mijn kont is geopereerd omdat de poep eruit liepquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
Ik vind het in elk geval niks, samen met plastische chirurgie in de meeste gevallen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar om jezelf nou toe te takelen omdat dat het ideaalbeeld is. Kom op zeg, kweek eens wat eigenwaarde.
En WD, als mensen zeggen dat ze lelijk is wat geeft dat dan? Als jij haar leuk vindt is dat toch prima. Men zou eens niet zo wanhopig naar het heersende ideaalbeeld moeten leven, dan voel je je een stuk beter.
3 in mn oor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
Ik vind het in elk geval niks, samen met plastische chirurgie in de meeste gevallen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar om jezelf nou toe te takelen omdat dat het ideaalbeeld is. Kom op zeg, kweek eens wat eigenwaarde.
En WD, als mensen zeggen dat ze lelijk is wat geeft dat dan? Als jij haar leuk vindt is dat toch prima. Men zou eens niet zo wanhopig naar het heersende ideaalbeeld moeten leven, dan voel je je een stuk beter.
Ik ben aan het eten, dank je wel...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
mijn kont is geopereerd omdat de poep eruit liep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit meisje zou ik wel vallen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef Fascination het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit meisje zou ik wel vallen.![]()
![]()
![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef Fascination het volgende:WTF hoe kom je op mn hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit meisje zou ik wel vallen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
ja nou ik vind je ranzigquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten, dank je wel...
Maar dat is dan omdat je kringspier zich niet goed kon afsluiten. Dat is geen cosmetische ingreep.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
mijn kont is geopereerd omdat de poep eruit liep
Dat kan dan nog wel, maar lip, wenkbrauw, tong, navel en weet ik wat nog meer vind ik echt verschrikkelijk. Ja, vind ik, wat iemand anders vindt moet hij helemaal zelf weten.quote:
Nou, kom maar op met je zusje of nichtje!quote:
Ik ben ook ranzig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja nou ik vind je ranzig
gaan eten als
ik over poep praat
Stond in een vorig topic. Of had ik 'm niet mogen posten?quote:
Voor sommige bevolkingsgroepen is dat wel een puur cosmetische ingreepquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is dan omdat je kringspier zich niet goed kon afsluiten. Dat is geen cosmetische ingreep.
[..]
Dat kan dan nog wel, maar lip, wenkbrauw, tong, navel en weet ik wat nog meer vind ik echt verschrikkelijk. Ja, vind ik, wat iemand anders vindt moet hij helemaal zelf weten.
Huh echt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stond in een vorig topic. Of had ik 'm niet mogen posten?
Ja maar...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor sommige bevolkingsgroepen is dat wel een puur cosmetische ingreep![]()
Ik heb toch mijn haar erover, dus je ziet ze niet eens...
Waarom heb je ze dan, ja goeie vraag.
Florian postte die.quote:
Sorry, ik ben soms zo subtiel als een tank.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar...
Mijn onwetendheid, wat doe je!![]()
Ik heb een beetje genoeg van Katy Perryquote:
Ik ga haar zien op Pinkpopquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een beetje genoeg van Katy Perry
Zit je nu te fappen daarop?quote:
Moet ik mijne even verwijderen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
WHAT THE FUCK
foto's posten van mij als ik er niet ben, stelletje teringleijers.
Dan wil je niet weten wat er via PM is rond gegaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
WHAT THE FUCK
Anders ik welquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet op anaal gebied.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik ben soms zo subtiel als een tank.
Ik dacht dat je wel wat wereldwijzer was.
Ik heb 2 nichtjes:quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met je zusje of nichtje!
Ik hoor haar anders te weinig op de radio.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
WHAT THE FUCK
Wat dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten wat er via PM is rond gegaan.
*fap*quote:
Nee, op m'n werk met broodje filet gaat dat niet.quote:
Dan prefereer ik de blonde.quote:
links sowieso niet.quote:
Onder het bureau ziet toch niemand het.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, op m'n werk met broodje filet gaat dat niet.
Nevermind.quote:
Lakitu, Emi en Flo weerquote:
Nee, nu staat het toch al op fok.quote:
Niks.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten wat er via PM is rond gegaan.
Sterf af.quote:
Tuurlijk heb ik die.quote:
Sorry.quote:
Wie anders...quote:
Zo ver kan de stoel niet zakkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Onder het bureau ziet toch niemand het.
Ik voel een nieuwe Serious Request actie aankomen.quote:
Dat ik die post zelf weer las dacht ik "deze gaat WD weer aan halen"quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nu staat het toch al op fok.
[..]
Niks.
[..]
Sterf af.
[..]
Tuurlijk heb ik die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |