Respect bro, haten is verlaten.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
Wat ik daarmee probeer te zeggen is dat ik niet begrijp dat het wordt gesloten, slimbo.
Boven mij? Pff, snotneusquote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef Lakitu het volgende:
Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze in kaste 2 zitten, ik sta daar duidelijk boven.
werd je penis ook even wat harderquote:
Omdat Fasci zich schijnbaar beter heeft getoond in KLB gedurende de afgelopen maand.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef Hetiszover het volgende:
Waarom staat BT in 3 en Fascination in 2?
Ah, rukkertje Sackboy (kaste 4quote:
En hoe zit het met mij dan? Ik ben pas 3 dagen terug van een maandban en zou nog 1 week moeten eigenlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 15:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Omdat Fasci zich schijnbaar beter heeft getoond in KLB gedurende de afgelopen maand.
dan ben je nog geen echte modquote:
jij bent gewoon stoerquote:Op donderdag 2 april 2009 15:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En hoe zit het met mij dan? Ik ben pas 3 dagen terug van een maandban en zou nog 1 week moeten eigenlijk
Sommigen zitten er ook deels in op basis van hun oeuvre.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:41 schreef kurk_droog het volgende:
En hoe zit het met mij dan? Ik ben pas 3 dagen terug van een maandban en zou nog 1 week moeten eigenlijk
Ik noemde geen namenquote:
Leg dat dan snel aanquote:Op donderdag 2 april 2009 15:44 schreef gers het volgende:
ik kan nu even niet veel posten in me nieuwe huis is nog geen internet
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sommigen zitten er ook deels in op basis van hun oeuvre.
Ik vind dat plaatje engquote:Op donderdag 2 april 2009 15:47 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
KLB, strijdende tegen de onderdrukking der kaste
Ja, waarom sta ik in 3?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef Hetiszover het volgende:
Waarom staat BT in 3 en Fascination in 2?
ben verhuisd naar een nieuwe kamer daar is nog geen internetquote:
Dus daar gaat ook nog wel een week of wat over heenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef gers het volgende:
[..]
ben verhuisd naar een nieuwe kamer daar is nog geen internet
ouwe bewoner heeft het abbo opgezegd ipv door te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |