Haha, jaaaquote:
House M.D. will enter its sixth season in September 2009. Hugh Laurie has been confirmed as reprising the role of the series' protagonist Dr. Gregory House.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:
House komt toch terug voor een nieuw seizoen hé????????
Die spanning heeft wat mij betreft lang genoeg geduurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel jammer, de spanning was leuk, die is nu helemaal weg.
seizoen 3? toen hij in het ziekenhuis zelf aan het afkicken was (gedwongen door die irritante cop) en dat hij toen van de verpleger zijn pijnstillers kreeg? Die afleveringen? Ik denk dat het nu de eerste nacht echt detoxen wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef wonderer het volgende:
Hm. Beetje vreemd dat in seizoen drie het afkicken over zoveel episodes werd uitgesmeerd en het nu in een nachtje over was (wel puik geacteerd). Hij was de ochtend erna wel ineens erg helder en alles.
Wel een mooie case, maar als gangreen zo makkelijk opgelost kan worden, waarom wordt er dan steeds geamputeerd? Ben geen medicus, maar dit kwam me een beetje raar voor.
Chase is echt een wijfBeetje rationeel denken is er niet bij. Cameron had een prima punt.
Yeah, toen was het allemaal zo'n big deal. Hij leek niet eens pijn te hebben op het einde nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
seizoen 3? toen hij in het ziekenhuis zelf aan het afkicken was (gedwongen door die irritante cop) en dat hij toen van de verpleger zijn pijnstillers kreeg? Die afleveringen? Ik denk dat het nu de eerste nacht echt detoxen wasnu zal het zeker moeilijk blijven.... maar eerste nacht is het ergste....We zullen het volgende week zien
dat had ie vast wel, hij zag er vermoeid uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, toen was het allemaal zo'n big deal. Hij leek niet eens pijn te hebben op het einde nu
Cameron is ook zo ziekelijk eerlijk. Ik had het hem niet eens verteld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef wonderer het volgende:
Chase is echt een wijfBeetje rationeel denken is er niet bij. Cameron had een prima punt.
Waarschijnlijk is neuken met Cuddy een leukere manier om af te kicken dan een beetje zitten jammeren tegen een psycholoog in een kliniek.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
seizoen 3? toen hij in het ziekenhuis zelf aan het afkicken was (gedwongen door die irritante cop) en dat hij toen van de verpleger zijn pijnstillers kreeg? Die afleveringen? Ik denk dat het nu de eerste nacht echt detoxen wasnu zal het zeker moeilijk blijven.... maar eerste nacht is het ergste....We zullen het volgende week zien
dat ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is neuken met Cuddy een leukere manier om af te kicken dan een beetje zitten jammeren tegen een psycholoog in een kliniek.
Amber zei alleen "You're not a fan of other people's happiness either", waarop House een paar keer zei "I've / You've tried to kill Chase" - wel erg rigorous als gelukssabotage. Normaal is het alleen cynisch belachelijk maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Merkie het volgende:
Nee, zoals in de aflevering gezegd werd saboteert House altijd het geluk van mensen om zich heen. Zo ook met Chase & Cameron.
Onder invloed van verslavende middelen doe je rare dingen die je normaal niet zou doen? Denk maar eens aan die paddo-fransoos die zijn hond afgeslacht had na het nuttigen van die troep.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Amber zei alleen "You're not a fan of other people's happiness either", waarop House een paar keer zei "I've / You've tried to kill Chase" - wel erg rigorous als gelukssabotage. Normaal is het alleen cynisch belachelijk maken.
Mwah volgensmij houdt ie meer van een vrouw die tegengas geeft dan zo'n gewillig gevalletje als Cameron. Hij vindt het gewoon leuk om tussen die 2 te 'messen' omdat hij dat kan. Ouwe verslaafde lul die ie is, gaat de strijd aan met blonde God en weet soms een beetje te winnen. Dat geeft een kick!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Onderbewust wil House niets liever dan Cameron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |