HOAX, ik zie geen klacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:48 schreef Ritmo het volgende:
Zodra iemand het hier een keer over een date/vriendin/meisje heeft wordt er door andere gebruikers vaak direct 'hoax' ofzo geroepen. Waarom is dat, het is toch geen grote bijzonderheid ofzo als je als jongen een date of een relatie hebt? Alleen vaak wordt er hier dan gedaan alsof diegene zoiets zegt als: ik heb een miljoen op m'n bankrekening.
hij fantaseert over meisjes.quote:
HOAX!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De HOAX!-roepers zodra er een dame ter sprake komt.
Op FOk! welquote:Op donderdag 2 april 2009 10:48 schreef Ritmo het volgende:
Zodra iemand het hier een keer over een date/vriendin/meisje heeft wordt er door andere gebruikers vaak direct 'hoax' ofzo geroepen. Waarom is dat, het is toch geen grote bijzonderheid ofzo als je als jongen een date of een relatie hebt? Alleen vaak wordt er hier dan gedaan alsof diegene zoiets zegt als: ik heb een miljoen op m'n bankrekening.
FOK! zit dan ook vol met autistische mensen met een OCD.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef wallofdolls het volgende:
Mensen die de klacht alleen snappen als ie compact en concreet is opgeschreven
quote:
Juicyhil valt op jongetjes en heeft de slechtste muzieksmaak ooitquote:
op je vriendin zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:18 schreef Gabbylicious het volgende:
Op Fok! zitten ipv op je vriendin_!
wat is dit nou weer voor een kutsmiley :/quote:Op donderdag 2 april 2009 10:57 schreef Florian_ het volgende:
Inderdaad. Het lijkt hier soms net Tweakers verdorie. [ afbeelding ]
Die komen niet omdat men bang is voor dit soort reacties.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
Doe d'r maar meteen een slotje op, al die HOAX-topic de hele tijdwaar blijven de kwaliteitsklachten??
Ga nou niet ontkennen dat dit terecht is. Waarom moeite doen om de klacht te bevestigen/ontkrachten als het dusdanig slecht opgesteld is. Ik wil gewoon de kwaliteit op Fok! bewakenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die komen niet omdat men bang is voor dit soort reacties.
Het gaat niet om het woord zelf, meer om het feit dat het blijkbaar ongeloofwaardig wordt gevonden dat jongens/mannen een relatie hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Al in je opgekomen dat het een internetdingetje kan zijn?
Zowel het woord als de 'bash' zelf dus. Is niets Hollands hoor, komt wereldwijd voor op het interwebs
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat niet om het woord zelf, meer om het feit dat het blijkbaar ongeloofwaardig wordt gevonden dat jongens/mannen een relatie hebben.
Ik probeer het nog een keer: Internet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat niet om het woord zelf, meer om het feit dat het blijkbaar ongeloofwaardig wordt gevonden dat jongens/mannen een relatie hebben.
Daar kun je gelijk inhebben, ik wist zo even niets anders.quote:
Dan leren ze maar verder te lezen.quote:Slechte, onduidelijke OP (vergeet niet dat de meeste Fok!kers niet verder lezen dan regel 1)
Het gebeurt ook als het op een doodnormale manier ter sprake komt.quote:Onterechte klacht, waarom moet je dan zo pushen/showen met je relatie? Lekker voor jezelf toch? Jij onbetaalde seks (mag ik hopen ) en de rest alleen maar hun fapmomenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |