niet zo narcistisch doenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef Florian_ het volgende:
Ach man, wat boeit die opsomming van een aantal usernames nou
quote:
*noteertquote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef Florian_ het volgende:
Ach man, wat boeit die opsomming van een aantal usernames nou
Wat ik daarmee probeer te zeggen is dat ik niet begrijp dat het wordt gesloten, slimbo.quote:
Misplaatste arrogantiequote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef Lakitu het volgende:
Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze in kaste 2 zitten, ik sta daar duidelijk boven.
Fas heeft de naaktfoto's van bt rondgepmdquote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef Hetiszover het volgende:
Waarom staat BT in 3 en Fascination in 2?
Respect bro, haten is verlaten.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
Wat ik daarmee probeer te zeggen is dat ik niet begrijp dat het wordt gesloten, slimbo.
Boven mij? Pff, snotneusquote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef Lakitu het volgende:
Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze in kaste 2 zitten, ik sta daar duidelijk boven.
werd je penis ook even wat harderquote:
Omdat Fasci zich schijnbaar beter heeft getoond in KLB gedurende de afgelopen maand.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef Hetiszover het volgende:
Ah, rukkertje Sackboy (kaste 4quote:
En hoe zit het met mij dan? Ik ben pas 3 dagen terug van een maandban en zou nog 1 week moeten eigenlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 15:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Omdat Fasci zich schijnbaar beter heeft getoond in KLB gedurende de afgelopen maand.
dan ben je nog geen echte modquote:
jij bent gewoon stoerquote:Op donderdag 2 april 2009 15:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En hoe zit het met mij dan? Ik ben pas 3 dagen terug van een maandban en zou nog 1 week moeten eigenlijk
Sommigen zitten er ook deels in op basis van hun oeuvre.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:41 schreef kurk_droog het volgende:
En hoe zit het met mij dan? Ik ben pas 3 dagen terug van een maandban en zou nog 1 week moeten eigenlijk
Ik noemde geen namenquote:
Leg dat dan snel aanquote:Op donderdag 2 april 2009 15:44 schreef gers het volgende:
ik kan nu even niet veel posten in me nieuwe huis is nog geen internet
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sommigen zitten er ook deels in op basis van hun oeuvre.
Ik vind dat plaatje engquote:Op donderdag 2 april 2009 15:47 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
KLB, strijdende tegen de onderdrukking der kaste
Ja, waarom sta ik in 3?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef Hetiszover het volgende:
ben verhuisd naar een nieuwe kamer daar is nog geen internetquote:
Dus daar gaat ook nog wel een week of wat over heenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef gers het volgende:
[..]
ben verhuisd naar een nieuwe kamer daar is nog geen internet
ouwe bewoner heeft het abbo opgezegd ipv door te geven
En bij mijquote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, waarom sta ik in 3?![]()
Nouja, ik sta in ieder geval wel bij Devvie.![]()
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, waarom sta ik in 3?![]()
Nouja, ik sta in ieder geval wel bij Devvie.![]()
Dacht al zoietsquote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is van eminich zijn [ afbeelding ] clubje
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
KASTE
Respect voor de bedenker !
Adoreer hem !
Den DJquote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
KASTE
Adoreer hem !
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
KASTE
Adoreer hem !
Kaste is controversieel, jewaids.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Dus het is weer hommeles hier nu de kaste uit is?
quote:
Whut?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
wie is dadag? En wie luistert er naar jou binnen de crew?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Dadag zit het dichtste bij promotie i.m.o.
Die sjaak op de eerste pagina die huilde over dat hij er niet in zat, BT te laag zat én de kaste maar niets vond.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
Wie is de kloon van Sackboy dan
Midden klas 4 live!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich valt 3 nog wel mee. Heb ik waarschijnlijk te danken aan mijn ubertopics.
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rosbief "vrouwen hoeven zich niet te scheren"
quote:
Sterk argument om iemand daarom alleen al in 4 te gooien!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
We snapte je de eerste keer ook al...quote:Op donderdag 2 april 2009 15:58 schreef Gupje het volgende:
Ga de kans op long kanker even verhogen![]()
* Gupje gaat even peukje roken
Voeg aan dat rijtje ook nog maar puik weer toe.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Zak wiet, zooitje bier, zon, harde muziek, hele avond tijd, intentie om te rellen en een kaste die net uit is?
Oh, ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik denk dat 'zon' ook iets te maken heeft met het puike weer.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voeg aan dat rijtje ook nog maar puik weer toe.
Het deed nogal afbreuk aan zijn baasheidsfactor.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Sterk argument om iemand daarom alleen al in 4 te gooien!
Detail, detail.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
Ik denk dat 'zon' ook iets te maken heeft met het puike weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die sjaak op de eerste pagina die huilde over dat hij er niet in zat, BT te laag zat én de kaste maar niets vond.
Iedereen.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wie is dadag? En wie luistert er naar jou binnen de crew?
Dus je denkt dat het over jou gaat?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gast
Ik ken die hele Sackboy niet eens.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
Zeg, ik keek wat topics door en er zijn al aardig wat mensen die m'n smiley gebruiken. Gaat de goeie kant op [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef Hetiszover het volgende:
Gast
Ik ken die hele Sackboy niet eens.
Ja, aangezien hij mij citeerde.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het over jou gaat?
Hahaha, sterk punt!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Dus je denkt dat het over jou gaat?
Die ene picquote:Op donderdag 2 april 2009 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom staat wolvendagen in 2 eigenlijk?
bij mij gaat het geluid ook altijd harder bij elk vet nummer wat voorbij komt...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voeg aan dat rijtje ook nog maar puik weer toe.
En hoe.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben gekozen door het volk.
Ik ben hier voor jullie, door jullie.
Graagquote:
Dat smatje lijkt op elke foto een andere chick. Ik weet niet of ze m'n approval krijgt hoowr.quote:
Heropen dan gelijk even dat kastetopic, wil jequote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gekozen door het volk.
Ik ben hier voor jullie, door jullie.
Ach ja, die ene pic straalt alles uit wat KLB zou moeten zijn. De briljantie, de perfectie, de baas, kortom: KLB in optima forma.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef Lakitu het volgende:
Dat smatje lijkt op elke foto een andere chick. Ik weet niet of ze m'n approval krijgt hoowr.
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heropen dan gelijk even dat kastetopic, wil je
Nu begin ik me toch af te vragen over welke pic je het hebt.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach ja, die ene pic straalt alles uit wat KLB zou moeten zijn. De briljantie, de perfectie, de baas, kortom: KLB in optima forma.
Ken je klassiekers!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
Nu begin ik me toch af te vragen over welke pic je het hebt.
Ze is sowieso te oud.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach ja, die ene pic straalt alles uit wat KLB zou moeten zijn. De briljantie, de perfectie, de baas, kortom: KLB in optima forma.
Ik vond die andere foto mooier, hier lijkt het alsof ze geen tanden heeft.quote:
Oh, die. Vind het een beetje onspange foto.quote:
Ik dacht ik kom in kaste 3 of 2 maar 1 schiet mijn verwachtingen te bovenquote:
Moeder grapjes van Florianquote:Op donderdag 2 april 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, van je moeder. Ze zijn fucking afstotelijk.
Ik weet niet wat je bedoelt, geef je hyves eens kan ik kijken wat je bedoeltquote:Op donderdag 2 april 2009 16:26 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dat op hyves met dat
Je kent me niet.
Mijn god.
Jekentmenietquote:Op donderdag 2 april 2009 16:26 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dat op hyves met dat
Je kent me niet.
Mijn god.
Moeder grapjes zijn zo 2008quote:Op donderdag 2 april 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste moeder grapje ooit
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
Beetje matige 1e kaste Emimich. Agiath, C_N, BaronPils etc. horen daar mijns inziens nou niet echt thuis.
Nee maar ik zie het steeds vaker staan.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jekentmeniet
Kom je daar nu pas achter?![]()
Nee zit het bedrijf die mij naaide met die schoen even terug aan het pakkenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een saaie boel hier ineens, is iedereen geband
NEE! Don't leave usquote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef dagdag het volgende:
beste allemaal
na het bekend maken van de kaste heb ik besloten
dat ik verder geen behoefte meer heb om in klb te posten sta niet in kaste 1
groeten stefano ferreira
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef dagdag het volgende:
beste allemaal
groeten stefano ferreira
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef dagdag het volgende:
beste allemaal
en vermoed dat de eerlijkheid ver te zoeken is
groeten stefano ferreira
U zegt?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef dagdag het volgende:
beste allemaal
en vermoed dat de eerlijkheid ver te zoeken is
groeten stefano ferreira
Als er iemand is die zijn reputatie heeft waargemaakt!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:
Grootste stijger: Noorsbloed (+2)
Oude kaste
Wie?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef dagdag het volgende:
genakt staat in kaste 5 HAHAHAHAHA ben dus vetter dan hem
Had je daar de kaste dan überhaupt voor nodig?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef dagdag het volgende:
genakt staat in kaste 5 HAHAHAHAHA ben dus vetter dan hem
Een of andere stagiairquote:
En toen?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er viel vandaag een bejaarde op haar hoofd in de bus.
Ik kan er ook niet mee omgaan. Mijn naam is begint niet eens met een hoofdletter.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe droevig dat dat kaste topic niet mag, daar staan juist altijd de leukste reacties in van userts die er niet mee om kunnen gaan.
Er ontstond eerst verwarring, toen pas krabbelde ze overeind.quote:
pLeun.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet mee omgaan. Mijn naam is begint niet eens met een hoofdletter.
Hihiquote:Op donderdag 2 april 2009 17:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
U denkt, waar is ie, ik zeg HIER!!!!!!
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WOAR WAS JY AL DIE TIJD DANGG!!1@#$#$%??/?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Lekkere hardlopen-met-jamiroquai-in-je-oor dagen!
Mensen die niet in de kaste staanquote:
carequote:Op donderdag 2 april 2009 17:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die niet in de kaste staan
alles goed?quote:
Snijbonenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Oeh oeeeeeeh.
Tevens te lang geslapen en we eten snijbonen, gadverdamme.
indeedquote:
Heerlijk weertje inderdaad.quote:
I know right. En dan vinden ze me raar als ik het wat lekkerder probeer te maken met curry.quote:
Oudersquote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know right. En dan vinden ze me raar als ik het wat lekkerder probeer te maken met curry.
Als je het eten maar zelf meeneemt, ben geen voedselbank.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen eten Booooob
Romanticus.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je het eten maar zelf meeneemt, ben geen voedselbank.
You know mequote:
Als jij Sackboy bent, dan ben ik Noorsbloedquote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef Hetiszover het volgende:
Jemig zeg,ik ben ook al voor KoP aangezien en nu denkt men dat ik Sackboy ben__!!!
Sterf maar. Ik vreet die kankerbonen wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
You know me![]()
Ik heb anders nog wel oud brood.
Tutut.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sterf maar. Ik vreet die kankerbonen wel.
..quote:Op donderdag 2 april 2009 17:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij Sackboy bent, dan ben ik Noorsbloed
Rauwe bonen zijn anders wel lekker.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tutut.Wees blij dat je te eten hebt.
Kut, nu heb ik mezelf verraden.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
..
Ik wist het jij OUWE BOEF JIJ!!!
quote:
Want de kindjes in Afrika... PLULULULULULULULULULUPquote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tutut.Wees blij dat je te eten hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Want de kindjes in Afrika... PLULULULULULULULULULUP
[ afbeelding ]
Wat ga je maken?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Dat wilde ik niet zeggen, dat is zo cliché.
Maar als je snel bent mag je mee komen eten,ik ga nu eten koken.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:06 schreef swarmahoer het volgende:
tvp wat een files overalgelukkig moet ik nog n half uurtje wachten, dan zal t meeste wel weg zijn
Het komt niet vanzelf op tafel hoor.quote:
wtfquote:
Filerijden isquote:Op donderdag 2 april 2009 18:06 schreef swarmahoer het volgende:
tvp wat een files overalgelukkig moet ik nog n half uurtje wachten, dan zal t meeste wel weg zijn
Daar zijn toch vrouwen en afhaaldingetjes voor.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt niet vanzelf op tafel hoor.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar zijn toch vrouwen en afhaaldingetjes voor.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wie heeft er hier facebook?
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar zijn toch vrouwen en afhaaldingetjes voor.
Ik zie borsthaar.quote:
Bedanktquote:
Ja, m'n mama. En m'n vriendin toen ik er nog 1 had.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mama bedoel je?![]()
Mijn moeder kan best lekker koken
Wie?quote:
Ik wil wel voor je kokenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bedankt [ afbeelding ]
[..]
Ja, m'n mama. En m'n vriendin toen ik er nog 1 had.
Ongetwijfeld. De vraag is of ik dat wil eten.quote:
Die move is van de Undertaker tochquote:
Allebei...ik re-pre-sent internationaal, jwt!quote:
Inderdaad, gladde mannen zonder borsthaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Smeksiiiii en dat baardje, rrrrrr
MIJN OGGEENNNNNNNNNN WAT DOE JE !1-------_____quote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Inderdaad, gladde mannen zonder borsthaar.![]()
[ afbeelding ]
Alleen blote vrouwen in de SC !!!!!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, iedere dag eten halen is lekker gezondquote:
Inderdaad. En koken is leuk.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt niet vanzelf op tafel hoor.
Zoiets zou het dan zijn:quote:Op donderdag 2 april 2009 18:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Pik in haar mond zou het plaatje compleet maken
Yup, ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:43 schreef Krentenbol. het volgende:
In het algemeen is men het hier dus met me eens over gladde mannen?
Ik ben ook glad maar ik hoef geen andere mannen hier te zienquote:Op donderdag 2 april 2009 18:43 schreef Krentenbol. het volgende:In het algemeen is men het hier dus met me eens over gladde mannen?
AAAAH CHEMOOOOOOOOOquote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het hoeft ook geen Austin Powers mat te zijn, overigens.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben ook glad maar ik hoef geen andere mannen hier te zien
Die vent zit in het plastisch chirurgen programma Dr. 90210, hij doe een haarlaser behandeling en is zelf over zijn hele lichaam permanent onthaard (op zijn hoofd na).quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die vent zit in het plastisch chirurgen programma Dr. 90210, hij doe een haarlaser behandeling en is zelf over zijn hele lichaam permanent onthaard (op zijn hoofd na).![]()
Onder?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen borsthaar dat onder je blouse uit springt
Ew, serious? Haarloze mannen zijn eng en viesquote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die vent zit in het plastisch chirurgen programma Dr. 90210, hij doe een haarlaser behandeling en is zelf over zijn hele lichaam permanent onthaard (op zijn hoofd na).![]()
Gelukkig is hij gay, volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ew, serious? Haarloze mannen zijn eng en vies
Als hij hetero was had ik hem net zo smerig gevondenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig is hij gay, volgens mij.![]()
Doe niet zo onschuldigquote:
Het is me 18 maart niet opgevallen, maar dat was omdat ik teveel met je bezig was.quote:
Het was 19 maart toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is me 18 maart niet opgevallen, maar dat was omdat ik teveel met je bezig was.
Nee, want toen kon ik niet.quote:
Sinds wanneer heeft Emma Roberts bruin haar?quote:
Ik ken haar alleen met bruin haar.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Emma Roberts bruin haar?
Je vorige was leukerquote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen met bruin haar.
En bruin/donker haar > blond haar
Ja, doe eensquote:
Eens. Deze komt niet zo mooi over.quote:
Deze:quote:Op donderdag 2 april 2009 19:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Welke had je ook alweer voor je vorige?
Leuk nummer.quote:
Uhm, blijkbaar is het een pornochick.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
Jullie gaan allemaal voor de pornochick?
Ik in 4. Ik troost me met het feit dat Adelante, Juup remmie, Maisnon en Zotheid daar ook staan.quote:
Zo beter dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uhm, blijkbaar is het een pornochick.Maar inderdaad.
Mooiste kop en brunettequote:Op donderdag 2 april 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
Jullie gaan allemaal voor de pornochick?
True!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |