OOooo. Ik dacht dat het altijd met een zak geld te maken hadquote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou het nummer zeker ff downloaden! Schijnt zoooo goed te zijn, want alle dj's hebben dat he-le-maal tot MH van 3FM gekozen!
NEEEEEEEEEEE! Hoe vaak moet ik dat GVD nog uitleggen!!!! Ik kan echt heeeeeeeel slecht tegen mensen die dat toch steeds maar menen hard te moeten roepen en als feit te presenteren!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
OOooo. Ik dacht dat het altijd met een zak geld te maken had.
Bren.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:49 schreef Brennel het volgende:
Een hele goedemorgen op deze zonovergoten ochtend
Dus er wordt echt unaniem besloten dat elke scheet van Racoon en, in dit geval Alain Clark, gewoon het beste van het moment is?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Hoe vaak moet ik dat GVD nog uitleggen!!!! Ik kan echt heeeeeeeel slecht tegen mensen die dat toch steeds maar menen hard te moeten roepen en als feit te presenteren!!!!!!!!!!!!!!
Hehehequote:Op woensdag 1 april 2009 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is de John Bakker-remix weer![]()
![]()
.
Yup. Volledig democratisch wordt er gekozen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dus er wordt echt unaniem besloten dat elke scheet van Racoon en, in dit geval Alain Clark, gewoon het beste van het moment is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |