SPOILER: Hier moest ik om lachenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef Yesse het volgende:
Die was echt geniaal jaSPOILER: Hier moest ik om lachenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Uhmm ik ben geen kenner hoor maar volgens mij behoort dat vlammetje er zo uit te zien op die shots wat ze aant drinken waren
Ik hoop van niet, had het na twee minuten alweer gehad met d'r.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:30 schreef Rainesz het volgende:
Vond het ook een top ep!
Ben benieuwd of die Fata morgana nog lang blijft hangen
Ze heeft de oorzaak van zijn hallucinaties veroorzaakt, 't was ook erg voorspelbaar!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:48 schreef TNA het volgende:
Drie sneak peeks voor de aflevering van vannacht:
En een interview met Lisa Edelstein over de serie en de laatste afleveringen:
Dank je wel, kijk het nu een beetje door elkaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:50 schreef banananasi het volgende:
Volgens mij is RTL bij seizoen 1, in een van de laatse eps en SBS bij seizoen 3, ep 9.
In amerika is het 5e seizoen bijna af (september begint 6). Er zijn vaak ~24 eps per seizoen.
Hier het Nederlandse topic: [NL] House M.D. #10 - "Everybody lies"quote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef Henk-B het volgende:
Aangezien er geen ander House topic is.
Welke seizoenen zijn er nu op tv?
Dus Rtl5 en Sbs6?
En hoeveel seizoenen zijn er in totaal?
Afleveringen seizoen 5: 24. Dvd-release seizoen 5: Amerika: augustus, Europa: oktober.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat de dvd box van seizoen 5 snel komt. Weet iemand hier toevallig wat over? En hoeveel episodes bevat seizoen 5 eigenlijk?
Ja, dat dacht ik ook. In één avondje even afkicken, gimme that too!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef RuiDaSilva het volgende:
Afkicken van Vicodin binnen 1 avond?!! Uh uh :S
Vond de vorige aflevering veel beter
*edit*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom House na 1 uur (in ieder geval al heel snel) zonder Vicodin al zulke afkickverschijnselen kreeg. Dat klopt toch niet? Niet dat ik er verstand van heb, maar het leek me wel heel snel.
En dat afkicken ging inderdaad wel heel erg makkelijk.
Heb de promo van volgende week gezien op you tube en dit was 1 v/d reacties: When women ovulate, their body temp drops to 93 - 97 degrees....UH OH!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef denB het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. In één avondje even afkicken, gimme that too!
Jammer dat volgende week season final is. Daarna gaan ze in de herfst weer verder.
Er gaan geruchten dat Cuddy zwanger raakt van House en een tweeling krijgt
Want House gaat daar vast als een normaal persoon mee om en begint nu een relatie met Cuddy zonder enig probleem..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel jammer, de spanning was leuk, die is nu helemaal weg.
Okay, daar heb je wel een punt. Maar ik blijf het jammer vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Want House gaat daar vast als een normaal persoon mee om en begint nu een relatie met Cuddy zonder enig probleem..
Ik heb altijd Engelse ondertitels, doe ik alleen bij House, voor de medische termen. Niet dat het echt veel uitmaakt, want zelfs de Nederlandse termen snap ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Siral het volgende:
Waarom is er voor geen een episode een GOED passende ondertitel? Dat vind ik echt zwaar irritant. Niet dat ik het niet kan volgen zonder ondertitels, maar het is toch wel handig met al die medische termen..
Nee true haha! Niet altijd nee, maar met een nederlandse vertaling is het wel makkelijker te snappen vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb altijd Engelse ondertitels, doe ik alleen bij House, voor de medische termen. Niet dat het echt veel uitmaakt, want zelfs de Nederlandse termen snap ik niet.
Haha, jaaaquote:
House M.D. will enter its sixth season in September 2009. Hugh Laurie has been confirmed as reprising the role of the series' protagonist Dr. Gregory House.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:
House komt toch terug voor een nieuw seizoen hé????????
Die spanning heeft wat mij betreft lang genoeg geduurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel jammer, de spanning was leuk, die is nu helemaal weg.
seizoen 3? toen hij in het ziekenhuis zelf aan het afkicken was (gedwongen door die irritante cop) en dat hij toen van de verpleger zijn pijnstillers kreeg? Die afleveringen? Ik denk dat het nu de eerste nacht echt detoxen wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef wonderer het volgende:
Hm. Beetje vreemd dat in seizoen drie het afkicken over zoveel episodes werd uitgesmeerd en het nu in een nachtje over was (wel puik geacteerd). Hij was de ochtend erna wel ineens erg helder en alles.
Wel een mooie case, maar als gangreen zo makkelijk opgelost kan worden, waarom wordt er dan steeds geamputeerd? Ben geen medicus, maar dit kwam me een beetje raar voor.
Chase is echt een wijfBeetje rationeel denken is er niet bij. Cameron had een prima punt.
Yeah, toen was het allemaal zo'n big deal. Hij leek niet eens pijn te hebben op het einde nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
seizoen 3? toen hij in het ziekenhuis zelf aan het afkicken was (gedwongen door die irritante cop) en dat hij toen van de verpleger zijn pijnstillers kreeg? Die afleveringen? Ik denk dat het nu de eerste nacht echt detoxen wasnu zal het zeker moeilijk blijven.... maar eerste nacht is het ergste....We zullen het volgende week zien
dat had ie vast wel, hij zag er vermoeid uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, toen was het allemaal zo'n big deal. Hij leek niet eens pijn te hebben op het einde nu
Cameron is ook zo ziekelijk eerlijk. Ik had het hem niet eens verteld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef wonderer het volgende:
Chase is echt een wijfBeetje rationeel denken is er niet bij. Cameron had een prima punt.
Waarschijnlijk is neuken met Cuddy een leukere manier om af te kicken dan een beetje zitten jammeren tegen een psycholoog in een kliniek.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
seizoen 3? toen hij in het ziekenhuis zelf aan het afkicken was (gedwongen door die irritante cop) en dat hij toen van de verpleger zijn pijnstillers kreeg? Die afleveringen? Ik denk dat het nu de eerste nacht echt detoxen wasnu zal het zeker moeilijk blijven.... maar eerste nacht is het ergste....We zullen het volgende week zien
dat ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is neuken met Cuddy een leukere manier om af te kicken dan een beetje zitten jammeren tegen een psycholoog in een kliniek.
Amber zei alleen "You're not a fan of other people's happiness either", waarop House een paar keer zei "I've / You've tried to kill Chase" - wel erg rigorous als gelukssabotage. Normaal is het alleen cynisch belachelijk maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Merkie het volgende:
Nee, zoals in de aflevering gezegd werd saboteert House altijd het geluk van mensen om zich heen. Zo ook met Chase & Cameron.
Onder invloed van verslavende middelen doe je rare dingen die je normaal niet zou doen? Denk maar eens aan die paddo-fransoos die zijn hond afgeslacht had na het nuttigen van die troep.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Amber zei alleen "You're not a fan of other people's happiness either", waarop House een paar keer zei "I've / You've tried to kill Chase" - wel erg rigorous als gelukssabotage. Normaal is het alleen cynisch belachelijk maken.
Mwah volgensmij houdt ie meer van een vrouw die tegengas geeft dan zo'n gewillig gevalletje als Cameron. Hij vindt het gewoon leuk om tussen die 2 te 'messen' omdat hij dat kan. Ouwe verslaafde lul die ie is, gaat de strijd aan met blonde God en weet soms een beetje te winnen. Dat geeft een kick!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Onderbewust wil House niets liever dan Cameron
Geheel offtopic, maar dat was Ab Klink-propaganda en niet waar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Onder invloed van verslavende middelen doe je rare dingen die je normaal niet zou doen? Denk maar eens aan die paddo-fransoos die zijn hond afgeslacht had na het nuttigen van die troep.
Ik heb even gezocht en het blijkt achteraf dat die man gelogen had: http://www.ad.nl/binnenland/article1514029.ecequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geheel offtopic, maar dat was Ab Klink-propaganda en niet waar.
Ja, drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en het blijkt achteraf dat die man gelogen had: http://www.ad.nl/binnenland/article1514029.ece
Toch blijf ik erbij dat mensen dingen doen onder invloed die ze normaal nuchter nooit zouden doen.
Door wie? Voor zover ik weet waren het alleen House en 'Amber' die er uberhaupt achter waren. Wilson en de rest hebben nooit vermoed dat House dit wel eens expres gedaan zou kunnen hebben, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het ook nogal vreemd, eerlijk gezegd, ook dat er niks meer over gezegd wordt.
Amber komt een paar afleveringen terug als House' onderbewuste, dat is wel veel sterker dan Denny die eindeloos "I'm here for you" bleef roepen zonder enige bedoeling.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Word een beetje moe van de hele "I see dead people" hype nu in tv-series.
House ziet Amber (House)
Izzie ziet Danny (Grey's Anatomy)
Booth ziet dooie soldaat (Bones)
En ook allemaal dit seizoen.
Het is bij House idd veel beter gedaan. Bij Bones is het bijna er tussendoor geglipt zonder dat het erg opviel en bij Grey's wordt het zo eindeloos uitgemolken. Volgens mij wilde ze die gast er gewoon weer in hebben voor de kijkcijfers en hebben ze pas later een plausibel scenario erbij bedacht.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Amber komt een paar afleveringen terug als House' onderbewuste, dat is wel veel sterker dan Denny die eindeloos "I'm here for you" bleef roepen zonder enige bedoeling.
Laten we dit soort dingen in spoilers zetten, niet iedereen kijkt de trailers:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef EvilMarc het volgende:
Zou die big shock aan het einde een trio zijn tussen Cuddy, 13 en Cameron?
Daar dacht ik net zo aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, naar aanleiding van die eerste scene uit de laatste promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Dat denk ik ook iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het is bij House idd veel beter gedaan. Bij Bones is het bijna er tussendoor geglipt zonder dat het erg opviel en bij Grey's wordt het zo eindeloos uitgemolken. Volgens mij wilde ze die gast er gewoon weer in hebben voor de kijkcijfers en hebben ze pas later een plausibel scenario erbij bedacht.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Laten we dit soort dingen in spoilers zetten, niet iedereen kijkt de trailers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, naar aanleiding van die eerste scene uit de laatste promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lost en Rescue Me doen het al vanaf het beginquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Word een beetje moe van de hele "I see dead people" hype nu in tv-series.
House ziet Amber (House)
Izzie ziet Danny (Grey's Anatomy)
Booth ziet dooie soldaat (Bones)
En ook allemaal dit seizoen.
![]()
![]()
Lost telt niet meerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Lost en Rescue Me doen het al vanaf het beginDie hebben het monopolie op weird shit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |