En niet gewoon wel?quote:
Spelen ze dan nog tegen elkaar of is het oorlog op het veld ??quote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
Tweede helft Noord tegen Zuid Korea kijken voor de WK kwalificatie.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
Dat klinkt mogelijk nog oninteressanter dan Twitterenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat klinkt mogelijk nog oninteressanter dan Twitteren.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:56 schreef Sirolf het volgende:
En hierbij zoals gisteravond toegezegd een gedeelte van de "Zo heet je toch niet?"-namen die hier aan de muur hangen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb het net getest maar ik krijg er een gigantische zere nek van. Blijft dit zo?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/t/new_viewing_experience![]()
.
Dan kun je het beste naar Australië verhuizen. Zie handleidingquote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ik heb het net getest maar ik krijg er een gigantische zere nek van. Blijft dit zo?
Aha bedankt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je het beste naar Australië verhuizen. Zie handleiding.
Volgens mij kun je aan de rechterkant klikken om weer naar de oude indeling terug te gaan.
Neuh hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat klinkt mogelijk nog oninteressanter dan Twitteren.
Positief of negatief ?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net beoordelingsgesprek gehad. Helemaal niet over de beoordeling gegaan. Spannende ontwikkelingen gaande....
Eurosportquote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is Noord vs Zuid Korea op Boris?
Voor de vierde keer in twee jaarquote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Spelen ze dan nog tegen elkaar of is het oorlog op het veld ??![]()
Ilse de Lange, ik krijg bijna een ongelooflijke hekel aan Jezus.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef cosmick het volgende:
Jezus, ik krijg bijna een ongelovelijke hekel aan Ilse de Lange.
Nummer 2 moet het worden !quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
10% Perplexer - Acid folk
49% Nakatomi - Free
40% Hakkuhbar - Gabbertje
Natuurlijk op Nakatomi gestemd. Gewoon genant dat Hakkuhbar er zo vaak bij staat
Ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef cosmick het volgende:
Deja-vu gevoel krijg ik hierbij . . .quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
10% Perplexer - Acid folk
49% Nakatomi - Free
40% Hakkuhbar - Gabbertje
Natuurlijk op Nakatomi gestemd. Gewoon genant dat Hakkuhbar er zo vaak bij staat![]()
HEILIGSCHENNIS !!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef cosmick het volgende:
Stefstuntpiloot.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ilse de Lange, ik krijg bijna een ongelooflijke hekel aan Jezus.
Zeg het eens.quote:
En bedankt he?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, dat was het, je kunt weer gaan.
Gevoel heb ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:41 schreef cosmick het volgende:
Ik hoor alles dubbel geloof ik vandaag.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, dat was het, je kunt weer gaan.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Deja-vu gevoel krijg ik hierbij . . .![]()
[..]
HEILIGSCHENNIS !!!!![]()
![]()
![]()
Ilse+ Hakkuhnacht
- Giel
![]()
=
![]()
![]()
Heel goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef themauster het volgende:
Jongens ik heb zon gevoel dat Dio de megahit wordt.
Welkomquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Ja lach maar, ik kom ook één keer langs in het legendarische 3FM topic en dan krijg je gelijk zoiets.
Of moet ik me eerst voorstellen?
Hoi, ik ben Stef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |