Met VOLLE teugen!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, geniet je een beetje Roel?
Ligt er maar net aanquote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe heb jij je haar eigenlijk zitten, Hans?
Ah, klinkt leuk!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. meestal gewoon saai naar voren (nog net geen JP kapsel
) en soms gewoon wat hipper
Woei !quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
Ah daar is Nikki weer eens voor de verandering.
Ik ween ervanquote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wayne Wonder. Ook zo'n one hit 'wonder'.
Weinig wonder aan imho.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wayne Wonder. Ook zo'n one hit 'wonder'.
Hehequote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Vandaar de aanhalingstekens.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij hoort sowieso altijd alles eerder.
Klopt wel ja. Al is de lol er wel een beetje vanaf toch? 't Is niet echt een bijzonder plaatje namelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Veel tijdlozer dan dit krijg je ze niet.
Wat voor supersnelle radio heeft die danquote:Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij hoort sowieso altijd alles eerder.
Ben het alweer met je eensquote:Op woensdag 1 april 2009 11:52 schreef cosmick het volgende:
Ook zo'n vreselijk waardeloze en vooral zinloze cover.
1 april !quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Al die verhalen dat ik het hier ontzettend naar mijn zin heb, is gewoon keihard gelogen. Het is best makkelijk om te liegen op “papier”. Je verzint gewoon een verhaaltje en mensen geloven je: Niemand die het hier kan bevestigen.
Dus in alle stilte heb ik mijn koffers al gepakt en ontslag genomen. Gisteren was mijn laatste dag op het werk. Vrijdag vlieg ik naar huis!
Daarnaast wil ik via deze weg ook Ellen, Susanne en Oxa filiciteren met hun verjaardag vandaag.
@littonlane , is dit een keiharde 1 april grap of serieus
Voor een "woordenaar" tik je knap beroerd trouwensquote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Al die verhalen dat ik het hier ontzettend naar mijn zin heb, is gewoon keihard gelogen. Het is best makkelijk om te liegen op “papier”. Je verzint gewoon een verhaaltje en mensen geloven je: Niemand die het hier kan bevestigen.
Dus in alle stilte heb ik mijn koffers al gepakt en ontslag genomen. Gisteren was mijn laatste dag op het werk. Vrijdag vlieg ik naar huis!
Daarnaast wil ik via deze weg ook Ellen, Susanne en Oxa filiciteren met hun verjaardag vandaag.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
1 april. Kan niet andersquote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mwah. Niet het beste van Fleetwood Mac, maar tochquote:Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Al is de lol er wel een beetje vanaf toch? 't Is niet echt een bijzonder plaatje namelijk.
Zeker, niets mis mee.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Niet het beste van Fleetwood Mac, maar toch. Leuk om zo af en toe te horen
.
Ja?? Ben benieuwdquote:Op woensdag 1 april 2009 12:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht maar af... dit gaat anders lopen dan je denkt.
quote:AMSTERDAM - Nadat Sander Lantinga vorige week bekend maakte niet lekker in zijn vel te zitten, heeft hij vanochtend te kennen gegegeven per 1 mei te stoppen als DJ van radiozender 3FM. Hij zou zich onvoldoende ruimte krijgen zichzelf te ontwikkelen en heeft besloten een sabbatical te nemen van enkele maanden.
Sander Lantinga zal deze maand voor het laatst te horen zijn op de radiozender met zijn maatje Coen Swijnenberg, maar het is nog onduidelijk hoet de Coen en Sander Show verder gaat per 1 mei.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Hoe vaak moet ik dat GVD nog uitleggen!!!! Ik kan echt heeeeeeeel slecht tegen mensen die dat toch steeds maar menen hard te moeten roepen en als feit te presenteren!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |