En dat Hugh Laurie rookt en er op zijn 49ste uitziet als 60 helpt natuurlijk ook meequote:Op zondag 26 april 2009 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best mooie karakterontwikkeling, ja. Hij krijgt tenslotte alleen maar meer tegenslag en wordt dus ook steeds miserabeler.
Die zag ik al wel aankomen, maar verder inderdaad een erg briljante aflevering. Ik dacht tegen het einde drie keer 'Dan zal Amber daar wel zitten,' en toen ze maar niet op kwam dagen vermoedde ik dat het toch voorbij zou zijn. Dubbel onvoorspelbaar dusquote:
Zou het niet weten maar het was wel duidelijk CGI wat ze voor die vlammen gebruikten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef Psych-case het volgende:
Dat ongelukje met dat vurige drankje en dat lijk!
Wat voor drankje was dat trouwens?
SPOILER: Hier moest ik om lachenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef Yesse het volgende:
Die was echt geniaal jaSPOILER: Hier moest ik om lachenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Uhmm ik ben geen kenner hoor maar volgens mij behoort dat vlammetje er zo uit te zien op die shots wat ze aant drinken waren
Ik hoop van niet, had het na twee minuten alweer gehad met d'r.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:30 schreef Rainesz het volgende:
Vond het ook een top ep!
Ben benieuwd of die Fata morgana nog lang blijft hangen
Ze heeft de oorzaak van zijn hallucinaties veroorzaakt, 't was ook erg voorspelbaar!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:48 schreef TNA het volgende:
Drie sneak peeks voor de aflevering van vannacht:
En een interview met Lisa Edelstein over de serie en de laatste afleveringen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |