochtoon.
and how did you get that backwards d?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
how did you get that backwards b?
Nee, als jij ongelijk blijkt te hebben betaal jij 19 maart ons uitje.quote:
Oh nee, laat maar, dan zitten we dadelijk bij de Mac en daarna bij jou thuis film te kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, als jij ongelijk blijkt te hebben betaal jij 19 maart ons uitje.
Special skills, baby.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
how did you get that backwards b?
Opletten, dadelijk gaat ie die b op z'n kop zetten. Ik zeg het je.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Special skills, baby. [ afbeelding ] I've got much more to offer...
Ja joh.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, als jij ongelijk blijkt te hebben betaal jij 19 maart ons uitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |