Ik vind d'r leuk hoor WD.quote:
Ik heb een elitaire smaak, ik weet het.quote:
Ja maar er wordt gedaan alsof het een ramp is en dat ze gelijk spuuglelijk is of zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik muik niet! Ik hou gewoon niet zo van tattoos, tenminste niet van zulke opzichtige. Een kleine tattoo vind ik nog wel mooi.
ropquote:
Dat zei ik niet. Ik zei alleen dat ik het jammer vond van die tattoos, want verder vind ik het wel een mooi meisje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar er wordt gedaan alsof het een ramp is en dat ze gelijk spuuglelijk is of zo.
Post eens iets waar je op zou vallen dan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een elitaire smaak, ik weet het.
Ik had het over het algemeen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik zei alleen dat ik het jammer vond van die tattoos, want verder vind ik het wel een mooi meisje.
Dat en piercings zijn, mits niet in het oor, ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik muik niet! Ik hou gewoon niet zo van tattoos, tenminste niet van zulke opzichtige. Een kleine tattoo vind ik nog wel mooi.
Maar dan wel met zo'n ketting zodat ze in ieder geval huishoudelijke taken kan doen. Anders heb je er ook niks aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef McFearless het volgende:
Ik zou haar vastbinden en nooit meer weg laten gaan.
Ik heb 3 piercings.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat en piercings zijn, mits niet in het oor, ook verschrikkelijk.
Uhuh en een enkelband dat als ze tien meter van huis is een schok krijgt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan wel met zo'n ketting zodat ze in ieder geval huishoudelijke taken kan doen. Anders heb je er ook niks aan.
Ja nou dat kan tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen.
"Hbububhbuhhbubh die tattoos." Die opmerking zie ik overal als ik die foto laat zien
Zotheid, het is dat je mannelijk bent, anders zou ik m'n vriendin zo dumpen voor je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat en piercings zijn, mits niet in het oor, ook verschrikkelijk.
Gewoon een spoelbak in de kelder.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan wel met zo'n ketting zodat ze in ieder geval huishoudelijke taken kan doen. Anders heb je er ook niks aan.
Heb je geen zusje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zotheid, het is dat je mannelijk bent, anders zou ik m'n vriendin zo dumpen voor je.
Wij gaan niet, ik herhaal NIET, samenwonen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Uhuh en een enkelband dat als ze tien meter van huis is een schok krijgt.
Oke, just a second.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Post eens iets waar je op zou vallen dan.
2 tepel- en 1 clitpiercing. Gok ik.quote:
Ja neuh, maar als er zo'n meisje voorbij loopt wel met z'n allen staren naar haar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou dat kan tochJij vind het mooi, anderen niet.
![]()
[..]
Zotheid, het is dat je mannelijk bent, anders zou ik m'n vriendin zo dumpen voor je.
Niets spannends.quote:
quote:
Waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |