En bij mijquote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, waarom sta ik in 3?![]()
Nouja, ik sta in ieder geval wel bij Devvie.![]()
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, waarom sta ik in 3?![]()
Nouja, ik sta in ieder geval wel bij Devvie.![]()
Dacht al zoietsquote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is van eminich zijn [ afbeelding ] clubje
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
KASTE
Respect voor de bedenker !
Adoreer hem !
Den DJquote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
KASTE
Adoreer hem !
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
KASTE
Adoreer hem !
Kaste is controversieel, jewaids.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Dus het is weer hommeles hier nu de kaste uit is?
quote:
Whut?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
wie is dadag? En wie luistert er naar jou binnen de crew?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Dadag zit het dichtste bij promotie i.m.o.
Die sjaak op de eerste pagina die huilde over dat hij er niet in zat, BT te laag zat én de kaste maar niets vond.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
Wie is de kloon van Sackboy dan
Midden klas 4 live!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich valt 3 nog wel mee. Heb ik waarschijnlijk te danken aan mijn ubertopics.
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rosbief "vrouwen hoeven zich niet te scheren"
quote:
Sterk argument om iemand daarom alleen al in 4 te gooien!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
We snapte je de eerste keer ook al...quote:Op donderdag 2 april 2009 15:58 schreef Gupje het volgende:
Ga de kans op long kanker even verhogen![]()
* Gupje gaat even peukje roken
Voeg aan dat rijtje ook nog maar puik weer toe.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Zak wiet, zooitje bier, zon, harde muziek, hele avond tijd, intentie om te rellen en een kaste die net uit is?
Oh, ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik denk dat 'zon' ook iets te maken heeft met het puike weer.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voeg aan dat rijtje ook nog maar puik weer toe.
Het deed nogal afbreuk aan zijn baasheidsfactor.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Sterk argument om iemand daarom alleen al in 4 te gooien!
Detail, detail.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
Ik denk dat 'zon' ook iets te maken heeft met het puike weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die sjaak op de eerste pagina die huilde over dat hij er niet in zat, BT te laag zat én de kaste maar niets vond.
Iedereen.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wie is dadag? En wie luistert er naar jou binnen de crew?
Dus je denkt dat het over jou gaat?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gast
Ik ken die hele Sackboy niet eens.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
Zeg, ik keek wat topics door en er zijn al aardig wat mensen die m'n smiley gebruiken. Gaat de goeie kant op [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |