quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
kom even achter de cam dan loopt het sneller
Hoe oud?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
Dit is trouwens een vriendin van haar, die is wel cute(rechts)
[ afbeelding ]
Die rechter wel inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
Dit is trouwens een vriendin van haar, die is wel cute(rechts)
[ afbeelding ]
You're mean...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ik jouw foto's met de posterprinter uitprinten en op elk gebouw plakken.
[..]
Too little, too late!
Inderdaad. En als het een foto is die je zelf al een keer gepost hebt is het ook nog niet zo erg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zelf je foto's posten is anders dan mensen die het ongevraagd posten
Ik heb niks gepostquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zelf je foto's posten is anders dan mensen die het ongevraagd posten
Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van mijn hyves?
Indeedquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En als het een foto is die je zelf al een keer gepost hebt is het ook nog niet zo erg.
Wat dacht je van de layout "tekst only"quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
hoi
Danny moet echt iets inbouwen in fok waardoor je alle pics kan verbergen voor op werk en stage
*Print foto's uit en loopt het gebouw van InHolland binnen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You're mean...
*Print foto's uit en loopt het gebouw van de Haagse binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ook 18quote:
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik gooide maar gewoon een random zinnetje erinquote:
Maar het is wel een erg mooie foto, dat welquote:
Over die foto's van gisteren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik gooide maar gewoon een random zinnetje erin
Over die pic die je van WD postte: [KLB SC # 1125] Waar de kaste gepubliceerd isquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik gooide maar gewoon een random zinnetje erin
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Print foto's uit en loopt het gebouw van InHolland binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You fail.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van de layout "tekst only"
Ooh ik wil hem wel weghalen hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over die pic die je van WD postte: [KLB SC # 1125] Waar de kaste gepubliceerd is
Eens. De foto's die Emi en Lakitu posten heeft ze zelf al een keer gepost, maar die andere niet, en dat is gewoon erg lullig. Haar foto's staan niet voor niks op prive natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Over die foto's van gisteren.
Sorry Florian, maar dit vind ik niet echt "cool".
Alweer een naaktreportage?!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe Serious Request actie aankomen.
Nee, die was nog niet gepost.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ooh ik wil hem wel weghalen hoor
Maar die foto was al eerder gepost in de SC, dus ik begrijp niet wat er nu opeens verkeerd aan is. Julie (BobbyB, WD) zeggen net zelf dat het dan minder 'erg' is.
Wie postte hem dan eerder? Ik had die pic nog niet eerder gezien namelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ooh ik wil hem wel weghalen hoor
Maar die foto was al eerder gepost in de SC, dus ik begrijp niet wat er nu opeens verkeerd aan is. Julie (BobbyB, WD) zeggen net zelf dat het dan minder 'erg' is.
I KNOW!quote:
Als je FF hebt kun je ook gewoon alle images disabelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Maar dat ziet er niet uit. Beter gewoon baggerstyle maar dan werkproof
Nee!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
I KNOW!
Kom je zo naar het terras van (...), dan kan ik je aan mijn vrienden voorstellen.
wacht maar tot ik er eerder ben dan jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet zo naar het gemeentehuis om een of ander document te ondertekenen dat ik nog leef en daarna even ¤3000 kan ontvangen.
Ik vind het uberhaubt triest om foto's van iemand anders uit de sc te posten om ze even te beoordelen. Dat je dat nog met een wildvreemde doet kan ik nog inkomen maar dit is inderdaad erg lullig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. De foto's die Emi en Lakitu posten heeft ze zelf al een keer gepost, maar die andere niet, en dat is gewoon erg lullig. Haar foto's staan niet voor niks op prive natuurlijk.
Zo debiel is dat...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet zo naar het gemeentehuis om een of ander document te ondertekenen dat ik nog leef en daarna even ¤3000 kan ontvangen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ja op stage werkt iedereen met ie8quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je FF hebt kun je ook gewoon alle images disabelen.
Gast, wtf, hoe?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
Dat sowieso. Daarom vind ik de Morticia Adams opmerkingen naar Bolletje ook erg lullig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaubt triest om foto's van iemand anders uit de sc te posten om ze even te beoordelen.
1 Zotheid oke, maar meerdere Zotheids kan ik niet aanquote:
Geen idee, ik heb geen IE8.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja op stage werkt iedereen met ie8
Kan het daar ook mee?
Ja voor 3000 euro kom ik ook mijn gezicht wel even laten zien.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, het is toch makkelijk cashen niet?![]()
quote:
Maar hoe? Moet ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, het is toch makkelijk cashen niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |