Yup, ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:43 schreef Krentenbol. het volgende:
In het algemeen is men het hier dus met me eens over gladde mannen?
Ik ben ook glad maar ik hoef geen andere mannen hier te zienquote:Op donderdag 2 april 2009 18:43 schreef Krentenbol. het volgende:In het algemeen is men het hier dus met me eens over gladde mannen?
AAAAH CHEMOOOOOOOOOquote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Inderdaad, gladde mannen zonder borsthaar.![]()
[ afbeelding ]
Maar het hoeft ook geen Austin Powers mat te zijn, overigens.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben ook glad maar ik hoef geen andere mannen hier te zien
Die vent zit in het plastisch chirurgen programma Dr. 90210, hij doe een haarlaser behandeling en is zelf over zijn hele lichaam permanent onthaard (op zijn hoofd na).quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die vent zit in het plastisch chirurgen programma Dr. 90210, hij doe een haarlaser behandeling en is zelf over zijn hele lichaam permanent onthaard (op zijn hoofd na).![]()
Onder?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen borsthaar dat onder je blouse uit springt
Ew, serious? Haarloze mannen zijn eng en viesquote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die vent zit in het plastisch chirurgen programma Dr. 90210, hij doe een haarlaser behandeling en is zelf over zijn hele lichaam permanent onthaard (op zijn hoofd na).![]()
Gelukkig is hij gay, volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ew, serious? Haarloze mannen zijn eng en vies
Als hij hetero was had ik hem net zo smerig gevondenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig is hij gay, volgens mij.![]()
Doe niet zo onschuldigquote:
Het is me 18 maart niet opgevallen, maar dat was omdat ik teveel met je bezig was.quote:
Het was 19 maart toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is me 18 maart niet opgevallen, maar dat was omdat ik teveel met je bezig was.
Nee, want toen kon ik niet.quote:
Sinds wanneer heeft Emma Roberts bruin haar?quote:
Ik ken haar alleen met bruin haar.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Emma Roberts bruin haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |