Geheel offtopic, maar dat was Ab Klink-propaganda en niet waar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Onder invloed van verslavende middelen doe je rare dingen die je normaal niet zou doen? Denk maar eens aan die paddo-fransoos die zijn hond afgeslacht had na het nuttigen van die troep.
Ik heb even gezocht en het blijkt achteraf dat die man gelogen had: http://www.ad.nl/binnenland/article1514029.ecequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geheel offtopic, maar dat was Ab Klink-propaganda en niet waar.
Ja, drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en het blijkt achteraf dat die man gelogen had: http://www.ad.nl/binnenland/article1514029.ece
Toch blijf ik erbij dat mensen dingen doen onder invloed die ze normaal nuchter nooit zouden doen.
Door wie? Voor zover ik weet waren het alleen House en 'Amber' die er uberhaupt achter waren. Wilson en de rest hebben nooit vermoed dat House dit wel eens expres gedaan zou kunnen hebben, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het ook nogal vreemd, eerlijk gezegd, ook dat er niks meer over gezegd wordt.
Amber komt een paar afleveringen terug als House' onderbewuste, dat is wel veel sterker dan Denny die eindeloos "I'm here for you" bleef roepen zonder enige bedoeling.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Word een beetje moe van de hele "I see dead people" hype nu in tv-series.
House ziet Amber (House)
Izzie ziet Danny (Grey's Anatomy)
Booth ziet dooie soldaat (Bones)
En ook allemaal dit seizoen.
Het is bij House idd veel beter gedaan. Bij Bones is het bijna er tussendoor geglipt zonder dat het erg opviel en bij Grey's wordt het zo eindeloos uitgemolken. Volgens mij wilde ze die gast er gewoon weer in hebben voor de kijkcijfers en hebben ze pas later een plausibel scenario erbij bedacht.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Amber komt een paar afleveringen terug als House' onderbewuste, dat is wel veel sterker dan Denny die eindeloos "I'm here for you" bleef roepen zonder enige bedoeling.
Laten we dit soort dingen in spoilers zetten, niet iedereen kijkt de trailers:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef EvilMarc het volgende:
Zou die big shock aan het einde een trio zijn tussen Cuddy, 13 en Cameron?
Daar dacht ik net zo aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, naar aanleiding van die eerste scene uit de laatste promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Dat denk ik ook iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het is bij House idd veel beter gedaan. Bij Bones is het bijna er tussendoor geglipt zonder dat het erg opviel en bij Grey's wordt het zo eindeloos uitgemolken. Volgens mij wilde ze die gast er gewoon weer in hebben voor de kijkcijfers en hebben ze pas later een plausibel scenario erbij bedacht.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Laten we dit soort dingen in spoilers zetten, niet iedereen kijkt de trailers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, naar aanleiding van die eerste scene uit de laatste promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lost en Rescue Me doen het al vanaf het beginquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Word een beetje moe van de hele "I see dead people" hype nu in tv-series.
House ziet Amber (House)
Izzie ziet Danny (Grey's Anatomy)
Booth ziet dooie soldaat (Bones)
En ook allemaal dit seizoen.
![]()
![]()
Lost telt niet meerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Lost en Rescue Me doen het al vanaf het beginDie hebben het monopolie op weird shit
![]()
![]()
screencap van de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rescue Mequote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Lost en Rescue Me doen het al vanaf het begin
![]()
Geweldige serie
Morgen nieuwe aflevering House downloaden, ben benieuwd![]()
![]()
Vannacht is het zover, de season's finale! Inmiddels zijn er vier sneek peaks verschenen met meer beelden dan in de promo's:
Ik ben zeer benieuwd naar de slot van het seizoen en hoe men verder gaat in S6. We zullen House vier maanden moeten missen na vannacht. You can't always get what you want.![]()
Ben nu bij Season 3 -episode 18, heb nog ff te gaan dus
![]()
Elke avond een aflevering (of 2)
Vind het echt een meesterlijke serie![]()
![]()
Bah, ze moeten nu echt kappen met die gevoelige House en Huddy, dacht dat ze bij aflevering 22 goed bezig waren, maar dit is niks. Hopelijk wel een waardige afsluiter vanavond en volgend seizoen weer een eikel van een HouseHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik hou er ook niet van, maar ik vind het een goede zet van de schrijvers. Soms heeft een serie een aantal alternatieve afleveringen nodig om het niveau te behouden zodat het niet saai wordt. Het begin van S5 was ook minder goed omdat Wilson weinig te zien was, maar de vierde aflevering was geniaal en daarna werd hun relatie alleen maar beter.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bah, ze moeten nu echt kappen met die gevoelige House en Huddy, dacht dat ze bij aflevering 22 goed bezig waren, maar dit is niks. Hopelijk wel een waardige afsluiter vanavond en volgend seizoen weer een eikel van een House
Los daarvan lijkt het me niet meer dan normaal dat House een keer de prijs moest betalen van zijn voortdurende Vicodingebruik en moeilijke emotionele situatie. Dat uit zich nu in een aantal afleveringen zwakke House, waardoor de cynische House in S6 ongetwijfeld sterker dan ooit terugkeert.![]()
Sorry hoor, maar die chick is echt eng aan het wordenI like! Ik ben benieuwd naar wat er met House gaat gebeuren en zn evil mind vanavond!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik kreeg ineens kippenvel toen Amber dat liedje begon te zingen,
ook al wist ik toch wel dat zoiets zou gebeuren![]()
![]()
Ik vond dat ook heel macaber, vooral omdat ze er zo bij begon te lachen en House er daar echt aan onderdoor ging. "Wilson..."quote:Op maandag 11 mei 2009 19:15 schreef banananasi het volgende:
Ik kreeg ineens kippenvel toen Amber dat liedje begon te zingen,
ook al wist ik toch wel dat zoiets zou gebeuren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: