OOooo. Ik dacht dat het altijd met een zak geld te maken hadquote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou het nummer zeker ff downloaden! Schijnt zoooo goed te zijn, want alle dj's hebben dat he-le-maal tot MH van 3FM gekozen!
NEEEEEEEEEEE! Hoe vaak moet ik dat GVD nog uitleggen!!!! Ik kan echt heeeeeeeel slecht tegen mensen die dat toch steeds maar menen hard te moeten roepen en als feit te presenteren!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
OOooo. Ik dacht dat het altijd met een zak geld te maken had.
Bren.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:49 schreef Brennel het volgende:
Een hele goedemorgen op deze zonovergoten ochtend
Dus er wordt echt unaniem besloten dat elke scheet van Racoon en, in dit geval Alain Clark, gewoon het beste van het moment is?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Hoe vaak moet ik dat GVD nog uitleggen!!!! Ik kan echt heeeeeeeel slecht tegen mensen die dat toch steeds maar menen hard te moeten roepen en als feit te presenteren!!!!!!!!!!!!!!
Hehehequote:Op woensdag 1 april 2009 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is de John Bakker-remix weer![]()
![]()
.
Yup. Volledig democratisch wordt er gekozen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dus er wordt echt unaniem besloten dat elke scheet van Racoon en, in dit geval Alain Clark, gewoon het beste van het moment is?
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehehe.
"HUH?" zit er hier ook al goed in.
Ze heeft wel grappige tietjes.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind ik niks. Met d'r rare gezicht.
Nee dan is die in de uitzending pannenkoek.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan ga je masturberen op de Playboy-foto's van Lieke van Lexmond?
"Uitzending Pannenkoek".. nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee dan is die in de uitzending pannenkoek.
Knip zequote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef Brennel het volgende:
Ik ga richting de stad om een vers kapsel en vers kleurtje te halen
Wit is helemaal inquote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef Brennel het volgende:
Ik ga richting de stad om een vers kapsel en vers kleurtje te halen
Dreadlocks zijn tofquote:Op woensdag 1 april 2009 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Knip ze.
Moet ook weer es gaan. Denk dat ik 't weer es heul kort laat knippen.
Nou, ik had laatst mijn hoofd voorzien van een kort hip kapsel in Photoshop.. maar nee. Kon zo 't leger inquote:Op woensdag 1 april 2009 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Knip ze.
Moet ook weer es gaan. Denk dat ik 't weer es heul kort laat knippen. Groeit toch weer aan als 't niks is.
Dat wordt de nieuwe middaguitzending in plaats van Rab.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Uitzending Pannenkoek".. nooit van gehoord.
Lijkt me ook een betere benaming voor die kneuzenshow van 'm iddquote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat wordt de nieuwe middaguitzending in plaats van Rab.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik had laatst mijn hoofd voorzien van een kort hip kapsel in Photoshop.. maar nee. Kon zo 't leger in.
Met VOLLE teugen!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, geniet je een beetje Roel?
Ligt er maar net aanquote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe heb jij je haar eigenlijk zitten, Hans?
Ah, klinkt leuk!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. meestal gewoon saai naar voren (nog net geen JP kapsel
) en soms gewoon wat hipper
Woei !quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
Ah daar is Nikki weer eens voor de verandering.
Ik ween ervanquote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wayne Wonder. Ook zo'n one hit 'wonder'.
Weinig wonder aan imho.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wayne Wonder. Ook zo'n one hit 'wonder'.
Hehequote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Vandaar de aanhalingstekens.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij hoort sowieso altijd alles eerder.
Klopt wel ja. Al is de lol er wel een beetje vanaf toch? 't Is niet echt een bijzonder plaatje namelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Veel tijdlozer dan dit krijg je ze niet.
Wat voor supersnelle radio heeft die danquote:Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij hoort sowieso altijd alles eerder.
Ben het alweer met je eensquote:Op woensdag 1 april 2009 11:52 schreef cosmick het volgende:
Ook zo'n vreselijk waardeloze en vooral zinloze cover.
1 april !quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Al die verhalen dat ik het hier ontzettend naar mijn zin heb, is gewoon keihard gelogen. Het is best makkelijk om te liegen op “papier”. Je verzint gewoon een verhaaltje en mensen geloven je: Niemand die het hier kan bevestigen.
Dus in alle stilte heb ik mijn koffers al gepakt en ontslag genomen. Gisteren was mijn laatste dag op het werk. Vrijdag vlieg ik naar huis!
Daarnaast wil ik via deze weg ook Ellen, Susanne en Oxa filiciteren met hun verjaardag vandaag.
@littonlane , is dit een keiharde 1 april grap of serieus
Voor een "woordenaar" tik je knap beroerd trouwensquote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Al die verhalen dat ik het hier ontzettend naar mijn zin heb, is gewoon keihard gelogen. Het is best makkelijk om te liegen op “papier”. Je verzint gewoon een verhaaltje en mensen geloven je: Niemand die het hier kan bevestigen.
Dus in alle stilte heb ik mijn koffers al gepakt en ontslag genomen. Gisteren was mijn laatste dag op het werk. Vrijdag vlieg ik naar huis!
Daarnaast wil ik via deze weg ook Ellen, Susanne en Oxa filiciteren met hun verjaardag vandaag.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
1 april. Kan niet andersquote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mwah. Niet het beste van Fleetwood Mac, maar tochquote:Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Al is de lol er wel een beetje vanaf toch? 't Is niet echt een bijzonder plaatje namelijk.
Zeker, niets mis mee.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Niet het beste van Fleetwood Mac, maar toch. Leuk om zo af en toe te horen
.
Ja?? Ben benieuwdquote:Op woensdag 1 april 2009 12:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht maar af... dit gaat anders lopen dan je denkt.
quote:AMSTERDAM - Nadat Sander Lantinga vorige week bekend maakte niet lekker in zijn vel te zitten, heeft hij vanochtend te kennen gegegeven per 1 mei te stoppen als DJ van radiozender 3FM. Hij zou zich onvoldoende ruimte krijgen zichzelf te ontwikkelen en heeft besloten een sabbatical te nemen van enkele maanden.
Sander Lantinga zal deze maand voor het laatst te horen zijn op de radiozender met zijn maatje Coen Swijnenberg, maar het is nog onduidelijk hoet de Coen en Sander Show verder gaat per 1 mei.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Hoe vaak moet ik dat GVD nog uitleggen!!!! Ik kan echt heeeeeeeel slecht tegen mensen die dat toch steeds maar menen hard te moeten roepen en als feit te presenteren!!!!!!!!!!!!!!
het is niet mijn tekstquote:Op woensdag 1 april 2009 11:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor een "woordenaar" tik je knap beroerd trouwens.
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies ook op 1 april dit bericht naar buiten brengen. Geloof er geen ruk van.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:09 schreef themauster het volgende:
Sander blijft gewoon bij 3fm en litton in ierland wat heb ik een hekel aan 1 april je moet aan alles twijfelen
Ik zou er zo een fles rosé opentrekken. Als 't geen 1 april wasquote:
Zolang er niets op de 3fm site staat geloof ik het niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zal wel een 1 april grap zijn, maar je kan altijd hopen![]()
Nee, ze zijn echt op een woonwagenkamp!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:14 schreef themauster het volgende:
ik begin me af te vragen of ze echt in een woonwagenkamp zijn of gewoon buiten het 3fm gebouw
quote:HhHaAaKkKuUuHhH! Waar ga jij hard op?
Perplexer - Acid folk
Nakatomi - Free
Cosmick - Gabbertje
Daar is cosmick, rare cosmickquote:
hehequote:Op woensdag 1 april 2009 12:56 schreef Sirolf het volgende:
En hierbij zoals gisteravond toegezegd een gedeelte van de "Zo heet je toch niet?"-namen die hier aan de muur hangen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarvan is dat ??quote:Op woensdag 1 april 2009 12:56 schreef Sirolf het volgende:
En hierbij zoals gisteravond toegezegd een gedeelte van de "Zo heet je toch niet?"-namen die hier aan de muur hangen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik denk de webredactie van 3fmquote:
Ooohquote:Op woensdag 1 april 2009 12:54 schreef Piles het volgende:
Wat dacht je TIM-846, ik gebruik de StageSC-TT
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
OoohSerieus
? Daar had ik dus echt nog niet gekeken..
Zie het nu iddquote:Op woensdag 1 april 2009 13:10 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn jullie allebei lekker origineel vandaag
Dus allemaal van dezelfde idioot(en) die niet meer met de spelletjes mee mogen doen . . .quote:Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef Sirolf het volgende:
Gewoon, die vellen met namen hangen hier aan de muren op de 3FM Internetredactie.![]()
Denk het niet er is het gewoonfestival hequote:Op woensdag 1 april 2009 13:17 schreef TIM-846 het volgende:
Al bekend of Lex weer de vara tv privé gaat doen zometeen?
En niet gewoon wel?quote:
Spelen ze dan nog tegen elkaar of is het oorlog op het veld ??quote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
Tweede helft Noord tegen Zuid Korea kijken voor de WK kwalificatie.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
Dat klinkt mogelijk nog oninteressanter dan Twitterenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat klinkt mogelijk nog oninteressanter dan Twitteren.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb het net getest maar ik krijg er een gigantische zere nek van. Blijft dit zo?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/t/new_viewing_experience![]()
.
Dan kun je het beste naar Australië verhuizen. Zie handleidingquote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ik heb het net getest maar ik krijg er een gigantische zere nek van. Blijft dit zo?
Aha bedankt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je het beste naar Australië verhuizen. Zie handleiding.
Volgens mij kun je aan de rechterkant klikken om weer naar de oude indeling terug te gaan.
Neuh hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat klinkt mogelijk nog oninteressanter dan Twitteren.
Positief of negatief ?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net beoordelingsgesprek gehad. Helemaal niet over de beoordeling gegaan. Spannende ontwikkelingen gaande....
Eurosportquote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is Noord vs Zuid Korea op Boris?
Voor de vierde keer in twee jaarquote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Spelen ze dan nog tegen elkaar of is het oorlog op het veld ??![]()
Ilse de Lange, ik krijg bijna een ongelooflijke hekel aan Jezus.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef cosmick het volgende:
Jezus, ik krijg bijna een ongelovelijke hekel aan Ilse de Lange.
Nummer 2 moet het worden !quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
10% Perplexer - Acid folk
49% Nakatomi - Free
40% Hakkuhbar - Gabbertje
Natuurlijk op Nakatomi gestemd. Gewoon genant dat Hakkuhbar er zo vaak bij staat
Ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef cosmick het volgende:
Deja-vu gevoel krijg ik hierbij . . .quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
10% Perplexer - Acid folk
49% Nakatomi - Free
40% Hakkuhbar - Gabbertje
Natuurlijk op Nakatomi gestemd. Gewoon genant dat Hakkuhbar er zo vaak bij staat![]()
HEILIGSCHENNIS !!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef cosmick het volgende:
Stefstuntpiloot.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ilse de Lange, ik krijg bijna een ongelooflijke hekel aan Jezus.
Zeg het eens.quote:
En bedankt he?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, dat was het, je kunt weer gaan.
Gevoel heb ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:41 schreef cosmick het volgende:
Ik hoor alles dubbel geloof ik vandaag.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, dat was het, je kunt weer gaan.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Deja-vu gevoel krijg ik hierbij . . .![]()
[..]
HEILIGSCHENNIS !!!!![]()
![]()
![]()
Ilse+ Hakkuhnacht
- Giel
![]()
=
![]()
![]()
Heel goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef themauster het volgende:
Jongens ik heb zon gevoel dat Dio de megahit wordt.
Welkomquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Ja lach maar, ik kom ook één keer langs in het legendarische 3FM topic en dan krijg je gelijk zoiets.
Of moet ik me eerst voorstellen?
Hoi, ik ben Stef.
Nee hoor, welkomquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Als dat zo is dan gaan we misschien een andere zender opzoeken.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef themauster het volgende:
Jongens ik heb zon gevoel dat Dio de megahit wordt.
Domien zei dat ze een top megahit hebben gekozen en domien is al de hele tijd lyrisch over Dio
Dankjewel Roelquote:
Krezip? Hmm, kan er mee door soms, maar de laatste single van Krezip isquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom.
En wat vind jij nou van Krezip?
Wij ook hier op het werk Was KX maar op de kabel dan stond hij op uren zoals vrijdagmiddag daaropquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Als dat zo is dan gaan we misschien een andere zender opzoeken.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom.
En wat vind jij nou van Krezip?
Krezip is hier not done?quote:
Over het algemeen vindt men hier het prettig dat Krezip er mee op houdt.quote:
Dio komt vrijdagmiddag bij Siebelink en Stenders ook gegarandeerd weer langs.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:50 schreef themauster het volgende:
Was KX maar op de kabel dan stond hij op uren zoals vrijdagmiddag daarop
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Over het algemeen vindt men hier het prettig dat Krezip er mee op houdt.
Hoi Stef! welkomquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Ja lach maar, ik kom ook één keer langs in het legendarische 3FM topic en dan krijg je gelijk zoiets.
Hoi, ik ben Stef.
Hoi Hansquote:
Annelies is een schatjequote:Op woensdag 1 april 2009 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet iedereen
Annelies van Krezip
Ik ben niet heel antikrezip maar ik zal ze ook niet direct missen, hebben leuke plaatjes gemaakt, sommige ook wat minder. Ik zal ze niet missen en de radiostations in NL kennende zullen we zeker nog niet missenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet iedereen
Annelies van Krezip
Hun allereerste plaat was goed (lekker aan verdiend ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet heel antikrezip maar ik zal ze ook niet direct missen, hebben leuke plaatjes gemaakt, sommige ook wat minder. Ik zal ze niet missen en de radiostations in NL kennende zullen we zeker nog niet missen.
ja, maar dat is ook niet het probleem, die muziek kun altijd alsnog opzetten. Maar ze niet meer live zien is iets minder.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben niet heel antikrezip maar ik zal ze ook niet direct missen, hebben leuke plaatjes gemaakt, sommige ook wat minder. Ik zal ze niet missen en de radiostations in NL kennende zullen we zeker nog niet missen.
En Leaf en The Jeremie's?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Over het algemeen vindt men hier het prettig dat Krezip er mee op houdt.
Lang....lang geledenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat ^^^ zegt.
Kan 't nog herinneren van mijn tijd als Krezipfan... Een jaar of tien geleden.
En U2?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat werd hier met luid gejuich ontvangen.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:16 schreef themauster het volgende:
RtvNoord heeft ook een mooie 1 april grap
ik was er bijna in getrapt en had een petitie getekent:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=80567
Hier inmiddels niet meer. Even een rek getimmerd voor m'n beeldbuis en hem er op de kop ingehangen. Top!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Bij collaga's staat Youtube ook op zijn kop.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Hier inmiddels niet meer. Even een rek getimmerd voor m'n beeldbuis en hem er op de kop ingehangen. Top!
quote:michielveenstraApplaus voor @tleemhuis want hij gaat ijsjes halen! Woei! Morgen een declaratie op het bureau van @jurrebosman :-)
1 minute ago from TweetDeck
quote:loisdejong3fmmaar wel met een raketje in het vooruitzicht. dankjewel @domien en @michielveenstra voor het in beweging zetten van @tleemhuis
't Is weer druk in huize 3FMquote:MarichaKRT @michielveenstra Applaus voor @tleemhuis want hij gaat ijsjes halen! Woei! Morgen een declaratie op het bureau van @jurrebosman :-)
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Bij collega's staat Youtube ook op zijn kop.
Sorry ! jeugdsentimentquote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef cosmick het volgende:
Hans, echt. Soms.
Yeah !!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef TIM-846 het volgende:
Hans! Hakkkuuuuhhh [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
^^^^quote:Op woensdag 1 april 2009 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef TIM-846 het volgende:
Hans! Hakkkuuuuhhh [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goed alternatief; met onder andere Gewoon Rutger, Gewoon Joyce, Gewoon Harry/Harrie en Gewoon Klaas!quote:
Oe. De site belooft al veel goeds iigquote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Goed alternatief; met onder andere Gewoon Rutger, Gewoon Joyce, Gewoon Harry/Harrie en Gewoon Klaas!
Ik lig al meer dan anderhalf uur dubbel!
ouwe meelurker !quote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Goed alternatief; met onder andere Gewoon Rutger, Gewoon Joyce, Gewoon Harry/Harrie en Gewoon Klaas!
Ik lig al meer dan anderhalf uur dubbel!
Was 'ie er weer es uit ??quote:
Inderdaad, de kwaliteit spat gewoon van je beeldscherm!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe. De site belooft al veel goeds iig.
wtfquote:Op woensdag 1 april 2009 15:55 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
De oude Lady GaGa
[ afbeelding ]
En de nieuwe...:
[ afbeelding ]
Bron: http://perezhilton.com/2009-04-01-vintage-gaga-2quote:
Wat is het voor dag vandaag gozerquote:Op woensdag 1 april 2009 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar maak je jezelf niet zo populair mee hier![]()
Goedemiddag!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:58 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Wat is het voor dag vandaag gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |