quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef Hetiszover het volgende:
Gast
Ik ken die hele Sackboy niet eens.
Ja, aangezien hij mij citeerde.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het over jou gaat?
Hahaha, sterk punt!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Dus je denkt dat het over jou gaat?
Die ene picquote:Op donderdag 2 april 2009 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom staat wolvendagen in 2 eigenlijk?
bij mij gaat het geluid ook altijd harder bij elk vet nummer wat voorbij komt...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voeg aan dat rijtje ook nog maar puik weer toe.
En hoe.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben gekozen door het volk.
Ik ben hier voor jullie, door jullie.
Graagquote:
Dat smatje lijkt op elke foto een andere chick. Ik weet niet of ze m'n approval krijgt hoowr.quote:
Heropen dan gelijk even dat kastetopic, wil jequote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gekozen door het volk.
Ik ben hier voor jullie, door jullie.
Ach ja, die ene pic straalt alles uit wat KLB zou moeten zijn. De briljantie, de perfectie, de baas, kortom: KLB in optima forma.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef Lakitu het volgende:
Dat smatje lijkt op elke foto een andere chick. Ik weet niet of ze m'n approval krijgt hoowr.
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heropen dan gelijk even dat kastetopic, wil je
Nu begin ik me toch af te vragen over welke pic je het hebt.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach ja, die ene pic straalt alles uit wat KLB zou moeten zijn. De briljantie, de perfectie, de baas, kortom: KLB in optima forma.
Ken je klassiekers!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
Nu begin ik me toch af te vragen over welke pic je het hebt.
Ze is sowieso te oud.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach ja, die ene pic straalt alles uit wat KLB zou moeten zijn. De briljantie, de perfectie, de baas, kortom: KLB in optima forma.
Ik vond die andere foto mooier, hier lijkt het alsof ze geen tanden heeft.quote:
Oh, die. Vind het een beetje onspange foto.quote:
Ik dacht ik kom in kaste 3 of 2 maar 1 schiet mijn verwachtingen te bovenquote:
Moeder grapjes van Florianquote:Op donderdag 2 april 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, van je moeder. Ze zijn fucking afstotelijk.
Ik weet niet wat je bedoelt, geef je hyves eens kan ik kijken wat je bedoeltquote:Op donderdag 2 april 2009 16:26 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dat op hyves met dat
Je kent me niet.
Mijn god.
Jekentmenietquote:Op donderdag 2 april 2009 16:26 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dat op hyves met dat
Je kent me niet.
Mijn god.
Moeder grapjes zijn zo 2008quote:Op donderdag 2 april 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste moeder grapje ooit
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
Beetje matige 1e kaste Emimich. Agiath, C_N, BaronPils etc. horen daar mijns inziens nou niet echt thuis.
Nee maar ik zie het steeds vaker staan.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jekentmeniet
Kom je daar nu pas achter?![]()
Nee zit het bedrijf die mij naaide met die schoen even terug aan het pakkenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een saaie boel hier ineens, is iedereen geband
NEE! Don't leave usquote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef dagdag het volgende:
beste allemaal
na het bekend maken van de kaste heb ik besloten
dat ik verder geen behoefte meer heb om in klb te posten sta niet in kaste 1
groeten stefano ferreira
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef dagdag het volgende:
beste allemaal
groeten stefano ferreira
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef dagdag het volgende:
beste allemaal
en vermoed dat de eerlijkheid ver te zoeken is
groeten stefano ferreira
U zegt?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef dagdag het volgende:
beste allemaal
en vermoed dat de eerlijkheid ver te zoeken is
groeten stefano ferreira
Als er iemand is die zijn reputatie heeft waargemaakt!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:
Grootste stijger: Noorsbloed (+2)
Oude kaste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |