OOooo. Ik dacht dat het altijd met een zak geld te maken hadquote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou het nummer zeker ff downloaden! Schijnt zoooo goed te zijn, want alle dj's hebben dat he-le-maal tot MH van 3FM gekozen!
NEEEEEEEEEEE! Hoe vaak moet ik dat GVD nog uitleggen!!!! Ik kan echt heeeeeeeel slecht tegen mensen die dat toch steeds maar menen hard te moeten roepen en als feit te presenteren!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
OOooo. Ik dacht dat het altijd met een zak geld te maken had.
Bren.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:49 schreef Brennel het volgende:
Een hele goedemorgen op deze zonovergoten ochtend
Dus er wordt echt unaniem besloten dat elke scheet van Racoon en, in dit geval Alain Clark, gewoon het beste van het moment is?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Hoe vaak moet ik dat GVD nog uitleggen!!!! Ik kan echt heeeeeeeel slecht tegen mensen die dat toch steeds maar menen hard te moeten roepen en als feit te presenteren!!!!!!!!!!!!!!
Hehehequote:Op woensdag 1 april 2009 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is de John Bakker-remix weer![]()
![]()
.
Yup. Volledig democratisch wordt er gekozen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dus er wordt echt unaniem besloten dat elke scheet van Racoon en, in dit geval Alain Clark, gewoon het beste van het moment is?
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehehe.
"HUH?" zit er hier ook al goed in.
Ze heeft wel grappige tietjes.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind ik niks. Met d'r rare gezicht.
Nee dan is die in de uitzending pannenkoek.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan ga je masturberen op de Playboy-foto's van Lieke van Lexmond?
"Uitzending Pannenkoek".. nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee dan is die in de uitzending pannenkoek.
Knip zequote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef Brennel het volgende:
Ik ga richting de stad om een vers kapsel en vers kleurtje te halen
Wit is helemaal inquote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef Brennel het volgende:
Ik ga richting de stad om een vers kapsel en vers kleurtje te halen
Dreadlocks zijn tofquote:Op woensdag 1 april 2009 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Knip ze.
Moet ook weer es gaan. Denk dat ik 't weer es heul kort laat knippen.
Nou, ik had laatst mijn hoofd voorzien van een kort hip kapsel in Photoshop.. maar nee. Kon zo 't leger inquote:Op woensdag 1 april 2009 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Knip ze.
Moet ook weer es gaan. Denk dat ik 't weer es heul kort laat knippen. Groeit toch weer aan als 't niks is.
Dat wordt de nieuwe middaguitzending in plaats van Rab.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Uitzending Pannenkoek".. nooit van gehoord.
Lijkt me ook een betere benaming voor die kneuzenshow van 'm iddquote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat wordt de nieuwe middaguitzending in plaats van Rab.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik had laatst mijn hoofd voorzien van een kort hip kapsel in Photoshop.. maar nee. Kon zo 't leger in.
Met VOLLE teugen!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, geniet je een beetje Roel?
Ligt er maar net aanquote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe heb jij je haar eigenlijk zitten, Hans?
Ah, klinkt leuk!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. meestal gewoon saai naar voren (nog net geen JP kapsel
) en soms gewoon wat hipper
Woei !quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
Ah daar is Nikki weer eens voor de verandering.
Ik ween ervanquote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wayne Wonder. Ook zo'n one hit 'wonder'.
Weinig wonder aan imho.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wayne Wonder. Ook zo'n one hit 'wonder'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |