Nee hoor, welkomquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Of moet ik me eerst voorstellen?
Als dat zo is dan gaan we misschien een andere zender opzoeken.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef themauster het volgende:
Jongens ik heb zon gevoel dat Dio de megahit wordt.
Domien zei dat ze een top megahit hebben gekozen en domien is al de hele tijd lyrisch over Dio
Dankjewel Roelquote:
Krezip? Hmm, kan er mee door soms, maar de laatste single van Krezip isquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom.
En wat vind jij nou van Krezip?
Wij ook hier op het werk Was KX maar op de kabel dan stond hij op uren zoals vrijdagmiddag daaropquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Als dat zo is dan gaan we misschien een andere zender opzoeken.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom.
En wat vind jij nou van Krezip?
Krezip is hier not done?quote:
Over het algemeen vindt men hier het prettig dat Krezip er mee op houdt.quote:
Dio komt vrijdagmiddag bij Siebelink en Stenders ook gegarandeerd weer langs.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:50 schreef themauster het volgende:
Was KX maar op de kabel dan stond hij op uren zoals vrijdagmiddag daarop
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Over het algemeen vindt men hier het prettig dat Krezip er mee op houdt.
Hoi Stef! welkomquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Ja lach maar, ik kom ook één keer langs in het legendarische 3FM topic en dan krijg je gelijk zoiets.
Of moet ik me eerst voorstellen?
Hoi, ik ben Stef.
Hoi Hansquote:
Annelies is een schatjequote:Op woensdag 1 april 2009 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet iedereen
Annelies van Krezip
Ik ben niet heel antikrezip maar ik zal ze ook niet direct missen, hebben leuke plaatjes gemaakt, sommige ook wat minder. Ik zal ze niet missen en de radiostations in NL kennende zullen we zeker nog niet missenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet iedereen
Annelies van Krezip
Hun allereerste plaat was goed (lekker aan verdiend ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet heel antikrezip maar ik zal ze ook niet direct missen, hebben leuke plaatjes gemaakt, sommige ook wat minder. Ik zal ze niet missen en de radiostations in NL kennende zullen we zeker nog niet missen.
ja, maar dat is ook niet het probleem, die muziek kun altijd alsnog opzetten. Maar ze niet meer live zien is iets minder.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben niet heel antikrezip maar ik zal ze ook niet direct missen, hebben leuke plaatjes gemaakt, sommige ook wat minder. Ik zal ze niet missen en de radiostations in NL kennende zullen we zeker nog niet missen.
En Leaf en The Jeremie's?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Over het algemeen vindt men hier het prettig dat Krezip er mee op houdt.
Lang....lang geledenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat ^^^ zegt.
Kan 't nog herinneren van mijn tijd als Krezipfan... Een jaar of tien geleden.
En U2?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat werd hier met luid gejuich ontvangen.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:16 schreef themauster het volgende:
RtvNoord heeft ook een mooie 1 april grap
ik was er bijna in getrapt en had een petitie getekent:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=80567
Hier inmiddels niet meer. Even een rek getimmerd voor m'n beeldbuis en hem er op de kop ingehangen. Top!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Bij collaga's staat Youtube ook op zijn kop.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Hier inmiddels niet meer. Even een rek getimmerd voor m'n beeldbuis en hem er op de kop ingehangen. Top!
quote:michielveenstraApplaus voor @tleemhuis want hij gaat ijsjes halen! Woei! Morgen een declaratie op het bureau van @jurrebosman :-)
1 minute ago from TweetDeck
quote:loisdejong3fmmaar wel met een raketje in het vooruitzicht. dankjewel @domien en @michielveenstra voor het in beweging zetten van @tleemhuis
't Is weer druk in huize 3FMquote:MarichaKRT @michielveenstra Applaus voor @tleemhuis want hij gaat ijsjes halen! Woei! Morgen een declaratie op het bureau van @jurrebosman :-)
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef cosmick het volgende:
Bij collega's staat Youtube ook op zijn kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |