Nee. Het is gewoon lullig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef Florian_ het volgende:
Jezus hebben jullie je moraalridderkostuums aangetrokken vanochtend ofzo?
Schiet eens op met je PM joh!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarom vind ik de Morticia Adams opmerkingen naar Bolletje ook erg lullig.
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 Zotheid oke, maar meerdere Zotheids kan ik niet aan
Is meervoud niet "Zotheden"?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 Zotheid oke, maar meerdere Zotheids kan ik niet aan
Die heb ik altijd aan, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef Florian_ het volgende:
Jezus hebben jullie je moraalridderkostuums aangetrokken vanochtend ofzo?
Pics van ongevraagd van iemand posten en ze beoordelen en/of er rotopmerkingen over maken.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat je niet verteld hoe we 3000 eu kunnen vangen.
Inderdaad.quote:
Jezusquote:
Tsss, mij een beetje lekker maken met niks!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JezusAlsof ik je dat ga geven! Dan ben ik meteen m'n anonieme FOK! ID kwijt.
Dude!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dood: Zotverleden.
HAHAHAHAHAHEINZ
De hele SC staat vol met foto's van WD. Ik dacht dat deze allang gepost was. Ik heb hem er gewoon even snel neergezet, en is nu alweer verwijderd. Klaar.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tsss, mij een beetje lekker maken met niks!
Je bent al net zo erg als de rest!
Ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, gast, ik kan wel 3k gebruiken.
Mijn mac in ruil voor haar nummer?quote:
Boeiuh.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De hele SC staat vol met foto's van WD. Ik dacht dat deze allang gepost was. Ik heb hem er gewoon even snel neergezet, en is nu alweer verwijderd. Klaar.
Hoe gaat het met je gitaar?quote:
Neuh.quote:
quote:
heb nog 31000 op de bank helaas niet voor jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:46 schreef kurk_droog het volgende:
moet geld![]()
Ik heb nog maar 50 eu voor deze hele maand en scc ajax, nieuwe laptop en vakantie moet ik nog voor sparen
Wie niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, gast, ik kan wel 3k gebruiken.
Altijd leuk, zulke betrokken mods.quote:
Dan wil ik haar ook wel volledig in dienst hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef BobbyB het volgende:
Zotheid, voor 3k mag je m'n nichtje wel hebben.
Maffiageldquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb nog 31000 op de bank helaas niet voor jou
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef BobbyB het volgende:
Zotheid, voor 3k mag je m'n nichtje wel hebben.
Nou is mijn leven niet meer compleet.quote:
Ben een werktafel aan het maken.quote:
K. Dank je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De hele SC staat vol met foto's van WD. Ik dacht dat deze allang gepost was. Ik heb hem er gewoon even snel neergezet, en is nu alweer verwijderd. Klaar.
Goaf, maak ook wat foto's wil je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben een werktafel aan het maken.Moet binnenkort afzijn, dan gaat de zaag in die planken.
Ja, je mag d'r helemaal hebben voor 3k, dus wat jij er mee doet moet jij dan weten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef Zotheid het volgende:
Dan wil ik haar ook wel volledig in dienst hebben.
Hoe duur is alleen haar nummer?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, je mag d'r helemaal hebben voor 3k, dus wat jij er mee doet moet jij dan weten.
Dank je wel he!quote:
Sick.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
Was een of andere verzekering die m'n pa over mij heeft afgesloten ofzo.Hoe scheef dat ook klinkt.
![]()
Maargoed, even een handtekening zetten om te laten zien dat ik leef en er 3k voor vangen, no problemo.
waarom steeds maffia tegen mij zeggenquote:
wel de komma plaatsen, 310,00quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
Je kan toch 500 doneren of zo..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
Stefano roept dat soort associaties op, sorry.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef dagdag het volgende:
[..]
waarom steeds maffia tegen mij zeggen![]()
bedoeld trouwens voor een auto
0,00?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan toch 500 doneren of zo..
Ik ben al blij als ik 3 nullen zie
Ook 3k.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |