Spelen ze dan nog tegen elkaar of is het oorlog op het veld ??quote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
Tweede helft Noord tegen Zuid Korea kijken voor de WK kwalificatie.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
Dat klinkt mogelijk nog oninteressanter dan Twitterenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat klinkt mogelijk nog oninteressanter dan Twitteren.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:56 schreef Sirolf het volgende:
En hierbij zoals gisteravond toegezegd een gedeelte van de "Zo heet je toch niet?"-namen die hier aan de muur hangen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb het net getest maar ik krijg er een gigantische zere nek van. Blijft dit zo?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/t/new_viewing_experience![]()
.
Dan kun je het beste naar Australië verhuizen. Zie handleidingquote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ik heb het net getest maar ik krijg er een gigantische zere nek van. Blijft dit zo?
Aha bedankt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je het beste naar Australië verhuizen. Zie handleiding.
Volgens mij kun je aan de rechterkant klikken om weer naar de oude indeling terug te gaan.
Neuh hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat klinkt mogelijk nog oninteressanter dan Twitteren.
Positief of negatief ?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net beoordelingsgesprek gehad. Helemaal niet over de beoordeling gegaan. Spannende ontwikkelingen gaande....
Eurosportquote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is Noord vs Zuid Korea op Boris?
Voor de vierde keer in twee jaarquote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Spelen ze dan nog tegen elkaar of is het oorlog op het veld ??![]()
Ilse de Lange, ik krijg bijna een ongelooflijke hekel aan Jezus.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef cosmick het volgende:
Jezus, ik krijg bijna een ongelovelijke hekel aan Ilse de Lange.
Nummer 2 moet het worden !quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
10% Perplexer - Acid folk
49% Nakatomi - Free
40% Hakkuhbar - Gabbertje
Natuurlijk op Nakatomi gestemd. Gewoon genant dat Hakkuhbar er zo vaak bij staat
Ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef cosmick het volgende:
Deja-vu gevoel krijg ik hierbij . . .quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
10% Perplexer - Acid folk
49% Nakatomi - Free
40% Hakkuhbar - Gabbertje
Natuurlijk op Nakatomi gestemd. Gewoon genant dat Hakkuhbar er zo vaak bij staat![]()
HEILIGSCHENNIS !!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef cosmick het volgende:
Stefstuntpiloot.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ilse de Lange, ik krijg bijna een ongelooflijke hekel aan Jezus.
Zeg het eens.quote:
En bedankt he?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, dat was het, je kunt weer gaan.
Gevoel heb ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:41 schreef cosmick het volgende:
Ik hoor alles dubbel geloof ik vandaag.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, dat was het, je kunt weer gaan.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Deja-vu gevoel krijg ik hierbij . . .![]()
[..]
HEILIGSCHENNIS !!!!![]()
![]()
![]()
Ilse+ Hakkuhnacht
- Giel
![]()
=
![]()
![]()
Heel goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef themauster het volgende:
Jongens ik heb zon gevoel dat Dio de megahit wordt.
Welkomquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Ja lach maar, ik kom ook één keer langs in het legendarische 3FM topic en dan krijg je gelijk zoiets.
Of moet ik me eerst voorstellen?
Hoi, ik ben Stef.
Nee hoor, welkomquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Of moet ik me eerst voorstellen?
Als dat zo is dan gaan we misschien een andere zender opzoeken.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef themauster het volgende:
Jongens ik heb zon gevoel dat Dio de megahit wordt.
Domien zei dat ze een top megahit hebben gekozen en domien is al de hele tijd lyrisch over Dio
Dankjewel Roelquote:
Krezip? Hmm, kan er mee door soms, maar de laatste single van Krezip isquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom.
En wat vind jij nou van Krezip?
Wij ook hier op het werk Was KX maar op de kabel dan stond hij op uren zoals vrijdagmiddag daaropquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Als dat zo is dan gaan we misschien een andere zender opzoeken.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom.
En wat vind jij nou van Krezip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |