oranjequote:Op donderdag 2 april 2009 13:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje F16's, dat dit kan in Nederland.
neuh, kan de weg zelf wel vindenquote:
nee ze is van mij, van mij zeg ik jequote:Op donderdag 2 april 2009 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Trouwens. Had ik al verteld dat ik een beetje verliefd op je ben?
maar... als het niks tussen jullie gaat worden? Mag ik het dan proberen?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee ze is van mij, van mij zeg ik je
jij mag bt
nou plan was om haar dan achter de ramen te zettenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar... als het niks tussen jullie gaat worden? Mag ik het dan proberen?
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boh, geef mij maar roze [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou plan was om haar dan achter de ramen te zetten
oh wacht ze leest nog mee
jij mag later
Ik ga hem ook eens doenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:04 schreef Florian_ het volgende:
Welke persoonlijkheidsstoornis heb jij?
Wat hebben jullie? Ik o.a:
Narcissistic: High (klopt ook nog)
Leuk he, overal 'Ja' inklikken?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef dagdag het volgende:
Paranoid: Very High click for info
Schizoid: Moderate click for info
Schizotypal: Very High click for info
Antisocial: High click for info
Borderline: Very High click for info
Histrionic: Very High click for info
Narcissistic: Very High click for info
Avoidant: Very High click for info
Dependent: Very High click for info
Obsessive-Compulsive: High click for info
quote:
Narcissistic: Very Highquote:Op donderdag 2 april 2009 15:04 schreef Florian_ het volgende:
Welke persoonlijkheidsstoornis heb jij?
Wat hebben jullie? Ik o.a:
Narcissistic: High (klopt ook nog)
Nog steeds 5, maar groot.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
Hoeveel lagen heeft ie deze keer
Nee, ik hoor er thuis.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
Beetje matige 1e kaste Emimich. Agiath, C_N, BaronPils etc. horen daar mijns inziens nou niet echt thuis.
Jawel, jawel, BaronPils hoort er zeker thuis. Ik ben de maker van de kaste dus dat spreekt voor zich en Agiath en Chuck hebben zich bijzonder sterk ontwikkeld.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
Beetje matige 1e kaste Emimich. Agiath, C_N, BaronPils etc. horen daar mijns inziens nou niet echt thuis.
En ik dan met mijn stijve pik?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, jawel, BaronPils hoort er zeker thuis. Ik ben de maker van de kaste dus dat spreekt voor zich en Agiath en Chuck hebben zich bijzonder sterk ontwikkeld.
Dit is geen goed teken.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:26 schreef Syb-rund. het volgende:
heuh.. ik sta er in, én boven maisnon
vage shit
Met 3 is weinig mis hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
En ik dan met mijn stijve pik?
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:28 schreef Hetiszover het volgende:
Ik sta er niet in, heb ik daarvoor Emimich bevredigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |