Ja wat was dat?quote:Op woensdag 15 april 2009 02:39 schreef Reddiablo het volgende:
neeeeeeeeeee, niet weer Cutthroat Bitch!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In welke context bedoel je ditquote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef Psych-case het volgende:
We hadden vroeger zo'n collega die de hele snoeppot in mum van tijd opvrat maar hem zelf nooit vulde, tot we erachter kwamen dat hij geen zuurtjes lustte.![]()
Ik gok dat ze toen zuurtjes in de snoeppot hebben gedaan en daarmee was het probleem opgelost. Net zoiets als Wilson nu deed, dusquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef TNA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
Ja!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gok dat ze toen zuurtjes in de snoeppot hebben gedaan en daarmee was het probleem opgelost. Net zoiets als Wilson nu deed, dus
We zijn maar kut-hagenezen!!! Ik ben niet zo nors en ongelukkig als Greg - maar af en toe benijd ik hem hoe geniaal beledigend hij kan zijn - lijkt me geweldig in sommige situatiesquote:Op donderdag 16 april 2009 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een maand geleden seizoen 1,2 en 3 van house gekocht. WIlde het eens proberen en ik ben er helemaal weg fan. Echt heerlijk gewoon!! Ik herken mezelf wel een beetje in House ook trouwens qua botheid naar mensen toe. Niet dat dit nou zo'n goede eigenschap is. Maar goed!
De serie, ik vind hem geweldig. Zit nu bijna bij het einde van seizoen 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenquote:Op zondag 19 april 2009 14:48 schreef pfaf het volgende:
Cameron
Chase
Wel een beetje achterlijk dat Cameron niet wilde trouwen in emotionele bui en het vervolgens zelf doet.
Shuttershades! Daar heb ik verschillende celebs al mee voor lul zien lopen!quote:Op donderdag 23 april 2009 07:55 schreef banananasi het volgende:
'..and then I have a clever response'
Best mooie karakterontwikkeling, ja. Hij krijgt tenslotte alleen maar meer tegenslag en wordt dus ook steeds miserabeler.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef TNA het volgende:
Ik keek gisteren voor het eerst in tijden House op tv. Seizoen 1. Opvallend hoe hij daar nog veel vrolijker sarcastisch is. Tegenwoordig is hij cynischer en zelden vrolijk. Zijn sarcasme is uitsluitend bijtend geworden.
Samenvatting: seizoen 5 ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |