Had dat toen gezegd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seksistische opmerkingen zijn opmerkingen die een waardeoordeel geven over iemands geslacht. Volgens mij bedoel je seksuele opmerkingen.
quote:
Ik doe daar nog geen uitspraken overquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, dat heb ik gisteren ook opgemaakt.
Maar ik doelde op je tentamen.
Vette tattoo'squote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Als zij lesbisch zou zijn, zou ik het worden.
Ja, die vrouw die daar aan tafel zit met een blik bier. Raaawwrr.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Want waarom hoezoquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog op iemand.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe daar nog geen uitspraken over![]()
Tevens liep ik langs de grote markt, maar ik heb je niet zien zitten.
Tenzij je 35 jaar bent.
Ja het is zo'n vuige straatcavia.quote:
nou ze heeft welzon mooi hangbang kontquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, die vrouw die daar aan tafel zit met een blik bier. Raaawwrr.
Tattoomeisjequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, die vrouw die daar aan tafel zit met een blik bier. Raaawwrr.
Omdat ze pretty is.quote:
Sta je van te kijken hmquote:
Het is wel een mooie chick, maar die tattoos zijn dan weer jammerquote:
Ja weet ik welquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wacht nog op iemand.
Ik ga toch zeker niet alleen daar zitten.
Gisteren zat ik trouwens op Het Plein, dus ik zit niet altijd op de Grote Markt.
Waarom muiken jullie zo op tattoo'squote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel een mooie chick, maar die tattoos zijn dan weer jammer
Die tattoo's zijn superlelijk.quote:
Dit meen je niet. Jezus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die tattoo's zijn superlelijk.En ik vind haar niet echt knap, beetje een goedkoop achterbuurtmeisje.
Toen ik nog bij de Leopold werkte was dat ook normaal. Ben je nog bezig om het terras op te bouwen zitten er al mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik wel![]()
Om half 11 zaten er al mensen op het terras
Ik muik niet! Ik hou gewoon niet zo van tattoos, tenminste niet van zulke opzichtige. Een kleine tattoo vind ik nog wel mooi.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom muiken jullie zo op tattoo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |