quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef Hetiszover het volgende:
Gast
Ik ken die hele Sackboy niet eens.
Ja, aangezien hij mij citeerde.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het over jou gaat?
Hahaha, sterk punt!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Dus je denkt dat het over jou gaat?
Die ene picquote:Op donderdag 2 april 2009 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom staat wolvendagen in 2 eigenlijk?
bij mij gaat het geluid ook altijd harder bij elk vet nummer wat voorbij komt...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voeg aan dat rijtje ook nog maar puik weer toe.
En hoe.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben gekozen door het volk.
Ik ben hier voor jullie, door jullie.
Graagquote:
Dat smatje lijkt op elke foto een andere chick. Ik weet niet of ze m'n approval krijgt hoowr.quote:
Heropen dan gelijk even dat kastetopic, wil jequote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gekozen door het volk.
Ik ben hier voor jullie, door jullie.
Ach ja, die ene pic straalt alles uit wat KLB zou moeten zijn. De briljantie, de perfectie, de baas, kortom: KLB in optima forma.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef Lakitu het volgende:
Dat smatje lijkt op elke foto een andere chick. Ik weet niet of ze m'n approval krijgt hoowr.
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heropen dan gelijk even dat kastetopic, wil je
Nu begin ik me toch af te vragen over welke pic je het hebt.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach ja, die ene pic straalt alles uit wat KLB zou moeten zijn. De briljantie, de perfectie, de baas, kortom: KLB in optima forma.
Ken je klassiekers!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
Nu begin ik me toch af te vragen over welke pic je het hebt.
Ze is sowieso te oud.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach ja, die ene pic straalt alles uit wat KLB zou moeten zijn. De briljantie, de perfectie, de baas, kortom: KLB in optima forma.
Ik vond die andere foto mooier, hier lijkt het alsof ze geen tanden heeft.quote:
Oh, die. Vind het een beetje onspange foto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |